Coronavirus: افراد مست نمی اجتماعی فاصله بریتانیا رئیس پلیس

بارها و رستوران ها باید بازگشایی در انگلستان باعث به تنگه خود را. به عنوان جمعیت زیادی جمع شده بودند یکی رئیس

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

بارها و رستوران ها باید بازگشایی در انگلستان باعث به تنگه خود را. به عنوان جمعیت زیادی جمع شده بودند یکی رئیس پلیس هشدار داد که inebriated شهروندان ثابت کرد آنها نمی تواند نگه داشتن فاصله خود.

گرفتم که بسته بندی شده در مرکز لندن بارها آن را "شفاف" مست که مردم نمی توانند به لحاظ اجتماعی فاصله در پی انگلستان کافه ها و رستوران ها بازگشایی رئیس پلیس کشور فدراسیون گفت: در روز یکشنبه.

بخش مهمان نوازی گفته شد می تواند بازگشایی پس از سه ماه وقفه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در شرایطی که مشتریان نشسته بودند و اجتماعی فاصله اقدامات پایبند به.

با این حال تصمیم به انتخاب پنج شنبه به عنوان روز بازگشایی شده است به سوال نامیده می شود.

ادامه مطلب: میخانه محلی: آلمانیها در اتاق نشیمن

پیشنهادات که کمتر-روز شلوغ مانند یک شنبه می توانست مناسب تر بودند رد شده توسط نخست وزیر بوریس جانسون در روز جمعه. او گفت: این مهم نیست که بعد از هفته درهای انگلستان بارها شد پرت باز کردن.

رئیس پلیس فدراسیون انگلستان و ولز گفت که او تا به حال برای مقابله با "مردان برهنه, شاد, drunks, عصبانی, drunks, دعوا و بیشتر عصبانی drunks" در حالی که در شیفت در روز شنبه.

"آنچه روشن است این است که مردم مست نمی تواند/نمی اجتماعی فاصله" جان Apter گفت: رادیو لندن.

افسران 'حمله'

او گفت: خود را در اداره پلیس در جنوب شهر ساوتهمپتون "موفق به مقابله" اما "از دیگر مناطق بود و مسائل را با ماموران در حال حمله."

در بسیاری از نقاط کشور مردم به نظر می رسد به قوانین پایبند است اما در دیگران وجود دارد صحنه یادآور آستانه سال جدید با خیابان های بسته بندی شده با خشن و بی ادب مردم با بهره گیری از شب زنده داری بالا بردن ترس است که نگه داشتن محدود در سرایت می تواند دشوار است ،

ادامه مطلب: Coronavirus: آلمان می تواند به عنوان دانشجوی خارجی خندق ایالات متحده و بریتانیا

اما وزیر بهداشت مت Hancock گفت: اکثریت قریب به اتفاق مردم "درست" و به دنبال آن فاصله گرفتن قوانین برای اقامت حداقل یک متر (بیش از سه فوت) به غیر از اعضای خانواده دیگر.

"این واقعا خوب است برای دیدن مردم و در مورد و تا حد زیادی بسیار تا حد زیادی اجتماعی فاصله," او گفت, اخبار آسمان.

انگلستان شاهد مرگبارترین شیوع کروناویروس در اروپا و بازگشت جمعیت زیادی در بسیاری از مراکز شهر سوخت نگرانی از تجدید حیات در عفونت.

jsi/mm (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب