کروناویروس در آمریکا: "ما در عمل دوم از یک سه-قانون بازی'

رئیس جمهور تهمت مشتاق به آسانسور coronavirus با وجود محدودیت عمده upticks در عفونت های سراسر چندین ایالت آمریک

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

رئیس جمهور تهمت مشتاق به آسانسور coronavirus با وجود محدودیت عمده upticks در عفونت های سراسر چندین ایالت آمریکا است. انتقاد کارشناسان او را برای نادیده گرفتن داده های علمی. کالیفرنیا دکتر مشترک نگرانی های خود را با DW.

دویچه وله: ایالات متحده آماده برای بازگشت به حالت عادی چیزی است که رئیس جمهور تهمت هل دادن ؟

دکتر چاد Krilich: ما در حال انجام نیست با این بیماری همه گیر. در ایالت کالیفرنیا عفونت نرخ 1.17 [به معنی یک فرد با کروناویروس آلوده 1.17 افراد دیگر را اد]. اگر شما برگردید دو هفته پیش از آن بود 1.16. یک ماه پیش از آن بود 1.13. دو ماه پیش از آن بود 0.99.

بنابراین عفونت نرخ در حال افزایش است.

درست است. اگر شما نگاه کنید در ابتدای تاج بحران در ماه فوریه آن را 2.49. پناهگاه در محل آغاز شده 19 مارس در کالیفرنیا و سپس ما شاهد عفونت های رای رفتن به زیر 1 پس ویروس نیست ، در نقطه ای از بازگشایی حدود 25 مه دیده ایم حال افزایش است. آن را به جایی که آن را در ماه مارس وجود دارد اما هنوز شواهد نشان می دهد این ویروس در حال گسترش است.

آیا شما دیده می شود بازتابی از این تعداد در بیمارستان ها که شما کار می کنند ؟

بله. St joseph's صاحب و عمل حدود 50 بيمارستان متحده از جمله تگزاس و کالیفرنیا, Washington, اورگان, آلاسکا و مونتانا. ما قطعا دیده اولیه سربازان ارتش - واشنگتن بود که در آن برای اولین بار تاج-بیمار در بیمارستان بستری شد در ایالات متحده است. در همه این مکان های مختلف ما پس از آن دیده می شود کاهش می دهد. اما در حال حاضر ما در حال دیدن یک ثانویه افزایش بستری شدن در بیمارستان.

تا چه حد باید مردم نگرانی در این مورد ؟

این چیزی است که ما نیاز به آگاهی از. به عنوان ما را دیده ام موارد سقوط و در حال حاضر ما نیاز به مطمئن شوید که ما باید از این ظرفیت برای مراقبت از بیماران که ما به اندازه کافی تجهیزات حفاظتی برای ما مراقبان و مجهز از نظر تست و داروها.

چه شما بیشتر در مورد این بیماری همه گیر?

من بیشتر نگران مردم نیست پس از کلی راهنمایی که می آید از ما بهداشت عمومی افسران. قصد خود را برای کاهش مرگ و میر در میان افرادی که زندگی در جوامع خود. من نگران هستم که مردم نمی پوشیدن ماسک, مردم, نمی شود, اجتماعی دور.

در همان زمان من نیز در مورد اثرات است که همه گیر است و برای غیر coronavirus-بیماری های مرتبط با. برخی از داده ها نشان می دهد که بیماران هستند نه به دنبال مراقبت از خود ارائه دهنده مراقبت های اولیه و یا به بیمارستان می آیند. آنها به تأخیر انداختن که مراقبت و آن را منجر به بدتر سلامت است. ما همچنین شروع به دیدن داده است که نشان می دهد که چرا مردم از ترس به در آمده و در حال پناه در محل آنها نمی گرفتن مزمن خود شرایط را برای مراقبت. ما شاهد کمتر غربالگری سرطان روده بزرگ کمتر غربالگری سرطان پستان.

شما چه می خواهید از مقامات دولتی در یک شهر ایالتی یا فدرال ،

بهترین کاری برای انجام به عنوان ما در حال مدیریت این است که نگاه به داده ها. ما در حال تلاش برای تصمیم گیری مبتنی بر بهترین شواهد است که در خارج وجود دارد. من اذعان کرد که در وسط این [انجام] آن را آسان به تصمیم گیری است که تحت تاثیر چیزهایی که نیستند داده می شود. اما ما در مراقبت های بهداشتی می دانم که با استفاده از شواهد منجر به نتایج بهتر برای بیماران. در سراسر هیئت مدیره که آیا آن را از شهرستان مقامات ایالتی یا فدرال یا سازمان هایی مانند سازمان بهداشت جهانی, من فکر می کنم آنها نیاز به مطمئن شوید که تصمیم گیری ها و توصیه هایی است که آنها جلو آوردن واقعا ریشه در داده ها.

A woman in a protective suit at a COVID-19 test station (picture-alliance/dpa/D. J. Phillip)

مقامات بهداشتی نیاز به موضوع مشاوره در بر قابل اعتماد اطلاعات Krilich گفت:

ادامه مطلب: نظر: مرگ مردم به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه می دهد تا همه گیر خشم

از نگاه اعداد در حال حاضر در دسترس که در آن شما ببینید این همه گیر می گذرد ؟

این نوع مانند یک عمل بازی و ما در حال حاضر در عمل دوم. وجود خواهد داشت یک سوم عمل می کنند. زمانی که ما در زمانی که به آنفلوانزا خواهد آمد, ما می دانیم وجود دارد می تواند یک موج سوم. بدیهی است که همه این خواهد بود که تحت تاثیر ما چگونه رفتار اجتماعی و اینکه آیا برای رفتن به یک واکسن و آن نوع از همه چیز.

آیا شما فکر می کنم وجود خواهد داشت یک واکسن به زودی ؟

من فکر می کنم که افکار واهی و پوچ. وجود دارد بسیاری از مردم به انجام کار شگفت انگیز است. وجود پیشرفت در حال ساخته شده اما از نظر [بتنی تاریخ] ما هیچ چیز را نشان می دهد که است.

دکتر چاد Krilich است و افسر ارشد پزشکی برای سنت جوزف سلامت در شهرستان سونوما, کالیفرنیا, که در آن او از دو بيمارستان. Krilich شده است یک پزشک خانواده برای بیش از 10 سال است.

این مصاحبه کوتاهتر شده است و ویرایش شده برای وضوح.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن