مصرف آب و هوا در آلمان همچنان به بازیابی: فعالیت های مصرف کننده reawakens پس از شوک

مصرف کنندگان در آلمان دوره نقاهت بعد از شوک از coronavirus به لطف بازگشایی سریع از اقتصاد و جامعه است. هم اقتص

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

مصرف کنندگان در آلمان دوره نقاهت بعد از شوک از coronavirus به لطف بازگشایی سریع از اقتصاد و جامعه است. هم اقتصادی و درآمد انتظارات و همچنین تمایل به خرید در حال افزایش است. به عنوان یک نتیجه, GfK پیش بینی شده است یک شکل از -9.6 امتیاز برای جولای سال 2020 9 امتیاز بالاتر از سطح آن در ماه ژوئن سال جاری (تجدید نظر به -18.6 امتیاز). این نتایج از مصرف کننده GfK آب و هوا مطالعه در ماه ژوئن سال 2020 است.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در آمدن از حالت شوک است که منجر به سقوط بی سابقه در روحیه اخیرا در ماه آوریل است. این به این معنی است که مصرف کننده آب و هوا در حال افزایش است برای بار دوم در یک ردیف. به عنوان یک نتیجه شاخص را به دست آورده بیش از 13 امتیاز پس از پایین آن در ماه آوریل این سال است. لازم به ذکر است که ارزش -9.6 امتیاز سوم کمترین مقدار ثبت شده برای مصرف کننده GfK آب و هوا در آلمان است.

"ضعف نور در انتهای تونل که در حال حاضر آشکار در ماه گذشته است ظاهرا گرفتن تا حدودی روشن تر" توضیح می دهد رولف Bürkl, مصرف کننده GfK ، "گسترده پشتیبانی و ارائه بسته های محرک اقتصادی از جمله اعلام کاهش موقت مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) است که قطعا یک عامل کمک. ارائه شده است که خرده فروشان و تولید کنندگان نیز با تصویب این کاهش در مصرف کنندگان آن می توان فرض کرد که یک یا دو برنامه ریزی شده خرید به جای خواهد بود ساخته شده در نیمه دوم سال 2020 در نتیجه حمایت از مصرف این سال است."

این وضعیت باقی می ماند هر دو دشوار و شکننده است. با تعداد رکورد کوتاه مدت کارگران و افزایش نرخ بیکاری عدم قطعیت بالا باقی می ماند. علاوه بر این آلمان باقی مانده است در یک رکود اقتصادی شدید. اضافه کردن به این ترس از دست دادن شغل و درآمد و زیان به عنوان موانع به مصرف.

همانطور که در ماه گذشته افت قابل ملاحظه ای در گرایش به صرفه جویی نیز حمایت از مصرف کننده آب و هوا در ماه ژوئن است که در پایین 15.4 امتیاز.

چشم انداز اقتصادی رو به بهبود است

برای بار دوم در یک ردیف مصرف کننده انتظارات اقتصادی افزایش یافته و در ماه ژوئن. افزایش شگفت آور آشکار با افزایش 18.9 امتیاز. در 8.5 امتیاز این شاخص توانسته است به خزیدن را به قلمرو مثبت یعنی بالاتر از آن در دراز مدت دمای صفر امتیاز. آخرین بار یک مقدار بالاتر بود که ثبت شد بیش از یک سال و نیم پیش در ماه ژانویه 2019 هنگامی که آن را ثبت در 8.9 امتیاز.

با تشکر در هیچ بخش کوچکی به جامع اقتصادی بسته بندی مصرف کنندگان انتظار اقتصاد آلمان به بهبود سرعت بیشتری از آنچه قبلا می ترسید. از آلمان چشم انداز به عنوان صادرات کشور هر گونه بهبودی را نیز نیاز به اقتصاد در آن مهم ترین بازار فروش از جمله ایالات متحده آمریکا و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا را نیز بازیابی به سرعت در حال. اما این کشورها ضربه شد حتی سخت تر با این بیماری همه گیر.

درآمد بدبینی همچنان به محو شدن

همچنین برای دومین بار در یک ردیف درآمد انتظارات در ماه ژوئن افزایش یافت. شاخص افزایش 12.3 امتیاز به 6.6 امتیاز. آن است که هنوز هم نزدیک به 39 امتیاز زیر ارزش خود را از این زمان در سال گذشته است.

کوتاه از زمان کار و بیکاری همچنان به کاهش درآمد روبرو است. تعدادی از خانواده ها انتظار می رود کاهش در درآمد. این نیز به خود اشتغالی به عنوان مثال سازمان دهندگان از رویدادهای مهم که فعالیت ها هنوز هم موضوع را به مستند. درآمد برای این افراد فقط در مورد صفر است.

گرایش به مصرف به شرح زیر درآمد انتظارات

افزایش درآمد انتظارات در ماه ژوئن به نوبه خود باعث افزایش میل به خرید. این شاخص را به دست آورد 13.9 امتیاز نسبت به ماه قبل بالا رفتن به 19.4 امتیاز. در مقایسه با سال گذشته این رقم فعلی هنوز هم نشان دهنده کاهش بیش از 34 امتیاز.

در مورد مطالعه

بررسی دوره فعلی تجزیه و تحلیل شد ژوئن 3-15, 2020. نتایج استخراج شده از "GfK مصرف آب و هوا مکس" مطالعه و بر اساس در حدود 2000 مصرف کننده مصاحبه در هر ماه انجام شده از طرف کمیسیون اروپا. این گزارش ارائه شاخص های گرافیکی فرم کوتاه را فراهم می کند نظرات به شاخص. مصرف آب و هوا اشاره دارد به صراحت به همه خصوصی هزینه های مصرف کننده. اما خرده فروشی بسته به تعریف استفاده می شود حساب برای تنها حدود 30 درصد از خصوصی هزینه های مصرف کننده. خدمات, سفر, اجاره, خدمات بهداشتی و سلامتی بخش به عنوان یک کل حساب برای بقیه. دوباره این اتفاق نگرانی نیست خرده فروشی اما به جای اشاره به مجموع هزینه های مصرف کننده. گرایش به خرید مانند سایر شاخص یک شاخص ضریب اطمینان. این پرسش که آیا مصرف کنندگان در حال حاضر به آن توصیه به خرید بزرگتر. حتی اگر آنها پاسخ "بله" به این سوال وجود دارد بیشتر مورد نیاز برای ساخت یک خرید: مصرف کننده باید پول لازم برای یک خرید بزرگ و همچنین باید ببینید نیاز به این خرید. این در واقع تنها نگرانی کالاهای بادوام که همچنین نیاز به بودجه بیشتری.

ما بازدید GfK مرکز منابع برای دریافت بینش و گرایش های مربوط به زنجیره تامین, نقاط, فروش رفتار مصرف کننده و مصرف کننده خلق و خوی تحت COVID-19.

آخرین مطالب