Coronavirus خلاصه: کودکان حمل سطوح بالاتری از ویروس, مطالعه نشان می دهد

جدید ما مطالعه می تواند تغییر غالب روایت است که بچه های جوان هستند رانندگان از ویروس. گرفتن با این داستان و هر

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

جدید ما مطالعه می تواند تغییر غالب روایت است که بچه های جوان هستند رانندگان از ویروس. گرفتن با این داستان و هر چیز دیگری شما نیاز به دانستن از سراسر جهان با DW کلی.

داستان بالا

کودکان زیر سن پنج سال انجام شده عمده مقدار coronavirus در دستگاه تنفسی فوقانی یک مطالعه منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد. تحقیقات اولیه را پیدا شواهد قوی از کودکان به عنوان همکاران اصلی به گسترش COVID-19.

اما در حال حاضر یک مطالعه در مجله JAMA Pediatrics نشان می دهد کودکان تا به حال یک بار ویروسی 10 برابر تا 100 برابر بیشتر از بزرگسالان در خود فوقانی دستگاه تنفسی. این می تواند به معنای فرزندان کلید رانندگان از انتقال درون جوامع خود.

در اینجا یک دور بالا در حال حاضر از دیگر عمده داستان در مورد کوروناویروس در سراسر جهان:

آفریقا

به عنوان قاره رویکردهای 1 میلیون و تایید عفونت مدیر آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: آفریقا هنوز یک "فرصت بسیار خوب از این ویروس" با یک استراتژی جامع است که شامل تست پافشاریای.

این کشور با نزدیک به نیمی از آفریقا ویروس caseload آفریقای جنوبی کاسته است آن 9 بعد از ظهر حکومت نظامی توسط یک ساعت.

و مواد غذایی سازمان ملل متحد آژانس هشدار داده است که نزدیک به 60 درصد از زیمبابوه جمعیت می تواند تبدیل به "مواد غذایی-نا امنی" در ماه دسامبر بدون بیشتر از 250 میلیون دلار (€210 میلیون) بسته کمک.

ادامه مطلب: آفریقا مسلمانان ضعیف بیش مدرج به پایین حج

آسیا

کشورهای مختلف در حال گزارش یک چشم انداز مثبت در تعدادی از موارد به عنوان قاره در تلاش برای کنترل گسترش ویروس.

هندی, مقامات می گویند که "گله ایمنی بدون واکسیناسیون است نه یک انتخاب استراتژیک و یا گزینه" حتی به عنوان هند سوابق بیش از 50,000 جدید تایید عفونت.

ادامه مطلب: چرا هند انکار COVID-19 جامعه انتقال?

کشورهایی بودند که ستایش اولیه خود را از دست زدن به این بیماری همه گیر مانند استرالیا و ویتنام در حال حاضر رو به یک تجدید حیات در تعدادی از موارد است. پس از یک رکورد روزانه افزایش استرالیا, خارجه ویکتوریا ساخته شده است که در صورت ماسک الزامی است.

آمریکا

به ما گزارش شده است 32.9% انقباض اقتصاد بین آوریل و ژوئن بدترین افت از زمان رکود بزرگ.

یک مطالعه جدید از کوبا نشان داده است که که یک آنتی بادی به مواد مخدر در حال حاضر در حال استفاده در برابر coronavirus می تواند به کاهش خطر ابتلا به مراقبت های ویژه و مرگ و میر در میان ساکنان خانه سالمندان با COVID-19.

عفونت در برزیل پیشی گرفته اند 2.6 میلیون, یک روز پس از این کشور گزارش شده در حدود 70 ، 000 مورد جدید. برزیل دوم در جهان قرار دارد-بدترین آمار کشور — پشت ما — با بیش از 90 ، 000 مرگ و میر.

اروپا

همه گیر شده و باعث افت ثبت در آلمان تولید ناخالص داخلی. به 10.1 درصد انقباض بزرگترین از این کشور شروع به جمع آوری اطلاعات فصلنامه در سال 1970. اتریش و بلژیک گزارش مشابه انقباضات در اقتصاد خود را از روز شنبه.

در ضمن شرکت در سراسر این قاره گزارش داده اند که تلفات شدید در سه ماهه دوم سال 2020 است. VW رنو و ایرباس تمام گزارش staggeringly کم نتایج مالی به عنوان coronavirus بحران زمین اقتصاد جهانی را متوقف کند.

ادامه مطلب: نظر: اقتصاد آلمان نمی تواند تعداد تندرست سریع

بریتانیا گزارش بالاترین حد مرگ و میر (65,000) در اروپا در گیر یک مقایسه از 21 کشور نشان می دهد. دانشمندان می گویند بیش از حد مرگ و میر است که بهترین راه برای اندازه گیری مرگ و میر ناشی از شیوع چرا که خود را در سطح بین المللی قابل مقایسه است.

گرفتن بهترین DW مطالب روز

تعداد مرگ و میر مرتبط با COVID-19 به شدت افزایش یافته است در برزیل. با بسیاری از آیین های اطراف مرگ و غم و اندوه ممنوع با توجه به همه گیر مردم در حال پیدا کردن راه های جدید برای سوگواری عزیزانشان را از دست داده.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

در سراسر اروپا شده اند رفتن به raves و بلوک احزاب با وجود مستند اقدامات ممنوعیت تجمع جرم. چه رانندگی آنها ؟ آن را ضرب و شتم و یا یک عمل مقاومت و ادعای قدرت و هویت?

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

در آلمان هر شخص دوم بررسی احساس روانی بر دوش coronavirus بیماری همه گیر. چه پیامدهای اجتماعی بالاتر از سطح استرس? مردم در حال تبدیل شدن بیشتر مهاجم ؟ سازمان دیده بان در اینجا برای پیدا کردن:

dr ببینید/rt (AFP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب