Coronavirus آخرین: اتریش تدابیر قوانین و مقررات پس از افزایش موارد

اتریشی دوباره موظف به پوشش چهره خود را در فضاهای بسته و در پس از یک چشم انداز مثبت در موارد. در ضمن در صربستان

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

اتریشی دوباره موظف به پوشش چهره خود را در فضاهای بسته و در پس از یک چشم انداز مثبت در موارد. در ضمن در صربستان پزشکان انتقاد از دولت پاسخ در نامه سرگشاده ای. دنبال DW برای آخرین.

  • اتحادیه اروپا و رهبران رسیدن به توافق €750 میلیارد coronavirus بازیابی صندوق €1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا
  • صدها نفر از پزشکان شماره یک نامه سرگشاده کوبیدن صربستان پاسخ به همه گیر
  • مسافران در پرواز به چین در حال حاضر باید مدرک منفی coronavirus آزمون
  • در سراسر جهان بیش از 600000 نفر فوت کرده اند از coronavirus با بیش از 14.5 میلیون عفونت

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

13:45 اتریش است reintroducing ماسک صورت مورد نیاز در داخل سوپر مارکت ها, بانک ها و دفاتر پستصدر اعظم, Sebastian Kurz گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. قبل از Kurz اعلام ماسک مورد نیاز در اتریش حمل و نقل عمومی در هنگام رفتن به دکتر و برای شخصی خاصی ارائه دهندگان خدمات مانند آرایشگری.

صدراعظم تاکید کرد که با پوشیدن ماسک بود واجب نیست توصیه کرد و گفت که آنها باید نمادین اثر زیرا بیشتر آنها ناپدید می شوند از زندگی روزمره بیشتر مردم بی دقتی تبدیل شده است.

علاوه بر این محدودیت ها معرفی خواهد شد برای خدمات مذهبی در اتریش و کلیساها بسته خواهد شد در صورت مثبت مورد.

Kurz همچنین گفت: تست مورد نیاز خواهد بود سخت تر و قرنطینه نظارت بیشتر از نزدیک برای مردم پس از رسیدن در این کشور از مناطق در معرض خطر. او با اشاره به بالکان به ویژه با استناد به افزایش موارد از آن منطقه است. مسافران مورد نیاز خواهد بود برای ارائه یک منفی COVID-19 تست.

اتریش گزارش داد نزدیک به 20 ، 000 مورد از coronavirus با 710 مرگ و میر.

12:43 مقامات بهداشتی در هلند هشدار داده اند اخیر سربازان ارتش در coronavirus موارد. کشور گزارش شده 987 عفونت های جدید در طول هفته گذشته از 534 هفته قبل از.

هفته گذشته مقامات در آمستردام هشدار داد مردم به بازدید از این شهر معروف منطقه نور قرمز و بسته کردن برخی از این منطقه تاریخی را در خیابان های باریک به این دلیل که آنها بیش از حد شلوغ است.

یک مقصد توریستی محبوب در آمستردام دیده می شود هجوم بازدید کنندگان به هلند کاسته محدودیت های مسافرتی. این شهرستان گفت: کسب و کار در روز جمعه که آنها تا به حال یک مسئولیت اضافی برای به اجرا درآوردن 1.5 متر فاصله بین مشتریان به عنوان "بسیاری از بازدید کنندگان خارج از کشور در مرکز شهرستان آگاه هستند هلندی coronavirus قوانین است." هلند گزارش شده بیش از 52,000 کل COVID-19 موارد و 6,155 مرگ و میر.

11:45 رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین را تحت فشار قرار دادند پشت خود او تحمیل مهلت به نصف کاهش فقر اعداد در روسیه از سال 2024 به 2030 به عنوان اقتصاد جهانی به نظر می رسد مجموعه ای برای یک سنگین آمار در سال 2020 است. در سال 2018 پس از برنده شدن یکی دیگر از شش سال دوره پوتین مجموعه اول مهلت نیمی فقر و افزایش حقوق بازنشستگی و افزایش میانگین امید به زندگی به 78 سال 2024. مقامات تحت فشار قرار دادند که تاریخ به 2030 با توجه به "نامطلوب اقتصادی جهان شرایط که آهسته و توسعه همه کشورها بدون استثنا" با توجه به کرملین سخنگوی دیمیتری Peskov.

با توجه به آمار رسمی از سال 2019 بیش از 18 میلیون روس ها زندگی می کنند زیر خط فقر حدود 12.3 درصد از جمعیت. این تعریف شده است به عنوان داشتن یک درآمد ماهانه کمتر از 10,890 روبل (€135 یا $154).

10:50 صدها نفر از پزشکان با صدور نامه سرگشاده ای به شدت انتقاد صربستان پاسخ به همه گیر. "ما در حال پرداختن به عموم زیرا ما هیچ راه دیگری برای خروج از سلامت فاجعه در کشور ما در گفت:" نامه امضا شده توسط 350 پزشکان در صربستان.

نامه وزیر دولت رئیس جمهور Aleksandar Vucic از کاهش coronavirus محدودیت سرعت بیش از حد و در نتیجه "از دست دادن کنترل وضعیت اپیدمیولوژیک."

پس از اعمال دقیق مستند در ماه مارس دولت لغو محدودیت های اعمال شده در آغاز ممکن است اجازه می دهد حتی بزرگ رویدادهایی مانند مسابقات فوتبال با 18,000 تماشاگران را به محل. پزشکان همچنین دولت را متهم به انتشار آمار و ارقام نادرست و ارعاب یا تهدید پزشکان در انتقاد از دولت پاسخ.

"این همه متزلزل نظام سلامت به آن هسته و تضعیف اعتماد شهروندان در سلامت پرسنل" نامه است. تعداد coronavirus عفونت در بالکان کشور از 7 میلیون به شدت افزایش یافته است در هفته گذشته است. بین یکشنبه و دوشنبه مقامات ثبت نام 359 موارد جدید. از زمان شروع این بیماری همه گیر صربستان ثبت کرده است و در مجموع 21,253 موارد و 482 مرگ و میر.

10:30 برلین ISTAF دو و میدانی ملاقات تنظیم شده است را در مقابل 3,500 طرفداران در پایتخت آلمان را در ورزشگاه المپیک در ماه سپتامبر. از آن خواهد شد یکی از اولین رویداد بزرگ در آلمان با مردم در حضور اجتماعی پس از فاصله گرفتن اقدامات اجرا شد برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

"ما بسیار خوشحال است که ما حداقل می تواند اجازه می دهد چندین هزار طرفدار برای حضور در لطف به ما جامع ایمنی و بهداشت مفهوم" دیدار مدیر مارتین troopers conference گفت: در بیانیه ای در ISTAF سایت. "برنامه ریزی ما بر اساس ایمنی و بهداشت از همه است."

این 3,500 مادرید خواهد پیوست حدود 1,500 سایر پرسنل از جمله ورزشکاران و مسئولان زمانی که دیدار آغاز می شود در سپتامبر 13. به عنوان بسیاری به عنوان 45,000 طرفداران انتظار می رود برای حضور در این رویداد قبل از همه گیر آغاز شد. Troopers conference نام جدید برنامه "یک گام کوچک به عقب به حالت عادی." این دیدار یکی از چندین آینده دو و میدانی اروپا حوادث با توجه به برگزار می شود در مقابل از طرفداران.

ادامه مطلب: جدید بوندسلیگا فصل جام حذفی آلمان به پا زدن کردن در ماه سپتامبر

10:20 ایران گزارش کرده است که یک رکورد 229 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس بیش از یک دوره 24 ساعته با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان. ایران یکی از بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار در طول اولیه ماه از این بیماری همه گیر اما دولت شروع به کاهش مستند مربوط به محدودیت در اواسط ماه آوریل است.

آن باقی مانده است و سخت ترین-آمار کشور در خاورمیانه است. این کشور دیده می شود بیش از 275,000 عفونت و 14,400 مرگ و میر.

بیش از آخر هفته رئیس جمهور حسن روحانی پیشنهاد کرد که به عنوان بسیاری از 25 میلیون نفر در ایران آلوده شده اند با COVID-19. اما وزارت بهداشت به دنبال تطهیر که شکل و گفت: بر این اساس بود که سرولوژيک آزمایش خون است که اندازه گیری قرار گرفتن در معرض به کروناویروس و نمی توان با اتکا به "تشخیص وضعیت فعلی این بیماری است."

09:55 , آلمانی, وزیر کشور Horst Seehofer می گوید او می خواهد برای دیدن طرفداران فوتبال در بازگشت به ورزشگاه ها در پاییز برای فصل آینده بوندسلیگا. "من مدت طولانی است که از این نظر است که تماشاگر می تواند اجازه به استادیوم دوباره اگر قوی بهداشت مفهوم است که در محل" Seehofer که نمونه کارها شامل ورزش گفت: Münchner Merkur روزنامه.

"این می تواند شروع در پاییز. البته نه با یک فروخته آرنا اما این اعداد می تواند به افزایش گام به گام. ویروس بازدید که در آن قوانین مشاهده نمی شود."

آلمانی لیگ برتر فوتبال (DFL) که نظارت بوندسلیگا و فوتبال آلمان, فدراسیون (DFB) کنار هم قرار دادن دقیق پروتکل های بهداشت اجازه داده است که لیگ فوتبال در آلمان به راه اندازی مجدد و پایان فصل خود را بدون طرفداران در حال حاضر.

این DFL در حال حاضر ارائه برنامه به باشگاه ها و مقامات دولتی که طرفداران بازگشت به استادیوم ها در ظرفیت محدود اما مجيد با مقامات بهداشتی. این 2020-21 فصل است که با توجه به شروع در اواسط ماه سپتامبر.

بیشتر بخوانید: بوندسلیگا مسائل دستورالعمل برای بازگشت از طرفداران وزارت بهداشت با هشدار نسبت به 'خطر'

09:50 بانک مرکزی اروپا رئیس کریستین Lagard ستایش رهبران اتحادیه اروپا برای €1.8 تریلیون دلار (2 تریلیون دلار) coronavirus طرح بازیابیکرد و گفت که این نشان می دهد که بلوک "مراحل بالا می آید و با هم" در زمان بحران.

"با تشکر از شما برای انعطاف پذیری و مصمم عمل بیش از روز گذشته است. ما تنها می تواند در مبارزه با عواقب اقتصادی COVID-19 کار با هم" لاگارد توییتی. "این معامله نشان می دهد که زمانی که بیشتر مورد نیاز اتحادیه اروپا مراحل بالا می آید و با هم برای کمک به مردم اروپا است."

موسسه نورد €1.3 تریلیون دلار همه گیر اضطراری خرید اوراق قرضه طرح و همچنین ارائه فوق العاده کم نرخ وام های ارزان قیمت به بانک ها برای کمک به حفظ اعتبار جاری و تشویق هزینه و سرمایه گذاری است.

اما لاگارد بارها خواست دولت برای حمایت از این تلاش ها با محرک های مالی.

بیشتر بخوانید:Coronavirus: رهبران اتحادیه اروپا در رسیدن به توافق در بهبود بسته

09:20 دانشگاه آکسفورد بالقوه واکسن برای coronavirus می تواند نورد تا پایان سالسرب توسعه دهنده واکسن اعلام کرده است.

واکسن تجربی است که با مجوز AstraZeneca تولید یک پاسخ ایمنی در مراحل اولیه آزمایشات بالینی جرقه امید آن می تواند در استفاده از قبل از سال است.

"تا پایان سال هدف برای گرفتن واکسن اجرای آن را امکان وجود دارد اما به هیچ وجه یقین در مورد آن چرا که ما نیاز به سه چیز اتفاق می افتد" رهبر از دانشگاه پروژه سارا گیلبرت گفت: رادیو بی بی سی.

ادامه مطلب: Coronavirus — پایان-سال rollout برای واکسن 'امکان'

گیلبرت گفت که شواهد بیشتر از اثربخشی آن مورد نیاز بود که وجود دارد نیاز به مقدار زیادی تولید می شود و تنظیم کننده تا به حال به توافق به سرعت به مجوز آن را به صورت اضطراری استفاده کنید.

08:40 برخی از سیاستمداران آلمانی را ناودان coronavirus بازیابی بسته مذاکرات برای انعکاس منافع ملی بیش از اصول اروپایی.

در مصاحبه با پخش Deutschlandfunk مسیحی اتحادیه اجتماعی (CSU) MEP Markus Ferber گفت: بهبود بسته به حال ظهور از یک "چیز درهم و برهم از ملی منافع شخصی."

او با انتقاد از طرح کاهش بودجه به تحقیقات بهداشت آموزش و پرورش و پناهندگان سیاست. "این است و نه پایدار اروپا," او گفت:, و اضافه کرد که این طرح را در دراز مدت عواقب فاجعه بار.

حزب سبز سیاستمدار Franziska Brantner تکرار آن افکار توصیف اجلاس مذاکرات به عنوان "نالایق haggling."

"شورای توافقنامه در هزینه از دموکراسی و اختصاص داده شده به نسل بعدی اما به ملی الگوهای فکری" گفت: Brantner. "به جای مشترک همبستگی در بحران ما را دیده اند بسیار ملی خودخواهی است."

اما مجلس بودجه رئیس کمیته اتو Fricke با تمجید از توافق, در مصاحبه با ARD مجله. "این یک نتیجه است که ما می توانیم با گفت:" Fricke.

07:15 استرالیا تنظیم شده است به گسترش آن رکورد محرک هزینه به سال آینده, دولت اعلام کرد. این شامل هزینه های چند میلیارد دلاری اقدامات برای محافظت از بازار کار از تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت که مکمل برای افراد بیکار و کسب و کار در تلاش برای حفظ کارکنان ادامه خواهد حداقل تا پایان سال. با استرالیا انتظار می رود به سقوط به اول آن رکود اقتصادی در تقریبا 30 سال دولت را افزایش هزینه های دو-درآمد برنامه های حمایتی برای حدود $A86 میلیارد (€52 میلیارد دلار) (60 میلیارد دلار).

صرف اعلام شد استرالیا به عنوان خزانه دار گفت که نرخ بیکاری در این کشور برخورد کرده است 11.3%.

"در حال حاضر نرخ بیکاری رسمی در 7.4%. اما نرخ موثر است 11.3% هنگامی که شما را به حساب کسانی که در سمت چپ نیروی کار و یا کسانی که در صفر ساعت" گفت: خزانه دار جاش Frydenberg در یک نشست خبری در سیدنی.

"این در مقابل افت که بسیار دشوار و چالش برانگیز محیط اقتصادی است که به ما اعلام تمدید JobKeeper." این JobKeeper برنامه یارانه پرداخت می شود به 960,000 کارفرمایان که با تصویب پرداخت به حدود 3.5 میلیون کارگر.

استرالیا ثبت کرده است بیش از 12000 موارد و مرگ و میر 126.

06:35 مسافر در پروازهای رفتن به چین باید با ارائه مدارک و شواهد از یک منفی coronavirus تست قبل از سوار شدن به هوانوردی گفت.

از نوکلئیک اسید تست باید تکمیل پنج روز قبل از شروع مدنی اداره حمل و نقل هوایی چین گفت.

در ضمن تعداد موارد جدید در چین آخرین coronavirus شیوع بیماری کاهش یافته است, تنها با هشت گزارش شده در شمال غربی منطقه سین کیانگ.

یکی دیگر از سه عفونت آمد در خارج از چین با توجه به ملی کمیسیون بهداشت آوردن کشور از تعداد کل موارد به 83,693 با 4,634 مرگ از COVID-19.

06:07 فروش الکل ممنوع خواهد شد در پورتوریکو در روزهای یکشنبه در حالی که تقریبا همه کسب و کار بسته باقی خواهد ماند که روز به کمک به جلوگیری از افزایش عفونت فرماندار واندا Vazquez اعلام کرده است.

سفارش توسط Vazquez می آید در میان سنبله در موارد که بیشتر گردشگران برای بازدید از جزیره است.

"چیزهایی که بدست خارج از کنترل در تعطیلات آخر هفته," او گفت:. "بسیاری از مردم در حال فراموش کردن که ما هنوز به صورت اضطراری به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر."

شروع جولای 26, همه غیر ضروری کسب و کار خواهد شد و باید دید در روزهای یکشنبه. داروخانه ها, فروشگاه های مواد غذایی, ایستگاه های گاز و رستوران ها خواهد شد مجاز به باز بماند. وازکوئز همچنین گفت که کلیساها را مجاز به برگزاری خدمات.

04:45 رهبران اتحادیه اروپا توافق کرده اند که بی سابقه €1.8 تریلیون (2 تریلیون دلار) کمک و بودجه مقابله با هدف کمک به سخت-بلوک آمار کاربران بازیابی از اقتصادی خرید اینترنتی رمان coronavirus بیماری همه گیر.

این بسته شامل یک €750 میلیارد دلار به صندوق ارسال می شود به عنوان وام و کمک های مالی و همچنین هفت سال €1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل توییتی یک پیام کوتاه چند دقیقه پس از رهبران تصویب این طرح: "معامله!"

"ما آن را انجام داد. اروپا قوی است, اروپا متحد است. این یک معامله خوب این است که قوی برخورد و مهمتر از همه این است که حق مقابله به اروپا در حال حاضر" میشل گفت. "من معتقدم که این توافق خواهد شد دیده می شود به عنوان محوری لحظه به اروپا سفر."

ادامه مطلب: رهبران اتحادیه اروپا در رسیدن به توافق در بهبود بسته

دستیابی به موفقیت می آید پس از بیش از چهار روز از کشمکش ها اغلب کشش به اوایل ساعت.

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen تشکر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای "فرمان" مذاکرات اروپا راه حل است.

"اروپا به عنوان یک کل در حال حاضر یک تغییر بزرگ به بیرون آمدن قوی تر از بحران است. امروز ما یک گام تاریخی است که همه ما می تواند افتخار گفت:" von der Leyen. "امشب یک گام بزرگ به سمت بهبود است."

02:42 آلمان ثبت کرده است 522 جدید کروناویروس مواردآوردن مجموع عفونت شمارش به 202,345. با توجه به داده ها از رابرت کخ موسسه بیماری های عفونی مرگ و میر می ایستد در 9,090 پس از چهار مرگ و میر در 24 ساعت گذشته.

02:18 برزیل قرار است به زودی پیشرفته تست بالینی یک چینی-طراحی و توسعه واکسن در برابر coronavirus در روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه به نقل از خبرگزاری مسئولین عنوان کرد و گفت.

تولید شده توسط چینی شرکت biopharmaceutical Sinovac است سوم تجربی واکسن در جهان را به حرکت به مقیاس انسانی تست — مرحله نهایی قبل از تصویب قانونی. به عنوان بخشی از آزمایش های بالینی دوز داده خواهد شد و به 900 داوطلب.

"محاکمه CoronaVac یکی از واکسن ها که پیشرفته در دورترین آزمایش در جهان خواهد شد و در آغاز بالینی بیمارستان سائو پائولو" دولت فرماندار جاو Doria یک کنفرانس خبری گفت. او افزود که نتایج را اول شد و انتظار می رود در 90 روز.

برزیل نیز کمک به انجام آزمایش های انسانی این واکسن آزمایشی توسعه یافته توسط دانشگاه آکسفورد در بریتانیا و شرکت دارویی AstraZeneca.

01:28 در استرالیا, خارجه ویکتوریا گزارش سه مرگ و میر بیشتر از coronavirus و 374 مورد جدیداز 275 موارد وارد شده در روز دوشنبه.

دولت ثبت شده فقط تحت 6,300 موارد در مجموع نزدیک به نیمی از عفونت در کل استرالیا است.

افزایش موارد جدید باعث شده است تا ویکتوریا را به دولت تحمیل شش هفته جزئی مستند در شهر ملبورن دولت سرمایه است. ساکنان وجود داشته است و دستور به پوشیدن ماسک در هنگام ترک خانه های خود و یا در معرض خطر جریمه.

0:46 سران اتحادیه اروپا وارد پنجمین روز مذاکرات در یک اقدام بی سابقه €1.82 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) بودجه و €750 میلیارد coronavirus بازیابی صندوق که ارسال خواهد شد به عنوان وام و کمک های مالی به کشورهای در سخت ترین ضربه ویروس.

به گفته یک دیپلمات اتحادیه اروپا عمده مسائل برخورد شده است و برخی از کشورهای عضو در حال حاضر کار بر روی گرفتن برخی از نهایی کوچک امتیازات در هفت سال بودجه که می تواند ساعت.

بودجه می آید در زمانی که 27 کشور بلوک چهره بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود. "وضعیت فوق العاده ای خواستار تلاش های فوق العاده" گفت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان.

"وجود دارد بسیار متشنج لحظات گفت:" رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و اضافه کرد که "در محتوا همه چیز باید جلو رفت."

00:33 مکزیک دیده است 9.2% افزایش در تعداد زنان به قتل رسیده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس علاوه بر این به طور کلی افزایش قتل با توجه به دولت داده است.

در نیمه اول این سال 17,982 نفر به قتل 1.9% افزایش بیش از 17,653 قتل در همان آخرین دوره سال است.

فعالان را نسبت افزایش قتل زنان به افزایش سلول از خانواده به خانه های خود. در این سال 489 کشته شدند در شش ماه اول سال در مقایسه با 448 در نیمه اول سال 2019.

همه گیر نیز موفق به مهار مواد مخدر فعالیت باند که یک راننده عمده خشونت در مکزیک است. ظاهر آنلاین در هفته گذشته نشان میدهد حدود 75 مسلح کارتل مواد مخدر افراد مسلح در سبک نظامی خستگی با یک دوجین خانه زرهی کامیون وانت. مکزیک وزارت دفاع گفت: این تصویری بود معتبر و نشان داد که "شواهد نظامی-سبک آموزش است."

00:17 اسرائیل در پارلمان رای داده است اجازه می دهد تا این کشور اطلاعاتی داخلی آژانس برای پیگیری تلفن های همراه از آن تشخیص داده می شود با COVID-19 برای بقیه سال.

قانون, پاک توسط کنست در اواخر شب جلسه اجازه می دهد تا سازمان شین بت به آهنگ داده های مکان از کسانی که آلوده به ویروس برای 14 روز قبل از آنها تشخیص داده شد. این اطلاعات سپس می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با-ردیابی.

این قانون همچنین شامل اضافی نظارت الزام دولت به تجدید درخواست خود را هر سه ماه. اما این نگرانی در میان حریم خصوصی watchdog گروه بیش از خطرات به آزادی فردی.

آژانس فن آوری نظارت می شود و تنها زمانی که جدید روزانه موارد بیش از 200. اندازه گیری اجازه می دهد تا هر کسی که دستور داد به خود قرنطینه به درخواست اگر آنها بر این باورند که اطلاعات نادرست است.

اسرائیل که تا کنون گزارش شده 415 مرگ و میر ناشی از این ویروس ثبت شده در مورد 1,500 عفونت های جدید در روز دوشنبه.

ادامه مطلب: اسرائیل تظاهرات ضد دولتی در تعمیق نتانیاهو مشکلات

00:09 برزیل coronavirus تلفات اتحاد رسید گذشته 80,000 علامت پس از 632 تازه ثبت مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. کشور و وزارت بهداشت نیز تایید 20,257 عفونت های جدید.

برزیل دوم در جهان قرار دارد-بدترین آسیب دیده کشور بعد از ایالات متحده آمریکا با بیش از 2 میلیون نفر.

در ضمن دو وزیر در کابینه رئیس جمهور Jair Bolsonaro باید آزمایش مثبت برای ویروس. عقیق Lorenzoni وزیر شهروندی و میلتون Ribeiro وزیر آموزش و پرورش هم اعلام نتایج آزمون در توییتر.

Ribeiro پنجم عالی رتبه دولتی به آلوده شده اند تا کنون علاوه بر این رئیس جمهور.

00:00 گرفتن در روز دوشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc adj/nm (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن