Coronavirus آخرین: برزیل سیاهههای مربوط اکثر موارد در یک روز به تاریخ

برزیل گزارش کرده است بیش از 26,000 جدید کروناویروس موارد در یک روز در آوردن مجموع به بیش از 438,000. در اروپا

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

برزیل گزارش کرده است بیش از 26,000 جدید کروناویروس موارد در یک روز در آوردن مجموع به بیش از 438,000. در اروپا و چندین کشور را اعلام کرد قصد دارد برای پایان دادن به مستندات. دنبال DW برای آخرین.

  • جدید ترین موارد در یک روز و دوم بیشترین مرگ و میر در یک روز برای برزیل
  • چین گزارش شده هیچ مورد جدید در سرزمین اصلی به عنوان از آوریل 28
  • فرانسه و بریتانیا در حال آماده سازی بیشتر برای سهولت مستندات در هفته آینده
  • جهانی موارد در حال نزدیک شدن به 6 میلیون با حداقل 359,000 مرده

00:45 شورشیان حوثی در یمن را تایید کرده اند برای اولین بار است که coronavirus گسترش یافته است به چندین استان تحت کنترل خود را. حوثی وزارت بهداشت گفت: آنها کار را به پیگیری موارد جدا شده است.

شورشیان همچنین متهم به سازمان بهداشت جهانی ارسال آنها را "نادرست" و کمبود آزمون.

بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت جنگ زده یمن است گزارش 278 موارد و 58 مرگ با ترس و نصب بیش از اثرات مخرب عمده شیوع توجه به وضعیت بدی از این کشور به نظام سلامت و شکننده آن عرضه مواد غذایی.

00:30 سرزمین اصلی چین در گزارش جدید تایید موارد از coronavirus تا پایان مارس 28 از دو روز پیش از آن. وجود دارد پنج جدید بدون علامت موارد coronavirus در کشور است.

لی کچیانگ نخست وزیر چین گفت که چین دارای اتاق برای تحریک اقتصاد پس از رکود در پی coronavirus اما نمی خواهید برای باز کردن "floodgates." اقتصاد چین دچار 6.8% انقباض در سه ماهه اول سال با این کشور ضربه سخت با این بیماری همه گیر آغاز شد که در ووهان.

00:05 برزیل ثبت کرده است بالاترین تک-بعد پرش در موارد. این کشور آمریکای جنوبی دوم است-بیشترین تعداد از موارد پس از ما با 26,417 مورد جدید گزارش شده در عرض 24 ساعت. وزارت بهداشت ثبت 1,156 جدید مرگ و میر در مدت زمان مشابه آوردن تعداد کل مرگ و میر به 26,754 و تعداد کل موارد به 438,238.

00:00 شما می توانید گرفتن با ما به روز رسانی نورد از 28 مه تا اینجا

اد/msh (dpa رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب