Coronavirus آخرین: برزیل تلفات سبقت اسپانیا

برزیل گزارش کرده است 27,878 coronavirus مرگ و میر پنجم-بیشترین تعداد در جهان است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

برزیل گزارش کرده است 27,878 coronavirus مرگ و میر پنجم-بیشترین تعداد در جهان است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: ما این است که "فسخ" روابط خود را با چه کسی است. دنبال DW برای آخرین.

- برزیل گزارش 1,124 جدید کروناویروس مرگ و میر در روز جمعه

- مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ما پرداخت به سازمان بهداشت جهانی هدایت خواهد شد به دیگر فوری بهداشت عمومی نیاز دارد

- جهانی موارد در حال نزدیک شدن به 6 میلیون با حدود 365,000 مرده

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

00:08 کلمبیا کاخ ریاست جمهوری ثبت کرده است 13 coronavirus موارد با مقامات پنج و هشت Narino خانه امنیت پرسنل تست مثبت است. رئیس جمهور ایوان دوقو آزمایش منفی برای ویروس.

دوقو تمدید کلمبیا دو ماه قرنطینه تا پایان ماه ژوئن در روز پنج شنبه. اقتصاد کشور دچار یک ضربه به تعداد موارد عبور 25,000. کلمبیا گزارش شده 855 مرگ و میر.

00:03 برزیل ثبت کرده است و در مجموع 27,878 coronavirus مرگ و میر بیش از اسپانیا با پنجم-بیشترین مرگ و میر در جهان است. کشور گزارش 1,124 مرگ و میر در روز جمعه. برزیل تلفات می ایستد پشت تنها آمریکا و انگلستان و ایتالیا و فرانسه است.

این کشور همچنین دارای دوم بالاترین numer از COVID-19 موارد پس از ما با 465,166 تایید عفونت ویروس.

00:00 شما می توانید گرفتن با ما به روز رسانی نورد از مه 29 در اینجا.

ببینید/dr (AFP AP dpa رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب