Coronavirus آخرین: ارمنستان نخست وزیر آزمایش مثبت

ارمنستان نخست وزیر Nikol Pashinyan اعلام کرده است که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. در ضمن عفونت در برزیل

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

ارمنستان نخست وزیر Nikol Pashinyan اعلام کرده است که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. در ضمن عفونت در برزیل بیش از 500.000 دومین caseload در جهان است. دنبال DW برای آخرین.

- جهانی مرگ و میر از COVID-19 پیشی گرفته است 371,000

برزیل تعداد کل عفونت پیشی گرفته 500,000 با 29,314 مرگ و میر

- ارمنستان نخست وزیر آزمایش مثبت برای COVID-19

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

11:02 رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر در ستایش کودکان آلمانی برای خود نظم و انضباط در طول coronavirus بیماری همه گیر. "شما نمی تواند بازدید از دوستان و بستگان شما می توانید بیرون بروید و بازی شما نمی تواند بیرون رفتن به حومه شهر daycares و مدارس تعطیل شد," اشتاین مایر " در آلمانی children's channel Kika.

"من فکر می کنم این فوق العاده است که به شما گیر به قوانین را به خوبی در وجود همه است که, و برای که من می گویند با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم."

10:48 ایران روز دوشنبه در گفت و گو با تقریبا 3000 جدید COVID-19 عفونت بالاترین روزانه تعداد در دو ماه. آخرین آمار و ارقام به عنوان وزیر بهداشت نمکی آهنگ جدیدی از سعید گفت: کشور خطرات موج دوم اگر مردم چشم پوشی راهنمایی و اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"وقوع است و هنوز در هر لحظه ممکن است دوباره قوی تر از قبل" آهنگ نمکی گفت: در یک کنفرانس خبری.

جمهوری اسلامی شده است یکی از سخت ترین ضربه خاورمیانه سازمان ملل توسط pandemic, گزارش 154,445 مجموع عفونت و 7,878 مرگ و میر. دولت کاسته مستند اقدامات در ماه آوریل پس از یک کاهش عفونت و مرگ و مير اما ممکن است شاهد یک چشم انداز مثبت در عفونت است که دولت گفته شد ناشی از افزایش تست.

07:36 روسیه گزارش 9,035 موارد جدیدی از کروناویروس و 162 مرگ و میر آوردن تعداد کل عفونت به 414,878 و مرگ و میر به 4,855 با توجه به آمار رسمی. که نشانه کاهش 233 موارد گزارش شده و افزایش 24 مرگ و میر در مقایسه با زمانی که به روز قبل.

اگر چه روسیه در جهان سوم کمترین مورد تعداد پس از آمریکا و برزیل, مسکو, کانون کشور شیوع ویروس هنوز هم رفتن پیش با کاهش مستند اقدامات این هفته است. مراکز خرید و پارک ها در حال بازگشایی در این شهر در حالی که ساکنان در حال حاضر مجاز به ترک خانه های خود به صورت غیر ضروری دلایل برای اولین بار پس از 30 مارس. قبلا Muscovites تنها می تواند ترک خانه های خود را به فروشگاه برای مواد غذایی, راه رفتن سگ و یا سفر به ضروری شغل با اجازه.

ساکنان پایتخت در حال دیدن نیست خود را در طیف گسترده ای از آزادی و بازگشت به آنها را. به عنوان یک دو هفته تست و اندازه گیری شهردار سرگئی سوبیانین گفت: مردم اجازه خواهد داشت به پیاده روی با توجه به مبهوت برنامه خود را بر اساس آدرس خانه.

"به طور منظم پیاده روی مجاز بین 9 و 9 ساعت اما بیش از سه بار در هفته – دو بار در روزهای هفته و یک بار در یک آخر هفته" سوبیانین گفت: در وبلاگ خود. مردم در حال حاضر می تواند تنه زدن یا ورزش بین ساعت 5 صبح و 9 اما باید پوشیدن ماسک با توجه به قوانین جدید.

علاوه بر این تجمع جرم هنوز هم ممنوع تا شهرستان قرنطینه که هنوز هم می تواند تمدید شود, رسما منقضی می شود در ژوئن 14.

06:30 ارمنستان نخست وزیر Nikol Pashinyan در یک گفت او دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"من نمی باید هر گونه علائم من تصمیم به گرفتن یک تست بود که من برنامه ریزی برای بازدید از خط مقدم" او گفت:, و اضافه کرد که تمام خانواده خود نیز آلوده.

ارمنستان که دارای جمعیت 3 میلیون دلار گزارش کرده است 9,282 موارد و 131 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

05:35 هلند برداشته شده چند تا از آن coronavirus مربوط به محدودیت ها از جمله باز شدن مدارس, تئاتر, موزه ها و رستوران ها و کافه ها.

تئاتر و کافه ها تنها قادر به جای تا 30 نفر برای هم بودن در حالی که کاربران باید با حفظ فاصله 1.5 متر است. در این مرحله بعد از بازگشایی است انتظار می رود را در ژوئیه 1. هلند 46,645 تایید موارد و مرگ و میر 5,975.

04:54 با وجود ماه از سخت مستند محدودیت های پرو گزارش شده 8,800 جدید کروناویروس عفونت در یکشنبه, تنظیم آن بالاترین رکورد روزانه برای موارد جدید. در این کشور شمار کشته شدگان در حال حاضر در 4,506 که سوم-بالاترین در آمریکای لاتین پس از برزیل و مکزیک.

سنبله متمرکز شده است در اطراف پایتخت لیما و دیده پرو ثابت به عنوان منطقه ای جدید کانون این بیماری است.

در ضمن همسایه شیلی گزارش 57 جدید مرگ و میر — رکورد روزانه تعداد مرگ است که به ارمغان می آورد کل به 1,054. مقامات بهداشتی نیز گزارش افزایش شدید موارد بیش از دو هفته گذشته.

"ما در مواجهه با بزرگترین بیماری همه گیر از 100 سال گذشته گفت:" معاون وزیر بهداشت پائولا Daza. "این یک چالش فوق العاده ای; ما در زندگی بسیار دشوار در کشور ما است."

در سانتیاگو که در آن 80 درصد از ویروس موارد گزارش شده و 96 درصد از اورژانس تخت گرفته شد, مقامات گفت.

04:33 ترکیه بازگشایی رستورانها, کافه ها و دیگر موسسات برداشته و بین شهری محدودیت های مسافرتی به عنوان کشور برطرف coronavirus مربوط به اقدامات.

تحت عنوان کاسته محدودیت, رستوران ها, کافه ها و سالن های ورزشی و استخرهای شنا و سواحل و پارک ها و کتابخانه ها و موزه ها و مراکز مهد کودک و کودکستان در حال از سرگیری عملیات. اما محدودیت در حرکات افراد بالای 65 سال و زیر 18 ادامه خواهد داد.

دولت شده است به تدریج کاهش محدودیت های بیش از چند هفته گذشته به عنوان مقامات می گویند که شیوع این بیماری در حال حاضر تحت کنترل است. ترکیه تقریبا 164,000 تایید موارد با مرگ و میر 4,540.

03:56 چندین coronavirus مربوط به محدودیت برداشته شده است در نیو ساوت ولز (NSW) که دولت استرالیا با کمترین تعداد از موارد.

رستوران ها و بارها و بارها و باشگاه ها و کافه ها اجازه خواهد داشت به میزبان تا 50 نفر در یک زمان در حالی که برخی از محدودیت های غیر ضروری سفر در داخل مرزهای دولتی نیز برداشته. علاوه بر این تعداد افراد مجاز به حضور در مراسم و مجالس ترحیم رفت تا 20 و 50 بود.

کتابخانه ها و گالری های هنری و موزه ها و باغ وحش ها و پارک ها نیز بازگشایی.

"امروز ما در حال باز کردن در منطقه NSW برای سفر" گفت: NSW معاون نخست وزیر جان Barilaro در توییتر.

اما, عمومی, اجتماعی, فاصله, قوانین ادامه خواهد داد به درخواست پلیس با انجام گشت و تصادفی چک های بهداشتی برای نظارت بر پایبندی به قوانین و مقررات. "به عنوان محدودیت سهولت آن را کاملا حیاتی به جلو آمده و تست شده حتی با خفیف ترین علائم" NSW برتر Gladys Berejeklian گفت در توییتر.

استرالیا ثبت کرده است 7,195 موارد coronavirus ترین — 3,098 — در NSW که دیدم تقریبا نیمی از کشور را 103 مرگ و میر.

03:40 کره شمالی تنظیم شده است برای بازگشایی مدارس در این ماه به عنوان coronavirus محدودیت ها کاسته سراسر جهان است.

"ترم جدید آغاز خواهد شد در ابتدایی, مدارس متوسط و بالا در سراسر کشور از اوایل ماه ژوئن و اقدامات قرنطینه شده اند در محل قرار داده برای بازگشایی مهد کودک و کودکستان" Yonhap news agency گزارش با استناد به کره شمالی دولتی رادیو و تلویزیون.

"مقامات آموزش و پرورش خواسته شده است به ارائه دماسنج و دست sanitisers در هر دروازه از مدارس و کلاس های درس و دفاتر در حالی که کارگران در مدارس و مهد کودک توصیه شده است به چوب به anti-virus اصول" در این گزارش اضافه شده است.

در حالی که وجود داشته است هیچ مقام رسمی تایید موارد coronavirus در کره شمالی است اعمال محدودیت های سخت قرار داده و هزاران نفر از مردم در انزوا. تحلیلگران ترس وجود دارد که ممکن است تعداد زیادی از موارد که نیست گزارش داد که کره شمالی در نظام سلامت ممکن است مجهز به مقابله با عمده شیوع.

03:17 هنگ کنگ توانسته محلی منتقل موارد COVID-19 در بیش از دو هفته و با توجه به این جزیره مرکز بهداشت و درمان حمایت می کند. عفونت شامل 34 سال و 56 سال هیچ یک از آنها تا به حال یک سفر سابقه در طول ویروس' جوجه کشی و یا عفونت دوره است.

این موارد جدید که نگرانی های کروناویروس در هنگ کنگ به عنوان دولت خود را برطرف مستند محدودیت. شده اند وجود دارد 1,085 عفونت تا کنون در این جزیره با چهار مرگ و میر.

هنگ کنگ آخرین گزارش محلی منتقل, مورد, on May 14.

02:29 آلمان گزارش کرده 333 جدید کروناویروس عفونت آوردن این کشور تعداد کل عفونت به 181,815 با توجه به آخرین آمار منتشر شده از سوی موسسه کخ رابرت. شده اند وجود دارد 8,511 COVID-19 مرگ و میر در آلمان است.

01:38 چین ثبت شده 16 مورد جدید از این ویروس که بالاترین افزایش روزانه در نزدیک به سه هفته است. این کشور گزارش شده بود تنها دو مورد یک روز پیش از آن.

پرش در اعداد مرتبط شده است وارداتی موارد است. یازده نفر از این 16 مورد گزارش شده در استان سیچوان و مرتبط به یک ورودی پرواز از مصر است. پرواز نیز تا به حال شش موارد بدون علامت که نه در نظر گرفته شده تایید COVID-19 عفونت در چین است.

00:25 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro ملاقات جمعیت حامیان خارج از کاخ دولت در پایتخت آن برازیلیا و حتی به عنوان کشور ثبت نام بیش از نیم میلیون مورد از این ویروس است.

با وجود داشتن دومین caseload از این ویروس در جهان برزیل شده است عمیقا تقسیم شده از نظر پاسخ. حامیان رئیس جمهور شعار "اسطوره! اسطوره! اسطوره!" در برازیلیا, در خط با Bolsonaro اخراج از این بیماری همه گیر.

در همان زمان صدها نفر از تظاهرکنندگان پا در اعتراض به رئیس جمهور انفعال در سائو پائولو, برزیل بزرگترین شهرستان. پلیس محلی گفت: آنها با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت زمانی که گروه ها و نیروهای نزدیک به برخورد با هر یک از دیگر.

ضد Bolsonaro مارس بود بزرگترین تظاهرات علیه رئیس جمهور پس از برزیل شد یک ویروس کانون. اما حامیان رئیس جمهور شده اند و پله در هر هفته به خواسته های خود را برای کاهش coronavirus مربوط به محدودیت های اعمال شده در کشور است.

Bolsonaro waves to supporters on horseback in Brasilia (Reuters/U. Marcelino)

Bolsonaro ملاقات حامیان سوار بر اسب در برازیلیا در روز یکشنبه

00:00 شما می توانید گرفتن در روز یکشنبه به روز رسانی در اینجا

ببینید/dr (AP, AFP ساعت و dpa)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن