Coronavirus آخرین: اتریش قصد دارد به بازگشایی مرز آلمان در ژوئن 15

اتریش قصد دارد به بازگشایی مرز با آلمان در اوایل ژوئن 15. اقتصاد بریتانیا دچار بزرگترین رکود پس از بحران مالی

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

اتریش قصد دارد به بازگشایی مرز با آلمان در اوایل ژوئن 15. اقتصاد بریتانیا دچار بزرگترین رکود پس از بحران مالی جهانی. دنبال DW برای آخرین.

  • یک تجدید نظر مرگ و مير در پروژه های مدل که 147,000 آمریکایی ها می میرند از COVID-19 اوایل ماه اوت
  • جهانی مرگ و میر را تصویب کرده است 290,000 با بیش از 4.25 میلیون مورد ثبت شده
  • آلمان روزانه تلفات و مرگ و میر و عفونت کاهش یافته است کمی
  • برزیل ثبت کرده است به بالاترین سطح خود تا کنون روزانه مرگ و میر از این ویروس

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

07:15 دولت اتریش تایید کرده است گزارش می دهد که این برنامه برای بازگشایی مرز با آلمان در ژوئن 15. گردشگری اتریش وزیر الیزابت Köstinger گفت: ایستگاه های رادیویی Ö1 آن آمده بود به یک توافق با آلمان است.

مرز بسته شده به مسافران از اواسط ماه مارس با توجه به کوروناویروس. این کابینه فدرال در برلین خواهد شد بحث در مورد باز شدن مرزها امروز به عنوان کمیسیون اروپا است که انتظار می رود به توصیه باز کردن مرزهای بین دو طرف کم نهفته مناطق.

"از ژوئن 15, افتتاح مرز میان آلمان و اتریش امکان پذیر خواهد بود" وزیر گردشگری Koestinger گفت. او گفت: برخی از محدودیت در مرز ترافیک کاسته خواهد شد از روز جمعه و کنترل مرز خواهد بود به طور کامل برداشته از 15 ژوئن.

06:55 به اقتصاد بریتانیا قرارداد یک رکورد 5.8% در ماه مارس نسبت به ماه فوریه است. در کل در سه ماهه اول آن را کاهش 2.0% — بزرگترین فصلنامه پاییز پس از بحران مالی جهانی. بسیاری از اقتصاددانان پیش بینی می کنند و حتی بیشتر می افتد برای سه ماهه دوم با بانک مرکزی انگلیس هشدار داد که اقتصاد بریتانیا می تواند سقوط و 30 درصد در نیمه اول سال 2020 قبل از بازیابی قوی در نیمه دوم سال است.

"سرعت و مقیاس که در آن coronavirus ضربه به اقتصاد انگلستان بی سابقه است و این بدان معنی است که Q1 کاهش است به احتمال زیاد به دنبال بیشتر و بیشتر از لحاظ تاریخی قابل توجه و رکود در فعالیت های اقتصادی در Q2," Suren Thiru سر از اقتصاد در اتاق بازرگانی گفت.

06:10 , آلمانی, سفر غول توی خواهد بریده بریده 8000 شغل در سراسر جهان آن را اعلام کرده است. این حدود 10 درصد از نیروی کار خود را. مدیر عامل شرکت فریتز Joussen گفت توی پدیدار خواهد شد تقویت از بحران"اما آن را متفاوت خواهد بود و توی آن را به صورت یک بازار های مختلف محیط زیست از قبل این بیماری همه گیر. این باعث می شود کاهش لازم است." تور اپراتور در حال حاضر دریافت €1.8 میلیارد دلار ($1.95 میلیارد دلار) وام دولت. آن را به کاهش هزینه های اداری و 30 درصد آن سرمایه گذاری خواهد بود برش می شود. صنعت مسافرت گرفته است یک ضربه عظیم از همه گیر محدودیت.

05:35 اتریش آپا اخبار آژانس گزارش داد که این کشور در مرز با آلمان تنظیم شده است برای باز کردن در ژوئن 15. صدراعظم اتریش Sebastian Kurz گفت: سوئیس تلویزیونی شب گذشته که او انتظار می رود مرز باز می شود در ماه ژوئن. اتریش صدارت گفت: APA که روز جمعه وجود دارد فقط می تواند تصادفی چک در مرز. کوهستانی کشور صنعت گردشگری است که به شدت متکی به آلمانی مسافران است.

05:00 شلوغ ملل غیر نظامی حفاظت اردوگاه در سودان جنوبی شده است برخورد با این بیماری همه گیر برای اولین بار. دو مورد تایید شده اند در اردوگاه در جوبا سازمان ملل متحد تایید کرده است. تقریبا 200,000 مردم هنوز هم پناه در اردوگاه های سازمان ملل متحد در سراسر سودان جنوبی با وجود قرارداد صلح پایان دادن به پنج سال جنگ داخلی بیش از یک سال پیش. تقریبا 30000 نفر از کسانی که در جوبا پناه.

کمک به کارگران هشدار داده اند که تنها گزینه واقعی برای درمان شیوع بیماری در اردوگاه ها با استفاده از جداسازی مراکز برای جلوگیری از گسترش. وجود دارد عملا هیچ سیستم مراقبت های بهداشتی در خارج از سازمان های غیر دولتی.

04:40 کمیسر اروپا در امور اقتصادی Paolo Gentiloni اصرار دارد که یک فصل تعطیلات تابستان برگزار خواهد شد این سال است. "ما قطعا باید یک فصل گردشگری در تابستان است اما با اقدامات امنیتی و محدودیت های" ایتالیایی گفت: Süddeutsche Zeitung روزنامه.

این کمیسیون قصد دارد از این به انتشار دستورالعمل امروز در بلند کردن اجسام کنترل مرز در درون بلوک. با توجه به پیش نویس یک نسخه مرز محدودیت ها باید برداشته شود بین مناطق با کمتر از موارد اجتناب از تبعیض بر اساس ملیت. آن را نیز توصیه می کنیم اقدامات حفاظتی مانند فاصله فیزیکی در هتل ها و رستوران ها و حمل و نقل.

آلمان فدرال وزیر کشور Horst Seehofer هفته گذشته به دستور گسترش کنترل مرز با سوئیس و فرانسه و لوکزامبورگ و دانمارک تا جمعه. تنها کسانی که با دلیل معتبر از جمله مسافران می تواند عبور. ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دولت برتر آرمین Laschet شده است شفاعت برای پایان دادن به کنترل مرز در روز جمعه. "آن لطمه می زند و روح من وقتی می بینم که این موانع در اروپا هستند تا دوباره" او گفت Süddeutsche Zeitung.

04:00 نیوزیلند گزارش صفر در موارد جدید برای دومین روز متوالی. این می آید به عنوان کشور آماده به سهولت بسیاری از مستند محدودیت از روز شنبه.

اکثر کسب و کار خواهد بود قادر به بازگشایی اما اجتماعی فاصله قوانین را در محل باقی می ماند. مجامع عمومی محدود خواهد شد به ده نفر.

کاهش محدودیت های اعمال شده همزمان با دولت انتشار بودجه سالانه خواهد بود که با هدف بهبود اقتصاد در کشور.

03:52 به معاون شهردار از چین, Jilin شهر هشدار داده است که وجود دارد در معرض خطر است که این ویروس می تواند بیشتر در جمعیت پس از شش مورد جدید گزارش شده در این شهرستان است.

پنج تا از عفونت های جدید می توان به یک مورد تایید شده در شهر Shulan حدود 100 کیلومتر (63 کیلومتر) به دور از چانگچون, پایتخت, Jilin استان که در آن عفونت های خوشه ای بود که قبلا گزارش شده است.

معاون شهردار Gai Dongping گفت که مقامات در حال آماده سازی را به سطح شیب دار تا اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش ویروس. این شهرستان نیز به طور موقت به حالت تعلیق خدمات راه آهن در اصلی ایستگاه قطار.

03:06 آلمان گزارش کرده 798 موارد و 101 جدید و میر آوردن تعداد کل موارد به 171,306 و مرگ و میر به 7,634 با توجه به رابرت کخ موسسه (RKI). هر دو چهره های خوانده شده را علامت کاهش از روز قبلی تعداد 933 موارد جدید و 116 مرگ و میر.

03:00 زندگی از دست داده اند در این بیماری همه گیر با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) ادامه داد: محرومیت از تایوان و امتناع از آن را اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه ها و اطلاعات ما در کمیسیون های دولت در چین نشان داد در یک گزارش.

تایوان می گوید که چین و این که باید توطئه برای اهداف سیاسی به آن را نگه دارید از شرکت در مذاکرات که که در پاسخ به درخواست برای coronavirus اطلاعات و سازمان misreported تایوان مورد تعداد. از ما حمایت کرده است بسیاری از کسانی که ادعا می کند.

در یک گزارش منتشر شده توسط کنگره ایالات متحده آمریکا-چین اقتصادی و امنیت, نقد و بررسی, کمیسیون, کمیسیون گفت: در تایوان محرومیت کمک به "بحرانی تاخیر" در دریافت به موقع و دقیق راهنمایی برای کسانی که اعضا در مراحل اولیه وقوع.

"تا به حال که اجازه تایوان کارشناسان بهداشت و درمان به اشتراک گذاری اطلاعات و بهترین شیوه در اوایل ژانویه از دولت ها در سراسر جهان می توانستند اطلاعات کامل تر در آن به پایگاه خود را در بهداشت عمومی و سیاست" آن را گفت.

"زندگی از دست داده به عنوان یک نتیجه از این اشتباه ارائه یک یادآوری غم انگیز از, چگونه بهداشت جهانی است به خطر بیافتد توسط کسانی که از لحاظ سیاسی با انگیزه خروج از تایوان" در این گزارش بخوانید.

در ضمن یک نظرسنجی منتشر شده توسط مرکز تحقیقات پیو نشان داد که حدود دو سوم از تایوانی مردم نمی شناسایی به عنوان چینی.

مرکز نشان داد که 66% نظر خود را به عنوان تایوانی در حالی که 28 درصد خود را به عنوان هر دو تایوانی و چینی و 4 درصد خود را فقط چینی. نتایج نشان می دهد که چین می تواند مشکل ریاست جمهوری را بر خود حاکم جزیره که ادعای حق حاکمیت خود را دارد. اما چین می گوید تایوان همچنان یکی از آن استان.

02:09 ترس وجود دارد که برزیل ممکن است تبدیل به جهان جدید کانون و کسانی که نگرانی های داده شده اضافه شده اعتبار جهانی توسط کارشناسان بهداشت و درمان.

"بدیهی است که افزایش موارد (در برزیل) در چند روز گذشته یک مورد نگرانی" مارکوس اسپینل های واگير وزارت در سازمان بهداشت پان آمریکا گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در واشنگتن است.

در واقع وجود دارد و حتی پیشنهاد شده که این ارقام در برزیل تا حد زیادی دست کم گرفت.

"برزیل تنها تست افرادی که تا پایان در بیمارستان گفت:" دومینگو آلوس یکی از نویسندگان یک مطالعه منتشر شده در هفته گذشته است که تخمین زده می شود تعداد واقعی موارد در این کشور آمریکای لاتین شد 15 برابر بیشتر از رقم رسمی.

01:59 استرالیا خزانه دار جاش Frydenberg را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 بعد از یک کشمکش سرفه زده سیاستمدار در یک سخنرانی در پارلمان.

"دیروز من تست شده برای COVID-19 از فراوانی از احتیاط" او توییتی در پی وقوع است که او را از چپ به نفس. "امروز صبح دریافت کردم نتیجه این آزمون که منفی بود."

این قسمت که با نخست وزیر اسکات موریسون در این نزدیکی هست در حضور, مطرح, معتقد است که این ویروس می تواند با برخورد به بالای دولت استرالیا.

01:39 چین گزارش کرده است هفت جدید کروناویروس موارد از فقط یک روز قبل از آن با توجه به ملی کمیسیون بهداشت.

شش جدید موارد عفونت های محلی در شمال شرق استان جیلین که در آن مقامات را مطرح هشدار سطوح و معلق اتصال راه آهن. یکی وارد پرونده شد در شانگهای کمیسیون گفت.

چین نیز تایید هشت جدید بدون علامت موارد نسبت به 15 روز قبل در حالی که 754 نفر هستند تحت درمان برای موارد مشکوک.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,633 مرگ و میر و 82,926 موارد گزارش شده.

01:08 شش نفر بوده اند کشته شده در درگیری با پلیس در گینه در تظاهرات بیش از موانع راه اندازی برای جلوگیری از گسترش coronavirus به گفته پلیس.

پلیس گفت: مردم نشان دادن در برابر موانع راه اندازی برای کنترل ترافیک بین پایتخت این کشور کوناکری و بقیه از کشور است. معترضان گفت: آنها خسته بودند از بدرفتاری و اخاذی توسط پلیس منینگ موانع در سوال.

گینه شده است یکی از بدترین آمار در کشورهای غرب آفریقا با 2,298 ثبت موارد و مرگ و میر 11.

00:39 رییس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, اعلام کرده است که گسترش در سراسر کشور مستند با هدف مهار گسترش coronavirus.

"من را تمدید 30 روزه دولت از, هشدار فرمان به منظور ادامه به حفاظت از مردم ما" مادورو گفت. آمریکای لاتین ملت رفت به مستند در 13 مارس که قبلا توسعه یافته در اواسط ماه آوریل است.

ونزوئلا به گزارش 423 موارد coronavirus با ده مرگ و میر تا کنون. این ارقام اختلاف شده اند توسط ایرانیها رقیب ژوئن Guaido که می گوید: تعدادی از عفونت ها به مراتب بیشتر است.

00:28 کانادا خواننده و ترانه سرا Bryan Adams است عذرخواهی برای یک expletive پر Instagram بیهوده گویی سرزنش حیوانات ظلم و ستم در چینی مرطوب بازار برای شیوع کروناویروس.

"هیچ بهانه ای من فقط می خواستم به بیهوده گویی در مورد این حیوان وحشتناک ظلم و ستم در این مرطوب-بازارهای بودن ممکن است منبع این ویروس و ترویج گیاه خواری" آدامز خود نوشت Instagram صفحه.

آدامز که بهترین و شناخته شده برای یک رشته از آمار مجرد مانند اجرا به شما و تابستان '69, نظرات که موجب خشم بودند: "...به لطف برخی از ... بت خوردن, مرطوب, بازار فروش حیوانات, ویروس, ساخت حریص حرومزاده به تمام جهان است که در حال حاضر در حالت انتظار به ذکر است هزاران نفر که رنج برده اند و یا فوت ناشی از این ویروس است." آدامز نوشت: این پست را در حالی که همچنین تاسف خود کنسرت در حال لغو شد با توجه به این ویروس است.

"پیام من به آنها ... است وگان," او اضافه شده است.

Bryan Adams (picture alliance/dpa/J. Kalaene)

کانادا ستاره پاپ Bryan Adams عذرخواهی خود را "بیهوده گویی"

00:10 جهانی موارد در حال حاضر پیشی گرفته 4.25 میلیونبا تقریبا یک سوم از کسانی که در ایالات متحده سخت ترین-آمار کشور در جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز موسسه.

اخیر سنبله در عفونت های برزیل و روسیه و انگلستان را دیده اند در سراسر جهان در مجموع رسیدن به شکل جدید است.

از تقلا برای واکسن به مفاهیم "ایمنی گذرنامه" جهان همچنان به مبارزه در مبارزه خود را برای آمدن به شرایط با این ویروس است که باعث مرگ و میر بیش از 290,000 مردم است.

بیش از چهار ماه پس از گزارش اول پدید آمده از یک سارس-مانند ویروس در چین در شهر ووهان رمان coronavirus شناخته شده به عنوان COVID-19 تا پس از گسترش در سراسر آسیا و پاره از طریق اروپا و باعث ویرانی در ایالات متحده است. آن را در حال حاضر تهدید به انجام همان در آمریکای لاتین است. بیش از 200 کشور گزارش داده اند که عفونت.

مستندات اجرا شده اند مانند دومینو در سراسر جهان با درجات مختلفی از نمرهدهی و موفقیت هر چند برخی از این در حال حاضر به تدریج آرام به خصوص در اروپا است.

00:05 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro آشکارا به چالش کشیده فرمانداران که در اعتراض به فرمان او به بازگشایی ورزشگاه و سالن مو به پرونده های حقوقی علیه حرکت می کند. Bolsonaro تصمیم به بازگشایی یک لیست بزرگ از کسب و کار ساخته شده بود در اعتقاد به این که آسیب های اقتصادی از مستند هرحال اثرات این ویروس در برزیل جمعیت.

برزیل دیوان عالی کشور است که قبلا حکم داد که دولت و دولت های محلی باید قدرت به منظور کسب و کار به اما Bolsonaro خود قدرت ریاست جمهوری به باطل است که مقامات محلی با به طور رسمی اعلام میلادی "ضروری است."

برزیل را به وزارت بهداشت اعلام کرده است که پردازش 482,743 آزمون رسمی آزمایشگاه میان قابل توجه انبار.

این کشور آمریکای لاتین را ثبت موارد رز به 177,589 با توجه به وزارت بهداشت و درمان فراتر آلمان 170,508 تایید عفونت.

برزیل همچنین اعلام کرد 881 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته یک رکورد برای یک روز.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: آلمان عفونت رای دادن قطره زیر کلید آستانه

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc jdi/jsi (AP, AFP, dpa, Reuters)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب