Coronavirus آخرین: برزیل حذف کلید COVID-19 داده

دولت برزیل تصمیم گرفته است برای حذف کل مرگ و میر و coronavirus موارد از یک کلید شیوع ردیابی وب سایت. برزیل دید

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

دولت برزیل تصمیم گرفته است برای حذف کل مرگ و میر و coronavirus موارد از یک کلید شیوع ردیابی وب سایت. برزیل دیده است عفونت بیشتر از هر کشور دیگری به جز ما. دنبال DW برای آخرین.

  • چین گزارش اول داخلی coronavirus مورد در دو هفته
  • در مجموع عفونت اعداد در برزیل هستند نمایش داده نمی شود بر روی کلید دولت سایت
  • اقتصاد سوئد است که رهبری برای یک رکورد شیرجه رفتن با وجود اجتناب از مستند

06:09 سوئد مواجه شده است و رکورد اقتصادی رها کردن وجود ندارد قفل کردن مانند دیگر کشورهای اروپایی SEB بانک اقتصاد Olle Homgren گفت: AFP news agency.

"همانطور که در بسیاری از جهان است. وجود خواهد داشت یک رکورد کاهش برای اقتصاد سوئد در Q2" گفت: Homgren.

این کارشناس که با این نسخهها کار برای نفوذ سوئدی گروه مالی نیز گفت که یک تک به تک شد و به احتمال زیاد در بخش دوم از سال است.

مقامات بهداشتی در این کشور اسکاندیناوی اند توصیه می شود اجتماعی دورى و اجتناب از سفر اما نگهداری, میله, رستوران ها و بسیاری از کسب و کار باز است. استراتژی جلب توجه از همه در سراسر جهان است. توسط صبح یکشنبه, سوئد تا به حال نزدیک به 43,900 تایید عفونت و 4,656 مرگ و میر با جمعیت 10.3 میلیون. شیوع این بیماری به کشور ضربه شدید تر از هر یک از آن اسکاندیناوی ،

ادامه مطلب: سوئد شروع به شک خود را پرت coronavirus استراتژی

05:51 چین گزارش اول خود را غیر وارد coronavirus مورد در دو هفته در کنار پنج بیشتر موارد وارد شده از خارج از کشور. داخلی عفونت کشف شد در جزیره هاینان کردن این کشور در سواحل جنوبی. در حالی که زمان همه گیر در چین نشات گرفته در اواخر سال 2019 مقامات موفق شده اند برای جلوگیری از گسترش این بیماری در داخل کشور با برخی از 83,000 موارد و 4,634 مرگ و میر گزارش شده در کشور به طور کلی از صبح روز یکشنبه. جهان در پرجمعیت ترین کشور است که در حال حاضر ذکر شده 18 توسط caseload با توجه به شمارش ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

05:48 کلیدی وب سایت های دولتی در برزیل و دیگر نشان می دهد که تعداد مرگ و میر و coronavirus مواردتنها با روزانه تعداد هنوز هم در دسترس است. مقامات تصمیم گرفته اند به وصله پینه کردن صفحه با رئیس جمهور Jair Bolsonaro این ادعا که کلی اطلاعات "منعکس نمی کند لحظه ای این کشور است."

به طور جداگانه یک Bolsonaro متحد پیشنهاد کرد که برخی از کشورها شده است ارسال گزارش نادرست به فدرال وزارت بهداشت.

"شماره امروز ما این است خیالی و یا دستکاری" تاجر کارلوس, جادوگر می رود به یک سطح بالا و موقعیت در این وزارتخانه گفت: O Globo روزنامه.

به نوبه خود یک شورای دولتی سلامت دبیر ناودان "ارعاب حساس, غیر انسانی و غیر اخلاقی اقدام به ایجاد COVID-19 مرگ نامرئی است."

با توجه به شمارش نگهداری می شود توسط آمریکا و بر اساس جانز هاپکینز موسسه برزیل دیده می شود تقریبا 673,000 coronavirus موارد و 35,930 مرگ و میر ناشی از صبح روز یکشنبه. تنها در آمریکا گزارش کرده است بیشتر coronavirus موارد است. این ارقام همچنین برزیل سوم سنگین ترین-آمار کشور در جهان در مجموع تعداد مرگ و میر در پشت متحده و بریتانیا.

Bolsonaro بارها اخراج ترس از همه گیر توصیف coronavirus به عنوان "کمی آنفولانزا."

این هفته کشور نیز منتقل روزانه خود coronavirus جلسه را در اواخر شب. روز جمعه Bolsonaro شوخی این حرکت را آزار خبرنگاران کار این کشور را تماشا ترین اخبار برنامه Jornal Nacional که در حال حاضر از تلویزیون پخش شود قبل از دولت انتشار آخرین آمار و ارقام.

05:47 گرفتن در روز شنبه تحولات در اینجا: Coronavirus آخرین: جنوب آسیا تنظیم برای تبدیل شدن به جدید COVID-19 کانون


در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب