Coronavirus آخرین: اروپا ظهور از مستند

آلمان و فرانسه و اسپانیا کاسته stay-at-home سفارشات اجازه می دهد میلیون ها نفر به بازگشت به برخی از صورت ظاهر

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

آلمان و فرانسه و اسپانیا کاسته stay-at-home سفارشات اجازه می دهد میلیون ها نفر به بازگشت به برخی از صورت ظاهر از نرمال. رهبران خواستار احتیاط در میان نگرانی های تازه خوشه از موارد. دنبال DW برای آخرین.

  • آلمان عفونت رای (R-value) در آلمان صعود دوباره پس از محدودیت هایی در زندگی عمومی شد سست
  • فرانسه و اسپانیا در حال کاهش محدودیت های خارج از شهرهای بزرگ
  • معاون رئیس جمهور مایک پنس را به بازگشت به کاخ سفید روز دوشنبه با وجود یک دستیار تست مثبت

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

10:58 سنگال با شهر مقدس طوبیهای قبلی کانون برای شیوع کروناویروس در کشور شده است در برخورد با یک موج دوم از عفونت. سخت مستند اقدامات به معنای این شهرستان با تجربه دو هفته آرامش در مواردی بین مارس 26 مارس 11, زمانی که یک 27th مورد تایید شد. پس از 190 موارد ثبت شده است — یک sevenfold افزایش است.

موج اولیه شکست در مارس فقط قبل از این شهرستان بود که با توجه به میزبان اسلامی جشنواره مذهبی با حضور هزاران نفر. مقامات تحمیل غروب به طلوع حکومت نظامی و راه اندازی برنامه های آگاهی دهی.

سنگال ثبت کرده است در مجموع بیش از 1700 موارد و 19 مرگ و میر تعداد در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی. اما سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که آفریقا می تواند تبدیل شدن به بعدی سر چشمه برای رمان coronavirus.

10:23 یک عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا (ECB) گفت: موسسه مالی ادامه خواهد داد "مصمم" در آن خرید اوراق قرضه طرحبا وجود حکم یک دادگاه آلمان گفت: مکانیزم رفت و در برابر در قانون اساسی این کشور.

"ما ادامه خواهد داد برای اجرای PSPP (بخش دولتی در برنامه خرید) فقط مانند سایر سیاست های پولی اقدامات در راستای دستور اجرایی" عضو هیئت مدیره ایزابل Schnabel گفته روزنامه ایتالیایی لا Repubbica. "این پیام به نظر می رسد که درک بازار," او اضافه شده است.

هفته گذشته در آلمان دادگاه قانون اساسی گفت: بانک مرکزی اروپا محرک برنامه رفت و تا حدودی در برابر آلمان اساسی است.

حاکم با چالش های قبلی تصمیم دادگاه عدالت اروپا که تا به حال حکم داد که چند میلیارد دلار-یورو-برنامه اوراق قرضه خرید شد حقوقی تحت قوانین اتحادیه اروپا.
اقتدار قانون اتحادیه اروپا بیش از قانون ملی یک اصل کلیدی در اتحادیه اروپا. دادگاه آلمان تصمیم به لغو این تصمیم می تواند پیامدهای گسترده.

10:13 اقتصاد آلمان کاهش یافت و تنها 2.1 درصد نسبت به سه ماهه گذشته با وجود نابسامانی های coronavirus بحران, بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط خبرگزاری رویترز در میان اقتصاددانان از 34 بانک ها. افت بزرگترین از سال 2009 بحران مالی اما هنوز هم در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه یورو این بررسی نشان داد با فرانسه سقوط 5.8 درصد و ایتالیا 4.7%.

ایتالیا نیز تجربه نزدیک به 30 ٪ در سال در سال کاهش در تولید صنعتی در ماه مارس میان یک coronavirus مستند رم-ملی بر اساس آمار رسمی سازمان Istat گزارش روز دوشنبه. وجود دارد 28.4 درصد سقوط در مقایسه با ماه فوریه ، بازتابی از ویرانی های ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس در این کشور که روز یکشنبه گزارش داد بیش از 30 ، 000 مرگ و میر و حدود 220,000 عفونت.

دولت آلمان گفته است که انتظار بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ دوران با تولید ناخالص داخلی کاهش 6.3%. دویچه بانک است و حتی بدبین با آن ارزیابی پیش بینی 9 درصد افت.

ادامه مطلب: چرا در آلمان کاهش ساعت طرح نمی خواهد کار طولانی مدت

09:33 عنوان اسپانیا همچنان به سهولت محدودیت در زندگی عمومی خارج از مادرید و بارسلونا این کشور روزانه coronavirus مرگ و میر کاهش یافته است یک بار دیگر.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 123 نفر بیش از 24 ساعت گذشته به پایین ترین سطح در هفت هفته.

به طور کلی مرگ و میر از این بیماری همه گیر رز به 26,744 روز دوشنبه از 26,621 در روز قبل. تعداد موارد تایید شده گل رز برای 227,436 از 224,390 در روز یکشنبه.

09:00 مراکز خرید باربر مغازه های آرایشگاه و سالن زیبایی بازگشایی برای کسب و کار در سراسر ترکیه برای اولین بار در هفت هفته. دولت این گذاشته سخت اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

مراکز خرید باید به بررسی مشتریان درجه حرارت در ورود محدود کردن تعدادی از مشتریان به حداقل یک به ازای هر 10 متر مربع (108 متر مربع) و اطمینان حاصل شود که هر کس با پوشیدن ماسک. دادگاه های مواد غذایی, سینما و کودکان مناطق بازی بسته باقی خواهد ماند.

خدمات-ارائه دهندگان مانند کمد مو و آرایشگاه های مورد نیاز به کار بر روی یک انتصاب اساس تنها پوشیدن ماسک های صورت و شفاف صورت محافظ و استفاده از حوله های یکبار مصرف و مواد دیگر است.

روز یکشنبه ارشد شهروندان اجازه داده شد به ترک خانه های خود را برای چند ساعت برای اولین بار در نزدیک به دو ماه.

An elderly couple sit outside for the first time in 7 weeks in Turkey (picture-alliance/dpa/A. C. Sencar)

08:50 سیاستمداران در پاکستان می گویند که آنها تمایلی به حضور در ویژه جلسات مجلس در این بیماری همه گیر کوروناویروس پس از قانونگذاران آزمایش مثبت پیش رو است ،

"من تصمیم خود را برای حضور در جلسه امروز پس از coronavirus آزمون چند از نمایندگان مجلس و کارکنان دبیرخانه آمده اند مثبت" وزیر علوم و فناوری و فواد Chaduhry در توییتر نوشت.

آن را اجباری برای نمایندگان مجلس برای تست Covid-19 جلوتر از مجلس ملی و مجلس سنا در جلسات مجموعه را به طور جداگانه بودند که requisitioned توسط مخالفان.

"مجلس جلسات باید به تعویق افتاد برای جلوگیری از عواقب خطرناک" سلیم Mandviwala معاون مجلس سنا در بیانیه ای گفت.

مجمع ملی بلندگو نیز در میان کسانی که آزمایش مثبت است.

بیش از 30000 نفر آلوده شده اند در پاکستان تا کنون و 667 از جمله پیراپزشکی کارکنان فوت کرده اند. حدود 10000 نفر گزارش شده در هفته گذشته است.

08:39 روسیه گزارش کرده است یک رکورد افزایش در تعداد coronavirus عفونت با 11,656 موارد جدید در 24 ساعت گذشته یک پدیده مقامات نسبت به عظیم تست برنامه.

این کشور coronavirus پاسخ مرکز همچنین گزارش 94 جدید مرگ و میر در نظر گرفتن کلی مرگ و میر به 2,009 مردم است.

شهردار مسکو سرگئی سوبیانین هفته گذشته گفت که تا 2.5 درصد از سرمایه 12.7 میلیون نفر یا حدود 300,000 می تواند آلوده شده اند.

روسیه شده است در بخشی اقتصادی shutdown از اواخر ماه مارس با تنها ضروری صنایع مجاز به ادامه فعالیت است.

07:31 در غرب آلمان در شهر بوخوم, 22 کارگران در کشتارگاه باید آزمایش مثبت برای coronavirus رسانه ها می گویند. این می آید پس از موارد عفونت گسترده در میان کارگران در دو کشتارگاه در کوزفلد و ارارکنسچویکک. هر سه در شهرستانها هستند و در همان ایالت نوردراین-وستفالن.

بسیاری از 205 افراد آلوده در کوزفلد شد مهاجران از اروپای شرقی زندگی در خانه مشترک.

NRW وزیر بهداشت کارل یوزف Laumann گفت: برآورد 17,000-20,000 کارکنان در همه دولت 35 کشتارگاه خواهد بود آزمایش COVID-19 شامل همه 1,200 کارگران در کوزفلد گیاه.

07:14 در اسپانیانیمی از کشور را 47 میلیون نفر در حال حاضر مجاز به ترک خانه های خود را آزادانه در فاز اول آرامش بخش مستند اقدامات شده اند که در جای خود از اواسط ماه مارس.

در مناطق مشمول تسهیلات, مغازه های کوچک و وابسته در سالن خواهد شد مجاز به باز کردن برای اولین بار در نزدیک به دو ماه. جلسات گروه به 10 نفر نیز مجاز است.

دو تا از بزرگترین شهرهای مادرید و بارسلونا باقی مانده تحت سخت محدودیت. مقامات اسپانیایی گزارش داده اند 24,350 موارد عفونت — بالاترین تعداد در اروپا — و 26,621 مرگ و میر.

06:54 در یمن, مقامات اعلام کرده اند جنوبی شهرستان بندر عدن به عنوان یک "آلوده" شهر پس از یک افزایش در تعداد coronavirus موارد وجود دارد برای 35. چهار نفر اند از این بیماری در این شهرستان است که در خدمت به عنوان سرمایه های موقت در میان یک جنگ داخلی در حال اجرا.

در مجموع 51 مورد گزارش شده در مناطق تحت عربستان-حمایت دولت کنترل در حالی که رقیب جنبش حوثی که کنترل های اصلی پایتخت از صنعا گزارش کرده فقط دو مورد و یک مورد مرگ. به عدن مبتنی بر دولت را متهم به حوثی مقامات پوشش شیوع در صنعا اما آنها را انکار کند ،

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که این ویروس در حال انتقال بدون مانع در کشور فقیر که سیستم بهداشت و درمان شده است خرد در میان پنج سال جنگ. میلیون ها نفر از مردم وجود دارد نیز باقی می ماند در آستانه قحطی.

06:33 به انگلستان دولت تحت فشار است به بازگشایی مرزهای خود و محدود کردن دوره قرنطینه برای ورودی مسافران است. اپراتور فرودگاه هیترو به نام وزیران به پخش کردن برنامه های در چگونه مسافرت های بین المللی به انگلستان خواهد شد دوباره بعد از تعداد مسافر سقوط 97 درصد در ماه آوریل است.

هیترو که قبل از همه گیر زده بود شلوغ ترین فرودگاه اروپا گفت که دولت بریتانیا برنامه ریزی برای 14 روز در قرنطینه برای ورود به آن معنا است که تعداد بسیار کمی از مردم سفر خواهد بود.

بودجه خطوط هوایی easyJet همچنین از دولت خواست برای حفظ قرنطینه نیاز به یک حداقل و گفت: محدودیت ها نباید فراتر از مستند.

بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفت برای سفارش بین المللی ورود به انزوا زمانی که این ویروس برای اولین بار در زمان نگه دارید و در طول مستند.

ادامه مطلب: انگلستان بوریس جانسون نشان می دهد برنامه به راحتی ویروس محدودیت

06:19 آلمان است بیشتر کاهش محدودیت در زندگی عمومی با وجود عفونت رای (R-value) بالای 1 برای دومین روز. این رقم نشان می دهد که هر فرد آلوده می گذرد این ویروس به حداقل یک دیگر.

در غرب ایالت نوردراین-وستفالن در ورزشگاه و سالن های ورزشی مجاز به بازگشایی شده است. رستوران می تواند دوباره تحت شرایط خاصی.

در ایالت نیدرزاکسن در کشور رستوران ها و کافه ها می تواند دوباره در خدمت مواد غذایی در سایت. براندنبورگ و بادن-وورتمبرگ در میان دیگران, آرامش بخش محدودیت در مجامع عمومی. در بایرن, باغ وحش, موزه ها و کتابخانه ها می تواند در حال حاضر بازگشایی با سخت اجتماعی فاصله در محل.

06:00 در آوریل 39 درصد از ماشین های آلمانی شرکت58% رستورانو 43 درصد از آژانس های مسافرتی axed کارکنان با توجه به اطلاعات جدیدی از این کشور Ifo موسسه تحقیقات اقتصادی.

"از هم اکنون در بحران خواهد شد تاثیر بر بازار کار آلمان گفت:" کلاوس Wohlrabe سر از بررسی در Ifo. بالاتر از میانگین اخراج شد ساخته شده در همه بخش ها به غیر از داروسازی, موسسه گفت.

از نظر جغرافیای کشورهای آلمان از بایرن و بادن-وورتمبرگ ثبت ترین موانعی در حالی که Saarland و راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع شانس بهترین.

آلمان دریافت کرده است تحسین برای آن کاهش می یابد ساعت (Kurzarbeit) برنامه که در آن دولت یارانه دستمزد شرکت به نیاز به کاهش ساعت کار با توجه به رکود. بیش از 370,000 شرکت های اعمال شده برای این طرح است.

05:35 فرانسه است با احتیاط در حال ظهور از یکی از اروپا و دقیقترین مستندات به مغازه ها و سالن های باز برای اولین بار در تقریبا دو ماه. فرانسوی ساکنان خواهد شد در حال حاضر مجاز به سفر تا 100 کیلومتر (62 مایل) اما تنها به دلایل حرفه ای مجالس ترحیم و یا مراقبت از بیمار.

دولت آمریکا خواست با احتیاط با برخی از مناطق از جمله منطقه پاریس باقی مانده "مناطق قرمز" و موضوع به محدودیت های اضافی. مردم در سراسر کشور نیز هنوز توصیه برای کار از خانه اگر آنها قادر به انجام این کار.

مدارس را بازگشایی به تدریج شروع این هفته با, مدارس, بازگشایی هفته بعد از تنها در مناطق کمتر تحت تاثیر Covid-19.

فرانسه که رسمی مرگ و میر در جهان است پنجم-بالاترین حال اجرا یک هشت هفته مستند از مارس 17 با ساکنان تنها مجاز ضروری برای خرید کار و یک بیت از ورزش است.

05:25 نیوزیلند است شروع به کاهش بیشتر محدودیت پس از برنده شدن در نبرد خود را در برابر coronavirus. نخست وزیر Jacinda protocol wine studio اعلام کرد که از پنج شنبه, رستوران ها, کافه ها سینما ها و مراکز خرید می تواند بازگشایی شده است. مسافرت داخلی نیز خواهد شد مجاز است. اکثر مدارس راه اندازی مجدد خواهد شد در هفته آینده. مجامع عمومی محدود خواهد شد به حداکثر ده نفر است.

04:05 coronavirus گسترش در آلمان ممکن است شتاب دوباره با توجه به یک شاخص است. رابرت کخ موسسه (RKI) برای بیماری های عفونی می گوید: این به اصطلاح تولید مثل (R) تعداد باقی مانده است بالای 1 برای دومین روز در 1.13 برای یکشنبه از 1.10 یک روز پیش از آن.

R-شماره نرخ که در آن یک فرد آلوده گسترش این ویروس به دیگران است. RKI بارها تاکید کرد که برای شیوع بیماری به تدریج پایین رفتن نرخ باقی می ماند و باید زیر 1 اما آلمان پیشی گرفته است که نرخ از روز شنبه.

این موسسه گفته است که به دلیل نوسانات در آمار است که می تواند تشدید شده به طور کلی کاهش در تعداد آن هنوز می تواند ارزیابی می شود "آیا این روند از عفونت های جدید است که در حال سقوط در هفته های اخیر ادامه داده و یا اینکه آیا تعداد موارد افزایش یافته است دوباره."

RKI بود نیز گفت: در ماه آوریل که پویایی coronavirus همه گیر شود باید مورد بررسی با تعداد کپی به عنوان تنها تمرکز. آن است که یک "عامل مهم" اما "تنها یک اندازه گیری در میان بسیاری از" گفت: RKI جمهور Lothar Wieler.

تعداد coronavirus عفونت در آلمان مشخصی توسط 357 روز دوشنبه با در نظر گرفتن مجموع مورد شمارش به 169,575. مرگ و میر افزایش 22 به 7,417.

03:16 تعداد coronavirus عفونت در آلمان افزایش یافت 357 روز دوشنبه با در نظر گرفتن مجموع مورد شمارش به 169,575. آخرین آمار از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد افزایش در مرگ و میر 22 به 7,417.

 03:14 دیزنی لند شانگهای بازگشایی به بازدید کنندگان در روز دوشنبه با ماسک-پوشیدن کاربران ریختن برای اولین بار در بیش از سه ماه. با چین آغاز به سهولت آن coronavirus محدودیت پارک اجازه خواهد داد که تعداد محدودی از بازدید کنندگان.

برخی از جاذبه های این پارک خواهد شد باقی می ماند بسته تحت اجتماعی فاصله پروتکل های. روز دوشنبه بازدید کنندگان برای بررسی تب در ورودی.

02:10 معاون رئیس جمهور مایک پنس برنامه ای برای بازگشت به کاخ سفید روز دوشنبه پس از خود جدا برای آخر هفته. یک دولت رسمی گفت که او به طور داوطلبانه نگه داشتن فاصله خود را از دیگر افراد در خط با راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" سخنگوی Devin اومالی در بیانیه ای گفت.

پنس مشاور تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 هفته گذشته پس از آن سه کلید مقامات ما coronavirus پاسخ تیم خود در انزوا.

01:45 چین گزارش کرده است 17 موارد جدیدی از کروناویروس که بالاترین افزایش روزانه از مارس 28. پنج مورد جدید گزارش شده در ووهان که در آن شیوع اول آغاز شد. این موارد در شهر هستند که بالاترین سطح از آوریل 11. هفت از عفونت های جدید وارد شد موارد است. تعداد کل موارد در چین در حال حاضر در 82,918. با هیچ جدید, مرگ و میر, مرگ و میر همچنان در 4,633.

01:43 یک فرد آلوده 533 دیگر کارگران در یک ماهی-پردازش کارخانه در غنارئیس نانا Akufo-Addo گفت: در روز یکشنبه. این موارد جدید نمایندگی 11.3 درصد از غنا مجموع عفونت.

Akufo-Addo گفت: این موارد از کارخانه بودند در میان جمع شدن حدود 921 موارد که رفتن تا آنجا که مارس 26 و تنها بودن گزارش شده است. با توجه به آمار رسمی 22 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در کشور تا کنون. غنا انجام داده است 160,501 coronavirus آزمون پس از وقوع آغاز شد.

00:37 ژاپن در حال برنامه ریزی یک دوم بسته کمک به کوسن ضربه به اقتصاد خود را از این بیماری همه گیر کوروناویروس ملی روزانه از Nihon Keizai Shimbun گزارش روز دوشنبه. جهان سوم بزرگترین اقتصاد در آستانه رکود است.

جدید بسته خواهد شد و بنا به گزارش ها شامل کمک به شرکت هایی که در حال تلاش برای پرداخت اجاره و بیشتر یارانه به شرکت های مبتلا به ياوه فروش. نیز وجود دارد که اقدامات برای حمایت از دانش آموزان که از دست داده اند پاره وقت شغل روزنامه گزارش شده است.

تکمیلی بودجه تصویب خواهد شد از طریق زمان جلسه مجلس است که اجرا می شود از طریق ژوئن 17, مقاله, گزارش, بدون استناد به منابع. ژاپن نورد یک بسته محرک اقتصادی از $ 1.1 تریلیون (€1 تریلیون دلار) در ماه آوریل است.

00:03 یکی از بزرگترین قطار در شبکه راه آهن هند را راه اندازی مجدد عملیات "به تدریج" از شنبه به این کشور آغاز می شود به سهولت آن coronavirus مستند. با توجه به هند راه آهن, وزارت حدود 30 سفر با قطار را از پایتخت دهلی نو به چندین شهر از جمله بمبئی بنگلور و چنای. این سفر را تشکیل می دهند 15 جفت از سفر بازگشت.

وزارت گفت: این امر می تواند الزامی برای مسافران به پوشیدن ماسک یا صورت را پوشش می دهد. آنها را نیز تحت غربالگری در خروج و تنها بدون علامت مسافران اجازه خواهد داشت در قطار.

هند گزارش کرده است در مجموع 62,939 COVID-19 عفونت و 2,109 مرگ و میر. این کشور دیده می شود رکورد خوشه به تازگی و کارشناسان نشان می دهد که هند coronavirus منحنی ممکن است تنها در اوج بین ماه های ژوئن و ژوئیه.

00:02 این رئیس ما گارد ملی است که در انتظار یک سوم coronavirus نتیجه آزمون در روز دوشنبه پس از دریافت نتایج متناقضی بیش از آخر هفته مقامات آمریکایی به رویترز گفت. جنرال جوزف Lengyel تا به حال در ابتدا آزمایش مثبت اما دریافت یک نتیجه منفی در یک پس آزمون. او خدمت در خط مقدم داخلی نظامی پاسخ به این رمان coronavirus.

00:01 ایالات متحده آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس وارد self-جداسازی پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته است. پنس بارها آزمایش منفی برای ویروس خود کرد. آخرین تست انجام شد در روز یکشنبه. پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای ویروس. پس نتیجه سه مقامات کاخ سفید را coronavirus نیروی کار نیز قرار داده شده خود را تحت قرنطینه.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" سخنگوی Devin اومالی گفت. "علاوه بر این معاون رئیس جمهور پنس را آزمایش کرده است منفی هر روز و برنامه در کاخ سفید فردا."

پنس باعث شده است تا کاخ سفید coronavirus نیروی کار برای بیش از دو ماه است. دیگر مقامات بالا که وارد قرنطینه شامل Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی; دکتر رابرت Redfield, مدیر CDC; و این کمیسیون از سازمان غذا و دارو دکتر استفان هان.

دبیر مطبوعاتی میلر دوم کسی که با این نسخهها کار در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت برای این ویروس این هفته است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus خبر: جهان ترس موج دوم از عفونت.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv/mm (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن