Coronavirus آخرین: آنگلا مرکل می گوید آلمان است 'در گذشت' آزمون تا کنون

اعظم آلمان ابراز خوش بینی بیش از این در آینده برای این کشور پس از شهروندان خود را نشان داد "دلیل و مسئولیت برا

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

اعظم آلمان ابراز خوش بینی بیش از این در آینده برای این کشور پس از شهروندان خود را نشان داد "دلیل و مسئولیت برای دیگران." با این حال او هشدار داد که این جنگ به مراتب بیش از. دنبال DW برای آخرین.

  • آنگلا مرکل می گوید که او خوشحال است با آلمان در حال پیشرفت است اما هشدار داد شهروندان به عمل مسئولانه اگر محدودیت بیشتر می شود کاسته
  • برزیل گزارش 1,124 جدید کروناویروس مرگ و میر در روز جمعه
  • هند ثبت شده و در عین حال یکی دیگر روز رکورد در موارد
  • رئیس جمهور ایالات متحده می گوید واشنگتن پرداخت به سازمان بهداشت جهانی هدایت خواهد شد به دیگر فوری بهداشت عمومی نیاز دارد
  • جهانی موارد در حال نزدیک شدن به 6 میلیون با بیش از 365,000 مرده

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

11:30 کارکنان دولت اعضای بازگشت به کار در ایران به عنوان رييس جمهوري گفت: مساجد به سر نماز روزانه در سراسر کشور با وجود برخی از نقاط ایران هنوز هم شاهد افزایش عفونت. روحانی همچنین گفت: در تلویزیون دولتی است که مراکز خرید خواهد شد مجاز به باز بماند فراتر از زمان اجباری زمان بسته شدن 6 p. m.

"درب مساجد در سراسر کشور را به روی عموم باز برای نماز روزانه" روحانی گفت که فاصله فیزیکی و سلامت دیگر مقررات باید به دنبال. مقامات در حال اجرای سختگیرانه تر مستند اقدامات لازم برای اطمینان حاصل شود که مقررات بهداشت مشاهده شده از جمله اجرای استفاده از ماسک صورت در حمل و نقل عمومی رسانه های ایران گزارش شده است.

11:06 در سرزمین های فلسطینی, دبیرستان, دانش آموزان در حال رفتن برای اولین بار از ماه مارس — فقط در زمان برای امتحانات نهایی. وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 78,400 12th کلاس ها با توجه به امتحانات خود را در کرانه غربی و نوار غزه ،

در غزه دانشجويان درجه حرارت گرفته شده به عنوان آنها وارد ساختمان شدند و آنها نشسته و با فاصله از هم جدا در کلاس های درس. تشکیلات خودگردان فلسطین که بر بخش هایی از اسرائیل و کرانه ثبت کرده است تقریبا 400 مورد از coronavirus از جمله دو مرگ و میر.

10:46 تقریبا نیمی از مردم آلمان مخالف بوندسلیگا سرگیریبر اساس یک نظرسنجی جدید. از 2,506 آلمانی ها بودند که مورد سوال ممکن است بین 26 و 28 توسط موسسه YouGov 47 درصد گفت: راه اندازی مجدد بود و نه کار درست را انجام دهید.

با برکت و رحمت از آنگلا مرکل صدر اعظم دولت بالا دو بخش در آلمان بازگشت و به عمل در 16 ماه مه پس از دو ماه اجرا شکستن با توجه به همه گیر. سومین بخش آغاز خواهد شد به صورت جدی یک بار دیگر بعد از امروز و زنان بوندسلیگا از سر شب گذشته با رهبران فراری ولفسبورگ خرمن کوبی کلن 4-0.

تمام مسابقات بازی بدون طرفداران در حضور و تحت سخت بهداشت و مقررات ایمنی.

در همین حال رهبران لیگ بایرن مونیخ گفت: بازیکنان خود را پذیرفته اند حقوق و دستمزد کاهش تا پایان فصل است.

در ابتدا بازیکنان موافقت کرده بود برای به دست آوردن 20 درصد کمتر در مارس اما حالا که تمدید شده است. "این بسیار لذت بخش است که تیم ما با درک کامل از وضعیت و ادامه خواهد داد به چشم پوشی از حقوق و دستمزد تا پایان فصل" باشگاه جمهور هربرت Hainer گفت: روزنامه آلمانی Bild. مقدار این بازیکنان را بالا شناخته شده نیست.

10:09 صدراعظم آلمان معتقد است آلمان "گذشت" coronavirus آزمون تا کنوناما هشدار داد در برابر خوشنودی این کشور همچنان به سهولت محدودیت. "ما گذشت این آزمون به خوبی تا کنون" مرکل گفت: در هفته پیام تصویری. "اکثریت قریب به اتفاق مردم در کشور ما هدایت شده است با احتیاط دلیل و مسئولیت برای دیگران."

مرکل هشدار داد هر چند: "برخی از مردم در حال حاضر بر این باورند که از آنجا که توده بزرگی رنج می برند نیست رخ می دهد, خطر نبود که برای شروع با. این یک مغالطه!"

صدراعظم گفت که او امیدوار است برای سهولت بیشتر محدودیت در موعد اما که او با تکیه بر مردم برای ادامه به رفتار مسئولانه است. اگر چه آلمان را تجربه کرده است تعداد زیادی از عفونت و مرگ آن رای باقی مانده است نسبتا کم است.

09:48 در مصر استفاده اجباری از ماسک معرفی شده است که در نظر گرفتن حمل و نقل خصوصی و داخل ساختمان های دولتی به عنوان دولت آرامش نسبی مستند های اعمال شده در طول یک هفته ای مسلمان تعطیلات عید فطر.

نخست وزیر مصطفی Madbouly گفت: افرادی که نمی پیروی از قوانین روبرو خواهد شد مجازات های مالی. با وجود برخی از کاهش محدودیت های سراسر کشور حکومت نظامی هنوز هم اجرا می شود از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح و در محل باقی می ماند برای بیشتر از دو هفته است.

ادامه مطلب: عید فطر: مسلمانان جشن پایان ماه رمضان تحت مستند

مصر شاهد افزایش در موارد طی هفته گذشته. این کشور حدود 100 میلیون نفر دارای بیشترین تعداد گزارش شده مرگ و میر, 879, از رمان coronavirus در جهان عرب است.

09:24 تعدادی از کارشناسان علمی باید هشدار داد که دولت بریتانیا آن است که بیش از حد به زودی به سهولت محدودیت به دلیل آزمون و ردیابی سیستم آماده نیست و رمان ویروس هنوز در حال گسترش در یک سرعت سریع.

پروفسور پیتر Horby رئیس جدید و در حال ظهور تنفسی ویروس تهدید گروه مشورتی (NERVTAG) و عضو هیئت علمی گروه مشورتی برای شرایط اضطراری (مریم) گفت: "ما واقعا نمی توانید به بازگشت به یک وضعیت که در آن ما باید تعداد موارد و مرگ و میر ما در گذشته گفت:" رادیو بی بی سی اضافه کرد که یک آزمون ردیابی و جداسازی سیستم مورد نیاز برای عملیاتی که بدون آن یک "خطر" مطرح است.

قبلا دو علمی مشاوران به دولت بریتانیا هشدار داده بود که رمان coronavirus هنوز در حال گسترش بیش از حد به سرعت با یک توصیف انتخاب به لغو محدودیت به عنوان یک تصمیم سیاسی.

از روز شنبه برخی از انگلستان مستند اقدامات خواهد بود آرام با گروه به شش نفر اجازه ملاقات در خارج و مدارس ابتدایی بخشی از بازگشایی.

جرمی Farrar, مدیر ولکام تراست و یک عضو از بریتانیا علمی گروه مشورتی برای شرایط اضطراری (مریم) گفت: او تکرار احساسات همکارش جان ادموندز که "COVID-19 گسترش بیش از حد سریع برای بلند مستند در انگلستان است. TTI (آزمون ردیابی منزوی) باید در محل کار به طور کامل قادر به خرید و فروش هر گونه افزایش بلافاصله محلی, پاسخگو, نتایج سریع & عفونت نرخ باید پایین تر است. و مورد اعتماد است."

09:05 روسیه به ثبت رسیده اضافی 181 مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیش از 24 ساعت گذشته از رکورد 232 مرگ و میر گزارش شده قبلی و روز در آوردن این کشور به طور کلی مرگ و میر به 4,555. مقامات گفت: 8,952 مورد جدید گزارش شده بود در سراسر کشور بیش از مدت مشابه. روسیه تعداد کل عفونت در حال حاضر فقط خجالتی از 400,000.

07:25 پیانیست آلمانی ایگور Levit است که با توجه به شروع 20 ساعته در ماراتن کنسرت بعد از امروز که در آن او با بازی یک قطعه از موسیقی به منظور بالا بردن آگاهی از هنرمندان مشکلات در طول این بیماری همه گیر.

Levit بازی خواهد کرد "Vexations" توسط Erik Satie, یکی از طولانی ترین قطعات تاریخ موسیقی متشکل از چند یادداشت 840 بار و متناسب فقط در یک ورق. "این بار وحشیانه برای هنرمندان — از لحاظ جسمی و روحی و عاطفی است. به همین دلیل این قطعه به خوبی کار می کند من فکر می کنم برای بالا بردن آگاهی از آنچه که ما در حال رفتن را از طریق" Levit گفت: آلمان آژانس خبری dpa.

پیانیست آغاز خواهد شد بازی در 2 p. m. (1200 به وقت تهران) در روز شنبه و او انتظار دارد که تا پایان بر روی در ظهر روز بعد. از آن خواهد شد به صورت زنده از استودیو در برلین متعدد از طریق کانال های رسانه های اجتماعی از جمله 33 ساله را Instagram و توییتر حساب.

ادامه مطلب: Coronavirus: آلمان, پیانیست 20 ساعت کنسرت به منظور بالا بردن آگاهی از هنرمندان گرفتاری

06:54 تایوان را تایید کرده است این دارو remdesivir برای درمان COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus. تایوان مرکزی اپیدمی مرکز فرماندهی گفت: این جزیره غذا و دارو در زمان را به حساب "واقعیت این است که اثربخشی و ایمنی از remdesivir پشتیبانی شده توسط شواهد اولیه" است و استفاده از آن است که تایید شده توسط کشورهای دیگر است.

شرایط ملاقات شده است برای تایید این دارو برای استفاده در بیماران مبتلا به "شدید" COVID-19 عفونت مرکز گفت. دولت ها در سراسر جهان در حال کار برای افزایش منابع خود را از این دارو که ما تنظیم کننده تایید این ماه به صورت اضطراری استفاده کنید. تایوان ثبت کرده است فقط 442 موارد coronavirus و هفت مرگ و میر.

ادامه مطلب: چگونه تایوان نگهداری آن coronavirus عفونت نرخ خیلی پایین است ؟

06:37 هند گزارش کرده است و در عین حال یکی دیگر روز رکورد بالا در نظر موارد با تقریبا 8,000 مردم پیمانکاری عفونت بیش از یک دوره 24 ساعته. وزارت بهداشت نیز تایید 265 مرگ و میر رخ داده بود در همین بازه زمانی در آستانه دولتی صدور دستورالعمل تازه برای این کشور پس از دو ماه از محدودیت.

این کشور به برخی از 1.3 میلیارد نفر در حال حاضر تایید کرد در مجموع 173,763 موارد که 4,971 اند از رمان ویروس.

در نامه ای به مناسبت اولین سال از دولت او در دوره دوم نخست وزیر نارندرا مودی گفت که هند در تنظیم خواهد شد "به عنوان مثال در احیای اقتصادی" و به نام ملت برای نشان دادن یک "شرکت حل و فصل است." مودی نیز به رسمیت شناخته شده "فوق العاده ای رنج می برند" میلیون ها تن از کارگران مهاجر که تا به حال از دست معیشت خود در طول مستند و مجبور شده اند را دشوار زندگی-خطر سفر به زادگاه.

دولت فدرال در حال انتظار برای اعلام یک مجموعه ای از دستورالعمل های این آخر هفته احتمالا گسترش مستند در این کشور بدترین ضربه مناطق مانند Maharashtra, Gujarat, Tamil Nadu, دهلی نو, مادها پرادش و راجستان متحده که در آن 70 درصد از هند را مورد شده اند متمرکز شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

04:26 آلمان تایید 738 جدید کروناویروس موارد در جمعه آوردن مجموع به 181,196 با توجه به داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI). که شکل علامت اندکی افزایش از روز قبل هنگامی که آلمان به ثبت 560 عفونت های جدید. گزارش مرگ و میر نیز افزایش 39 آوردن مجموع به 8,489.

03:52 در اینجا آخرین است, از سراسر آسیا:

سنگاپور باز است تا یک "خط سریع" برای کسب و کار ضروری سفر به چین در هفته آینده اجازه می دهد محدود برای از سرگیری پروازهای بین دو تا از شرق آسیا کشورهای در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر. در فاز اولیه سفر را مجاز بین سنگاپور و شش شهرستانها و مناطق از جمله شانگهای و گوانگ.

سنگاپور گزارش شده 33,860 موارد تایید شده که اکثر آنها کارگران خارجی ساکن در خوابگاه شلوغ. با موارد خارج از این خوابگاه اقامت تحت کنترل سنگاپور تنظیم شده است برای پایان دادن به یک ماه دو مستند در روز دوشنبه. Chinahas گزارش چهار مورد جدید از این ویروس همه وارد شده است. این کشور که در آن ویروس برای اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته به ارمغان آورده است وضعیت تحت کنترل نسبی پس از آن اولیه شیوع با 84,123 مورد تأیید و 4,638 مرگ و میر.

کره جنوبی گزارش شده 39 مورد جدید از این ویروس در آوردن تعداد کل عفونت به 11,441. بسیاری از موارد جدید مرتبط شده اند به عفونت در میان کارگران انبار در شهر سئول در حالی که حداقل 12 آورده بودند از خارج از کشور.

بیش از یک صد عفونت مرتبط شده اند به یک انبار توسط e-commerce غول Coupang که مورد انتقاد قرار گرفته و بیش از آن عدم اجرای اجتماعی فاصله و اقدامات پیشگیرانه.

همچنین وجود داشته است موارد متعدد مربوط به مکانهای تفریحی است که شاهد افزایش بازدید کنندگان پس از کره کاسته اجتماعی آن فاصله دستورالعمل در اوایل این ماه. کاباره ها و فضاهای عمومی بوده است توقیف پس از تجدید حیات ویروس.

این می آید که میلیون ها نفر از کودکان بازگشت به مدرسه برای ترم بهار پس از متعدد به تاخیر می اندازد.

03:42 حدود 400 آلمانی مدیران و کارگران و اعضای خانواده شروع به بازگشت به چین روی پروازهای چارتر. شرکت های چند ملیتی به دنبال به دست آوردن عملیات خود را دوباره در حال اجرا در سرعت کامل به عنوان coronavirus موارد در سرزمین اصلی چین همچنان نادر رخ نداد.

دو پرواز از فرانکفورت به تیانجین و شانگهای چیده شده بودند توسط آلمان اتاق بازرگانی در چین است. جهان و دومین اقتصاد تا به حال تا حد زیادی ممنوع بازدید کنندگان در طول بیماری همه گیر. اولین پرواز راه اندازی شد برای رسیدن ظهر شنبه.

بیش از 5,200 شرکت های آلمانی کار در چین به کارگیری بیش از 1 میلیون نفر است.

01:06 در ایالات متحده ثبت شده 1,225 جدید کروناویروس مرگ و میر در جمعه آوردن مجموع آن تعداد مرگ به 102,798. آمریکا تا کنون بیشتر coronavirus موارد و مرگ و میر در جهان با کارشناسان در مورد اثرات است که در ادامه به بازگشایی اقتصاد خواهد شد. کل تایید تعدادی از موارد است که نزدیک شدن به 1.75 میلیون.

در ضمن ما مقامات بهداشت گفت: آنها به دنبال "اطلاع رسانی انبوه اعداد از مردم ناشناخته" پس از یک شخص که با حضور استخر شلوغ احزاب بیش از آخر هفته روز یادبود در میسوری آزمایش مثبت برای COVID-19.

همسایه مکزیک دیدم 371 جدید مرگ و میر و 3,227 موارد جدید در روز جمعه مقامات بهداشتی اعلام کرد. بیش از 9000 نفر کشته شده اند و بیش از 81,000 آلوده شده اند. آمریکای لاتین شناخته شده است به عنوان یک کانون بیماری همه گیر.

01:00 بعد از تمدید مذاکرات بروکسل و برلین درباره توافق بیش از یک €9 میلیارد بسته نجات برای هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا. معامله را حامل واگذار برخاست و فرود شکافها در دو فرودگاه.

لوفت هانزا شده است از دست دادن حدود €1 میلیون تا یک ساعت پس از coronavirus همه گیر شروع با محدودیت های مسافرتی هنوز هم در جای خود. حدود 90 درصد از هواپیماهای خود را مبتنی باقی می ماند.

ادامه مطلب در اینجا: لوفت هانزا یونان: اتحادیه اروپا, آلمان, توافق 'سازش' نجات مقابله

00:08 کلمبیا کاخ ریاست جمهوری ثبت کرده است 13 coronavirus موارد با مقامات پنج و هشت Narino خانه امنیت پرسنل تست مثبت است. رئیس جمهور ایوان دوقو آزمایش منفی برای ویروس.

دوقو تمدید کلمبیا دو ماه قرنطینه تا پایان ماه ژوئن در روز پنج شنبه. اقتصاد کشور دچار یک ضربه به تعداد موارد عبور 25,000. کلمبیا گزارش شده 855 مرگ و میر.

00:03 برزیل ثبت کرده است و در مجموع 27,878 coronavirus مرگ و میر بیش از اسپانیا با پنجم-بیشترین مرگ و میر در جهان است. کشور گزارش 1,124 مرگ و میر در روز جمعه. برزیل تلفات می ایستد پشت تنها آمریکا و انگلستان و ایتالیا و فرانسه است.

این کشور همچنین دارای دوم بالاترین numer از COVID-19 موارد پس از ما با 465,166 تایید عفونت ویروس.

00:00 شما می توانید گرفتن با ما به روز رسانی نورد از مه 29 در اینجا.

lc jsi,ببینید/روپیه (AFP AP dpa رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن