در ادامه کار ما برای مبارزه با قلدری آنلاین

ما در حال به اشتراک گذاری نسخه پنجم از جامعه ما استانداردهای اجرای گزارش که آهنگ پیشرفت ما برای حفظ Facebook و

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

ما در حال به اشتراک گذاری نسخه پنجم از جامعه ما استانداردهای اجرای گزارش که آهنگ پیشرفت ما برای حفظ Facebook و Instagram امن است. علاوه بر این گزارش ما اعلام ویژگی های جدید که علامت ادامه تلاش های ما منجر به این صنعت در مبارزه با قلدری آنلاین.

مدیریت ناخواسته تعاملات

ما در حال راه اندازی یک ویژگی جدید به کمک مردم مدیریت چندین ناخواسته فعل و انفعالات در یک بار. ما می دانیم که آن را احساس می تواند طاقت فرسا به مدیریت عجله از نظرات منفی بنابراین ما شده است تست توانایی حذف نظرات به صورت فله و همچنین جلوگیری و یا محدود کردن حساب های متعدد است که پست نظرات منفی. بازخورد اولیه است دلگرم شده است و ما دریافتیم که این کمک می کند تا مردم به خصوص با بزرگتر موارد زیر حفظ یک محیط زیست مثبت در حساب خود.

برای فعال کردن این ویژگی در iOS شیر دهید و سپس نقطه چین آیکون در گوشه بالا سمت راست. را انتخاب کنید مدیریت نظرات و انتخاب کنید تا به 25 نظرات به حذف در یک بار. ضربه بزنید و گزینه های بیشتر برای جلوگیری و یا محدود کردن حساب به صورت فله. برای جلوگیری و یا محدود کردن حساب در اندروید را فشار دهید و نگه دارید در یک نظر ضربه بزنید نقطه چین آیکون و انتخاب بلوک و یا محدود کنید.

برجسته نظرات مثبت

علاوه بر از بین بردن نظرات منفی در ما می خواهیم به مردم یک راه آسان برای تقویت و تشویق مثبت فعل و انفعالات. به زودی ما شروع تست دوخته نظرات. این ویژگی به مردم می دهد یک راه برای تنظیم تن برای حساب های خود و تعامل با جامعه خود با سنجاق کردن یک انتخاب تعداد نظرات به بالا از نظر موضوع.

انتخاب که می توانید برچسب و ذکر شما

ما دیده ایم که برچسب ها و اشاره استفاده می شود به هدف و یا زورگویی به دیگران بنابراین ما در حال نورد از کنترل های جدید است که اجازه می دهد تا شما را به مدیریت است که می تواند برچسب یا ذکر شما در Instagram. شما می توانید انتخاب کنید که آیا شما می خواهید هر کس تنها مردم شما به دنبال و یا هیچ کس قادر به برچسب یا ذکر شما در یک اظهار نظر عنوان و یا داستان.

اطلاعات بیشتر در مورد نظر مدیریت در این Instagram Help Center.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن