تماس با ردیابی حیاتی برای بازگشایی این کشور است. این کشورها در حال استخدام هزار نفر است.

به عنوان کشورهای با عجله به بازگشت به کار رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات ملت coronavirus نی

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

به عنوان کشورهای با عجله به بازگشت به کار رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات ملت coronavirus نیروی کار به تغییر تمرکز خود را به بازگشایی اقتصاد کارشناسان بهداشت و درمان در حال فشار دادن بیش از همیشه نیاز به تماس با ردیابی.

این یک ابزار است که ثابت موثر در گذشته شیوع مانند سارس و ابولا و آن را به عنوان ضروری با خیال راحت به بازگشایی این کشور با تهدید بلندی از بالاتر موج در موارد. اما آن را نیز پیچیده و وقت گیر است.

قبل از coronavirus همه گیر وجود دارد تنها در حدود 2200 تماس با ردیاب یا بیماری کارآگاهان در ایالات متحده با توجه به ارتباط دولت و ارضی مقامات بهداشتی. سابق مدیر CDC دکتر تام فریدن تخمین می زند که کشور نیاز به حداقل "چند صد هزار" به منظور به طور موثر ردیابی شبکه ای از افراد مبتلا به COVID-19. انجمن ملی شهرستان و شهر مقامات بهداشتی توصیه می کند 15 ردیاب در هر 100000 نفر در زمان عادی افزایش به 30 ردیاب در طول یک بیماری همه گیر.

هدف از تماس با ردیابی است که برای شناسایی یک فرد آلوده و پیگیری کردن هر فرد و محل که ممکن است در معرض "برای یک دوره طولانی از زمان" در طول دوره جوجه کشی. آنها نه گفت: هویت که ممکن است در معرض آنها با توجه به CDC. تماس با ردیاب رسیدن به آنها از طریق تلفن و ایمیل یا رسانه های اجتماعی. افرادی که به گفته آنها در معرض می تواند خود را جدا و پس از آن شکستن زنجیره ای از عفونت است.

اما یک چالش بزرگ این است که دولت های ایالتی و محلی بهداشت عمومی ادارات نیاز به یک مقدار زیادی از مردم و منابع برای انجام گسترده ردیابی. CDC که مستقر حدود 500 از کارگران خود برای کمک به دولت های محلی و سازمان های مردم خواست متحده را به ramping تا تماس ردیابی تیم های انبوه.

اسکات Gottlieb سابق غذا و دارو رئیس NPR گفت به عنوان بسیاری از 180,000 تماس با ردیاب مورد نیاز خواهد بود "اگر ما می خواهیم برای ورود به پاییز با انواع منابع ما باید سعی کنید برای ردیابی عفونت برای جلوگیری از شیوع زیادی."

اکثر متحده به برخی از فرم تماس با ردیابی به خصوص در ادارات بهداشت محلی. در اینجا می گوید که در حال ramping تا قابل COVID-19 تماس با ردیابی تلاش و دعوت از داوطلبان برای ثبت نام.

هر ایالات متحده اقامت با داشتن دیپلم دبیرستان و دسترسی به اینترنت می توانید ثبت نام برای یک تحقیقی با سی مبتنی بر CONTRACE بهداشت عمومی سپاه و کسب درآمد به طور متوسط از $17 تا 22 دلار در هر ساعت با توجه به ارسال کار.

کالیفرنیا

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom را اعلام دستورالعمل در پنج شنبه برای فاز دو دولت را بازگشایی طرح است. طلایی دولت قصد دارد به کمک طلب کردن از 20000 نفر در دو ماه به دنبال قطار از coronavirus قرار گرفتن در معرض که کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که در پایان پایین تر از کل تعداد مورد نیاز برای دولت 40 میلیون نفر. کالیفرنیا شروع به ارسال 50 تماس ردیابی داوطلبان در هفته گذشته.

"ما انجام داده ایم تماس با ردیابی برای سال ها و سال ها و سال های دهه در کالیفرنیا" Newsom گفت. این برنامه با همکاری دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو شامل 20 ساعت آموزش آنلاین برای کارگران آغاز روز شنبه.

Newsom گفت: 23 61 ادارات بهداشت محلی در حال حاضر ردیابی coronavirus قرار گرفتن در معرض و او قصد دارد برای جابهجا کردن مقامات دولتی برای این کار بعد از آموزش آنها را با "حق نوع سابقه حساسیت فرهنگی, فرهنگی, صلاحیت ها به زبان های مختلف مهارت های سالم طرز فکر."

نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو اعلام کرد در اواخر ماه آوریل است که دولت را بلافاصله راه اندازی یک "ملت-پیشرو" coronavirus تماس با ردیابی برنامه با بین 6,400 و 17,000 ردیاب—معادل 30 در هر 100,000 نفر. این برنامه در همکاری با سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ است, موسسه خیریه "انجام خواهد شد در هماهنگی با downstate منطقه و همچنین نیوجرسی و کانکتیکات است."

این برنامه شامل یک آنلاین برنامه درسی تهیه شده توسط بلومبرگ دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه جانز هاپکینز برای تماس با ردیاب.

"اعداد نشان می دهد ما از گذشته اوج این بیماری همه گیر و در حالی که ما شروع به کار دوباره باز ما اقتصاد ما باید اطمینان حاصل شود که ما در حال انجام آن را در راه است که هیچ آسیبی می کند و خنثیسازی همه کار و فداکاری از آن گرفته شده به اینجا" کومو گفت.

ماساچوست

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر اولیه بود مدعی در تماس با ردیابی ابتکار اعلام کرد در اوایل ماه آوریل است که دولت را استخدام 1,000 بیماری کارآگاهان با همکاری بوستون-غیر انتفاعی بر اساس همکاران در سلامت. مدارک برای این کار عبارتند از: توانایی به صحبت می کنند, خواندن و نوشتن زبان انگلیسی به عنوان به خوبی به عنوان "توانایی برای نشان دادن همدلی به افراد مضطرب."

ماساچوست وزارت بهداشت جمع آوری اطلاعات شناسایی افراد آلوده و قطره آن را به یک دولت پایگاه داده. کارگران از تماس با ردیابی های مشترک و سپس رسیدن به آن آلوده و شروع به ردیابی تماس های خود را. این CTC ارائه سرپناه برای coronavirus بیمارانی که قادر به منزوی کردن در خانه و یا یکی نیست.

"هر شهرستان و شهر در ماساچوست با موارد انجام شده است تماس, ردیابی در بعضی از فرم یا دیگر" Sigalle ریس جمهور از ماساچوست سلامت افسران ارتباط گفت WBUR. صدها نفر از دانشجويان رشته بهداشت در حال حاضر داوطلب برای پیوستن به این تلاش با توجه به WBUR.

واشنگتن

واشنگتن آغاز شده است, استخدام در حداقل 900 تماس با ردیاب به عنوان داده های جدید نشان می دهد که این منطقه در حال ظهور است به عنوان یک کانون برای ویروس.

"ما به دنبال افرادی که توانایی همدلانه به مهربان و دلسوز چون شما در حال صحبت کردن به افرادی که در حال رفتن به اضطراب در مورد این" Ventris C. گیبسون مدیر سی بخش منابع انسانی گفت: NBC Washington. "ما خواهد آمد از این طریق با هم. [شهردار Bowser] دهکدهای مجهز به منابع انسانی و DC سلامت به مطمئن شوید که ما آن حس فوریت و رسیدن به خط دروازه."

شهردار موریل Bowser خود به نام ساکنان برای پیوستن به ردیابی نیرو گفت: "ما چگونه شناسایی [بیمار], منزوی کردن آنها در رسیدن به مخاطبین خود و قرنطینه آنها را تعیین خواهد کرد که چگونه موفق ما در بازگشایی."

مریلند

رژیم صهیونیستی. لری هوگان گفت: دولت باید یک ارتش از تماس با ردیاب همزمان با سه فاز برنامه ریزی برای بازگشایی دولت است. "ما قصد داریم به چهار برابر این نیروی به حداقل 1000 تماس با ردیاب با استفاده از کارکنان دولت در خارج پیمانکاران و از طریق روش های دیگر" هوگان گفت.

مریلند وزارت بهداشت است teaming تا با ملی نظر مرکز تحقیقات در یک برنامه که شامل یک پایگاه داده به نام "COVID لینک" که جمع آوری ردیابی اطلاعات. صدها نفر از مردم در حال حاضر اعمال می شود برای تماس با ردیابی موقعیت در مریلند است.

داوطلبان ملزم به "مایل به کار تنظیم شیفت (4-6 ساعت در یک زمان)" و می تواند شامل "معلمان و عوامل املاک و مستغلات و برخی از فروش/مشتری در مشاغل خدماتی" چه کسی باید مهارت است که "ترجمه به مجموعه داده های موقعیت."

لوئیزیانا

دولت 70 استخدام تماس با ردیاب اما برای گسترش برنامه های این تیم به 700. "این است عظیم پوسته پوسته شدن و وجود خواهد داشت برخی از پیمانکاری از سازمان های محلی برای کمک به با که گفت:" دکتر یوسف کانتر از لوئیزیانا در بخش بهداشت و درمان.

New Orleans شهردار LaToya Cantrell گفت: صاحبان کسب و کار در شهرستان ملزم به پیگیری هر کسی که وارد موسسات خود را یک بار در این شهرستان آغاز می شود به بازگشایی شده است. "تماس با ردیابی فقط شامل نیست دولت به تنهایی" او گفت:. "ما به عنوان محوری برای بازگشایی که تماس با ردیابی واقعا اجازه می دهد تا ما را به جعبه در ویروس. و این چیزی است که تمرکز ما باید حرکت رو به جلو است."

ویرجینیا

رژیم صهیونیستی. رالف نرتهم که مشخص شده است در مرحله اول از بازگشایی طرح گفت: وزارت بهداشت ویرجینیا است که به طور فعال استخدام 1000 نفر به عنوان تماس با ردیاب در دو هفته آینده. کارکنان دولت عضو شده اند reassigned به کار و همچنین داوطلبان از پزشکی سپاه ذخیرۀ.

تگزاس

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت است greenlighted تمام فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها و سالن های تئاتر و مراکز به بازگشایی در مارس 1 با 25 درصد ظرفیت سالن ها میله میله برای بازگشایی در روز جمعه. دولت برنامه ای برای استخدام 2,850 تماس با ردیاب اضافه کردن به آن زمان استخر 1,150.

تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی را توسعه داده است یک برنامه به نام بهداشت تگزاس ردیابی برای تسهیل تماس با ردیابی.

واشنگتن

رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: دولت بود که یکی از اولیه ایالات متحده در فاصله از coronavirus قصد دارد به استخدام "حدود 1500 نفر از کارگران متمرکز تنها در تماس با ردیابی دومین هفته از ماه مه" و اضافه کرد "این نیروی کار خواهد بود, سریع, پاسخ, چیزی مانند یک تیپ آتش است."

دولت یک تیم از 700 تماس ردیاب هر دو ایالتی و محلی بهداشت عمومی کارکنان اما قصد دارد برای جذب داوطلبان از گارد ملی.

اوهایو

رژیم صهیونیستی. مایک DeWine مشخص شده است در یک برنامه با همکاری ماساچوست مبتنی بر همکاران در سلامت به استخدام یک تیم از 1,750 تماس با ردیاب.

اوهایو وزارت بهداشت است استخدام کارگران موقت و سرپرستان. این بخش قرار دادن یک تماس برای داوطلبان. نقش انتظار می رود که به گذشته برای 12 تا 18 ماه با نرخ ساعتی از $18.95.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی روبرو شده است برآورد نیاز از 30 ردیاب در هر 100000 نفر است اما برنامه ای برای افزایش این تعداد به 66 در هر 100 ، 000 نفر. داکوتای شمالی تماس با ردیابی مدیر Vern Dosch گفت: 352 نفر در حال حاضر آموزش داده شده است.

"داکوتای شمالی رهبری معتقد است گسترده تست ظرفیت زوج با یک قوی تماس با ردیابی زیرساخت کلید قطعات به افزایش بالاتر از این زمان سلامت چالش" Vern Dosch NPR گفت. "ما متعهد به سرمایه گذاری در منابع انسانی و فن آوری مورد نیاز برای ایجاد این اتفاق می افتد. ما ساختمان فردا در حقایق ترس نیست."

میشیگان

مقامات بهداشتی دولت می گویند که آنها باید روت 3,500 مردم برای ردیابی coronavirus تماس با ما. میشیگان وزارت بهداشت و خدمات انسانی اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی این طرح در مقیاس بزرگ در اواخر ماه آوریل است.

"MDHHS نیز با همکاری ادارات بهداشت محلی برای گسترش آزمایش در گروه زندگی با امکانات بالقوه قرار گرفتن در معرض" دکتر Joneigh خلدون ارشد پزشکی اجرایی و معاون بهداشت در بیانیه ای گفت:.

پنسیلوانیا

پنسیلوانیا دیر شده بود به اعلام برنامه, برای, تماس, ردیابی, اما دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: "اضافی تماس با ردیاب مورد نیاز خواهد بود برای به انجام رساندن مورد بررسی, تماس, ردیابی و مانیتورینگ" در "مرحله بعد از بازگشایی" با توجه به وب سایت دولت.

"ما در حال ایجاد یک برنامه کامل است که شامل مردم و ما به دنبال در فن آوری های مختلف است که کمک خواهد کرد که ما" گفت: کمیسیون بهداشت و درمان دکتر توماس Farley. "قطعا ما نیاز به برخی از فن آوری به سادگی برای ردیابی اطلاعات."

یوتا

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. اسپنسر کاکس گفت: در ماه آوریل که از 1000 کارمندان دولت بودند که آموزش دیده در تماس با ردیابی. یوتا نیز راه اندازی یک برنامه برای حمایت از دولت تماس ردیابی برنامه با دادن دولت سلامت کارگران یک تصویر بهتر از کجا و چگونه این ویروس در حال گسترش است. حداقل 36,000 ساکنان دانلود "سالم با هم" برنامه است که رژیم صهیونیستی. گری هربرت گفت: "به ما کمک خواهد کرد آهسته گسترش COVID ویروس و تا آنجا که ما می تواند جلوگیری از گسترش آن."

علاوه بر این برخی از ادارات بهداشت محلی باید برنامه های خود را. برای مثال, Salt Lake County گزارش افزایش صفوف خود را از تماس با ردیاب از 31 کارکنان در بیماری های عفونی و اپیدمیولوژی دفاتر به 130.

کنتاکی

زمانی که او اعلام کرد چهار مرحله به مرحله طرح به بازگشایی در اواخر ماه آوریل Gov. اندی Beshear گفت: دولت برنامه ای برای استخدام 700 تماس ردیاب از جمله نزدیک به 500 از بخش خصوصی است. دولت در آن زمان گفت: این امر قرار دادن یک درخواست برای پیشنهاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب