Coronavirus آخرین: بحران منجر به غیر قانونی کمبود دارو می گوید: سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد هشدار کمبود در مواد مخدر باعث به کاربران برای تبدیل به مواد خطرناک و به اشتراک گذاری سوزن — که

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

سازمان ملل متحد هشدار کمبود در مواد مخدر باعث به کاربران برای تبدیل به مواد خطرناک و به اشتراک گذاری سوزن — که می تواند گسترش HIV و همچنین COVID-19. دنبال DW برای آخرین.

- تیوی جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است و به بیش از 263,000, در حالی که بیش از 3.7 میلیون نفر شناخته شده آلوده شده اند

- تیوی سازمان ملل متحد هشدار می دهد که مواد مخدر غیر قانونی کمبود می تواند سریع کاربران به نوبه خود به مواد خطرناک و خود را در معرض بیشتر خطر

- آلمان است, پوسته پوسته شدن پشت آن مستند اقدامات و حتی بیشتربا همه مغازه ها مجموعه ای به بازگشایی بعد در مه

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:00 بیش از 500 مورد از coronavirus در جنوب هند ایالت تامیل نادو و کرالا مرتبط شده اند به یک میوه و تره بار در شهر چنای. مقامات بهداشتی را ترسیم مخاطبین و قرنطینه بیش از 7000 نفر مربوط به Koyambedu عمده فروشی بازار که یکی از بزرگترین بازارهای چنین در آسیا است.

ترس از کمبود مواد غذایی مقامات اجازه داده بود که بازار را باز باقی می ماند در طول هند شش هفته مستند. در حال حاضر برخی از مغازه ها به مهاجرت به این شهر حومه به طوری که عرضه می کند به طور کامل متوقف شود.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: هند تماس با ردیابی نرم افزار می آید در زیر آتش

00:44 شهرهای آلمان و شهرداری برآورد coronavirus بحران منجر به از دست دادن درآمد از €40 به 60 میلیارد دلار ($43.1 به $64.7 میلیارد دلار).

"این درآمدهای مالیاتی به خصوص مالیات کسب و کار هستند کاهش چشمگیری" Gerd لندسبرگ سر از آلمان در انجمن شهرها و شهرداری ها (DStGB) گفت: روزانه بیلد روزنامه.

دیگر منابع بودجه مانند موزه حمل و نقل عمومی و استخرهای شنا نیز خشک شده و پوشش از دست رفته میلیاردها ممکن نخواهد بود برای شهرها به انجام خود را.

دولت های محلی تکیه بر درآمدهای مالیاتی به صندوق خدمات اساسی از جمله ادارات بهداشت محلی که کار کرده اند بدون توقف پس از همه گیر آغاز شد.

لندسبرگ خواست آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دولت به تصویب یک تور ایمنی برای شهرداری های محلی.

او پیشنهاد کرد دولت فدرال را بیش از برخی از هزینه های است که در حال حاضر در حال سقوط تحت مسئولیت رهبران محلی — مانند پوشش هزینه های مسکن برای مردم در رفاه.

00:03 ملل متحد می گوید که این COVID-19 بحران مانع قاچاق مواد مخدر در سراسر جهان منجر به کمبود مواد مخدر غیر قانونی در کشورهای مختلف است.

این کمبود می تواند عواقب جدی برای کاربران به عنوان آنها به نوبه خود خطرناک مصنوعی و مواد مخدر سازمان ملل متحد دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم گفت: در گزارش منتشر شده پنج شنبه.

هروئینخاص است در تامین کوتاه مدت در اروپا و آمریکای شمالی و جنوب غربی آسیا است. کمبود دارو در گذشته نیز منجر به افزایش های سوزن که می تواند گسترش HIV و هپاتیت و همچنین COVID-19.

سازمان ملل همچنین هشدار داد که جرم و جنایت سازمان یافته حلقه و قاچاقچیان مواد مخدر در حال بهره برداری از این بیماری همه گیر "به منظور ارتقاء تصویر خود را در میان جمعیت با ارائه خدمات ویژه به افراد آسیب پذیر."

بیشتر بخوانید: مکزیک کارتل های مواد مخدر تبدیل موسسات خیریه در بیماری همه گیر کوروناویروس

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: لهستان به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs, tg/dr (AP, AFP, dpa, رویترs)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن