پلیس نگه داشتن فریم سرویس کارگران به همین دلیل آنها در حفظ و کشتار مردم سیاه

پلیس, دروغ نه فقط اغلب اما با پهلوانان و اعتماد به نفس از افرادی که می دانند که آنها را نه گرفتار شود و نه پاس

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

پلیس, دروغ نه فقط اغلب اما با پهلوانان و اعتماد به نفس از افرادی که می دانند که آنها را نه گرفتار شود و نه پاسخگو. و مقدار زیادی از کسانی که به دروغ ساخته شده در برابر مردم کار تلخه دستمزد و هیچ مزایای این سرویس میباشد.

در هفته های اخیر شهر نیویورک افسران ساخته مسموم Shake Shack, milkshakes, گرجستان پلیس پارانویا-مصرانه خواست یک آلوده McMuffin و لس آنجلس افسر توییتی عکس از چیزی است که قطعا نه یک تامپون-آلوده قهوه. دنباله دروغ می رود سال قبل و شامل یک یوتا پلیس متهم مترو کارمند از قرار دادن THC و مت در, نوشیدنی, پلیس NYPD ساخت یک گزارش نادرست در مورد یک تیغ ریش تراشی در یک اغذیه فروشی ساندویچ ایندیاناپولیس پلیس سرزنش مک دونالد کارکنان برای از دست رفته غذایی که معلوم شد او خود را خورده بودو دو پلیس در اوکلاهاما و کانزاس به طور مستقل ساخت تا همان دروغ در مورد مواد غذایی سریع کارگران defacing فنجان را با کلمه "خوک".

وجود دارد ممکن است به نظر می رسد هیچ مقایسه ای بین قتل اخیر از مردم و پلیس دروغ در مورد درمان آنها توسط کارگران رستوران. اما یک سویه مرگبار خشونت پلیس بر روی صفحه نمایش در فراقانونی از شهروندان نیز در حال حاضر در ظاهر خوش خیم تر دروغ آنها فشار مورد رستوران کارگران است.

تاریخچه خرس, لینک, با, سیاه, اسارت—که بشکل در اورنده از هر آمریکایی موسسه از جمله پلیس—در ریشه. از 15.6 میلیون نفر شاغل در صنعت رستوران شامل 75 درصد از کارگران در این کشور که تکیه بر راهنمایی برای زنده ماندن. که مستقیم و در نتیجه پس از رهایی دوره زمانی که در رستوران ها و خطوط راه آهن در میان صنایع چند که استخدام که قبلا سیاه بردگی مردم و شناخت آنها می تواند به معنای واقعی کلمه به پرداخت آنها را به هیچ چیز و به جای اصرار آنها خراش توسط تنها در راهنمایی.

بنابراین ارتباط تنگاتنگی ایده اوج با کارگران که در سال 1902 نگار جان سرعت نوشت: "سیاهان را راهنمایی البته انتظار دارد که از آنها -- از آن است که نشانه ای از حقارت. اما برای دادن پول به یک مرد سفید پوست بود و شرم آور برای من است. من احساس پلید خود را بی ارزش و خشوع."

در سال 1938 به عنوان بخشی از قرارداد جدید کنگره تاسیس اولین فدرال حداقل دستمزد قانون است. اما این قانون مستثنی از شدت سیاه صفوف نوک کارگران اجازه می دهد کارفرمایان به پرداخت sub-حداقل نرخ ساعتی با مشتری نکات به ظاهر ساخت تا تفاوت. انجمن ملی رستوران یک لابی کرگدن و سپس به ریاست هرمان قابیل مذاکره با دولت کلینتون به جدا نوک دستمزد از حداقل دستمزد فدرال در سال 1996 به طور موثر انجماد سابق در ابد. بیش از گذشته 82 سال فدرال حداقل دستمزد برای نوک کارگران رفته از صفر به دوام $2.13 یک ساعته که در آن باقی مانده است از سال 1991.

آسیب پذیر و کارگران ایجاد شده توسط این سیستم رستوران "occup[ie] هفت از ده پایین-پرداخت مشاغل" در امریکا با توجه به اداره آمار نیروی کار. مردم از رنگ به طور خاص زنان هستند نامتناسب نشان داده شده در میان کارکنان رستوران و اغلب شاغل در پرداخت ضعیف ترین موقعیت شغلی.

سیاه و سفید رستوران کارگران مخفیگاه آنان کمتر از سفید کارگران تحقیقات نشان می دهد با وجود ارائه معادل سطح کیفیت در خدمات می باشد. به عنوان یک نتیجه در حالی که نرخ فقر برای کارگران رستوران به طور کلی سه برابر شده است که کارگران در صنایع دیگر رستوران "کارگران از رنگ تجربه فقر در حدود دو برابر نرخ سفید رستوران کارگران است."

ما می دانیم که در سیستم پلیس مدرن است ادغام ریشه های آن: جنوب "برده گشت" به اتهام جرم سیاه آزادی و تضمین سیاه انقیاد و شمال نیروهای وظیفه با سرکوب یک طبقه کارگر است که جرم شناسی استاد گری پاتر می نویسد که "به راحتی قابل شناسایی به دلیل آن را شامل در درجه اول از...فقیر [سفیده], خارجی, مهاجران و سیاه پوستان است." طراحی شده توسط امریکا پلیس تابع اساسا "واگذار اوباش" "سپرده با قدرت طاقت فرسا به استفاده از زور در برابر "طبقات خطرناک.""

کار پلیس به عبارت دیگر همواره به استفاده از اشکال مختلف خشونت علیه ناتوان است. دولت-حمایت از خشونت پلیس نهفته است در برابر گناه,,,,, رستوران, کارگران و دولت مورد حمایت پلیس قتل سیاه مردمی—معمولا به دنبال آن نهفته است—دو طرف یک سرکوبگر سکه.

پلیس قتل سیاه اعضای امریکا دائمی نژادی طبقه و دروغ در مورد سمی قهوه سفارشات توسط اعضای آن طبقه کارگر چرا که آنها درک کنند که امنیت عمومی به آنها پرداخت می شود برای محافظت وجود دارد که در نتیجه رندر شده غیر ضروری و حتی یک بار مصرف است. پلیس می دانم که آنها می تواند کشتن سیاه مردمی و دروغ است که به مخاطره می اندازد از لحاظ اقتصادی آسیب پذیر کارگران با معافیت از مجازات به خاطر پلیس به آنها بی حد و حصر قدرت بیش از "تابع" قرار گرفتند.

و پلیس می دانیم که حتی در صورت صریح تصویری شواهد وجود دارد به ندرت عواقب بسیار کمتر عدالت خود را برای اقدامات غیر قانونی.

در اینجا دوباره خشونت از یک سیستم آمریکایی reifies آن خونین بنیادی قصد. و هیچ مقدار از امریکا استثنایی خود mythologizing می توانید ماست مالی کردن—و یا اصلاحات—که حقیقت دور است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب