Coronavirus آخرین: اتحادیه اروپا می خواهد بلوک مرزهای مهر و موم شده تا ژوئن 15

کمیسیون اروپا توصیه کرده است نگه داشتن اتحادیه اروپا از مرزهای خارجی بسته به شهروندان غیر اتحادیه اروپا در تلا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

کمیسیون اروپا توصیه کرده است نگه داشتن اتحادیه اروپا از مرزهای خارجی بسته به شهروندان غیر اتحادیه اروپا در تلاش برای جلوگیری از موج دوم رمان coronavirus. دنبال DW برای آخرین.

- جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است و به بیش از 272,000 در حالی که بیش از 3.8 میلیون نفر شناخته شده آلوده شده اند

- کمیسیون اروپا توصیه کرده است نگه داشتن مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بسته حداقل تا ژوئن 15

آمریکا - نرخ بیکاری موج به 14.7% کانادا به 13 درصد و ایرلند به بیش از 28 درصد

- چین می گوید آن را پشتیبانی می کند که به رهبری, بررسی واکنش جهانی به بحران

- صادرات آلمان دچار بدترین ماه-در-ماه رها از سال 1990 با توجه به همه گیر

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

19:45 سازمان بهداشت جهانی (WHO) نیازهای اضافی $1.3 میلیارد دلار بودجه برای دیدار با 1.7 میلیارد دلاری مورد نیاز برای صندوق جهانی آن COVID-19 پاسخ تلاش, سازمان, سر Tedros Ghebreyesus روز جمعه گفت.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام کرد در ماه گذشته که کشور خود را به حالت تعلیق کمک های مالی خود را به این که بیش از این سازمان بین المللی در پاسخ به این همه گیر و برای اقدام به عنوان یک "آژانس روابط عمومی" برای چین است. که بستگی به کمک های مالی و کمک از کشورهای عضو آن در حال انجام یک ارزیابی از نحوه دست دادن و از ما بودجه را تحت تاثیر قرار خواهد عملیات خود را. این ما بوده است و تا کنون بزرگترین کمک کننده به این که بودجه. در 2018-2019 چرخه مالی ایالات متحده ارائه شده بیش از $890 میلیون دلار به این سازمان است.

Ghebreyesus همچنین گفت که برنامه ریزی استراتژیک برای COVID-19 همه گیر شامل خدمات فنی و پشتیبانی لجستیکی برای همه کشورها به خصوص کسانی که با ضعف سیستم مراقبت های بهداشتی.

17:40 وزرای مالی منطقۀ یورو توافق کردند که به سهولت شرایط سخت-آمار کشورها مانند ایتالیا و اسپانیا برای دسترسی به کمک های مالی از طریق مکانیسم ثبات اروپا (ESM).

"کشورهای منطقه یورو باید با ارسال یک سیگنال قوی همبستگی" گفت: وزیر دارایی اولاف شولز. "با توافق بر ساختار ESM خط اعتباری ما ایجاد پیش شرط برای سرعت در حال فعال شدن نجات بسته است."

ماه گذشته اجماع در استفاده از ESM برای کمک به کشورهای منطقه یورو را تحت تاثیر رمان coronavirus همه گیر شد تا هلند که می خواستم برای حفظ نجات وجوه سخت اقتصادی اصلاح شرایط.

این توافق در حال حاضر نیاز به پارلمانی حمایت از برخی از کشورها از جمله آلمان قبل از بودجه در دسترس هستند.

19:30 به اسپانیا ظهور از سخت دو ماه مستندنظامی این کشور گفت که انتظار بیشتری از "امواج" از COVID-19 شیوع و پیش بینی اسپانیا را " بین یک سال و یک سال و نیم به بازگشت به حالت عادی."

در یک سند منتشر شده در یک روزنامه اسپانیایی و تایید شده توسط آسوشیتد پرس اسپانیا نظامی گفت: موج دوم خواهد آمد در پاییز یا زمستان و احتمالا می تواند کمتر جدی از اول شیوع با توجه به ایمنی در جامعه است.

جهانی بهداشت مقامات هشدار داده اند که این احتمال COVID-19 موارد را دوباره ظهور تا زمانی که یک واکسن. اسپانیایی ارتش گزارش گفت: اجرای یک تماس ردیابی با استفاده از روش برنامه های "بسیار مهم است."

17:20 ساکنان در هند شهر احمدآباد و با پلیس درگیر شدند و شبه نظامیان پس از مقامات اعمال سختگیرانه تر مستند اقدامات است.

"برخی از مردم رو آشفته و شروع pelting سنگ در نیروهای" احمدآباد کمیسر پلیس Ashish Bhatia گفته خبرگزاری رویترز. "پلیس اخراج teargas پوسته برای متفرق کردن جمعیت. وضعیت تحت کنترل است در حال حاضر."

مقامات محلی دستور داده بود همه مغازه ها را ببندید تا مارس 15 به جز فروشگاه های فروش دارو و شیر. این اقدامات بودند به عنوان سخت تر از سراسری محدودیت.

هند گزارش شده بیش از 57,000 تایید موارد مرگبار پاتوژن همراه با نزدیک به 1,900 مرگ و میر.

17:00 غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید کرده است فروش بزاق بر اساس COVID-19 آزمون در خانه استفاده کنید.

آزمون توسعه یافته توسط محققان در دانشگاه راتگرز در ایالت نیوجرسی است. این آزمون باید به دستور پزشک و در دسترس خواهد بود از طریق یک شبکه از بیمارستان ها و تست سایت های وابسته به دانشگاه. یک آزمون واحد را در اطراف هزینه $100 (€90).

تنظیم کننده امید افزایش تست اجازه خواهد داد که بهتر مهار COVID-19 و اجازه می دهد تا مدارس و کسب و کار برای بازگشایی با خیال راحت.

16:30 COVID-19 مرگ و میر در ایتالیا گذشت 30,000 روز جمعه پس از مقامات بهداشتی گزارش 243 جدید مرگ و میر. تنها ایالات متحده و بریتانیا ثبت کرده اند بیشتر مرگ و میر ناشی از ویروس است.

مدنی گفت: سازمان حفاظت 274 نفر از این ویروس در ایتالیا در روز پنج شنبه. روزانه تعداد زیادی از عفونت های جدید کاهش یافته است کمی به 1,327 از 1,401. اگر چه موارد جدید همچنان به نظر می رسد که به طور کلی مسیر اشاره رو به پایین. ایتالیایی مقامات بهداشت گفت: در روز تعداد فعال موارد کاهش یافته است به 87,961 از 89,624.

ایتالیا ثبت شده در جهان سوم-بالاترین نمونه از COVID-19 موارد با تعداد فعلی در 217,185.

16:25 سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز جمعه گفت که آن را توصیه نمی کند خاموش کردن حیوانات زنده بازارهای جهانیاگر چه در بازار فروش حیوانات زنده در چین در شهر ووهان فکر این است که نقش مهمی در ظهور SARS-Cov-2.

که ایمنی مواد غذایی و بیماری های دام متخصص پیتر بن Embarek گفته مجازی کنفرانس مطبوعاتی که زندگی حیوانات بازارهای لازم در ارائه مواد غذایی و معیشت به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان و بهبود بهداشت و ایمنی مواد غذایی استاندارد برای کاهش بیماری خواهد بود طرح بهتر از outlawing آنها.

شیوع ویروس مرگبار از جمله SARS و ابولا شده است مربوط به حیوانات بازارهای

"ایمنی مواد غذایی در این محیط است و نه دشوار است و بنابراین تعجب آور نیست که گاهی اوقات ما نیز باید این حوادث اتفاق می افتد در بازار" Embarek گفت تحقیقات ادامه دارد و در چین برای تعیین اینکه آیا و چگونه رمان coronavirus شروع به پریدن کرد از یک حیوان منبع به انسان است.

15:45 کمیسیون اروپا توصیه می شود نگه داشتن اتحادیه اروپا از مرزهای خارجی بسته تا 15 ژوئن به منظور جلوگیری از موج دوم رمان coronavirus عفونت.

در ماه مارس عضو اتحادیه اروپا توافق کردند به بستن مرزهای خود را برای non-EU بازدید کنندگان در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش مرگبار پاتوژن. تلاش شد رهبری توسط کمیسیون اروپا, اتحادیه اروپا اجرایی بازوی امیدوار است که کنترل در امتداد مرزهای داخلی باقی خواهد ماند و حداقل است.

"ما نیاز به یک مرحله ای و هماهنگ رویکرد" گفت: اتحادیه اروپا در امور کمیسر Lauren یوهانسون. "محدودیت در حرکت آزاد و داخلی کنترل مرز نیاز به برداشته شود به تدریج قبل از ما می توانید حذف محدودیت در مرزهای خارجی و تضمین دسترسی به اتحادیه اروپا برای non-EU ساکنان غیر ضروری سفر."

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا بسته به مرزهای خارجی برای توقف coronavirus گسترش: آنچه که در

15:15 چین شورای دولتی در نظر گرفته شده این کشور تصمیم گیری بدن تایید شده باز از امکانات ورزشی سالن و سینما و مارک و یک گام به سوی اعتماد به نفس نرمال برای دولت است.

دستورالعمل نیاز به موسسات برای اطمینان از بازدید کنندگان پوشیدن ماسک و مطابق با اجتماعی فاصله گرفته است. آنها همچنین اجازه می دهد برای از سرگیری عملیات برای هتل ها, رستوران ها, مراکز خرید و سوپر مارکت ها.

بیمار صفر از همه گیر شد کشف شده در مرکزی چین در شهر ووهان. اگر چه نظریه های مختلف بوجود آمده اند پس از شروع این بیماری همه گیر است و معلوم نیست چگونه این ویروس در ابتدا قرارداد.

به عنوان کشورهای سراسر جهان مبارزه با مهار شیوع سرزمین اصلی چین گزارش کرده است پنج روز متوالی بدون تازه موارد است. مانند آن است تعیین شده و همه از آن شهرستان به عنوان "کم خطر است."

14:45 از سازمان ملل متحد آزمایشگاه هشدار داد که "بحرانی" کمبود مواد مورد نیاز برای انجام آزمایشات رمان coronavirus ها مانع تلاش ها برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

"وجود دارد, در واقع, در بازار جهانی با کمبود برخی از اقلام به ویژه مواد به دلیل وجود مطالبات از سراسر جهان" جیووانی Cattoli که منجر حیوانات تولید و آزمایشگاه بهداشت در حومه وین گفت: AFP news agency. "این وضعیت هنوز هم مهم است."

او گفت: مقامات بهداشت عمومی باید یاد بگیرند از بحران "که ما نیاز به تکیه بر روی یک نوع از آزمون اما به یک نمونه از تست و مجموعه ای از معرف به منظور آماده شده به یک طرح B و احتمالا یک برنامه C به منظور پاسخ به طور موثر و به سرعت."

آزمایشگاه خود را به طور مشترک توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان غذا و کشاورزی باقی می ماند و تنها یکی از نوع خود اجرا توسط سازمان ملل متحد. Cattoli گفت: تا کنون آژانس دریافت کرده است درخواست از حدود 120 کشور برای اطلاعات بیشتر تجهیزات تست.

"برخی از آزمایشگاه ها در برخی از مناطق جهان ندارد و لازم است تجهیزات" Cattoli گفت. "آنها ندارد, لازم, مواد و روش های به سرعت در حال شناسایی ویروس."

14:25 پس از COVID-19 شیوع بیماری در گوشت پردازش گیاه در شهر کوزفلد نزدیکی آلمانی غرب شهر مونستر ایالت نوردراین-وستفالن (NRW) فعال کرده است "اورژانس ساز" و تاخیر در شل شدن مستند محدودیت در شهرستان کوزفلد تا مارس 18.

اورژانس ساز شد چهارشنبه اعلام کرد و آن را باعث شده است اگر 50 عفونت های جدید در هر 100 ، 000 نفر در حال شناسایی در یک شهرستان یا شهرستان. NRW وزیر بهداشت کارل یوزف Laumann گفت که تعدادی از عفونت های جدید در کوزفلد است که در حال حاضر در 61 در هر 100 ، 000.

سنبله می آید پس از آزمون از 200 نفر پرسنل در پردازش گوشت گیاه متعلق به Westfleisch نشان داد حداقل 129 مثبت بودند COVID-19. سیزده بیمارستان بستری شده است. همه از این شرکت 1200 کارمندان خواهد شد در حال حاضر تست شده و گیاه خواهد بود تا اطلاع ثانوی بسته.

14:20 دولت سوئیس گفت: این برنامه ریزی برای کاهش محدودیت در مهاجرت از درون اروپا در حالی که آن را در نظر باز کردن مرز با همسایگان خود از جمله آلمان و ایتالیا و فرانسه و اتریش و لیختن اشتاین.

"کنترل در مرز ادامه خواهد داد" ، "عبور از مرز باز خواهد شد با مشورت داخلی و خارجی شریک مقامات و ابلاغ درآمده است."

سوئیس گزارش شده بیش از 30000 موارد تایید شده از رمان coronavirus. اما موفق به حفظ مرگ و میر نسبتا پایین در مقایسه با همسایگان خود با بیش از 1800 نفر مرگ و میر ناشی از COVID-19.14:00 عربستان سعودی گزارش داد بیش از 35,000 مثبت موارد از رمان coronavirus آن را به عنوان تلاش برای پایین آوردن تعداد روزانه عفونت. طی هفته گذشته در این کشور پادشاهی است به طور متوسط حدود 1 ، 500 عفونت های جدید در هر روز است.

اما روز جمعه این گزارش 1,701 جدید عفونت آوردن مجموع به بیش از 35,400. با وجود بالا بودن تعداد موارد تایید شده عربستان مقامات موفق به نگه داشتن تلفات نسبتا کم در 229.

عربستان سعودی با تشکیل یک واحد ویژه پلیس برای سرکوب نقض سراسر کشور محدودیت ها با هدف مهار گسترش مرگبار پاتوژن. واحد مجاز به جریمه متخلفان تا 100,000 عربستان کاهش یافت ($27,000, €25,000).

این زمان از سال به خصوص دشوار است برای عربستان سعودی عمدتا مسلمان کشور به عنوان وفادار شرکت در اسلام, مقدس, ماه رمضان.

در طول ماه مبارک رمضان مؤمنان سریع در طول روز و استراحت خود را سریع و معمولا در اجتماعات بزرگ با دوستان و خانواده. اما مقامات عربستان باید محدود به تجمعات بیش از پنج نفر همراه با محدودیت در دسترسی به مساجد.

13:45 بسیاری از نمازگزاران در ایران بودند مجاز به حضور در نماز جمعه برای اولین بار در بیش از دو ماه. مساجد در حدود 30 درصد از کشور را استان ها — مکان های که در آن خطر ابتلا به عفونت تلقی می شد و کم شد و مجاز به بازگشایی شده است. مساجد در تهران بسته باقی می ماند.

این مقام مسئول از برگزاری نماز گفت: 180 مکان میزبان نماز توصیف آن به عنوان یک "افتخار بزرگی است."

محسن Alviri یک دانشگاهی و روحانی از قم شیعه شهر مقدس که مرکز ایران را شیوع کروناویروس, تاکید, اهمیت نماز جمعه.

"نماز جمعه یک فرصت برای ایجاد تعامل بین دولت و توده ها" او به نقل از به نقل از AFP news agency.

دولت از سخت ضربه ملت ترغیب شهروندان به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های پس از آن اعلام کرد بیش از 1500 مورد جدید.

13:35 وزیر دارایی اولاف شولز گفت: وزرای مالی منطقۀ یورو خواهد شد به احتمال زیاد توافق بر سر جزئیات نهایی در مورد استفاده از خطوط اعتباری از مکانیسم ثبات اروپا (ESM) برای حمایت از این پس از همه گیر بازیابی.

برخی از کشورهای منطقه یورو از جمله آلمان می خواهم برای دیدن مالی و اصلاحات اقتصادی در شرایط کاسته به منظور ارائه کمک های مورد نیاز به سخت ترین ضربه از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و اسپانیا.

"ما تا به حال بسیار شدید و مذاکرات سازنده و من بسیار با اعتماد به نفس است که امروز دارایی منطقه یورو تصمیم نهایی در مورد معیارهای هر کشور ... به یک خط اعتباری به 2 درصد از تولید ناخالص داخلی گفت:" Scholz.

آلمان حمایت کرده است وام های سازمان ملل برای مبارزه با اثرات اقتصادی از بیماری همه گیر کوروناویروس به جای به اشتراک گذاشته شده-بدهی مکانیسم مانند یوروباندز یا coronabonds ترجیح داده با دیگر اعضای اتحادیه اروپا.

این ESM یک صندوق کمک مالی مدت طولانی به عنوان آخرین خط دفاعی برای 19-ملت واحد پولی اتحادیه.

13:00 ایرلند نرخ بیکاری تا رسید به 28.2%. این است که بالاترین نرخ ثبت شده و افزایش از فقط 4.8% دو ماه پیش با توجه به آمار ملی ، این رقم شامل کسانی که دریافت اضطراری مزایای بیکاری با توجه به همه گیر.

"اگر همه متقاضیان از این بیماری همه گیر بیکاری پرداخت شد طبقه بندی شده به عنوان بیکار این COVID-19 تنظیم اندازه گیری نرخ بیکاری نشان می دهد نرخ 30.0% برای مردان و 26.1 درصد برای زنان است. شکستن این نتایج توسط گسترده گروه سنی جدید COVID-19 تنظیم اندازه گیری نرخ بیکاری نشان می دهد نرخ 52.8% برای کسانی که در سن 15 تا 24 سال و 24.8% برای کسانی که در سن 25 تا 74 سال" این دفتر در بیانیه ای گفت.

اگر این افراد در اورژانس پرداخت می شوند و سپس ارقام 5.4% از 5.3 درصد در ماه مارس است.

12:50 ما بیکاری نرخ آمار بالاترین نقطه آن از حداقل 1948 کشور وزارت کار ایالات متحده گزارش کرده است. در ماه آوریل نرخ بیکاری افزایش 10.3 درصد به 14.7%.

"این است که بالاترین نرخ و بیشترین بیش از ماه افزایش در تاریخ سری" آن را در بیانیه ای گفت.

اقتصادی از پیامدهای این بیماری همه گیر از بین برود بیش از 20.5 میلیون شغل در ماه آوریل به تنهایی.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عنوان ارقام گفت: آنها نمی شد جای تعجب است.

"آن را به طور کامل انتظار می رود هیچ جای تعجب وجود دارد. کسی گفت: "من در این نگاه," او گفت: فاکس نیوز در مدت کوتاهی پس از اعلام. "من آن را به عقب."

این رقم نه به عنوان بالا که می ترسید توسط تحلیلگران باعث افزایش شاخص سهام آتی و بازده اوراق قرضه. سرمایه گذاران بوده است نیروبخش برای 16 درصد ،

کانادا نیز در گزارش خود بزرگترین دست از شغل تا کنون با توجه به همه گیر با بیکاری ضربه زدن به 13 درصد که بالاترین آن شده است پس از سال 1982 هنگامی که آن را 13.1%.

12:35 ملی آلمان حامل لوفت هانزا اعلام کرده است که آن را شروع به پرواز 80 بیشتر جت در ماه ژوئن برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد. "ما حس یک میل و اشتیاق در میان مردم به سفر دوباره. هتل ها و رستوران ها به آرامی باز کردن و بازدید از دوستان و خانواده هستند و در برخی موارد مجاز بودن دوباره" عضو هیئت اجرایی هری Hohmeister گفت.

آن را به تعداد کل هواپیماهای توسط گروه لوفت هانزا که شامل خطوط هوایی بین المللی سوئیس و اتریش ایرلاینز به 160. این در مقایسه با 763 هواپیما در عملیات در پایان 2019.

لوفت هانزا در حال حاضر در حال مذاکره €9 میلیارد دلار ($9.71 میلیارد دلار) کمک مالی آلمان و اقتصادی صندوق تثبیت برای اطمینان از آینده آن است.

رئیس هواپیمایی اسکاندیناوی SAS گفت: آن را نمی کند انتظار طبیعی تقاضا برای بازگشت تا 2022.

"حتی اگر هیچ کس نمی تواند پیش بینی دقیقا چه مسافر و تقاضا خواهد شد در ماه های آینده و سال روشن است که آن را به زمان بسیار طولانیتر از آنچه قبلا پیش بینی" رئیس اجرایی ریکارد Gustafson گفت.

11:56 یک هیئت از تانزانیا وارد ماداگاسکار را انتخاب کنید تا یک "داروی گیاهی" برای coronavirus آنها قبلا دستور داده است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است که هیچ مدرکی وجود دارد که در آن کار می کند.

این کشور جزیره ای را رئیس جمهور Andry Rajoelina راه اندازی خود اعلام کرد درمان در یک کنفرانس خبری در ماه گذشته این ادعا که مایع کهربایی در حال حاضر درمان دو نفر است.

تونیک است که ساخته شده توسط یک شرکت به نام "COVID-19 آلی." گینه بیسائو و لیبریا در میان دیگر کشورهای آفریقایی قرار داده است که در سفارشات بزرگ به صورت مایع است. که ابراز نگرانی کرده است که افرادی که نوشیدن این مایع ممکن است بر این باورند که سیستم ایمنی بدن به کروناویروس و در رفتار مخاطره آمیز.

ماداگاسکار دارای 193 تایید موارد coronavirus و هیچ مرگ و میری در حالی که تانزانیا گزارش شده 480 موارد با 16 مرگ و میر.

ادامه مطلب: مسابقه به سمت coronavirus واکسن: آنچه در آخرین?

11:24 در سواحل بارسلونا بازگشایی به مدت چهار ساعت صبح امروز پس از بسته شدن برای بیش از یک ماه است. اسپانیا بحث چه سرعت آن باید بازگشایی زندگی عمومی اما به نظر می رسد که رئال مادرید و کاتالونیا که در آن بارسلونا است که باقی خواهد ماند در حداقل جزئی مستند.

مردم اجازه داده شد به شنا و تنه زدن بین 6 صبح و 10 صبح پلیس نظارت کسانی که به درون آب رفت.

اسپانیا یکی از بدترین آمار کشور در جهان است که مشتاق برای جلوگیری از موج دوم ویروس. روزانه مرگ و میر افزایش به 229 روز جمعه از 213 روز قبل از. مقامات آمار و ارقام نشان می دهد به طور کلی که 221,447 اند: 26,070 فوت کرده اند.

10:55 رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر می گوید: جهان باید یاد بگیرند که از تاریخچه و متحد به ضرب و شتم همه گیر. وی در یک سخنرانی به مناسبت سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم در اروپا.

"برای ما آلمانی ها, 'هرگز' به معنی 'هرگز دوباره به تنهایی'," اشتاین مایر گفت: در مراسمی در برلین. "اگر ما نمی نگه دارید و اروپا هم از جمله, در طول و بعد از این همه گیر پس از آن ما زندگی نمی کند تا مارس 8," او گفت:.

"ما می خواهیم بیشتر و نه کمتر و همکاری در جهان — نیز در مبارزه با این بیماری همه گیر."

"اگر اروپا نتواند که" هرگز دوباره "با شکست مواجه خواهد شد بیش از حد" او گفت:.

یادآوری مناسبت بود تا حد زیادی کاهش می یابد در مقیاس با توجه به کروناویروس محدودیت گسترده تر حوادث لغو شد. اشتاین مایر گفت: همه گیر نیروهای آلمان به "بزرگداشت تنهایی — به طور جداگانه از کسانی که برای ما مهم هستند و به آنها ما سپاسگزار هستند."

"شاید این aloneness به ما طول می کشد یک بار دیگر به 8 مه سال 1945: در آن زمان آلمانی ها بودند در واقع به تنهایی."

سخنرانی خود را با تمرکز بر شناخت پایدار مسئولیت تاریخی آلمان و گفت: این روز برای آزادی خود از ناسیونالیسم و تمرکز بر اتحاد بین المللی.

جنگ جهانی دوم آغاز شده و با حمله آلمان به لهستان در 1 سپتامبر 1939. به عنوان بسیاری از 85 میلیون نفر را در جنگ از جمله 6 میلیون یهودی را به قتل رساندند توسط نازی ها.

10:41 پنج بازیکنان فوتبال در سراسر اسپانیا دو بخش باید آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به Catalonian عمومی ایستگاه های رادیویی RAC1.

از آزمايشات انجام شده در روز پنج شنبه و شناسایی تو اولین بخش و دو بخش دوم بازیکنان. سه دسته اول بازیکنان گفت که از سه باشگاه های مختلف در حالی که این دو بخش دوم بازیکنان آمده از همان باشگاه است.

فوتبال اسپانیا امیدوار است به سر در ژوئن 20 و برای انجام این کار در حال انجام گسترده تست.

10:38 فرانسه گزارش شده است که در تماس با کمیسیون اروپا به صدور اوراق قرضه برای تامین مالی یک بازیابی صندوق برای اتحادیه اروپا به ارزش 1 تا 2 درصد از درآمد ناخالص ملی (GNI) در هر سال است. آن را به مقدار €150-300 میلیارد یورو ($163-325 میلیارد دلار) در 2021-23. این پیشنهاد دیده می شد توسط خبرگزاری رویترز.

"اندازه باید حداقل 1 ٪ تا 2 ٪ از اتحادیه اروپا GNI در هر سال بیش از سه سال آینده که ارائه بودجه اتحادیه اروپا بالا تا 150 به 300 میلیارد یورو در هر سال بین سال 2021 و 2023" در فرانسه بحث سند گزارش می گوید.

"وام به کشورهای عضو می تواند کمک به پر کردن این شکاف اما نیاز به باقی می ماند بالا تا به کمک های مالی. برای اطمینان از حداکثر ارزش افزوده از جمله وام باید یک مهلت بسیار طولانی بلوغ و نرخ بهره پایین ... این نیز ضروری است که این صندوق توان تنظیم به عنوان به زودی به عنوان ممکن است احتمالا قبل از ورود به زور از آینده MFF (Multiannual چارچوب مالی — اتحادیه اروپا بودجه طرح)."

اتحادیه اروپا این است چگونه بحث به kickstart برای رشد این کمیسیون می رود را به یک پیشنهاد رسمی در اواخر این ماه. این کمیسیون در حال تهیه پیش نویس طرح بازیابی پس از عضو موفق به توافق بر سر اندازه و تامین مالی از صندوق انتظار می رود به ارزش حداقل €1 تریلیون دلار ($1.1 تریلیون دلار).

وزرای دارایی حوزه پولی یورو امروز اما انتظار نمی رود به هر گونه پیشرفت در ستیز بازیابی صندوق. آنها را بیشتر به احتمال زیاد نهایی یک طرح برای کشورهای عضو برای دسترسی به وام پس از رهبران اتحادیه اروپا توافق کردند که در ماه گذشته به یک خط اعتباری تسهیلات برای کمک به کشورهای عضو پوشش مستقیم و غیر مستقیم هزینه های مراقبت های بهداشتی.

10:01 المانی, وزیر بهداشت ینس Spahn گفته تا 1 میلیون COVID-19 آزمون در هفته شد و در حال حاضر در حال انجام در سراسر کشور است.

Spahn گفت: سیستم مراقبت های بهداشتی بود که خسته اما این جنگ به مراتب بیش از. "ما باید برای نگه داشتن چشم در هر یک از دیگر نگه داشتن ما فاصله, رعایت بهداشت, قوانین و سایش روزمره ماسک. این همه بستگی دارد و هر یک از ما" اسپانیا گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

وزیر بهداشت نیز خواست برای هماهنگی اروپا اگر مرزها به آرامش و ملاحظات مانند عفونت نرخ در کشورهای همسایه باید در نظر گرفته شود.

در اوایل این هفته برخی از سیاستمداران آلمانی و همچنین لوکزامبورگ وزیر خارجه به نام آرامش از کنترل مرز.

09:58 اکثریت آلمانی ها به نفع شل شدن محدودیت در کشور یک نظرسنجی نشان داده است. پخش عمومی ZDF را Politbarometer یافت که 47 درصد موافقت با تصمیمات آنگلا مرکل و دولت premiers.

یکی دیگر از 11 درصد گفت: آنها باید هر چه زودتر انجام شود در حالی که 38 درصد می گویند که آنها در حال زودرس. جداگانه بررسی — Deutschlandtrend — یافت می شود که دو سوم از مردم به دولت مثبت ارزیابی برای دست زدن به آن از coronavirus بحران است.

تحت مقررات جدید مغازه ها را بازگشایی با اجباری ماسک پوشیدن و فیزیکی, فاصله, فوتبال, سر گرفته خواهد شد در پشت درهای بسته مدارس را به تدریج بازگشایی خدمات مذهبی را از سر کوچک اعتراضات خواهد بود مجاز مراقبت از ساکنان خانه می توانید دریافت کنندگان مردم از دو خانواده ملاقات ممکن است در حالی که حفظ یک فاصله و ورزش کودکان می توانند رزومه.

09:42 استونی است بازگشایی سفر بین جزایر در دریای بالتیک و سرزمین اصلی پس از هفته از سفر از محدودیت ها از جمله یکی با نام مستعار "تاج جزیره" به دلیل مقدار از موارد ثبت شده وجود دارد.

Saareemaa یک جزیره با جمعیت حدود 30000 نفر تاکنون ثبت شده حدود نیمی از تمام موارد در کشور از 1.3 میلیون. اولین ضبط coronavirus در این جزیره آمد و پس از یک ایتالیایی تیم والیبال بازدید وجود دارد در ماه مارس است.

این تصمیم بر اساس تعداد روزانه موارد در جزیره و سرزمین اصلی بوده و کاهش مدت چند روز بسیاری از. تا به حال این جزیره تا به حال اساسا تحت قرنطینه.

این کشور اتحادیه اروپا از استونی ثبت کرده است 1,720 موارد تایید شده و 56 نفر کشته شده اند.

09:23 چین اعلام کرده است حمایت خود را برای ایجاد یک بررسی به پاسخ جهانی به این بیماری همه گیرپس از مواجهه با فشار برخی از اعضای سازمان بهداشت جهانی (WHO) به پرس و جو.

این تجزیه و تحلیل باید انجام شود در یک "باز و شفاف و فراگیر به شیوه ای" در "زمان مناسب پس از همه گیر است" تحت رهبری که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus وزارت خارجه سخنگوی Hua Chunying گفت.

09:10 حداقل 14 کارگران مهاجر کشته شدند در هند روز شنبه در حالی که راه رفتن به روستاهای خود پس از ترک بی بضاعت در این کشور سخت مستند. این کارگران بودند که در برخورد با یک قطار در ایالت مهاراشترا به گفته مقامات.

ساعت پس از این حادثه وزارت راه آهن در هند گفت: برگزاری مستقل "پرس و جو."

بازگشت به خانه ثابت شده کشنده متعدد کارگران مهاجر همیشه از مستند مارس آغاز شد. یک مطالعه انجام شده توسط غیر انتفاعی SaveLIFE بنیاد گفت: حداقل 42 کارگران مهاجر تا به حال جان سفر به خانه پس از هند معرفی مستند اقدامات است.

09:04 قلمرو شمالی استرالیا (NT) است واردات 175,000 (46,230 گالن) آبجو به عنوان آن را آماده برای باز کردن بارها و بارها و باشگاه ها جمعه آینده. رئیس جمهوری از راه دور فدرال منطقه گفت: آن را تسهیل یک "چیز قابل کاروان" به انبار سالن های مهمان نوازی جلوتر از پیش بینی ،

"این اولین بار است که کامیون های بسیاری در راه به قلمرو شمالی. وجود دارد یک چیز قابل کاروان نورد استوارت — بزرگراه 175,000 لیتر از چیزهای خوب — اما آنچه مرا به هیجان می آورد این است که کارهایی که در حال آمدن به عقب آنلاین" Michael توپچی به نقل از به نقل از استرالیا او به عنوان بازرسی برای اولین بار حمل و نقل را برای ورود به دولت سرمایه داروین.

کاربران را محدود به فقط دو ساعت در یک محل و الکل باید همراه با غذا.

رنگارنگ محلی کاغذ NT اخبار شده است شمارش پایین روز تا زمانی که بارها با بازگشایی خوشدل و خوش بینی.

استرالیا لذت می برد موفقیت قابل توجهی در تلاش خود را برای جلوگیری از coronavirus. با تشکر از دولت به مرز تعطیلی برخی متحده تقریبا روشن از موارد جدید. NT تا به حال فقط دو مورد جدید گزارش شده در دو هفته گذشته. ترین-پرجمعیت ایالت نیو ساوت ولز و ویکتوریا تا به حال جزئی جدا استعداد یو پی اس در روزهای اخیر اما در مورد اعداد و مرگ و میر پایین باقی می ماند.

09:00 یونان و وزیر بهداشت سابق و برجسته متخصص قلب و عروق Dimitris Kremastinos مرده است از COVID-19 یونانی مقامات تایید کرده اند.

78-در سال Kremastinos شد به طور گسترده ای مورد احترام در یونان و برای اولین بار به توجه عمومی به عنوان پزشک خصوصی به نخست وزیر در 1990s. او در خدمت یک مدت به عنوان مجلس معاون رئیس جمهور به عنوان یک عضو از مرکز-چپ KINAL ،

Kremastinos شده بود در بخش مراقبت های ویژه برای بیش از یک ماه است. زمان وزیر بهداشت Vassilis Kikilias توییتی تسلیت خود نوشته است که Kremastinos "در خدمت حوزه سلامت با عزت و احساس مسئولیت است."

08:56 سیمون Gronowski فرار تبعید به آشویتس زمانی که بلژیک مبارزان مقاومت را متوقف قطار او و مادرش بودند. در حال حاضر در بروکسل 88 ساله از بازماندگان هولوکاست است که بهره برداری از استعدادهای خود را به گسترش شادی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

08:46 اندونزی است و با توجه به برنامه به صورت مرحله به مرحله از سرگیری کسب و کار از ژوئن 1, با کاستن از محدودیت.

کارشناسان پزشکی به انتقاد از این کشور آسیایی را برای خود کند, پاسخ به همه گیر. اندونزی دارای بالاترین مرگ و میر در آسیا و خارج از چین.

این حرکت در میان نصب نگرانی از تعمیق اقتصادی از محدودیت در زندگی روزمره بسیاری از افراد است. حداقل 2 میلیون نفر از کار اخراج شدند و فقر در حال افزایش است.

دولت در حال حاضر با توجه به پنج فاز بازگشایی با سخت سلامت از پروتکل های. این طرح را در مدارس و مراکز خرید بازگشایی در ماه ژوئن.

با توجه به آمار رسمی 930 اند: 12,776 مردم آلوده شده اند.

08:30 آلمان از لحاظ اقتصادی-انتقادی کوچک و متوسط شرکت هایشناخته شده به عنوان Mittelstand بیشتر بدبینانه در مورد آینده از همیشه قبل از. تمایلات و حتی پایین تر از در سال 2009 بحران مالی جهانی با توجه به KfW دولت بانک توسعه.

Mittelstand تعریف شده به عنوان کسب و کار معمولا متعلق به خانواده های با درآمد سالانه تا €50 میلیون دلار ($54 میلیون) تا 499 کارکنان. آنها فرم ستون فقرات اقتصاد آلمان.

ضریب اطمینان کاهش یافته و 26 امتیاز به -45.4 نسبت به -37.6 در مارس 2009 با توجه به فشار سنج های اجرا شده توسط KfW و موسسه Ifo. سنج در حال حاضر کاهش یافته است 20 امتیاز در مارس سال 2020 است.

08:01 بلاروس ادامه خواهد با انتخابات ریاست جمهوری در اوت 9 با وجود این همه گیر BelTA دولت خبر داد. رئیس جمهور برای 25 سال گذشته الکساندر لوکاشنکو در حال اجرا است برای انتخاب مجدد. 65 ساله و اغلب دوبله اروپا آخرین دیکتاتور است که به طور گسترده ای انتظار می رود را به نفع خود. اما بلاروس' مخالفان شکسته قصد اجرای یک کاندیدای واحد در برابر او. Belarussian انتخابات شکست خورده اند برای دیدار با استانداردهای بین المللی از سال 1996.

ادامه مطلب: میلیون ها نفر را در بلاروس مدنی روز کارگر در میان coronavirus

لوکاشنکو تا حد زیادی نادیده گرفته و همه گیر اجازه می دهد زندگی عمومی برای اجرای آزادانه. بیش از 20 ، 000 رسمی موارد ثبت شده در کشور با 116 رسمی مرگ و میر.

همسایه لهستان به تازگی تاخیر در آن انتخابات با توجه به همه گیر.

07:49 دانمارک خواهد آن را وارد کنید مرحله سوم از شل شدن محدودیت در ژوئن 8, دولت اعلام کرده است که پس از یک معامله قابل توجه در مجلس. موزه ها و پارک های تفریحی و سینما را بازگشایی پس از آن. و گروه به 50 نفر خواهد بود قادر به پاسخگویی در مکان های عمومی, از 10 نفر در حال حاضر. اما این تنها اتفاق اگر تعداد افراد آلوده و مردم در بیمارستان بستری نمی کند ظهور "بیش از حد انتظار است."

به عنوان بخشی از مرحله دوم, مراکز خرید و مدارس قدیمی ترین دانش آموزان و رستوران ها خواهد شد مجاز به بازگشایی در هفته آینده. کلوپ های شبانه و سالن های موسیقی و ورزشگاه بسته باقی می ماند تا زمانی که مرحله چهارم است که انتظار نمی رود تا قبل از آغاز ماه اوت است. دانمارک یکی از اولین کشورها برای اعمال محدودیت در اروپا است و در حال حاضر یکی از اولین به باز دوباره.

07:42 تعداد coronavirus موارد در روسیه افزایش بیش از 10 ، 000 برای ششمین روز متوالی بیش از 24 ساعت گذشته.

با 10,699 جدید موارد جمعه اندکی کاهش از پنجشنبه به اوج زمانی که 11,231 مردم تشخیص داده شد.

مقامات همچنین تایید 98 جدید مرگ و میر آوردن مجموع تعداد مرگ در روسیه به 1,723. شده اند وجود دارد 187,859 تایید موارد کلی.

07:30 شده است وجود دارد یک بوم در هر دو آنلاین و بخش ساخت و ساز در آلمان در هفته های اخیر.

بیش از 50% بیشتر معاملات آنلاین انجام شد هفته گذشته در مقایسه با همان هفت روز دوره در سال گذشته دفتر آمار فدرال اعلام کرده است با استناد به مستند اقدامات به عنوان یک عامل کمک کننده.

صنعت ساخت و ساز و در عین حال به خود دیده است 10 درصد افزایش ماهانه در گردش از طریق ماه فوریه با توجه به آماری اداره مستقر در ویسبادن. نیز وجود دارد یک 11 درصد افزایش درآمد برای دو ماه اول سال 2020 در این بخش در مقایسه با ژانویه و فوریه سال گذشته است.

06:10 صادرات آلمان رفت 7.9 درصد در ماه مارس در مقایسه با ماه مشابه در سال گذشته با توجه به دفتر آمار فدرال. ماه-در-ماه پاییز بود 11.9 درصد نسبت به فوریه بدترین افت پس از توافق هسته ای در سال 1990. فروپاشی شده است نسبت به جهانی همه گیر. نیز وجود دارد یک 4.5% کاهش در واردات در ماه مارس است.

کمیسیون اروپا پیش بینی شده است 6.5% کاهش در آلمان تولید ناخالص داخلی برای سال 2020 به نمایندگی از عمیق ترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم است.

05:47 مادرید سلامت بالا رسمی از سمت خود استعفا داد و از نقش او را. در حالی که او به هیچ مقام رسمی دلیل, رسانه های اسپانیایی گزارش داد که Yolanda فوئنتس مخالفت با دولت اسپانیا تصمیم به شروع به کاهش مستند محدودیت.

فوئنتس مسئول مشاوره مقامات محلی در مادرید که در آن او هماهنگ یکی از استادانه ترین و دقیق مستندات در اروپا است.

در پایتخت اسپانیا می خواهد شروع به باز کردن هتل ها و مناطق رستوران دوشنبه آینده و آنها می خواهند به اجازه تجمعات تا 10 نفر است.

حدود یک سوم از افراد مبتلا در اسپانیا زندگی در مادرید و آن را یکی از بدترین آمار شهرستانها در اروپا است. شهر رفت و به مستند در 14 مارس با برخی از محدودیت ها برداشته هفته گذشته است.

مادرید منطقه ای دولت است نه اظهار نظر در فوئنتس' استعفای اما در حال حاضر منصوب جدید رسمی برای هماهنگ کردن قفل. مادرید به رهبری جناح راست اپوزیسیون محبوب, پارتی, منتقدان نخست وزیر پدرو سانچز را توزیع از بحران است.

اسپانیا تا به حال دوم بیشتر موارد تایید شده در جهان در 221,447 و بیش از 26,000 نفر کشته شده اند.

05:15 تایلند به گزارش هشت کروناویروس جدید, موارد, اما, هیچ, مرگ و میر, در ادامه یک کم روزانه به دفعات مشاهده شده است.

پنج نفر از هشت موارد جدید مربوط به مهاجران بازداشت شده در مهاجرت بازداشتگاه. این کشور شده است به شدت تست این جمعیت به دلیل عفونت بالا نرخ.

تایلند اجازه داده است برخی از کسب و کار به بازگشایی در این هفته پس از دو هفته مستند و مشتاق به بازگشایی اقتصاد است.

به طور کلی تایلند 3,000 موارد تایید شده و 55 نفر کشته شده اند.

05:05 کره جنوبی مقامات مرتبط 13 مورد جدید از coronavirus به گسترش عفونت در کاباره ها در سئول در منطقه شهری.

پس از شناسایی شدن به عنوان یک خوب جهانی مثال داشتن عمل به سرعت صاف و منحنی موفق به حفظ مرگ تعداد نسبتا کم کره جنوبی آغاز شد, کاهش, اجتماعی فاصله مقررات در چند هفته گذشته.

مقامات بهداشت در حال حاضر در ارتباط حداقل 13 مورد جدید همه مربوط به 29 سال سن بیمار که در دیدار سه کاباره ها در سئول آخر هفته گذشته و بعد از آزمایش مثبت برای COVID-19.

این علائم اولین بار در پنج روز است که تعداد موارد جدید در عرض 24 ساعت گل رز بالاتر از 10. مقامات مشتاق هستند برای جلوگیری از موج دوم از عفونت.

ادامه مطلب: Coronavirus: چگونه ورزش های اصلی در حال بازگشت در کره جنوبی

کره جنوبی تا به حال 10,822 مورد تأیید و 256 نفر کشته شده اند.

04:25 دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام برای یک "تمام تلاش" برای پایان دادن به "سونامی نفرت و بیگانه ستیزی" در پی بیماری همه گیر.

"ضد خارجی ملت رسید آنلاین و در خیابان" اشاره به این حادثه تلخ در بیانیه ای گفت. "ضد سامی تئوری های توطئه را گسترش و COVID-19-مربوط به ضد اسلام حملات رخ داده است."

اشاره به این حادثه تلخ گفت که مهاجران و پناهندگان شده اند "تخطئه به عنوان یک منبع ویروس و دسترسی به درمان های پزشکی." او همچنین اعلام کرد "خوار الگوهای رفتاری" است که نشان می دهد افراد هستند "مصرفی."

به شورای امنیت سازمان ملل به نام "همه تلاش ها برای پایان دادن به تبعیض در سطح جهان است."

03:30 استرالیا خواهد بود کاستن اجتماعی فاصله محدودیت در یک فرایند سه مرحلهنخست وزیر اسکات موریسون در روز جمعه گفت. در این کشور شاهد یک رکود شدید در تعداد COVID-19 موارد است. ایالات و مناطق خواهد شد که آزادی برای تصمیم گیری زمانی که شروع به اجرای هر مرحله.

این کشور به حال تعطیل مرزهای خود است اما با توجه به باز کردن ترانس تاسمان حمل و نقل با نیوزیلند. موریسون گفت که او نمی بینم بین المللی سفر بازگشت در آینده قابل پیش بینی.

در ضمن در ژاپن, اقتصاد, وزیر Yasutoshi نیشیمورا گفت که بیشتر در استان گزارش شد صفر در موارد جدید به صورت روزانه. او افزود که وضعیت اضطراری به زودی می تواند برداشته شود برای کسانی که در مناطق.

نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد روز جمعه موافقت خود را برای همکاری در اقدامات برای جلوگیری از coronavirus.

"رهبران دو کشور رد و بدل انداز در هر کشور COVID-19 وضعیت مراحل برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس و توسعه و دارو و واکسن و اقدامات برای بازگشایی اقتصاد" گفت: رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga.

بیشتر بخوانید: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

02:40 آلمان گزارش 1,209 موارد جدیدی از کروناویروس در جمعه آوردن مجموع آن به 167,300 با توجه به داده ها از موسسه کخ رابرت. در این کشور شمار کشته شدگان افزایش 147 به 7,266.

01:45 قانون اساسی آلمان و دادگاه های اداری هستند که با آب گرفتگی موارد در برابر این کشور COVID-19 محدودیت Funke گروه رسانه ای خبر داد.

بیش از 1000 اضطراری درخواست های واصل شده اند در آلمان در برابر coronavirus محدودیت های انجمن از قضات به این روزنامه گفت ، بیش از 60 نفر ثبت نام شده اند و تا کنون در برلین تنهایی — با امکانات جدید در آینده در هر روز.

در بسیاری از موارد هدف اقدامات محدود کردن سفر تظاهرات و خدمات مذهبی و همچنین ماسک الزامات و قوانین برای بازگشایی مغازه ها.

"این نشان می دهد که به طور کلی پذیرش به صورت گسترده coronavirus محدودیت رو به کاهش است و میل به آرامش و اقدامات در حال رشد است" قضات " انجمن سر سون Rebehn گفت.

00:57 ایالات متحده ثبت 2,448 جدید کروناویروس مرگ و میر در طول 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع آن تعداد مرگ و میر به 75,543 با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز.

آمریکا سخت ترین بازی جهان-آمار کشور توسط COVID-19 گیر با بیش از 1.2 میلیون موارد تایید شده.

00:44 برزیل وزیر اقتصاد پائولو Guedes هشدار داد که این بیماری همه گیر ممکن است باعث کمبود مواد غذایی و گسترده تر مشکلات تولید اگر مستند اقدامات خود ادامه داد. "در حدود 30 روز وجود دارد ممکن است شروع به کمبود در [فروشگاه] قفسه و تولید ممکن است تبدیل به آشفته منجر به یک سیستم از فروپاشی اقتصادی اجتماعی, اختلال," او گفت:.

Guedes اومدند یک اعتراض سازمان یافته توسط رهبران کسب و کار در برابر دادگاه عالی تصمیم به سرنگونی رئیس جمهور Jair Bolsonaro تلاش برای توقف اقدامات انجام شده توسط برخی از دولتها برای اجرای اجتماعی فاصله. Bolsonaro خود را شرکت در تظاهرات جداگانه در پایتخت, Brasilia.

بزرگترین اقتصاد در آمریکای لاتین و برزیل و نیز کانون شیوع کروناویروس در منطقه است. برزیل وزارت بهداشت گفت: کشور دارای 135,106 تایید موارد با 9,146 مرگ و میر. کارشناسان بر این باورند که میزان تست کم است و اعداد واقعی می تواند بسیار بالاتر است.

00:06 بین 83,000 و 190,000 مردم در آفریقا می میرند از رمان coronavirus اگر اقدامات لازم برای جلوگیری از همه گیر نیست و در جای خود قرار داده با توجه به یک مطالعه جدید از سازمان بهداشت جهانی (WHO).

این تحقیقات که در آفریقا است که بر اساس مدل سازی در 47 کشور پوشش کل جمعیت 1 میلیارد و مردم آژانس سلامت سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت.

آفریقا بهداشت ضعیف و زیرساخت های بالا و نرخ فقر و جنگ بی ثباتی باعث می شود آن را به خصوص در معرض COVID-19. این ویروس تا کنون بوده است آهسته را نگه دارید در این قاره اما این که هشدار داد که این منطقه می تواند آهسته تر و طولانی مدت شیوع.

که آفریقا رئیس Matshidiso Moeti به خبرنگاران گفت که "در حالی که COVID-19 به احتمال زیاد نمی خواهد به عنوان نمایی در آفریقا به عنوان آن را در نقاط دیگر جهان آن را به احتمال زیاد خواهد اتش سوختن در انتقال نقاط."

"COVID-19 می تواند تبدیل به یک ثابت در زندگی ما برای چند سال آینده مگر اینکه یک رویکرد پیشگیرانه گرفته شده است توسط بسیاری از دولت ها در منطقه," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: COVID-19: تهدید به تلاش های صلح در آفریقا

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار: 'ارتباط ما با آلمان,' مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید:

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

خوبه jsi tg/rt (AP, AFP, dpa, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب