Coronavirus آخرین: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رد نگرانی از گسترش ویروس در کاخ سفید

کاخ سفید دستور داده تا کارکنان به پوشیدن ماسک پس از دو ارشد دستیاران قراردادی ویروس. رئیس جمهور تهمت و گفت که

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

کاخ سفید دستور داده تا کارکنان به پوشیدن ماسک پس از دو ارشد دستیاران قراردادی ویروس. رئیس جمهور تهمت و گفت که او در مورد آن نگران گسترش و که مایک پنس در حال آزمایش منفی است. دنبال DW برای آخرین.

  • آلمان عفونت رای (R-value) همچنان ادامه دارد و به بالا صعود آستانه حداکثر 1, پس از کاهش محدودیت در زندگی عمومی
  • مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk گفت: خودروساز خودرو کارخانه از سر گرفته خواهد عملیات در سرپیچی از دستور رسمی
  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است معاون رئیس جمهور مایک پنس تست منفی برای COVID-19 بعد از دبیر مطبوعاتی خود قرارداد ویروس

00:54 هند را دوباره باز انتخاب مسافر قطار در آن غول شبکه راه آهن از امروز شروع پس از بیش از هفت ماه از مستند. برخی از 15 قطار را اجرا خواهد کرد از پایتخت دهلی نو به شهرهای دیگر. قطار نیز بازگشت سفر در ظرفیت کامل.

راه آهن هند اعلام کرد یک سری از دستورالعمل ها برای مسافران از جمله پوشیدن یک ماسک صورت و نصب های دولت, تماس, ردیابی, برنامه Aarogya Setu در تلفن های خود را. اعلام شده در همان روز هند ثبت بزرگترین جهش در coronavirus عفونت. این کشور ثبت کرده است 67,152 موارد در مجموع با 2,206 نابودی از این ویروس تا کنون.

هند شبکه قطار که حامل 20 میلیون مسافر روزانه, بسته شد در اواخر ماه مارس برای جلوگیری از گسترش ویروس.

00:14 تمام مساجد ایران را در مجموعه ای برای باز کردن به طور موقت در روز سه شنبه به اتاق را برای ماه رمضان, نماز, خدمات رسمی صدا و سیما خبر داد.

این تصمیم که نشانه گام دیگری در تلاش های دولت برای کاهش محدودیت اجازه می دهد برای مساجد به باز بماند برای سه روز بزرگداشت خاص شب از ماه رمضان, صدا و سیما به نقل از محمد استناد مدیر سازمان تبليغات اسلامي عنوان کرد و گفت.

معلوم بود اگر مساجد باز خواهد ماند یا نه پس به طور موقت با باز کردن, به گزارش خبرگزاری فارس. ایران و خاورمیانه را سخت ترین-آمار کشور با بیش از 109,000 مورد تأیید و گزارش مرگ و میر 6,685.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار اینجا هستید:: Hard-آمار اروپا برطرف محدودیت

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc/jsi (AFP AP dpa رویترز)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب