Coronavirus آخرین: موارد مرگ و میر افزایش در آمریکا

موارد و مرگ و میر فزاینده در ایالات متحده به عنوان مقامات این بحث که آیا برای بستن مدارس در پاییز. توکیو مطرح

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

موارد و مرگ و میر فزاینده در ایالات متحده به عنوان مقامات این بحث که آیا برای بستن مدارس در پاییز. توکیو مطرح است آن سطح هشدار پس از یک مکالمه در عفونت. دنبال DW برای آخرین.

- به ما گزارش 63,262 جدید کروناویروس عفونت بیش از 24 ساعت گذشته

- توکیو را افزایش می دهد هشدار به بالاترین سطح خود به عنوان موارد افزایش

آلمان - آسانسور ممنوعیت سفر در سوئد

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

02:15 مهاجران در یمن صورت انگ زدن به عنوان حامل COVID-19. بیش از 14,500 مهاجران در این کشور عمدتا اتیوپی شده است hounded گرد و ارسال بسته بندی به استان های مختلف سازمان ملل متحد مهاجرت سازمان گزارش شده است.

"برای نزدیک به شش سال, یمن شده است بسیار نا امن مکان برای یک مهاجر گفت:" پاول دیلون از سازمان بین المللی مهاجرت ، "COVID-19 ساخته شده است که این وضعیت بدتر; مهاجران هستند scapegoated به عنوان حامل ویروس و به عنوان یک نتیجه رنج می برند, محرومیت و خشونت است."

اگر چه تعداد موارد و مرگ و میر در ایران بسیار پایین در 1,516 و 429 ترتيب کارشناسان هشدار می دهند که این اعداد را به تصویر بکشد ،

دیلون گفت که مهاجران که اغلب زندگی می کنند در خارج از منزل در ساختمان های رها شده و یا در مراکز بازداشت هستند به ویژه آسیب پذیر به ویروس. "وجود دارد هیچ دسترسی به برخی از اصول که یکی نیاز به آدرس نگرانی های بهداشت عمومی مانند COVID-19" او گفت:.

بیشتر بخوانید: یمن کشته و زخمی کودکان امد و شد زیاد عربستان جنگ

01:47 ما شرکت زیست فناوری مدرن گفت که آن COVID-19 واکسن را وارد مرحله نهایی آزمایشات انسانی در جولای 27. نتایج اولیه نشان می دهد که واکسن امن بود و باعث تولید آنتی بادی است.

مدرن گفت: آزمایش واکسن بود "به طور کلی امن و قابل تحمل با هیچ عوارض جانبی جدی گزارش شده از طریق روز 57. عوارض جانبی به طور کلی گذرا و خفیف تا متوسط در شدت."

واکسن شناخته شده به عنوان mRNA-1273 است که تولید شده توسط مدرن در همکاری با دولت ایالات متحده. در مرحله اول تزریق اجرا شد 45 شرکت کنندگان بین سنین 18 و 55. فاز دو در رفت و شامل شرکت کنندگان بالاتر از سن 55. فاز سه trial برنامه ای برای تست 30000 نفر در اواخر این ماه.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: آنتی بادی ایمنی پایین پس از بهبودی

00:50 توکیو اعلام کرد که این افزایش هشدار به بالاترین سطوح چهار و پس از یک مکالمه در مواردبا توجه به Asahi روزنامه. موارد بیش از 200 در چهار از شش روز. تست در شهرستان نور قرمز منطقه نشان داد افزایش در تعداد موارد در میان مردم در 20s و 30s.

بیشتر بخوانید: اوکیناوا شوکه شده در خوشه coronavirus موارد در پایگاه های نظامی آمریکا

00:07 موارد در حال افزایش در سراسر ایالات متحده و حتی در میان برخی از ایالت ها که برای اولین بار به سهولت مستند محدودیت.

نوادا شاهد رکورد افزایش در تعداد coronavirus موارد است. بیش از 1100 عفونت های جدید گزارش شده در سطح ایالت آوردن مجموع به 30,000. مقامات منسوب سنبله به مردم عدم پوشیدن ماسک و حفظ فاصله در طول تعطیلات روز استقلال. افزایش بستری شدن در بیمارستان ادامه داد: کمتر از یک هفته بعد از رستوران ها و کافه ها بسته شدند در لاس وگاس و رنو مناطق.

فلوریدا تبدیل شده است که جدید کانون شیوع گزارش روزانه ثبت 133 جدید COVID-19 مرگ و میر در سه شنبه, بالا بردن دولت شمار کشته شدگان به بیش از 4500. آلاباما و کارولینای شمالی نیز گزارش داد افزایش مرگ و میر در 40 و 35 بود.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از برنامه به مدارس در پاییز با توجه به COVID-19. در ضمن مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا, Anthony Fauci گفت که تصمیم گیری در بازگشایی مدارس در مناطق مختلف کشور باید به سمت چپ به مقامات محلی.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

tg/dr (dpa, AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب