مقابله با سبک زندگی ارائه می دهد پاداش های متعدد

هیچ کس عملا می تواند آمد تا با درمان-alls for عاطفی فشارها و صدمات که زندگی به ناچار تحمیل بر ما. توسط خانه بر

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

هیچ کس عملا می تواند آمد تا با درمان-alls for عاطفی فشارها و صدمات که زندگی به ناچار تحمیل بر ما. توسط خانه بر جبران ناپذیر ما نه تنها اطمینان خوابی ما همچنین خالی کردن ارزش انرژی و تمرکز به دور از چیزهایی که ما می تواند درمان. لحظه ای که ما اذعان قریب به اتفاق چالش های قبل از ما و آنها را اداره کند ما حداقل رنج می برند کمتر و به دست آوردن مزایای متعدد.

"بازی آسان" توسط دکتر Esi الیوت کمک خواهد کرد که شما متوجه است که با وجود تمام سختی های زندگی, شما هنوز هم قادر به مقابله با و قادر به شروع یک آغاز جدید است. زندگی چالش های بی پایان بازی ها هم برای عشق و جاه طلبی. زندگی شخصی یا حرفه ای. فقط در مورد شما در حال حاضر به رسمیت شناخته شده و هر گونه مشکل مهم این است که به شادی هنگامی که شما می توانید. با آرامش سپاسگزار برای بار خوب است و می دانم که هیچ کس از زندگی بدون درد و غم و اندوه.

حتی دست زدن به لحظات سخت است که با پیش بینی نشده شرایط استرس زا می تواند نشاط بخشی احساس نیل و شادی. شما می توانید از آنچه شما تخلیه با مقدار مناسب از شجاعت و تحریک.

دکتر Esi الیوت را "آسان بازی" تشویق مردم به حفظ و مبارزه با هر آنچه که زندگی بوده است عطا بر آنها. همه ما می دانیم که سخت حوادث آخرین نیست و در عین حال مردم دشوار است. شما متوجه خواهد شد که شما لذت بردن از بسیاری از مزایای بزرگ هنگامی که شما در غلبه بر چالش های خود را. هر سود به دست آورد تکثیر به پاداش های اضافی. زندگی در واقع یک بازی آسان' اگر شما می دانید که چگونه به بازی آن را به خوبی.

"آسان بازی"
نوشته شده توسط دکتر Esi A. الیوت
منتشر شده توسط: کتاب هنر مطبوعات
تاریخ انتشار: ممکن است در سال 2020
Hardcover: $21.99
شومیز: $8.99
کتاب: $3.99
در دسترس در آمازون: https://www.amazon.com/Easy-Game-Esi-Elliot-ebook/dp/B087SYT19F/
 
 
در مورد کتاب
Adendo Bilay می یابد خود را درگیر در یک اخلاقی مبارزه با بهترین دوست خود Tenkora در درایو خود را برای رسیدن به چشم انداز خود را از توسعه کشاورزی در غنا. اما چه چیزی باعث این مبارزه پیچیده تر است این واقعیت است که Adendo یک نبرد عشق به مبارزه با Tenkora به عنوان حریف خود را. یکی به تسلیم شدن در این بازی خطرناک است که به طور مشخص آنچه در واقع در خطر است — کل کشور سرنوشت یا شکنجه قلب است. "بازی آسان'" ساکن معاصر مسائل در سیاست جهانی و نوآوری در بازارهای در حال ظهور.
 
 
درباره نویسنده
دکتر Esi الیوت دارای دکترای بازاریابی از دانشگاه ایلینوی در شیکاگو است. در علاوه بر این به بازاریابی او همچنین به تدریس و پژوهش و تجربه در کسب و کار بین المللی در دانشگاه جورج واشنگتن که در آن او بود مدعو استادیار بازاریابی است. او در حال حاضر تحقیقات صرفه جهانی نوآوری است که می تواند در افزایش همکاری بین نوظهور و اقتصادهای پیشرفته را قادر می سازد آنها را به cocreate مقرون به صرفه و پایدار مصرف کننده تندرستی راه حل.

آقای ارنست الیوت دارای یک امبا از ویسکانسین دانشگاه بین المللی فلوریدا و یک مبلغ با ایالات مسیحی وزرا انجمن و گردشگری عکاس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن