Coronavirus است صعودی در نشویل—اما گردشگران فقط می خواهم به حزب

زمانی که آینده نگر بازدید گردشگران Nashville, وب سایت رسمی آنها گفت: شهر موسیقی است "خوب به آن بروید" با وجود

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

زمانی که آینده نگر بازدید گردشگران Nashville, وب سایت رسمی آنها گفت: شهر موسیقی است "خوب به آن بروید" با وجود این در حال انجام coronavirus همه گیر صعودی در سراسر ایالات متحده است. اما انبوهی از ماسک-کمتر بازدید کننده تراکم جنوب شهر را ترک کرده اند ساکنان و کارشناسان بهداشت و درمان ترس است که افزایش موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان در تنسی—دولت رسما تلقی یک "منطقه قرمز" توسط کاخ سفید—تنها به بدتر.

"نشویل در نیمه راه بسته شد و مردم در ابتلا به. آنها هنوز هم می خواهید برای آمدن به بازدید. آنها می خواهند برای آمدن حزب" کیرستن ویلیامز نشویل عامل سفر گفت FOX17.

یکی نشویل EMT گفت: روزانه وحش که بازدید کنندگان "به نظر می رسد فراموش کرده ام" این کشور است که در وسط یک بیماری همه گیر.

"در طول چند هفته گذشته همه چیز را قطعا برداشت تا اینجا اما کسی به ما. اما من فکر می کنم بزرگترین نگرانی این است که در حالی که ساکنان در نشویل در حال مصرف آن را به طور جدی از نظر من—با پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله—بازدید کنندگان به نظر می رسد برای فراموش کردن یک بیماری همه گیر است که اتفاق می افتد," او گفت:. "من نمی خواهم به فکر می کنم در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد اگر همه چیز همچنان مثل این—من نگران این بازدید کنندگان است."

یکی از اولین متحده به شل ویروس محدودیت در مارس تنسی تنظیم پرونده برای موارد جدید در ماه جولای. و این هفته کاخ سفید بخش خصوصی گفت: Nashville شاهد چنین افزایش در درصد مثبت آزمایش آن است که در میان 11 شهرستانها که نیاز به "تهاجمی" مراحل—کنار میامی و لاس وگاس و نیواورلئان.

در نشویل که در آن مقامات محلی با صدور دستور ماسک در ماه جولای این سیستم بیمارستان شروع به احساس اثر شیوع آبشاری از مناطق روستایی بیشتر از دولت است. مترو عمومی وزارت بهداشت در روز جمعه گزارش داد که فقط 17 درصد از شهر تخت بیمارستان رایگان هستند. در دسترس تخت ICU نیز باقی می ماند در 17 درصد هم ارقام خوبی در زیر این شهر 20 درصد آستانه بازگشایی.

نشویل نیز گزارش افزایش 294 موارد جدید جمعه آوردن این شهرستان را در مجموع به 19,124 موارد است. تا کنون 174 نفر کشته شده اند در نشویل حسابداری برای حدود 18 درصد از دولت کل مرگ و میر.

نشویل شهردار جان کوپر نورد زودرس بازگشایی قصد معرفی یک ماسک قیمومیت و بسته کردن میله در Davidson County, در جولای 2 برای دو هفته. در اوایل این ماه در شهر واگردانی به فاز 2 طرح خود را با تغییرات و گفت که رستوران ها که در خدمت به الکل را به 10 p. m.

"اگر شما ناراحت هستید در مورد این قوانین جدید شما توجه نمی" کوپر گفت: در پنج شنبه, اخبار جلسه. "ما باید برای انجام این کار با هم. هیچ راه دیگری برای متوقف کردن بیماری همه گیر."

اما در حالی که نشویل گرفته گام های فوق العاده ای برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار ساکنان نگران هستند که گردشگران تراکم موسیقی شهرستان نیست.

"تنسی به عنوان یک کل در حالی که کانون آن گرم است."

دکتر ویلیام Schaffner

دکتر ویلیام Schaffner, یک بیماری عفونی پزشک در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت گفت: روزانه وحش است که در حالی که نشویل "حلق آویز در وجود" آن "آرامش نیست" برای دیدن توریستی منطقه پر از بازدید کننده و نه پیوستن به اجتماعی فاصله و یا ماسک قیمومیت.

"جامعه ما و بزرگ است در هیئت مدیره با ماسک اما افرادی که در حال بازدید از مرکز شهر هستند که به عنوان مراقب" Schaffner گفت. "مردم هنوز به خدمات مذهبی در تعطیلات آخر هفته—ویروس خواهد بود که فعالیت گروه فقط به اندازه یک بار."

او افزود که دیگر بیشتر روستایی و جمهوری خواه—شهرستان در تنسی نیز رانندگی افزایش موارد است. "تنسی است عمیقا قرمز دولت و شهرهای کوچک آبی نقطه نسبتا. بنابراین اگر شما به خارج از شهر شما نمی بینید ماسک-پوشیدن," او گفت:. "وجود دارد یک کل بسیاری از افرادی که گوش به رهبری سیاسی و... تصمیم گرفته اند به آنها را می پوشند."

لیزا Piercey دولت کمیسیون بهداشت و درمان نیز تاکید کرد در یک شنبه نشست خبری که در جریان همه گیر شد و به سرعت در حال گسترش در سراسر ایالت تنسی به خصوص آن روستایی بوده است. او گفت: 10 شهرستانها و 24 شهرستان در حال حاضر در دولت را "منطقه قرمز لیست"—از جمله Nashville—و دولت نیاز به تمرکز توجه خود را در "فوق العاده فشار دادن" موضوع است.

تا کنون 83 از دولت 95 شهرستانهای عامل زیر غیر قابل قبول انتقال نرخ Piercey اضافه شده است.

"اجازه دهید روشن است: ما نه فلوریدا. اما تنسی به عنوان یک کل در حالی که آن را نه یک کانون این گرم شدن تا" Schaffner گفت.

کاخ سفید با توجه به گزارش های به دست آمده توسط مرکز عمومی صداقت معتقد است تنسی در حال حاضر در مواجهه با فاجعه بار ویروس عواقب. در جولای 14 سند از کاخ سفید Coronavirus نیروی کار مقامات بهداشت عمومی اظهار داشت تنسی به "منطقه قرمز" status—معنی وجود دارد بیش از 100 مورد جدید برای هر 100,000 ساکنان در هفته گذشته است. تنسی به حال حدود 155 موارد جدید سرانه در هفته گذشته در مقایسه با میانگین ملی از حدود 119.

"تنسی است شاهد افزایش موارد جدید و کاهش در تست مثبت در طول هفته گذشته" در این گزارش اشاره کرد که دولت فدرال مستقر FEMA پشتیبانی و تجهیزات پزشکی به دولت است. Shelby County, Davidson County, و شهرستان رادرفورد نشان دهنده 50 درصد از موارد جدید در تنسی آن را گفت.

و در یک تماس خصوصی با دولت و رهبران محلی در روز چهارشنبه دکتر دبورا Birx رهبر کاخ سفید Coronavirus وظیفه نیروی honed در نشویل. وی با بیان اینکه شهرستان های موسیقی است که در میان 11 شهرستانها با هشدار دهنده را افزایش می دهد در تست مثبت نرخ—شاخص قوی است که منطقه در حال از دست دادن کنترل شیوع—Birx خواست اقدام تهاجمی.

"هنگامی که شما برای اولین بار است که افزایش در تست مثبت است که زمانی که شروع به کاهش تلاش های" Birx گفت: طی تماس با توجه به ضبط به دست آمده توسط مرکز عمومی یکپارچگی است. "من می دانم که آن را کوچک ممکن است و شما ممکن است می گویند که تنها رفت و از 5 تا 5 و نیم [درصد] و ما میخوایم صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.' اگر شما صبر کنید یکی دیگر از سه یا چهار و یا حتی پنج روز شما شروع به دیدن یک افزایش چشمگیر در موارد."

در جلسه روز پنج شنبه اما کوپر دبیر مطبوعاتی تحت فشار قرار دادند پشت در کاخ سفید و Birx و تحلیل بیان آنها عامل بر روی "اطلاعات قدیمی."

"این است که اطلاعات جدید است. این اطلاعات قدیمی است که شهردار کوپر و دیگران در این جلسات مطبوعاتی باید چندین بار تکرار بیش از ماه گذشته که مورد اعداد بالا رفته بود که رای مثبت رو به افزایش بوده و فقط به عنوان ما در حال اجرا اقدامات تهاجمی از جمله تغییر فاز دو شامل یک ماسک فرمان" کریس ترانه گفت. "ما در حال شروع به دیدن برخی از این اعداد کمی بهبود بخشد."

دکتر الکس جهانگیر رئیس مترو Coronavirus نیروی کار در روز پنج شنبه نیز تاکید کرد که نرخ انتقال کاهش یافته است به 1.08 درصد در Davidson County—اما "جدید موارد بالا رفت و بیمارستان های در حال دیدن بیشتر COVID بیماران است."

و نشویل EMT نیز بر این باور بودند که تعداد آنها در مسیر بهبود در این شهر اقامت کار سخت خواهد بود طرح میتوانست اگر محلی و مقامات دولتی را ندارد hard-خط در برابر اقدامات گردشگری.

EMT که خواست ناشناس بماند به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه گفت: او می خواهم دیده می شود دست اول چگونه کاربران در میله های محلی و مرکز شهر را رعایت نمی کنند به ماسک قیمومیت یا اجتماعی فاصله دستورالعمل و صاحبان "می ترسند به آنها داد چرا که آنها از جان گذشته برای مشتریان بعد از خاموش کردن."

و هجوم گردشگری به شدت مورد نیاز پس از اقتصاد متوقف طول تنسی اقامت در خانه سفارش شده است در حال حاضر و در نتیجه افزایش COVID-19 اعداد. با توجه به گرما و نقشه های منتشر شده توسط شهر در روز سه شنبه یک خوشه از موارد پدید آمده در مرکز شهر نشویل و جنوب شرقی Davidson County است.

"ما نیاز به یک دولت گسترده ای ماسک مورد نیاز و ما نیاز به یک واقعی تاکید بر اجتماعی فاصله و جمع آوری در گروه—که شامل مذهبی گردهمایی" Schaffner گفت.

در حالی که کوپر و دیگر مسئولان شهرستان تا کنون ساخته شده است هر گونه نظر رسمی در مورد دستورالعمل سختگیرانه تر برای گردشگران Schaffner اضافه شده است که اجرای قانون ساخته شده است تلاش در هفته گذشته به یادآوری صاحبان کسب و کار و مشتریان در مورد قوانین.

اما تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی تاکید شده است با توجه به گسترده دولت, ماسک, دستور, با وجود اعتقاد به اهمیت استفاده از ماسک است. در طول پنج شنبه در نشست خبری لی گفت که با وجود موج جدید COVID-19 مواردی که او با تکیه بر مقامات محلی برای ایجاد یک "هدف رویکرد است."

"این نشان داده شده است که وجود دارد بهبود با پوشیدن ماسک. آن را نیز درگیر و مردم به آنها اعتماد به نفس به بیرون بروید" جمهوریخواه فرماندار گفت: قبل از اضافه کردن "یک دستور است که به سادگی یک دستور. آن برابر نیست به ماسک-پوشیدن."

"وجود دارد یک معامله بزرگ از اعتماد در محلی به رهبری" لی اضافه شده است. "به طوری که هدف رویکرد ما بر این باوریم که بهترین راه برای در واقع مردم را به شرکت در ماسک پوشیدن موثر تر از یک دولت گسترده one-size-fits-all دستور."

دفتر والی بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب