Coronavirus (COVID-19) به روز رسانی: FDA تکرار هشدار درباره خطرناک الکل بر اساس دست عفونی حاوی متانول اضافی را به آدرس مورد محصولات

سازمان غذا و دارو در ادامه به مصرف کنندگان هشدار و مراقبت های بهداشتی حرفه ای به استفاده از برخی بر اساس الکل

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

سازمان غذا و دارو در ادامه به مصرف کنندگان هشدار و مراقبت های بهداشتی حرفه ای به استفاده از برخی بر اساس الکل دست عفونی با توجه به خطرناک حضور متانول یا الکل چوب -- یک ماده اغلب مورد استفاده برای ایجاد سوخت و ضد یخ است که می تواند سمی باشد و در هنگام جذب از طریق پوست و همچنین تهدید کننده زندگی در هنگام مصرف. این سازمان نیز گرفته شده اقدام اضافی برای کمک به جلوگیری از برخی از دست عفونی از ورود به ایالات متحده با قرار دادن آنها را در واردات هشدار. FDA است که فعالانه همکاری با تولید کنندگان به یاد محصولات و تشویق فروشندگان به حذف محصولات از قفسه های فروشگاه و بازار آنلاین. به عنوان بخشی از این اقدامات هشدار نامه صادر شده به Eskbiochem, S. A. de C. V. در مورد توزیع محصولات برچسب دار به عنوان ساخته شده در امکانات آن با اعلام نشده متانول گمراه کننده ادعا می کند –از جمله به اشتباه بیان کرد که مورد تایید FDA این محصولات نامناسب و شیوه های تولید.

FDA اولین هشدار در مورد برخی از متانول حاوی دست عفونی فروخته شده در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و در ماه ژوئن. آژانس با صدور یک هشدار بیشتر است در اوایل این ماه در مورد تعداد فزاینده ای از عوارض جانبی از جمله کوری قلب, اثرات, اثرات روی سیستم عصبی مرکزی و بستری شدن در بیمارستان و مرگ در درجه اول گزارش به سم کنترل مراکز و ادارات دولتی سلامت. آژانس همچنان به دیدن این ارقام افزایش یابد.

"تمرین خوب بهداشت دست که شامل استفاده از مبتنی بر الکل ضد عفونی کننده دست اگر صابون و آب به آسانی در دسترس نیست مهم بهداشت عمومی ابزار برای همه آمریکایی ها به استخدام. مصرف کنندگان نیز باید مراقب باشند که در مورد دست عفونی استفاده می کنند و برای سلامت و ایمنی خود را, ما می خواهیم مصرف کنندگان بلافاصله پس از توقف استفاده از تمام دست عفونی در FDA لیست خطرناک ضد عفونی کننده دست محصولات" گفت: FDA کمیسر Stephen M. هان, M. D. "ما همچنان به شدت نگران در مورد پتانسیل خطرات جدی مبتنی بر الکل دست عفونی حاوی متانول. تولید, واردات و توزیع سمی دست عفونی تهدیدی جدی برای مردم و تحمل نخواهد شد. FDA را به اقدام اضافی در صورت لزوم و ادامه خواهد داد به ارائه آخرین اطلاعات در مورد این موضوع برای سلامت و ایمنی مصرف کنندگان است."

این سازمان نوشته شده است شما با استفاده از لیست خطرناک ضد عفونی کننده دست محصولات است که در حال به روز رسانی به طور منظم. در اکثر موارد متانول به نظر نمی رسد بر روی برچسب محصول. اما متانول است و نه قابل قبول ماده در هر نوع مواد مخدر از جمله ضد عفونی کننده دست حتی اگر متانول ذکر شده است به عنوان یک عنصر بر روی برچسب محصول. FDA در حال انجام تست بر داشت متانول آلودگی در دست ضد عفونی کننده محصولات اعم از 1 ٪ تا 80٪.

از همه مهمتر FDA است ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از هر گونه ضد عفونی کننده دست از محصولات خاص تولید کنندگان در این لیست حتی اگر محصول و یا خاص در بسیاری از شماره های ذکر شده از آنجا که برخی از تولید کنندگان یادآوری تنها برخی – و نه همه – از ضد عفونی کننده دست محصولات است. تولید کنندگان عدم بلافاصله به یاد بیاورید همه به طور بالقوه تحت تاثیر محصولات است که با قرار دادن مصرف کنندگان در معرض خطر مسمومیت با متانول. یکی از گزارش مرگ و میر همراه است با Blumen ضد عفونی کننده دست توزیع توسط 4e آمریکای شمالی و تولید شده توسط 4E جهانی در مکزیک که اخیرا گسترش آن به یاد بیاورید که شامل بسیاری دیگر از آن ضد عفونی کننده دست محصولات است. علاوه بر این, FDA است که به شدت اصرار توزیع کنندگان و خرده فروشان برای جلوگیری از توزیع و فروش دست عفونی تولید شده توسط این شرکت در لیست بلافاصله حتی اگر محصول خاص را شامل نمی شود در یک فراخوان به دلیل خطر مسمومیت با متانول.

هنگامی که شناسایی دست عفونی از FDA فراموش-نمی-استفاده از لیست مصرف کنندگان باید به دنبال یک یا چند شناسه از لیست که مطابقت محصول برچسب زدن از جمله:

  • نام تولید کننده
  • نام محصول
  • ملی مبارزه با مواد مخدر کد (NDC) شماره

اگر هر یک از شناسه (نام شرکت یا NDC) مطابقت یک محصول در لیست FDA خواستار مصرف کنندگان بلافاصله پس از توقف استفاده از ضد عفونی کننده دست. دور از ضد عفونی کننده دست بطری در یک زباله های خطرناک, ظرف, اگر در دسترس و یا از دور به عنوان توصیه شده توسط محلی مدیریت زباله و بازیافت مراکز. نمی خیط و پیت کردن و یا ریختن این محصولات پایین تخلیه و یا مخلوط با مایعات دیگر.

متانول قرار گرفتن در معرض می تواند منجر به تهوع, استفراغ, سردرد و تاری دید و کوری دائمی تشنج اغما و آسیب دائمی به سیستم عصبی و یا مرگ. اگر چه مردم با استفاده از این محصولات را در دست خود را در معرض خطر مسمومیت با متانول کودکان جوان که مصرف این محصولات و نوجوانان و بزرگسالان که نوشیدن این محصولات به عنوان یک الکل (اتانول) جایگزین هستند بیشتر در معرض خطر است. مصرف کنندگان که در معرض ضد عفونی کننده دست حاوی متانول و در حال تجربه علائم باید به دنبال درمان فوری پزشکی به صورت بالقوه برگشت از اثرات سمی مسمومیت با متانول.

FDA را تشویق می کند متخصصان مراقبت های بهداشتی مصرف کنندگان و بیماران به گزارش عوارض جانبی و یا مشکلات کیفیت با تجربه با استفاده از دست و عفونی به FDA MedWatch رویداد جانبی گزارش برنامه (لطفا این سازمان با عنوان اطلاعات زیادی به شناسایی محصول به عنوان امکان پذیر است):

  • تکمیل و ارسال این گزارش آنلاین; یا
  • دانلود و تکمیل فرم و سپس ارسال آن از طریق نمابر در 1-800-FDA-0178.

مصرف کنندگان و تولید کنندگان یا توزیع کنندگان که سوالی برای FDA در مورد دست عفونی باید ایمیل COVID-19-Hand-Sanitizers@fda.hhs.gov.

FDA یک سازمان در درون وزارت بهداشت و خدمات انسانی محافظت از سلامت عمومی اطمینان از ایمنی و اثربخشی و امنیت داروهای انسانی و دامپزشکی واکسن و فرآورده های بیولوژیک برای استفاده انسان و دستگاه های پزشکی. این آژانس همچنین مسئول ایمنی و امنیت کشور ما را تامین مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی, محصولات, که به خارج از تابش الکترونیکی و برای تنظیم محصولات توتون و تنباکو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب