کشورهای مشترک المنافع یک اتحادیه اعتباری فدرال برای میزبانی مجازی نشست سالانه مارس 19

کشورهای مشترک المنافع یک اتحادیه اعتباری فدرال است میزبانی سالانه آن جلسه آنلاین در 5:30 p. m. روز شنبه, مارس

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

کشورهای مشترک المنافع یک اتحادیه اعتباری فدرال است میزبانی سالانه آن جلسه آنلاین در 5:30 p. m. روز شنبه, مارس 19.
 
با توجه به نگرانی در مورد COVID-10 در این سال نشست سالانه خواهد بود میزبانی آنلاین از طریق WebEx گره خورده است. اعضای خوش آمدید برای ثبت نام در این جلسه در www.cofcu.org/events/75th-annual-meeting.
 
هنوز نشست سالانه فرصتی است برای اعضای خود برای پیوستن به کشورهای مشترک المنافع یک هیئت مدیره از مدیران کمیته ها و کارکنان به یادگیری در مورد پیشرفت اتحادیه های اعتباری ساخته شده در طول سال گذشته و چیزهای هیجان انگیز اتحادیه های اعتباری انجام شده در طول آن 75امین سالگرد جشن سال است.
 
پس از سال 1944 مشترک المنافع بوده است و کمک به مردم رسیدن به اهداف مالی خود و زندگی بهتر. سرویس کامل اتحادیه های اعتباری همچنان در حال رشد, خدمت بیشتر به مردم و ارائه منابع مالی بیشتر.
 
در اینجا برخی از رویداد برجسته:

  • گزارش مشترک المنافع یکی 2019 عملکرد
  • مدیره, نتایج انتخابات
  • اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای مشترک المنافع یک کار در جامعه
  • یادگیری در مورد برنامه ریزی برای آینده

در مورد کشورهای مشترک المنافع یکی فدرال اتحادیه های اعتباری
پس از سال 1944 مشترک المنافع یک اتحادیه اعتباری فدرال مستقر در اسکندریه رشد کرده است برای تبدیل شدن به یکی از واشنگتن و شمال ویرجینیا بالا و اتحادیه های اعتباری. کشورهای مشترک المنافع یک سرویس کامل و عضو متعلق به نه برای سود مالی تعاونی متعهد بودن اعضای آن " عمر شریک مالی. کشورهای مشترک المنافع یک شاخه در واشنگتن, دی سی, Alexandria, VA و هرسنبرگ VA (از جمله در دانشگاه جیمز مدیسون).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب