Coca-Cola, بازگشت به امواج رادیو و تلویزیون برای حمایت از ملت قهرمانان -

کوکا-کولا را درود می فرستم امریکا قهرمانان – هر دو نظامی اعضای و کارکنان بهداشت و درمان در خط مقدم از این بیما

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

کوکا-کولا را درود می فرستم امریکا قهرمانان – هر دو نظامی اعضای و کارکنان بهداشت و درمان در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس – در طول آخر هفته روز یادبود پخش Coca-Cola 600 مسابقه نسکار در شارلوت, N. C.

این نام تجاری درجه یک جدید آگهی 30 ثانیه ای با عنوان "برای همه" در مارس 24 برنامه تلویزیونی. Jaideep Kibe VP برای کوکا کولا علامت تجاری در آمریکای شمالی گفت: خلاق "ویترین خوش بینی و با هم هستند که نشانه ای از نام تجاری ما در زمانی که آمریکایی ها باید به مثبت ترین و افتخارات بی شماری اعمال خود گذشتگی مهربانی و شجاعت نشان داد و توسط میلیون ها نفر در سراسر کشور است."

"برای همه" یک ترجمه, انگلیسی-نسخه زبان اسپانیایی-زبان نقطه ("Por Todos") از Mercado McCann در آرژانتین کک منتشر شد در این هفته در آمریکای لاتین و اسپانیا. KO:OP, Coca-Cola, شمال امریکا, در خانه, خلاق, سازمان مدیریت و ویرایش.

آگهی برای اولین بار روز یکشنبه در نسکار تماشاگر-بازگشت رایگان در دارلینگتون Raceway پایان کک هفت هفته وقفه از امواج رادیو و تلویزیون و هوا خواهد دوباره امروز در دارلینگتون 500 پیش از آخر این هفته مسابقه.

"بازگشت نسکار حتی بدون تماشاگران و طرفداران در حضور یک نقطه عطف مهم همانطور که ما حرکت به اثرات COVID-19 بوده و همچنان باید در زندگی روزمره گفت:" جان کوه معاونت ورزشی بازاریابی و منطقه دارایی, Coca-Cola, شمال امریکا است. "در حالی که ما نمی تواند از لحاظ جسمی با هم می شود و می ایستد ممکن است خالی این آخر هفته در نسکار بازگشت اجازه می دهد تا طرفداران و دوستان و خانواده خود را به گرد هم می آیند در راه های مختلف در ایمنی از خانه خود به تشویق های مورد علاقه خود را رانندگان با غذای مورد علاقه خود را و کک."

کوکا کولا نیز با استفاده از کوکا کولا 600 – یک روز یادبود سنت – به ادامه دیرینه حمایت از ارتش ایالات متحده با $500,000 کمک مالی به ایالات خدمات سازمان (USO) و صلیب سرخ آمریکا در افتخار از خط مقدم قهرمانان در مبارزه با COVID-19.

COVID-19 به چالش کشیده است Coca-Cola – و تعداد بی شماری از مارک های دیگر – به retune استراتژی های بازاریابی خود را و تغییر در زمان واقعی است. در فاز اولیه از شیوع زمانی که عدم اطمینان و ترس هستند پارامونت بیشتر بازار متوقف شد همه تبلیغات و مستقر بودجه برای حمایت از جامعه محلی برنامه های امداد رسانی و ترویج بهداشت عمومی پیام.

کوه گفت: این بیماری همه گیر را به چالش کشیده است کوکا کولا به تجدید نظر ورزشی و سرگرمی حمایت از دارایی های بیش از حد. "ما گرفته ایم یک گام به عقب و نگاه ما مجموعه ای از دارایی های خود را به ببینید که چگونه ما می تواند تکامل آنها را در راه است که می تواند ادامه برای الهام بخشیدن به لحظات و بالا بردن کمک COVID-19 امداد در جوامع ما در خدمت" او توضیح داد.

برای مثال کوکا کولا در حال راه اندازی #WeLoveThisPlace جدید مبارزات اجتماعی تشویق آمریکایی ها به حمایت های مورد علاقه خود را در رستوران های محلی. فاکس یکپارچه سازی کمپین پیام آن نسکار پوشش دعوت از بینندگان برای به اشتراک گذاشتن که رستوران ها آنها را دوست دارم و دست با استفاده از #WeLoveThisPlace برچسب و برچسب زدن @cocacola.با اکثریت جهان پناه در خانه کوکا-کولا تغییر مسیر رسانه ها صرف به جایی که آن را می توان موثر ترین رانندگی پیام از طریق کانال های دیجیتال و حمایت از رشد تجارت الکترونیک است.

"این نشان داده است که توانایی ما جهانی سازمان انعطاف پذیر و سرعت محوری به سمت یک واقعیت بسیار متفاوت هیچ کس می تواند تصور در آغاز این سال" گفت: مانولو Arroyo افسر ارشد بازاریابی و رئیس آسیا و اقیانوسیه ، "سرعت که در آن این تیم ها اقتباس شده اند تا سال 2020 قصد دارد بر اساس رادیکال شیفت ما دیده ایم در رفتار خرید قابل توجه است."

کوکا کولا سیستم از جمله کوکا کولا بنیاد حمایت بیش از 100 میلیون دلار برای حمایت از COVID-19 تلاش های امدادی در جوامع در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن