Coronavirus موارد سنبله در جنوب غربی ایالات متحده

Coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان در حال خونتان در بخش هایی از آمریکا و غرب باعث ایالت آریزونا به دوب

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

Coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان در حال خونتان در بخش هایی از آمریکا و غرب باعث ایالت آریزونا به دوباره فعال اورژانس و مراقبت های بهداشتی طرح است. این چشم انداز مثبت می آید به عنوان ما شروع به بازگشایی آن اقتصاد است.

در مجموع از 21 ایالت آمریکا روز سه شنبه گزارش هفتگی افزایش موارد جدید COVID-19 با گوشه جنوب غربی این کشور ظاهرا بدترین ضربه. خروش می آید در میان ما کاهش ویروس محدودیت در تلاش برای راه اندازی مجدد اقتصاد آن است.

موارد در آریزونا — یکی از اولین متحده به بازگشایی در اواسط ماه مه — افزایش 115% از مستند کاسته. یک دولت سابق بهداشت هشدار داد رئیس جدید اقامت در خانه سفارش و یا بیمارستان ممکن است مورد نیاز است.

یوتا و نیومکزیکو تمام شده افزایش می یابد از 40 درصد و یا بالاتر برای هفته منتهی به پنج شنبه در مقایسه با قبل از هفت روز, با توجه به رویترز تجزیه و تحلیل.

ما غیر انتفاعی, سلامت, سیستم, بنر, بهداشت توییتی که این روند بود "در مورد."

کالیفرنیا می بیند افزایش در چندین استان ها

کالیفرنیا نیز دیده می شود یک چشم انداز مثبت در موارد و قرار داده است نه شهرستان در یک لیست سازمان دیده بان به معنی شدیدتر coronavirus اقدامات می تواند دوباره. شهرستانهای این لیست شامل لس آنجلس سانتا کلارا و فرزنو — که در آن 18 میلیون کالیفرنیا 39 میلیون نفر زندگی می کنند, گزارش رویترز،.

ادامه مطلب: نظر: نیویورک — یک زده شهرستان از تضاد

"بسیاری از مواردی که در حال نشان دادن تا در بیمارستان ها مربوط به تجمعات که در حال وقوع در خانه — جشن تولد و مجالس ترحیم" گفت: اولیویا Kasirye بهداشت عمومی مدیر Sacramento County, نیز در لیست سازمان دیده بان.

تا کنون در سراسر ایالات متحده وجود داشته است بیش از 1.9 میلیون نفر و بیش از 112,000 مرگ و میر ناشی از این ویروس تا کنون بیشترین مرگ و میر در سراسر جهان است. اما برگ برنده دولت شده است مشتاق به شل coronavirus محدودیت در تلاش برای کمک به اقتصاد آن است که گرفته شده ضرب و جرح.

در اوایل این هفته غیر حزبی سازمان پژوهش اداره ملی تحقیقات اقتصادی گفت: ما رسما وارد رکود اقتصادی در ماه فوریه این سال است. Coronavirus اقدامات همچنین باعث رکورد بیکاری در سطح رسیدن به تمام زمان بالا از 14.7 درصد در مارس اگر چه آخرین آمار و ارقام نشان داد که این کاهش به 13.3 درصد در ماه مه.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب