پلیس جستجو برای 'Grim Reaper' پس از مدیر عامل شرکت کات کردن بدن در نیویورک آپارتمان لوکس

این تجزیه بی سر و بدن یک globe-trotting به تکنولوژی کارآفرین کشف شد, در لوکس آپارتمان در منهتن در روز سه شنبه

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

این تجزیه بی سر و بدن یک globe-trotting به تکنولوژی کارآفرین کشف شد, در لوکس آپارتمان در منهتن در روز سه شنبه بعد از ظهر.

و در حال حاضر پلیس در حال جستجو برای مشکوک قاتل که نشسته در لابی—پوشیدن سیاه و ماسک—تا زمانی که او به دنبال قربانی به آسانسور.

"او به نظر می رسد مانند Grim Reaper" یکی اجرای قانون منبع گفت: روزانه وحش.

به قتل مرد شناسایی شده توسط اجرای قانون منابع به عنوان 33 ساله فهیم صالح سفر غالبا بین نیویورک و نیجریه به کار بر روی یک موتور سیکلت و تاکسی راه اندازی Gokada این منبع گفت. او قبلا یک شرکت در بنگلادش که در آن پدر و مادر خود زندگی می کردند قبل از حرکت به ایالات متحده است.

در بعد از ظهر دوشنبه صالح راه می رفت به ساختمان در شورت و تی شرت و دنبال شد به آسانسور با ظاهری ضارب. قانون-اجرای منبع گفت: صالح به نظر می رسد مشکوک که چرا با آسانسور که نیاز به استفاده از یک fob کلیدی برای باز کردن در یک خاص طبقه.

زمانی که درب باز در طبقه هفتم صالح راه می رفت به آپارتمان خود را و دنبال کرد. مبارزه در گرفت اما پس از آن درب آسانسور بسته و مسدود کردن دوربین را مشاهده آنچه اتفاق افتاده در داخل آپارتمان است.

زمانی که پلیس—هشدار توسط مرد خواهر در روز سه شنبه بعد از ظهر—وارد در پایین سمت شرق محل سکونت پیچیده که در آن درخواست قیمت برای واحد شروع می شود در $2 میلیون نفر آنها در بر داشت یک کابوس صحنه: یک تنه و بدون هیچ سر و بازوها و یا پاها.

در کنار بدن تجزیه شد و تعدادی از شوم موارد یعنی بزرگ کیسه های پلاستیکی ساخت و ساز پیمانکاران با استفاده از زباله و برقی دیدم هنوز وصل پلیس گفت:.

"نبود یک درهم و برهم, صحنه جرم" قانون-اجرای منبع گفت. "آن را از آنچه من تو را دیدم خونین صحنه جرم است."

قانون-اجرای منبع گفت: برخی از قسمتهای بدن از دست رفته بودند و محققان فکر می کنم قصاب ممکن است ترس نسبی در تلاش برای رسیدن به آپارتمان قبل از او می تواند پایان خلاصی از آن باقی مانده است. در علاوه بر این به آسانسور و یک راه پله, چراغ از آپارتمان به ساختمان خارج شوید.

صالح بود و چیزی از whiz kid, ساخت اولین هجوم به تجارت اینترنت به عنوان یک نوجوان با ایجاد و فروش وب سایت. پس از فارغ التحصیلی از کالج او راه اندازی نرم افزار شوخی شماره گیری نمایید.

در سال 2015 صالح کمک به ایجاد محبوب سوار-های شرکت Pathao. در یک Instagram ارسال این شرکت گفت: "معتقد به پتانسیل تکنولوژی برای تبدیل زندگی در بنگلادش و فراتر از آن. او را دیدم در وعده ما زمانی که همه ما تا به حال یک هدف مشترک و یک چشم انداز مشترک."

به گفته صالح LinkedIn حساب او همچنین سرمایه گذاری در کلمبیا سوار موتور سیکلت-های شرکت Picap. اما بزرگترین سرمایه گذاری خود را بود Gokada این موتور سیکلت شرکت تاکسی در نیجریه. او گفت: آن را داده بود یک میلیون سواری پس از آن آغاز شده در سال 2018 اما به تازگی زد به مشکل.

وب سایت Techpoint.آفریقا گزارش شده در این بهار که تغییر در قوانین محلی حاکم بر موتورسیکلت قرار دادن این شرکت در سورتمه. آن را گذاشته رانندگان و شروع به دنبال منابع دیگر درآمد.

"ما هنوز هم پول در بانک و در حال pivoting نسبت به تحویل در حالی که این ممنوعیت حمل و نقل می شود طبقه بندی شده اند. ما با توجه به سود در ماه ژانویه قبل از ممنوعیت اعلام شد" صالح گفته سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب