Coronavirus است صعودی بسیار در کارولینای جنوبی آنها در حال ساخت چادر بیمارستان

در پارکینگ مرکز پزشکی منطقه ای در Orangeburg, کارولینای جنوبی, کارگران ساختمانی مشغول به کار در سراسر ساعت به

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

در پارکینگ مرکز پزشکی منطقه ای در Orangeburg, کارولینای جنوبی, کارگران ساختمانی مشغول به کار در سراسر ساعت به راست یک سری از تورم سفید و آبی پزشکی چادر به عنوان پزشکان داخل تقلا برای مهار موج coronavirus بیماران.

روستایی که در بيمارستان در خدمت یک جمعیت دو برابر اندازه, رود آیلند, تقریبا, کامل, وادار کردن مقامات به درخواست گارد ملی به راست دولت اولین بیمارستان صحرایی متشکل از چهار چادر به ارائه سرریز ظرفیت حداقل یک دوجین ویروس بیماران در یک زمان.

در حالی که جایگزین مراقبت های سایت نمی تواند قابل استفاده تا سه هفته مرکز پزشکی منطقه ای رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت چارلز ویلیامز گفت: این اقدام احتیاطی لازم است که دولت همچنان به افزایش COVID-19 مواردی است که می تواند پایمال کردن سیستم بهداشت عمومی.

"در برخی از نقطه ما باید کاری انجام دهد چرا که تنها وجود دارد بنابراین بسیاری از تخت بسیاری از کارکنان ما باید کاری انجام دهد" ویلیامز گفت: در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که وجود دارد و تنها هشت تخت موجود در بیمارستان. "ما باید همه چیز را ما می توانیم به طور فعال برنامه ریزی برای مراقبت از بیماران ما."

این وضعیت وخیم در Orangeburg یک عالم صغیر برای دولت است که همچنان به خرد COVID-19 سوابق. به عنوان یکی از اولین متحده به شل coronavirus محدودیت کارولینای جنوبی است که در حال حاضر در تلاش برای رسیدگی به یک دم COVID-19 بحران است.

در همین حال رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر در این هفته اعلام کرد کشت از کسب و کار می تواند بازگشایی شده است. جشنواره ها و کنسرت و سینما و ورزشگاه ورزشگاهها و سالن های کنسرت, هنرهای نمایشی, مراکز تفریحی و racetracks می تواند بازگشایی در 50 درصد ظرفیت است.

"برای تلفن های موبایل ضربه زدن و سینما خواهد بود آماده برای باز کردن" مک مستر گفت. "آنها را مجبور به پیروی از این قوانین. به دیدن فیلم های مورد علاقه خود را برخی از دورى شما را مجبور به پوشیدن ماسک."

حداقل 1,551 اند 85,423 بیشتر آلوده شده اند با کروناویروس در کارولینای جنوبی—با یک در پنج آزمون بازگشت به یک نتیجه مثبت است. روز چهارشنبه دولت تا به حال حدود 20 درصد افزایش در تعداد موارد جدید یک شب با 1,666 موارد است. کارولینای جنوبی, وزارت بهداشت و کنترل محیط زیست چهارشنبه اعلام کرد که 79 درصد از تعداد تخت اشغال شد—با 404 از آنها استفاده می شود توسط COVID-19 بيمار.

دکتر هلموت آلبرشت رئیس بخش طب داخلی در دانشگاه کارولینای جنوبی در کلمبیا و Prisma بهداشت گفت: روزانه وحش به چشم انداز مثبت در coronavirus مورد "اجتناب ناپذیر بود" از آنجا که دولت بازگشایی رخ داده است بیش از حد به زودی.

"من درک می کنم که ما نیاز به باز کردن اما من مطمئن هستم که من از دیدن هر گونه منطق در باز با این اعداد" آلبرشت گفت. "این فقط بیش از حد بالا است. ما نه به اوج خود رسید در این بیمارستان نشده است و ما به اوج خود رسید در مرگ و میر است. همیشه وجود دارد رفتن به یک تاخیر—و همه ما در جامعه پزشکی هستند و احساس قریب الوقوع این وضعیت است. ما کشیده در ماه مارس و در حال حاضر ما در حال برخورد با چندین برابر از تعداد کسانی که در حال حاضر. من بسیار نگران هستم"

کارولینای جنوبی coronavirus مورد تعداد دفعات مشاهده شده ثابت افزایش از ماه ژوئن زمانی که بیمارستان بودند در برخورد با حدود 450 ویروس بیماران. در نیویورک تایمز مطالعه از تعداد روزانه عفونت بین 28 ژوئن و جولای 5, آریزونا و فلوریدا بودند دو نهفته مناطق در جهان—پس از کارولینای جنوبی, بحرین و لوئیزیانا.

این تعداد سه برابر شده است در دو ماه گذشته قریب به اتفاق بخش اورژانس و کارکنان خود را که به ظاهر قادر به نگه دارید تا با یک موج از موارد جدید صعودی روزانه به عنوان مقامات دولتی قرار دادن یک گروه کمک در مشکل. هفته گذشته گارد ملی کارولینای جنوبی اعلام کردند که با ارائه پشتیبانی نیروی انسانی به پنج بیمارستان در امتداد رشته بزرگ, ارسال در حداقل 40 پزشکان به "گسترش توانایی خود را برای مراقبت از بیماران نیاز دارند."

به گفته یکی از چارلستون ER, دکتر, موجی از موارد نیز به معنی بیمارستان نیروی انسانی به عنوان یک مشکل بیشتر کارکنان کاهش یافته است بیمار مبتلا به ویروس است. فقدان کارکنان گفت: مجبور بیمارستان به ارسال ویروس بیماران به سایر امکانات—گاهی اوقات ساعت دور.

"چارلستون یک شهر بزرگ پس ساکنان با COVID-19 لازم نیست که برای رفتن به آنجا به درمان زمانی که ما نمی توانیم آنها رسیدگی," دکتر گفت:. "اما این چشم انداز مثبت در موارد تنها به بدتر و بیشتر روستایی شهرستانها مانند Orangeburg ساکنان ممکن است در هر نقطه دیگری بروید. ما در آستانه یک بحران اگر ما نمی تواند ما اعداد پایین و یا بیشتر فضای بیمارستان بلافاصله."

آلبرشت همچنین تاکید کرد اثرات فاجعه بار از کمبود پرسنل حاکی از این است که در حالی که کلمبیا "عرصه ما می توانیم باز" اگر بيمارستان اجرا از فضا "اگر ما پزشکان و پرستاران مهم نیست."

"ما در حال دیدن بیشتر کارکنان با COVID-19 از همیشه قبل از و ما باید بیشتر بیماران برای مقابله با," او گفت:. "این بد سناریو. در حال حاضر ما در حال دست زدن به ویروس و ما در حال دست زدن به هر آنچه در آن ما می اندازد و بسیار قدردانی نمی شود بیشتر غرق.

"اما هنگامی که شما را به نگاه خود را در رابطه با تخصیص منابع و تصمیم بگیرید که چه می شود و سپس مرگ و میر بالا می رود به طور چشمگیری. قطعا همه ما احساس فشار در حال حاضر."

برخی از پزشکان اصرار دارند که این افزایش در کارولینای جنوبی اجتناب ناپذیر بود توجه مقامات دولتی پاسخ به این ویروس. گذشته از بسته شدن مدارس در ماه اول از این بیماری همه گیر وجود دارد بسیار کمی ایالت تلاش به سرعت گسترش یافته است. به عنوان اواخر به عنوان پایان ماه مارس جمهوریخواه به رهبری دولت به طور فعال دلسرد محلی بهداشت عمومی تلاش.

در مواجهه با فشار از محلی دموکراتیک قانونگذاران مک مستر یک جمهوری خواه اجازه داده است شهرستانها به اجرای عمومی-بهداشت و درمان اقدامات مانند بسته شدن برخی از کسب و کار.

اما بسیاری از اهالی کارولینای جنوبی شد فورا خشم کوچکترین محدودیت. اولین عمده اعتراض اجتماعی-فاصله اقدامات در کلمبیا در آوریل 24. چند صد نفر از آنها از خارج از شهر راهپیمایی کردند و یا نشان از اتومبیل های خود را.

در آوریل 24, مک مستر یکی از اولین فرمانداران شروع به شل شدن coronavirus محدودیت های, اعلام یک فرمان اجرایی اجازه داده است که اکثر خرده فروشی و فروشگاه های بزرگ به بازگشایی اجتماعی فاصله. و به عنوان مک مستر در ادامه به گسترش تعداد موجود کسب و کار برای بازگشایی—بنابراین نرخ COVID-19 موارد است.

چهارشنبه اعلام کرد که بزرگ مانند سالن های سالن های کنسرت و عرصه می تواند بازگشایی—البته در 50 درصد اشغال یا 250 نفر—معنی خواهد بود که گروه بزرگی از فعالیت های رزومه. آن را به ناچار در "اضافی چشم انداز مثبت" است که فشار در حال حاضر محدود, بهداشت و درمان, رزرو آلبرشت گفت.

و اشاره کرد که مک مستر نیز یک فرمان اجرایی را امضا روز چهارشنبه الزامی ماسک های صورت برای تمام رستوران کارکنان و مراجعان آلبرشت گفت: ماسک ها تنها با یک اندازه گیری است که محدود کردن ویروس.

"ما در حال راه بیش از حد بالا در تعداد ما برای تست و ردیابی برای ایجاد یک تاثیر واقعی" او گفت:. "همه اقدامات دیگر نیاز به کار با هم و در حالی که پوشش صورت ممکن است کاهش گسترش این شماره ها فقط بیش از حد بالا است. اگر ما را به ما اعداد پایین یکی دیگر از سربازان ارتش قوی می تواند ما پایمال سیستم بهداشت و درمان."

آلبرشت اضافه شده است که در حالی که برخی از شهرهای بزرگ در پلمتو دولت در حال حاضر اقدامات برای محدود کردن گسترش هنوز هم وجود دارد یک "دانش شکاف" بین ساکنان و جامعه پزشکی است.

گل تلفونی ساحل یک مقصد توریستی محبوب با افراد مسن جامعه به نظر می رسد یکی از بزرگترین مشکل این مناطق در دولت است. 71-ساله ویرجینیا ساکن درگذشت از ویروس فقط چهار هفته پس از تعطیلات خود را وجود دارد.

داخلی دولت گزارش به دست آمده توسط ABC News پیش بینی که کارولینای جنوبی COVID-19 شیوع هیچ پایانی در چشم. ژوئیه 4, گزارش, که برجسته نقطه داغ مناطق به خصوص در شهرستان ساحلی گفت که در Horry شهرستان که در آن گل تلفونی ساحل واقع شده است, "موارد همچنان به شدت افزایش" با "گسترده سفر به این منطقه در کمک به موارد." در چارلستون وجود دارد "هیچ نشانه ای از موارد کاهش" یافته است.

برای چارلستون ER, دکتر مداوم گله از گردشگران و ساکنان به گل تلفونی ساحل و دیگر نقاط ثابت می کند که "مردم هنوز هم هستند مصرف این جدی است." و اشاره کرد که اوج برای دولت ممکن است در حال حاضر به تصویب رسید وی تاکید کرد که "برخی از ساکنان نیاز به یک بیدارباش—این است که یک بیماری همه گیر است که قصد ندارم به دور است."

در حالی که دولت همه اما تسلیم ویروس, شهرستانها ادامه دارد به مبارزه با. کلمبیا چارلستون گل تلفونی ساحل و بیش از دو دوجین دیگر شهرداری از اواخر ماه ژوئن به تصویب رسید موجب نیاز مردم به پوشیدن ماسک در حالی که در.

اما به تاریخ, کارولینای جنوبی, ندارد, یک, ماسک, دستور با وجود توصیه هایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. مک مستر را پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای اظهار نظر در مورد COVID-19 افزایش در کارولینای جنوبی اما فرماندار قبلا bashed برخی از اقدامات پیشگیرانه خواستار ماسک حکم "غیر عملی" و "بی اثر" در ماه گذشته.

"مردم در حال صحبت کردن در مورد کامل طوفان و من نمی خواهم که ایده شما نمی تواند اجتناب از یک طوفان کامل" آلبرشت گفت. "اما این قابل اجتناب است. ما می توانیم از این وضعیت بهتر است اگر ما فقط دست و پنجه نرم کردن. مکان های دیگر نشان داده اند که باز زود بدون دیتا پشتیبانی است که واقعا خطرناک است. ما باید برای انجام این کار دقیق است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب