Coronavirus بحران مختل جریان نقل و انتقال پول در آفریقا

هر سال آفریقایی زندگی می کنند که در خارج از کشور ارسال میلیاردها دلار به خانواده های خود را. اما COVID-19 بحرا

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

هر سال آفریقایی زندگی می کنند که در خارج از کشور ارسال میلیاردها دلار به خانواده های خود را. اما COVID-19 بحران به معنی این حواله جریان خشک شده اند. برای برخی از این عواقب می تواند کشنده باشد.

این درخواست در آینده نگه دارید. از همسر خود و سه فرزند و چهار خواهر. ابراهیم Bah خواهد آنها را ارسال پول — اگر او تا به حال هر.

قبل از coronavirus بحران او در هتل ها و رستوران ها در پاریس. همه آنها بسته و پس از مستند اقدامات اجرا شد. اما بستگان او در گینه هنوز هم نیاز به حمایت خود را. "خانواده نگه می دارد تماس با ما," او گفت: DW. "اما با هیچ کار و با منع رفت و آمد در آن بسیار پیچیده است. اما خانواده به سادگی متکی بر ما."

بسیاری از مهاجران در همان نقطه تنگ در حال حاضر. خود را نقل و انتقال پول برگشت به صفحه اصلی — همچنین به عنوان شناخته شده حواله — است که معمولا به اندازه کافی برای تغذیه سه تا چهار نفر به طور متوسط. این حواله را افزایش داده اند به طور قابل توجهی در سال های اخیر است. در سراسر جهان این "خصوصی کمک' در نظر گرفته شده برای خانواده و دوستان است که تقریبا سه برابر بیشتر از رسمی کمک های توسعه ای.

ادامه مطلب: آفریقا از دست می دهد میلیاردها دلار به دلیل بالا بودن هزینه حواله

Infografik Empfängerländer von Rücküberweisungen EN

آفریقا به خصوص ضربه

اما این مورد را تغییر دهید. با توجه به برآورد بانک جهانی مجموع مقدار حواله طول coronavirus بحران است که انتظار می رود به شاقول مانند قبل از هرگز تا 20% در سراسر جهان است.

"این بی سابقه در تاریخ حواله جریان از آنجایی که ما شروع به نظارت بر آنها از سال 1980s می گوید:" دیلیپ Ratha از بانک جهانی. آفریقا خواهد بود به خصوص ضربه با رکود: بانک جهانی پیش بینی کاهش در پرداخت جریان از بالا به 23.1%. در سال 2019 در مجموع 48 میلیارد دلار (€42 میلیارد دلار) ارزش نقل و انتقال پول فرستاده شدند به کشورهای جنوب صحرای آفریقا. در این سال این رقم به احتمال زیاد نزدیک به حدود 37 میلیارد (€34 میلیارد دلار).

این است که با توجه به عدم خواهد شد. "تعداد زیادی از کارگران مهاجر در حال پایین ماهر می گوید:" Ratha. "آنها همچنین در بخش غیررسمی برای مثال در فروشگاه های خرده فروشی, هتل, گردشگری, مزرعه کارگران است." بسیاری از این بخش ها مجبور به توقف عملیات به دلیل مستند و یا اجتماعی فاصله گرفته است.

"این مهاجران آسیب پذیر هستند می گوید:" Ratha. "آنها اولین کسانی هستند که به اجازه رفتن و یا دستمزد خود را به سقوط سریع است."

A MoneyGram branch in Hamburg (Imago Images)

ارائه دهندگان خدمات مالی مانند MoneyGram اغلب توسط آفریقایی برای ارسال پول به خانه

مرور کانال های پیچ خورده

و مشکل دیگری وجود دارد به رقابت با: بدون حساب بانکی خود را بسیاری از مهاجران و اقوام خود را به فرایند نقل و انتقال از طریق ارائه دهندگان خدمات مالی مانند وسترن یونیون و یا ریا. این غول صنعت اتهام هزینه های بالا اما دارای چند شاخه است. بنابراین کسب و کار محلی — اغلب آفریقایی مغازه یا آرایشگاه — خدمت به عنوان سازمان انتقال. اما بسیاری از آنها مجبور شده اند به طول coronavirus بحران است. این بدان معنی است که پول می تواند معمولا تنها رسیدن به آفریقا از طریق کانال های جانبی.

Djibo از نیجر به تجربه دست اول از این. "خواهر من که در فرانسه زندگی می کند, می خواستم به ارسال پول به مادر ما," او می گوید DW. "وجود دارد یک عامل حمل و نقل زندگی می کند که در مارسی. او به من تماس گرفت و به من داد عزل دستورالعمل حذف. من رفتم به انتخاب کنید تا پول در پسر عموی خود را در خانه در اینجا در نیامی."

ادامه مطلب: Blockchain آینده به صورت حواله پرداخت ؟

کسانی که هنوز دریافت پول مانند Djibo مادر می تواند خود را خوش شانس است. "حواله یک منبع حیاتی درآمد برای آفریقا" کنیا اقتصاددان یعقوب Omolo می گوید DW.

اگر نقل و انتقال پول کاهش طول coronavirus همه گیر عواقب می تواند کشنده باشد برای برخی از. با اقتصاد در آستانه سقوط در بسیاری از کشورهای آفریقایی نقل و انتقال پول هستند گاهی اوقات تنها منبع درآمد است که پول خانواده های فقیر در تکیه می کنند. "ما واقعا باید به در نظر گرفتن این موضوع از نقل و انتقالات پول نقد برای گروه های آسیب پذیر" می گوید Omolo. "ما همچنین نیاز به در نظر گرفتن این موضوع از مواد غذایی یارانه ها و همچنین دستمزد یارانه ما را قادر به حمایت از گروه های آسیب پذیر."

Infografik Anteil am BIP der Empfängerländer EN

به اندازه کافی برای بستن شکاف

اما وجود دارد به سادگی به اندازه کافی پول قادر به انجام این کار: €105 میلیارد مورد نیاز خواهد بود برای آفریقا برای مقابله با عواقب ناشی از این بیماری همه گیر. تا کنون اهدا کنندگان خارجی متعهد شده اند بیش از €65 میلیارد — هنوز این برگ فاصله €40 میلیارد. و این نوع از پول است که بسیاری از دولت ها نمی توانید به راحتی پیدا کنید: این بیماری همه گیر است که انتظار می رود به کوچک شدن اقتصاد بیش از 5 درصد در این سال به عنوان قاره آماده به چهره اول آن رکود اقتصادی در 25 سال.

باب بری کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن