Coronavirus آخرین: کالیفرنیا توقف بازگشایی به عنوان موارد افزایش

کالیفرنیا تعطیل میله و داخل سالن ناهار خوری به عنوان عفونت های جدید و بستری شدن در بیمارستان افزایش است. یک مط

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

کالیفرنیا تعطیل میله و داخل سالن ناهار خوری به عنوان عفونت های جدید و بستری شدن در بیمارستان افزایش است. یک مطالعه جدید می گوید مرگ و میر ناشی از ایدز و مالاریا می تواند با توجه به همه گیر. دنبال DW برای آخرین.

- کالیفرنیا آغاز می شود خاموش کردن دوباره به عنوان موارد افزایش

- مرگ و میر ناشی از مالاریا سل و اچ آی وی می تواند سنبله, مطالعه می گوید

- سازمان بهداشت جهانی هشدار همه گیری پتانسیل به مراتب بدتر

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:35 تعداد تبعید رد متقاضیان پناهندگی در آلمان کاهش یافت و به طور چشمگیری در طول بیماری همه گیر کوروناویروسآلمان وزارت کشور گفته است.

با این وجود "متعدد متحده همچنان به امتناع از ورود اتباع خارجی و یا محدود کردن آن به چند ضروری است موارد" وزارت گفت: روزنامه آلمانی Funke گروه رسانه ای.

تعداد عودت کننده گان در پنج ماه اول سال همه گیر کاهش یافته و از 10, 951 به 5,022 در مقایسه با مدت مشابه از سال قبل است. در ماه مه وجود نداشته است تنها حدود 150 عودت کننده گان.

بیشتر بخوانید: هشدار آلمان از 'موج پناهندگان مگر اینکه کمک های بودجه افزایش یافته است

تعداد کل افراد موظف به ترک آلمان از افزایش 245,597 به 266,605 در عرض یک ماه (تا پایان مارس سال 2020).

"در نظر به طور مداوم در حال رشد تعداد متقاضیان پناهندگی فدرال متحده همچنین باید رزومه و تشدید اخراج خارجی ها که موظف به ترک کشور" محافظه کار CDU سیاستمدار آرمین شوستر گفت: Funke.

باواریا دولت وزیر کشور یواخیم هرمان گفت که آن را برای او مهم بود "که ما نیز بازگشت به حالت عادی در تبعید در راستای کاهش عفونت ارقام است."

بیشتر بخوانید: آلمان به دنبال اصلاحات در اتحادیه اروپا پناهندگی

00:28 یک مطالعه منتشر شده در مجله لانست بهداشت جهانی ژورنال پیش بینی کرد که درآمد و متوسط سازمان ملل می تواند یک افزایش در مرگ و میر ناشی از ایدز ، سل و مالاریا در میان coronavirus بیماری همه گیر. مبارزه جهانی علیه COVID-19 مؤثر است در حال حاضر ضعف سیستم بهداشت و درمان و باعث شدید اختلال.

این مطالعه توسط امپریال کالج لندن گفت: مرگ و میر ناشی از سه بیماری می تواند به میزان 10% و 20% و 36% بود. يافته ها پیش بینی شده است که بیشترین تاثیر را در HIV خواهد بود از وقفه به منابع ضد ویروسی ایدز مواد مخدر گرفته شده توسط بسیاری از بیماران به نگه داشتن بیماری در چک.

"در کشورهای با مالاریا بار و بزرگ HIV و TB شیوع حتی در کوتاه مدت اختلال می تواند عواقب ویرانگر برای میلیونها نفر از مردم که بستگی به برنامه ها برای کنترل و درمان این بیماری گفت:" تیموتی Hallett, یک استاد که co-چراغ مطالعه. او افزود که این اثرات می تواند به کاهش اگر این کشورها مشغول به کار برای حفظ هسته خدمات بهداشتی و درمانی و راه اندازی اقدامات پیشگیرانه در برابر بیماری است.

00:05 فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom دستور عقب نشینی از دولت بازگشایی میان افزایش موارد است. رستوران ها, میله, از wineries سینما و باغ وحش ها خواسته شد برای متوقف داخلی عملیات در سطح ایالت. کلیساها سالن و ورزشگاه بسته شده اند و در سخت ترین ضربه شهرستانهای استان است.

روز دوشنبه در کالیفرنیا دو تا از بزرگترین مدارس لس آنجلس و سن دیگو اعلام کرد که آنها نمی خواهد از سرگیری کلاس های حضوری در هنگام بازگشایی مدارس در طول پاییز.

دولت برای اولین بار در آمریکا به موضوع اجباری اقامت در خانه سفارش دهید. اکثر کسب و کار اجازه داده شد به بازگشایی در, ممکن است, اما افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان منجر به محدودیت بودن reimposed. Newsom توصیف کرده است انعطاف پذیری خود را در باز و بسته شدن کسب و کار به عنوان یک "سوئیچ دیمر."

کالیفرنیا گزارش شده در اطراف 329,100 موارد و بیش از 7000 مرگ و میر. موارد مشخصی با 47 درصد در طول دو هفته گذشته با 28 درصد افزایش بستری شدن در بیمارستان.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

tg mvb/dr (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن