Coronavirus: برزیل رهبری برای فاجعه

رئیس جمهور Jair Bolsonaro خودداری کرده است به این بیماری همه گیر کوروناویروس به طور جدی حتی اگر بیش از 17,500

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور Jair Bolsonaro خودداری کرده است به این بیماری همه گیر کوروناویروس به طور جدی حتی اگر بیش از 17,500 برزیلی که در حال حاضر مرده از ویروس. و تعداد موارد همچنان به رشد نمایی.

این آخر هفته گذشته نمرات از جوان گرفتم بودند و در مورد در ریو دو ژانیرو با بهره گیری از شب زنده داری و جمع آوری برای آبجو در امتداد شهر معروف ساحل تفرجگاهها. هیچ کس پوشیده بود واجب ماسک صورت. پس از دو ماه از گسترده مستند اقدامات ساکنان این شهر بیشتر محله های مرفه بودند خوشحال بود از خانه بیرون ظاهرا عدم نگرانی در مورد در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: رو COVID-19 سازمان بهداشت جهانی در حالت بحران

اما در این شهر محله های فقیر که در آن coronavirus شده است به سرعت در حال گسترش مردم وحشت زده. یک کارمند فروشگاه که ارائه مواد غذایی به قرنطینه محلی توسط دوچرخه امیدوار است با پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را با مواد ضد عفونی کننده خواهد او را امن نگه دارید. همسر او که معمولا با این نسخهها کار به عنوان یک پاک کننده برای ثروتمند ریو خانواده ها شده است ماندن خانه از ترس از ابتلا به ویروس. زن و شوهر می تواند به سختی پایان می رسد دیدار.

به عنوان از آوریل 19, برزیل به حال ثبت شده در جهان سوم بیشترین تعداد COVID-19 عفونت با بیش از 262,000 مورد تأیید و حداقل 17,500 مرگ و میر نسبت به همه گیر, با توجه به رسمی آمار و ارقام جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

اما کارشناسان بهداشت بر این باورند که با توجه به عدم تست واقعی تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد 15 برابر بالاتر است. آنها همچنین گمان می کنند که حداقل دو بار به عنوان بسیاری از مردم فوت کرده اند از ویروس; با بیمارستان های دولتی در ظرفیت افزایش تعداد COVID-19 قربانیان در حال مرگ هستند در خانه های خود.

ادامه مطلب: برزیل مردم بومی بریس برای coronavirus

تعداد coronavirus موارد نمایی در حال رشد است و فیلم هایی از گورهای دسته جمعی در شهر مانائوس و سائو پائولو رفته اند در سراسر جهان است. در عین حال با وجود این افزایش بحران بهداشت عمومی رئیس Jair Bolsonaro به نظر می رسد اعتنا نمیکند.

Men prepare to install new spaces for coffins at the Sao Pedro municipal cemetery

در سائو پائولو گورستان کارگران مشغول ایجاد فضای بیشتر در تابوت

چیزی بیش از یک کمی آنفولانزا"

Bolsonaro به عنوان COVID-19 به عنوان چیزی بیش از یک "کمی آنفولانزا" و متهم چین از تحریک هیستری. او معتقد است که همه گیر شده و هماهنگ به طور انحصاری به او آسیب برساند و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. نشان می دهد که او نیست نگران Bolsonaro و هیأت همراه او ساخته شده یک سفر رسمی به دیدار با مغلوب ساختن پیشی جستن در اوایل ماه مارس. اما پس از بازگشت از سفر خود به فلوریدا بیش از 20 Bolsonaro مشاوران آزمایش مثبت برای COVID-19 — روابط عمومی فاجعه برای رئیس جمهور.

Bolsonaro سابق سرباز چترباز و ورزشکار بوده است و نادیده گرفتن توصیه های بهداشتی صادر شده توسط سازمان بهداشت جهانی و خود را بسیار خود مقامات بهداشتی به عمل فیزیکی فاصله. او ساخته شده است یک نقطه از تکان دادن دست از حامیان و گرفتن عکس های سلفی با آنها را به عنوان آنها را جمع آوری در خارج از کاخ ریاست جمهوری هر یکشنبه به تماس برای پایان دادن به کروناویروس محدودیت. Bolsonaro علنا اظهار داشت که او "تاریخ به عنوان یک ورزشکار" او را تنها نور رنج می برند علائم از یک SARS-CoV-2 عفونت است.

غیر متعارف درمان

مواجه با آخرین COVID-19 مرگ و میر در اواخر آوریل Bolsonaro — نام مسیس — به خبرنگاران گفت: "نام من, مسیح, اما من نمی تواند کار معجزه است." و در عین حال او به نام در برزیل به دعا برای مداخله الهی برای کمک به آنها را ذخیره کنید از ویروس.

انعکاس خود را به ما همتای Bolsonaro نیز تصریح شده است که کلروکين مواد مخدر مورد استفاده برای پیشگیری و درمان مالاریا استفاده می شود برای درمان COVID-19 بيمار. بر این اساس او دستور داد تا نیروهای مسلح آزمایشگاه به تولید مقادیر عظیمی از مواد مخدر است.

Luiz Henrique Mandetta برزیل و وزیر بهداشت سابق را رد کرد رئیس جمهور حمایت از کلروکين و اخراج شد در ماه آوریل است. Mandetta جانشین نلسون Teich, یک متخصص آموزش نیز حاضر به توصیه این دارو برای COVID-19 موارد و استعفا داد و تنها پس از 28 روز در دفتر.

Residents of the PARAISOPOLIS slum in the Sao Paulo city received medical orientations about coronavirus prevention

زاغه نشينان در سائو پائولو را دریافت توصیه های پزشکی در صورت ماسک صابون و الکل ژل

شده است وجود دارد هیچ شواهد نشان می دهد که کلروکين موثر است در درمان COVID-19. در آوریل دانشمندان برزیلی به پایان رسید مطالعه کلروکين پس از ریتم قلب مشکلات توسعه یافته در حدود یک چهارم از افرادی که بالاتر از دو دوز بودن تست شده است.

برخی از پزشکان می ترسند که صدها برزیلی فوت کرده اند در هفته های اخیر از مصرف مواد مخدر در خانه و بدون نظارت پزشکی. در عین حال با وجود این, جدی, اخبار, برزیل, وزارت بهداشت — تحت موقت سلامت رئیس کل ادواردو Pazuello — برنامه به طور رسمی اعلام کلروکين به عنوان ارجح دارو برای درمان ویروس.

مقامات محلی را به اتهام

Mandetta و Teich جلب رئیس جمهور ire برای حمایت فیزیکی فاصله سفارشات ساخته شده توسط برزیل فرمانداران و شهرداران. Bolsonaro که می خواهد زندگی و اقتصاد به حالت عادی بازگشت و به سرعت به عنوان امکان پذیر است گفت: مقامات محلی خواهد بود تنها به سرزنش برای افزایش نرخ بیکاری.

برزیل در شهرهای بزرگ Bolsonaro حامیان صحنه motorcades برای نشان دادن حمایت خود را برای رئیس جمهور نرده علیه دولت فرمانداران و شهرداران که گفته اند همه غیر ضروری مراکز خرید و مغازه ها را ببندید.

ادامه مطلب: چگونه زدایی می تواند منجر به بیماری های عفونی

به عنوان برخی از کشورهای مبارزه با بیمارستان ها در حداکثر ظرفیت های محلی با توسل به اقدامات شدید. مقامات در بخش های خاصی از ریو دو ژانیرو را اجرا محلی مستندات این کشور پرجمعیت ترین ایالت سائو پائولو — که بیش از حد چین مرگ و میر — آماده است برای رفتن در مستند به عنوان به خوبی. این وضعیت حتی بیشتر شدید در این کشور شمالی و شمال شرقی. بیمارستان ها در شهرهای بزرگ مانند بلم مانائوس و فورتالزا ندارد و به اندازه کافی تخت برای درمان coronavirus بیماران.

اقدام به درخواست فوری از برزیل کنگره Bolsonaro دولت در حال حاضر مورد تایید کمک مالی برای کارگران رسمی و مادران مجرد. حدود 50 میلیون نفر از مردم اساسا یکی در چهار برزیلی واجد شرایط هستند. هزاران نفر از مردم در حال حاضر اعمال می شود برای پول منجر به هرج و مرج و صف های طولانی در خارج از بانک ها پیش از اولین پرداخت — و احتمالا منجر به بسیاری از عفونت های جدید.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب