Coronavirus: اتریشی جشن کافه فرهنگ, باقی می ماند اما با احتیاط

رستوران ها و کافه ها در سراسر اتریش در نهایت بازگشایی درهای خود را و خلق و خوی در میان صاحبان کارکنان و مشتریا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

رستوران ها و کافه ها در سراسر اتریش در نهایت بازگشایی درهای خود را و خلق و خوی در میان صاحبان کارکنان و مشتریان است مخلوطی از امداد لذت و دلهره. خود را نگرانی اصلی این است: آیا آن گذشته است ؟

آن بوده است نه هفته برای Joji Hattori صاحب شیکی یک ستاره میچلین رستوران ژاپنی و brasserie در وین مرکز تاریخی. او را رها که او موفق به نگه داشتن کسب و کار خود را شناور بدون نیاز به آتش در هر 35 کارکنان و تشویق که brasserie رزرو شده است خارج از سرگیری عملیات در روز جمعه. اما به عنوان به آنچه که در آینده نگه می دارد ؟ او هیچ ایده.

"مشکلات برای بسیاری از رستوران های آسیا آغاز شد و در ماه فوریه به مراجعان در ارتباط COVID-19 با چین می گوید:" Hattori. ژاپنی او از eateries نمی شد به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار, اما "با آغاز ماه مارس مردم از ترس به بیرون رفتن و کسب و کار به نصف کاهش یافته است."

زمانی که مستند آغاز شد و در مارس 16 — زودتر از دیگر کشورهای اروپایی با مورد مشابه اعداد — Hattori در ابتدا آن را تصور خواهد بود "برای 2-3 هفته." بسیاری از رستوران ها شروع به ارائه takeout, خدمات, اما این "نمی خواهد کار برای یک رستوران ستاره میچلین" و او تا به حال هیچ گزینه ای دیگر از به طور کامل. با تشکر از دولت Kurzarbeit طرح (کاهش ساعت کاری) کارکنان ادامه داد: برای دریافت 85 درصد از حقوق خود را.

تیم او در حال حاضر "بسیار با انگیزه" و خوشحالم که به پشت در محل کار اگر چه تا کنون تنها brasserie باز است. در حال اجرا خود را ناهارخوری زیبا, شرکت باقی مانده است از نظر مالی عملی به آن متکی به مهمانان بین المللی برای نیمی از کسب و کار خود را. "ما به طور معمول بسیاری از مهمانان که برای آمدن به وین برای همایش ها و کنفرانس ها و همچنین گردشگران," او می گوید. "و ما هیچ ایده زمانی که این دوباره آغاز خواهد شد."

شیکی را صبر کنید و نوار کارکنان پوشیدن خصوص دستور پلکسی گلاس دهان را پوشش می دهد. نوار سوشی سرآشپزها ماسک صورت. آن را "غیر واقعی" برای دیگر سرآشپزها برای پوشش دهان خود را Hattori می گوید که "آنها نیاز به طعم و مزه همه چیز در هر دقیقه است."

طبق مقررات جدید شیکی کرده و به جای آن 15-صفحه منوها تنها با استفاده از کاغذ کپی و منتقل جداول بیشتر از هم جدا. اما Hattori نظر "حداکثر چهار نفر به یک جدول مگر اینکه آنها زندگی می کنند در همان خانواده" حکومت به "بالای" با توجه به اینکه مردم در حال حاضر قادر به پاسخگویی در اعداد بزرگتر در خانه های خود.

بازگشت به زندگی

Tables outside cafes on Yppenplatz in Vienna

اتریشی در آغوش بازگشایی رستوران ها و کافه ها در وین محبوب 16th district

در وین شلوغ Yppenplatz — محبوب نوپرست جلسه نقطه وجود دارد مشابه شور و شوق برای بازگشایی خدمات مواد غذایی میباشد. اگر نه برای پیشخدمت با پوشیدن ست کامل چهره و سپر مسلح صنعتی-اندازه بطری الکل اسپری ضد عفونی کننده آن می تواند تقریبا شده اند عادی آخر هفته در جهان وطنی مربع است.

خارج از جداول در یک ردیف از کافه ها بسته بندی شده بودند با مشتریان لذت بردن از آفتاب است. وجود دارد به سختی ماسک دیده می شود. قوانین جدید دولت است که کاربران تنها نیاز به پوشیدن ماسک در حالی که ورود و خروج از کافه ها و رستوران ها. یک بار نشسته پوشش صورت می تواند برداشته شود. روزنامه ها دیگر مجاز به عنوان آنها نمی تواند ضد عفونی. و نه ایستاده است در نوار.

پیشخدمت زن در Yppenplatz کافه باشگاه بین المللی بود با عجله اما خندان و شاد به کار دوباره. "این خیلی بد نیست. شما به آن استفاده می شود," او گفت: از صورت خود را سپر. "ما همه در همان وضعیت و باید وفق دهند."

نه هر کس درگیر در کسب و کار کیترینگ اما مسلم است که اقدامات کافی برای جلوگیری از موج دوم از عفونت.

توماس (نه نام واقعی او) یک آشپزخانه در یک مجلل رستوران ایتالیایی در یک ثروتمند وینی حومه. او بازگشت به کار پنج شنبه گذشته پس از اخراج در ابتدای مستند. خوشبختانه برای توماس او موفق به دریافت یک پرداخت از AMS (کارجویان خدمات) اما می گوید بسیاری از دیگران در صنعت کار در زیر جدول و هیچ ایمنی خالص به سقوط.

خود را از نگرانی های عمده در حال حاضر عدم اقدامات احتیاطی گرفته شده در آشپزخانه منطقه که در آن وظایف خود را شامل تهیه سالاد سرد و antipasti.

"نگه داشتن مورد نیاز یک متر (3 فوت) فاصله از سایر کارکنان غیر ممکن است" او می گوید: "و کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک مگر اینکه آنها در تماس با مهمانان است."

بیش از حد بیش از حد به زودی

Kitchen staff at a Japanese restaurant in Vienna

اقدامات بهداشتی در حال سخت اما دلهره باقی مانده است

توماس احساس فرایند راه اندازی مجدد صنعت "با عجله به اقتصاد رفتن" که او را درک می کنند. اما او به شدت معتقد است که باید وجود داشته باشد مقررات سختگیرانه تر برای کسانی که آماده شدن غذا و شکایت که کارفرمای خود می کند حتی با ارائه دست ضد عفونی کننده برای کارکنان.

"مردم نمی گرفتن تهدید بالقوه به طور جدی به اندازه کافی" او می گوید. "من درک می کنم خستگی اما من می بینم بسیاری از همکاران من در حال گرفتن چه سر و صدا است. من حدس می زنم به دلیل وجود تعداد نسبتا کمی از موارد در اتریش, آنها هیچ تجربه شخصی از کسی که آنها می دانستند گرفتن بیمار است."

توماس می گوید او روز اول در کار مشغول بودند. "مردم مشتاق به دریافت دوباره و معاشرت. این ترکیب با مردم مصرف الکل و تبدیل شدن آرام بسیار خطرناک است."

با توجه به فدرال اقتصادی اتاق مطالعه تا یک سوم از مهمانسراها و هتل ها با تهدید به ورشکستگی. اتاق رئیس جمهور هارالد Mahrer می گوید او امیدوار است که بسیاری از کسب و کار را انتخاب کنید تا حالا که مشتریان خود را قادر به بازگشت. اما از آن است که هتل ها و رستوران ها که تهیه کردن به صورت بین المللی گردشگری بخش که بیشتر در معرض خطر است.

ادامه مطلب: Coronavirus coverup: آیا اتریشی سیاست و صنعت تبانی کردن?

"اتریش است بسیار دوست داشتنی مقصد توریستی و بسیاری از هتل ها و کافه ها با تکیه بر گردشگران خارجی تا 95 درصد از تجارت خود" Mahrer گفت: اتریش پخش ORF در روز جمعه. "تا زمانی که ما می دانیم هنگامی که گردشگران آغاز خواهد شد به سفر دوباره آن را می سازد هیچ حس برای این کسب و کار را باز کنید."

آن را تاریخ و زمان آخرین ؟

Two guests in a cafe in Vienna

Pia Mcbean (راست) در نهایت موفق به دریافت یک جدول در به طور معمول کافه های شلوغ مرکزی

این شهر مشهور آن کافه فرهنگ و عجیب کیک و سنتی قهوه خانه ها از وین مرکز معمولا بسته بندی شده با گردشگران است. در تاریخی کافی نت مرکزی این آخر هفته اما معمول صف بودند غیر موجود.

وین متولد Pia McBean بود بازدید از کافه برای اولین بار. "این در واقع به خوبی قادر به رفتن به مکان های شما به طور معمول نمی تواند به خاطر آنها همیشه پر," او می گوید. "و آن را به عقب با مردم در فرد دیگر."

دوست آن هاروی-Nagl, concertmaster از وین Volksoper ارکستر بسیار خوشحال بود قادر به بازدید از یک کافه دوباره. به عنوان یک نوازنده حرفه ای خود کار عادی روز شامل مقدار زیادی از کافه ها و رستوران بازديد بین تمرینات و اجرای آن بوده است "عجیب نیست که این روال" اگر چه او "ذخیره مقدار زیادی از پول او نبوده است درآمد."

هیچ کس به نظر می رسد کاملا مطمئن شوید که چه مدت یک بار گرفته شده-برای-آزادی اعطا خواهد داشت. وجود خواهد داشت یک موج دوم و یکی دیگر از مستند? خواهد گردشگران بازگشت ؟ آیا مردم قادر به پرداخت هزینه برای غذا خوردن بیرون ؟

در حال حاضر, Joji Hattori فقط سپاسگزار بود در اتریش. "این قطعا یکی از بهترین کشورها برای زندگی در لحظه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب