Coronavirus: هنگ کنگ بازگشایی تهدید به تجدید تظاهرات توده

این COVID-19 بحران بهداشت عمومی و در نتیجه رکود اقتصادی پرداخته اند یک ضربه شدید به هنگ کنگ اقتصاد است. صاحبان

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

این COVID-19 بحران بهداشت عمومی و در نتیجه رکود اقتصادی پرداخته اند یک ضربه شدید به هنگ کنگ اقتصاد است. صاحبان کسب و کار کوچک تا به حال در خصوص زمان سخت است.

Elyce Chau در نهایت تحقق رویای او هنگامی که او برای اولین بار کسب و کار در هنگ کنگ در سال 2017 — La Luz کافه. او و یکی دیگر از همکاران اداره کسب و کار به طور عمده توسط خود را در آن دو سال اول و سپس به استخدام کارکنان تمام وقت فقط چند ماه قبل این شهر را به جرم تظاهرات ضد دولتی در گرفت و به طور موقت بی ثبات کسب و کار.

پس از تقریبا یک سال از شاهد تظاهرات خشونت آمیز را نگه دارید از هنگ کنگ کسب و کار به آرامی شروع به رشد دوباره تا به حال یکی دیگر از فاجعه زده بحرانزده شهرستان.

"هر روز ما نگرانی در مورد تغییرات جدید و یا تصمیم گیری از دولت" Chau گفت: با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus رسما شناخته شده به عنوان SARS-CoV-2.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

Chau گفت که او نیز قادر به ارتقاء کافه سخت افزار در طول بحران بهداشت و درمان و که او نیاز به صرفه جویی در پول برای پوشش هنگ کنگ هزینه های اجاره — یکی از بالاترین به عنوان به خوبی به عنوان کارکنان حقوق.

"آن بوده است غم انگیز دو سال گذشته برای هنگ Kongers. شهر پر از خشم ... احساس شاهد محل شما در بزرگ و دوست داشتنی لغو بسیار غمگین" Chau اظهار تاسف کرد و اضافه کرد که بسیاری از کسب و کار در شهرستان نیز مجبور به اخراج پاره وقت کارکنان در میان بحران است.

کسب و کارهای کوچک در سراسر این شهر را متحمل فشار از تاثیر از تظاهرات سال گذشته و در حال حاضر نیاز به کامل ضربه از coronavirus بحران است.

ویروس اقدامات فلج محلی صنعت

همانطور که از ماه دسامبر 340,000 کوچک و متوسط کسب و کار اختصاص بیش از 98% از هنگ کنگ واحدهای کسب و کار و اشتغال حدود 1.3 میلیون نفر به دولت داده است. در میان همه گیر برخی از 1000 رستوران ها و موسسات غذایی در سراسر شهر شده بود مجبور به تعطیل و یا تعلیق عملیات.

در مارس 27, شهر اجرایی کری لام خواسته eateries به کاهش ظرفیت 50 درصد محدود کردن تجمعات به چهار نفر (این است که به تغییر به هشت) و محل جداول 1.5 متر از هم جدا.

دولت نیز معرفی ممنوعیت بازدید کنندگان خارجی برای جلوگیری از وارد coronavirus موارد است. گردشگری کاهش یافته 81% در سال در سال در سه ماهه اول سال 2020 — یک شوک عظیم برای همه کسب و کار وابسته به این شهر در صنعت گردشگری و یا بازدید کنندگان بین المللی به این شهر مشهور به توان مالی مرکز آسیا.

ادامه مطلب: Coronavirus: یک تست استرس برای دموکراسی

یک هفته پیش هنگ کنگ به آرامی شروع به کاهش coronavirus اقدامات در گردهمایی های اجتماعی و مکانهای البته با باقی مانده سلامت و بهداشت محدودیت. بسیاری از رستوران ها و کافه ها هنوز هم مجبور به باقی می ماند بسته و یا محدود کردن عملیات خود را از آنجا که آنها نمی باید از این ظرفیت به جای جداول 1.5 متر از هم جدا در شلوغ شهر. موسسات عمدتا مورد استفاده برای فروش الکل نیز انتظار می رود به بسته باقی می ماند برای حداقل دو هفته دیگر.

در نظر گرفتن تلفات در اقتصاد

هنگ کنگ اقتصاد قرارداد با 8.9 درصد در سه ماهه اول سال 2020 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته — بدترین رکود پس از مدرن پرونده آغاز شد و در سال 1974 این شهرستان در سرشماری و آمار گروه اعلام کرد در مارس 4.

یک 10.2% کاهش در مصرف خصوصی از یک سال گذشته نیز یک محرک اصلی برای انقباض با توجه به گزارش دولت.

خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر دادند هنگ کنگ به آن عمیق ترین رکود اقتصادی پس از پس از بحران مالی جهانی در سال 2009.

قبل از این شهر خاموش برای جلوگیری از شیوع هنگ کنگ اقتصاد در حال حاضر تلاش شده است با رکود است. اقتصاد شروع به کاهش از سه ماهه سوم سال گذشته در بحبوحه تظاهرات خشونت و سرکوب و همچنین به عنوان یک تعداد حل نشده جغرافیای سیاسی اختلافات. بازار جهانی نوسانات و تحولات در ایالات متحده-چین تجارت ردیف کرده بود همچنین در سمت چپ این سرزمین با خسارت های ناخواسته.

بازارهای سهام کاهش یافته و در آغاز ممکن است رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد چین بیش از coronavirus تکرار کرد و ادعا کرد که این ویروس از یک آزمایشگاه در ووهان. مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس پیشنهاد کرد که ایالات متحده می تواند تحمیل تازه تجارت تعرفه ها.

معترضان مخالف, فیزیکی, فاصله, قوانین,

هنگ کنگ و بقیه جهان شروع به شل COVID-19 محدودیت ها و نگاه به خود را راه اندازی مجدد اقتصاد این هفته اقتصاددانان هشدار داد در برابر بیش از حد خوش بینی و هشدار داد که تسهیلات فیزیکی فاصله اقدامات می تواند باعث آمدن از تظاهرات معنی هنگ کنگ اقتصاد است که به احتمال زیاد افسرده باقی می ماند.

ادامه مطلب: پس از coronavirus نمی نوشتن کردن چین به عنوان جهان کارخانه

پلیس هنگ کنگ گزارش داد دستگیری 230 نفر — برخی به عنوان جوان به عنوان 12 — در روز دوشنبه پس از آنها در پاسخ به یک سری از "یک کشور دو سیستم" تظاهرات روز قبل از. پلیس تظاهرکنندگان در طیف وسیعی از اتهامات از جمله هجوم ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر است. تنش بین هنگ کنگ مقامات و ساکنان مملو بوده است از آنجایی که دولت به دنبال تصویب یک شرکت-خارج استرداد لایحه بود که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک تهدید مستقیم به هنگ کنگ استقلال.

آخرین رشته از تظاهرات ثابت شده است به لام دولت که حتی فیزیکی, فاصله, قوانین, می توانید جلوگیری از هنگ Kongers از برگزاری تظاهرات. اقتصاددانان نگران است که یک تجدید تظاهرات در کنار coronavirus موارد و پس از آن از اقدامات دولت است که می تواند به دنبال دارد به احتمال زیاد به مقابله و در عین حال یکی دیگر از ضربه برای صاحبان کسب و کار و کارگران است.

اما این است که چگونه Chau آن را می بیند. او گفت که تغییر مثبت و پیشرفت های به کار و زندگی میلیون ها نفر از هنگ Kongers را تنها در مورد "اگر دولت واقعا گوش به ما و احترام به هنگ کنگ مردم است."

"رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر است اما ما آن را به عنوان یک چالش تجارب به دست آورد و من معتقدم که ما قوی تر خواهد بود که این به پایان می رسد," او گفت:.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب