Coronavirus آخرین: برزیل ثبت رکورد روزانه افزایش مرگ و میر

برزیل تایید کرد, یک رکورد در افزایش جدید روزانه coronavrius موارد و مرگ و میر به عنوان دولت لغو ممنوعیت مسافرا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

برزیل تایید کرد, یک رکورد در افزایش جدید روزانه coronavrius موارد و مرگ و میر به عنوان دولت لغو ممنوعیت مسافران خارجی. در ضمن ما مرگ و میر بیش از 150 ، 000. دنبال DW برای آخرین.

  • برزیل ثبت رکورد روزانه شمارش از موارد جدید و مرگ و میر
  • ما مرگ و میر پیشی 150,000
  • بیش از 16.9 میلیون نفر قرارداد بسته اند این ویروس در سراسر جهان و در نتیجه بیش از 660,000 مرگ و میر

00:05 در اینجا یک جمع بندی از اخبار elswhere در شمال و جنوب امریکا:

مرگ و میر از COVID-19 در ایالات متحده بیش از 150,000 با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز. بیش از نیمی از کشور را 50 متحده ثبت شده 1,000 مرگ. آمریکا همچنین از ثبت بیش از 4.4 میلیون مورد از این بیماری همه گیر آغاز شد.

اکوادور کیتو پایتخت شاهد افزایش coronavirus موارد پس از این کشور آمریکای جنوبی کاسته مستند اقدامات ماه گذشته. این شهر ثبت کرده است 12,474 موارد و 605 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد اما نیمی از موارد و 141 مرگ و میر ثبت شده پس از 30 ژوئن. اکوادور دارای یک کل به ثبت رسیده 83,193 موارد و 5,623 مرگ و میر.

مقامات بیمارستان در گواتمالا می گویند که آنها تا به حال به دفن ده ها تن از ناشناس COVID-19 مرگ قربانیان. یک بیمارستان شده است ایجاد یک آرشیو با امید در نهایت شناسایی متوفی زمانی که این بیماری همه گیر عبور می کند. کارگران در یکی از این کشور بزرگترین بیمارستان شروع عکاسی از مردم بیش از حد بیمار به اطلاعات شخصی خود را زمانی که آنها وارد محوطه. گواتمالا ثبت کرده است 47,605 موارد و 1800 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد.

آرژانتین را تایید کرده است آزمایش های بالینی از یک COVID-19 درمان شامل hyperimmune سرم از اسب. سرم به دست آمده است با تزریق یک اسب با SARS-CoV-2 پروتئین و استخراج پلاسما با خنثی سازی آنتی بادی اسب ایجاد می کند. کارآزمایی بالینی است که در حال انجام توسط شرکت زیست فناوری Inmunova خواهد بود انجام شده در 242 نفر مبتلا به این بیماری است.

00:01 برزیل وزارت بهداشت تایید کرده است 69,074 موارد جدید و 1,595 مرگ و میر هر دو تک آهنگ جدید روز سوابق. ارقام فشار این کشور در مجموع بیش از 2.5 میلیون نفر و 90,000 مرگ و میر.

رئیس جمهور Jair Bolsonaro مقاومت کرده است محدودیت در فعالیت های اقتصادی است. دولت او اعلام کرد که آن را بلند ممنوعیت ورود مسافران خارجی به کشور است.

"برزیل در حال تجربه بدترین مرحله از این بیماری همه گیر" گفت: Alexandre Naime که ریاست بخش بیماریهای عفونی در سائو پائولو دانشگاه. "تناقض سیاست های عمومی و رفتار شخصی در حال رفتن در جهت مخالف به عنوان اگر ما در حال رفتن را از طریق روزانه یک فاجعه است.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dv/rt (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن