Coronavirus آخرین: برزیل Bolsonaro جرات فرمانداران به نبرد قانونی به عنوان موارد پیشی آلمان

رئیس جمهور Jair Bolsonaro را دشمنی با فرمانداران و شهرداران شدت به برزیل روزانه تلفات رسیده است یک اوج جدید. ا

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور Jair Bolsonaro را دشمنی با فرمانداران و شهرداران شدت به برزیل روزانه تلفات رسیده است یک اوج جدید. این کشور آمریکای لاتین این موارد در حال حاضر پیشی گرفتن آن از آلمان. دنبال DW برای آخرین.

  • به تازگی تجدید نظر ویروس و میر مدل پیش بینی شده است که 147,000 آمریکایی ها می میرند از COVID-19 اوایل ماه اوت.
  • جهانی مرگ و میر را تصویب کرده است 290,000 با بیش از 4.25 میلیون مورد ثبت شده
  • به تازگی تجدید نظر ویروس مرگ و میر پیش بینی کرده است که 147,000 آمریکایی ها می میرند از COVID-19 اوایل ماه اوت
  • آلمان رابرت کخ موسسه (RKI) می گوید این کشور در عفونت نرخ آغشته به 0.94 پس از سه روز متوالی بالاتر از 1.0

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:28 کانادا خواننده و ترانه سرا Bryan Adams است عذرخواهی برای یک expletive پر Instagram بیهوده گویی سرزنش حیوانات ظلم و ستم در چینی مرطوب بازار برای شیوع کروناویروس.

"هیچ بهانه ای من فقط می خواستم به بیهوده گویی در مورد این حیوان وحشتناک ظلم و ستم در این مرطوب-بازارهای بودن ممکن است منبع این ویروس و ترویج گیاه خواری" آدامز خود نوشت Instagram صفحه.

آدامز که بهترین و شناخته شده برای یک رشته از آمار مجرد مانند اجرا به شما و تابستان '69, نظرات که موجب خشم بودند: "...به لطف برخی از ... بت خوردن, مرطوب, بازار فروش حیوانات, ویروس, ساخت حریص حرومزاده به تمام جهان است که در حال حاضر در حالت انتظار به ذکر است هزاران نفر که رنج برده اند و یا فوت ناشی از این ویروس است." آدامز نوشت: این پست را در حالی که همچنین تاسف خود کنسرت در حال لغو شد با توجه به این ویروس است.

"پیام من به آنها ... است وگان," او اضافه شده است.

Bryan Adams (picture alliance/dpa/J. Kalaene)

کانادا ستاره پاپ Bryan Adams عذرخواهی خود را "بیهوده گویی"

00:10 جهانی موارد در حال حاضر پیشی گرفته 4.25 میلیون تقریبا یک سوم از کسانی که در ایالات متحده سخت ترین-آمار کشور در جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز موسسه.

اخیر سنبله در عفونت های برزیل و روسیه و انگلستان را دیده اند در سراسر جهان در مجموع رسیدن به شکل جدید است.

از تقلا برای واکسن به مفاهیم "ایمنی گذرنامه" جهان همچنان به مبارزه در مبارزه خود را برای آمدن به شرایط با این ویروس است که باعث مرگ و میر بیش از 290,000 مردم است.

بیش از چهار ماه پس از گزارش اول پدید آمده از یک سارس-مانند ویروس در چین در شهر ووهان رمان coronavirus شناخته شده به عنوان COVID-19 تا پس از گسترش در سراسر آسیا و پاره از طریق اروپا و باعث ویرانی در ایالات متحده است. بیش از 200 کشور گزارش داده اند که عفونت.

مستندات اجرا شده اند مانند دومینو در سراسر جهان با درجات مختلفی از نمرهدهی و موفقیت هر چند برخی از این در حال حاضر به تدریج آرام به خصوص در اروپا است.

00:05 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro آشکارا به چالش کشیده فرمانداران که در اعتراض به فرمان او به بازگشایی ورزشگاه و سالن مو به پرونده های حقوقی علیه حرکت می کند. Bolsonaro تصمیم به بازگشایی یک لیست بزرگ از کسب و کار ساخته شده بود در اعتقاد به این که آسیب های اقتصادی از مستند هرحال اثرات این ویروس در برزیل جمعیت.

برزیل دیوان عالی کشور است که قبلا حکم داد که دولت و دولت های محلی باید قدرت به منظور کسب و کار به اما Bolsonaro خود قدرت ریاست جمهوری به باطل است که مقامات محلی با به طور رسمی اعلام میلادی "ضروری است."

برزیل را به وزارت بهداشت اعلام کرده است که پردازش 482,743 آزمون رسمی آزمایشگاه میان قابل توجه انبار.

این کشور آمریکای لاتین را ثبت موارد رز به 177,589 با توجه به وزارت بهداشت و درمان فراتر آلمان 170,508 تایید عفونت.

برزیل همچنین اعلام کرد 881 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته یک رکورد برای یک روز.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا:آلمان عفونت رای دادن قطره زیر کلید آستانه

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc/jsi (AP, AFP, dpa, Reuters)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن