طنز افسانه استن ساکایی و "Usagi Yojimbo' در کشتی سوار در یک ماجراجویی جدید با Netflix بکشد در همه جدید متحرک کودکان سری سامورایی خرگوش: Usagi تواریخ'

Netflix و Gaumont اعلام جدید کمدی-اکشن CGI سری انیمیشن سامورایی خرگوش: Usagi تواریخ بر اساس سطح جهانی موفق 35

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399
  • Netflix و Gaumont اعلام جدید کمدی-اکشن CGI سری انیمیشن سامورایی خرگوش: Usagi تواریخ بر اساس سطح جهانی موفق 35 ساله کتاب کمیک, Usagi Yojimboاز برنده جایزه خالق استن ساکایی.

  • سری طول می کشد محل در آینده دور مجموعه ای در جهان است که مخلوط, مدرن, با تکنولوژی بالا, تصاویر با کلاسیک ژاپنی مراجع است. این شرح نوجوان خرگوش سامورایی Yuichi, نسل جنگجو بزرگ Miyamoto Usagi در تلاش حماسی خود را به تبدیل شدن به یک سامورایی واقعی. اما او تنها نیست! او در ragtag تیم misfit قهرمانان – از جمله رندانه شکارچی فضل حیله گری نینجا های آکروباتیک جیب بر و وفادار حیوان خانگی مارمولک – او به عنوان جنگ عمق-شارژ مول فلز نوک بالدار خفاش ها و هیولا از یک بعد دیگر همه در پیگیری برای تبدیل شدن به بهترین سامورایی Usagi!

  • سری تولید شده در همکاری با استن ساکایی افسانه ای خالق نویسنده و تصویرگر خنده دار-سری کتاب که در خدمت به عنوان تهیه کننده اجرایی همراه با Gaumont (تولید کننده اجرایی Nicolas Atlan تری Kalagian Sidonie دوما و کریستف Riandee), Dark Horse سرگرمی (تولید کننده اجرایی مایک Richardson, Keith گلدبرگ و کریس زبان) و اتمی هیولا (تولید کننده اجرایی James Wan, مایکل روشن و غارت هاکت). Candie و داگ Langdale (مایا و سه کتاب زندگی گربه در چکمه نیکو و شمشیر از زندگی, کونگ فو پاندا: افسانه از هیبت) متصل هستند به عنوان تولید کننده اجرایی و showrunners. بن جونز (بتمن در مقابل لاک پشت های نینجا, نوجوان تیتان, تالار گفتگوی جوانان ایرانی) است که نظارت بر تولید در حالی که Khang Le (قهرمان بزرگ 6, Little Big عالی) خدمت خواهد کرد به عنوان مدیر هنری در مجموعه است.

  • بر اساس بمبئی-88 تصاویر (Trollhunters, 3Below: Tales of Arcadia, Fast & Furious جاسوسی روروک مخصوص بچه ها) منصوب شده است به عنوان CGI استودیو انیمیشن.

  • تحسین سری کمیک به دریافت تعداد زیادی از جوایز بیش از سه دهه گذشته از جمله پدر و مادر' جایزه انتخاب یک انجمن کتابخانه های آمریکا جایزه و YALSA (بزرگسالان جوان خدمات کتابخانه انجمن) جایزه. Usagi Yojimbo نیز نام برده شده است در امپراتوری مجله Top 50 کتاب های کمیک شخصیت در تمام زمان بالا IGN 100 کتاب های کمیک شخصیت از همه زمان و نورد سنگ بالای 50 non-دربارهی رمان های گرافیکی. ساکایی شش-زمان Eisner برنده جایزه گیرنده های متعدد Haxter جوایز و برنده بهترین کاریکاتوریست هاروی جایزه در سال 2016.

  • نیکولاس Atlan, رئيس جمهور, Gaumont آمریکا: "همه ما در Gaumont مفتخر شد که استن ما اعتماد خود را به توسعه یاد ملک به یک سری انیمیشن. این برای اولین بار در Usagi Yojimbo. ما هیجان زده به Netflix در هیئت مدیره به عنوان خلاق ما شریک بنابراین ما می توانیم با هم ترکیب استعداد هنری از استن سکی, تاریک, اسب سرگرمی و اتمی هیولا را یاد این نام تجاری را به سطح بعدی."

  • استن ساکایی افسانه ای خالق نویسنده و تصویرگر خنده دار-سری کتاب های: "آن است که لذت کار با Gaumont و Netflix بکشد. من درگیر در هر مرحله از تولید هستم و مشتاق با جهت ما در حال رفتن به. این فوق العاده است برای گسترش Usagi جهان با همکاری با بسیاری از مردم با استعداد. من در حال کار با یک تیم عالی و من به دنبال به جلو به در نهایت شاهد یک Usagi سری بر روی صفحه نمایش! من تشکر می کنم من فوق العاده طرفداران و دوستان و خانواده خود را برای حمایت و تشویق بیش از گذشته 35+ سال است."

در مورد استن ساکایی

استن ساکایی متولد شد و در کیوتو ژاپن و بزرگ شده در هاوایی است. او شروع به خود را در کتاب های کمیک حرفه ای با حروف Sergio Aragonés' Groo the Wanderer. او همچنین با استن لی, حروف, مرد عنکبوتی یکشنبه روزنامه نوار برای 25 سال است. ساکایی معروف ترین برای خود ایجاد اصلی Usagi Yojimbo حماسی رمان گرافیکی حماسه که در سال 1984 آغاز شد و در حال حاضر دهانه بیش از 34 جلد است. این ویژگی Miyamoto Usagi یک سامورایی خرگوش زندگی در اوایل قرن ژاپن است. Usagi منتشر شده در شانزده زبان و ساکایی مفتخر شده است و با تعدادی از جوایز از جمله شش Eisner جوایز دو هاروی جوایز از جمله یکی از بهترین کاریکاتوریست های آمریکایی موزه ملی فرهنگی سفیر جایزه, جایزه انتخاب پدر و مادر و یک انجمن کتابخانه های آمریکا جایزه. ماهرانه بافی از تاریخ در فرهنگ عامه و فرهنگ ژاپنی به کار خود را ساخته شده است ساکایی را Usagi Yojimbo یک مورد علاقه در میان مربیان به عنوان یک برنامه درسی ابزار. Usagi نیز بخشی از لاک پشت های نینجا در تلویزیون سری کتاب های کمیک تقاطع و اسباب بازی خطوط. استن است به هنرمند جولی Fujii ساکایی با او همکاری در Chibi Usagi و پروژه های دیگر.

در مورد Gaumont

شکل گرفته در فرانسه در سال 1895 Gaumont اولین شرکت فیلم در جهان, جشن 125 سال سابقه و نوآوری است. با دفاتر در پاریس و لس آنجلس و لندن و برلین, Gaumont باقی می ماند یک پیشرو در صنعت تولید و توزیع با کیفیت بالا از برنامه های تلویزیونی و فیلم. متخصص در تولید محلی, داستان, با, جهانی, درخواست تجدید نظر, Gaumont فعلی تخته سنگ شامل استعداد محور متنوع و متمایز به عنوان در سراسر چندین زبان برای جهان پیشرو جهانی جریان سیستم عامل و کانال. در ایالات متحده, Netflix گل سرسبد سری Narcos در آن 5 فصل F است که برای خانواده خود در 4 فصل و برای آمازون نخست ویدئو, آمریکای لاتین تولید شرکت ایجاد شده توسط Armando Bo و Pablo Larraín, El Presidenteبر اساس 2015 "فیفا دروازه" رسوایی فساد. برای Netflix, آلمان, وحشی, یک دوره حماسی ردیابی جنگ بین امپراتوری روم و ژرمن رزمندگان در قرن اول میلاد در فرانسه, Arsène Lupinکارگردان: Louis Leterrier بازیگران و Omar Sy برای Netflix بکشد و تریلر اکشن عملیات ال برای آمازون نخست تصویری و در انگلستان قلع ستاره, بازیگران, Tim Roth در آن 3 فصل برای آسمان و Amazon Prime. در میان بسیاری از Gaumont انیمیشن و خانواده پروژه در حال حاضر در حال تولید هستند; Do Re & Mi با کریستن بل برای آمازون نخست تصویری; و برای Netflix بکشد بالا در ابرهایک انیمیشن از ویژگی های توسعه یافته همراه با پل مک کارتنی. شرکت Gaumont-تولید و توزیع حدود ده فیلم یک سال در تئاتر. فیلم کتابخانه شامل بیش از 1400 عنوان از معتبر مدیران مانند Louis Malle, ژان-لوک گدار و اخیرا Toledano و Nakache, برای از پرفروشترینبالاترین-پرفروش فرانسوی-زبان فیلم تا به امروز با بیش از $450 میلیون دلار درآمد به تاریخ.

در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب