Coronavirus آخرین: دولت وزیر قوانین جدید مستند

دولت نخست وزیر ایالت نوردراین-وستفالن در کشور می گوید: جدید stay-at-home سفارشات برای منطقه لازم نیست با وجود

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

دولت نخست وزیر ایالت نوردراین-وستفالن در کشور می گوید: جدید stay-at-home سفارشات برای منطقه لازم نیست با وجود رشد خوشه از موارد مرتبط به یک کشتارگاه. دنبال DW برای آخرین.

  • اسپانیا یکی از بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار است به پایان رسید آن 14-هفته مستند
  • رئیس جمهور به ما تهمت می پرسد مقامات بهداشتی برای تست کمتر به بهبود آمار
  • برزیل نزدیک است 50,000 مرگ و میر
  • در آلمان شیوع در یک abbatoir ضربه تا نرخ تولید مثل

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

10:56 هند مشخص شده بین المللی یوگا روز با حوادث در میان coronavirus بیماری همه گیر. نارندرا نخست وزیر همچنین اظهار داشت که این ویروس ساخته شده است که یوگا حتی بیشتر مربوط به سلامت روانی و جسمانی.

"از آنجا که از coronavirus بیماری همه گیر جهانی است و تحقق نیاز یوگا در حال حاضر بیشتر از همیشه" مودی گفت: در زبان هندی در یک فیلم سخنرانی مشترک در رسانه های اجتماعی. "COVID-19 حملات ویروس سیستم تنفسی ما. Pranayam [تمرینات تنفسی] کمک می کند تا بیشتر در ساخت ما سیستم تنفسی قوی است."

پس از سال 2014 مودی تحت فشار قرار دادند تا ابتکار عمل را به اصلاح عمل به عنوان یک تاریخی بخشی از فرهنگ هند.

این رویداد به پیشنهاد نخستوزیر و تصویب شده توسط سازمان ملل متحد در سال 2014 مشاهده شده است که بیشتر در هند بلکه در سراسر جهان در نیمکره شمالی انقلاب تابستانی.

هند همچنین گزارش داد یک رکورد تک-بعد سنبله از 15,413 جدید عفونت آوردن مجموع در سراسر کشور به بیش از 410,451. این کشور به طور رسمی مرگ و میر 13,254.

10:14 ایران, وزیر بهداشت گفت که این کشور شیوع کروناویروس گذشته خواهد بود تا 2022که خبرگزاری ایسنا گزارش شده است.

وزیر بهداشت نمکی آهنگ جدیدی از سعید گفت که با توجه به برآوردهای رسمی ایرانیان خواهد "باید به زندگی با coronavirus برای دو سال دیگر" و دوست game, این ویروس به یک حیوان و گفت که این امر "نیش و پا زدن است."

ایران رو یکی از بدترین شیوع کروناویروس در خاورمیانه با حدس و گمان بیش از آمار رسمی و مقامات دولتی در حال سقوط بیمار و در حال مرگ از ویروس.

مقامات ایران شروع به بلند کردن اجسام coronavirus مربوط به محدودیت های اعمال شده در مارس به عنوان تعدادی از عفونت های جدید کاسته. اما از آنجا که مردم نمی گرفتن بهداشتی و اجتماعی فاصله اقدامات به طور جدی به تعدادی از موارد شروع به افزایش است.

ایران در حال حاضر دارای 202,584 موارد تایید شده و رسمی مرگ و میر 9,507.

09:38 اندونزی گزارش شده 862 جدید کروناویروس عفونت آوردن آن تعداد موارد تایید شده به 45,891.

وزارت بهداشت رسمی Achmad Yurianto گفت: در کشور ثبت 36 مرگ و میر بیشتر آوردن رسمی تلفات و مرگ و میر به 2,465 — بالاترین coronavirus مرگ و میر در شرق آسیا در خارج از چین است.

با جمعیت نزدیک به 268 میلیون و اندونزی را حفظ کرده است و یکی از بالاترین coronavirus تست نرخ stoking که ترس واقعی تلفات و ميزان عفونت می تواند بسیار بالاتر از این گزارش آمار و ارقام.

09:36 روسیه گزارش 7,728 موارد جدیدی از کروناویروس آوردن مجموع به 584,680. که تعداد کمی پایین تر از روز قبل که دیدم 7,889 موارد جدید – یک شکل مطابق با نتایج قبلی روز.

این کشور نیز وارد شده 109 جدید و میر آوردن مجموع تلفات به 8,111.

06:40 چین گزارش 25 مورد جدید, 22 که در پکن پس از تلاش برای تست 2 میلیون نفر است.

خوشه در پکن مطرح شده ترس از ظهور مجدد این ویروس در چین که در برخی از روز است و گزارش موارد جدید در تک رقمی. ده ها تن از پکن جوامع شده اند مهر و موم شده به حاوی ویروس در حالی که مدارس بسته شده اند و ساکنان گفت: برای جلوگیری از غیر ضروری سفر.

تا کنون بیش از 220 نفر تست مثبت در خوشه. وزارت امور خارجه خبرگزاری ایسنا گفت: مقامات محلی در حال راه اندازی بیش از 2000 تست سایت در سراسر شهر برای انجام بسیاری از COVID-19 انجام شد.

اخیر شیوع است ترسیم شده است به Xifadi عمده فروشی بازار مواد غذایی که تامین بیش از 70 درصد از پکن تازه تولید افزایش نگرانی از امنیت این شهر را تامین مواد غذایی.

چین گزارش کرده است 84,553 موارد و 4,639 مرگ و میر پس از شروع شیوع.

05:25 آلمان گزارش 687 موارد جدید در روز یکشنبه آوردن مجموع به 189,822 با توجه به داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI). که رقم کمی بالاتر از روز قبل که دیدم 601 جدید تایید موارد است.

این موسسه همچنین گزارش یک مرگ و میر 8,882.

این نرخ تولید مثل از coronavirus نیز شروع به پریدن کرد به 1.79 – به مراتب بالاتر از سطح مورد نیاز برای مهار این بیماری در دراز مدت – پس از یک سری از محلی شیوع است.

این رقم نشانه افزایش شدید از 1.06 روز جمعه. RKI نسبت به نرخ بالاتر به شیوع بیماری های است که می تواند مرتبط به Tönnies کارخانه بسته بندی گوشت می آمد در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دیدم که بیش از 1000 کارگران تست مثبت برای این ویروس و همچنین شیوع بیماری در مراکز تدارکات پناهگاه برای پناهندگان و کلیساها.

"پس از مورد شماره در آلمان به طور کلی پایین این شیوع نسبتا قوی بر ارزش تولید مثل شماره" RKI گفت. "در سراسر کشور در مورد افزایش تعداد پیش بینی نیست."

یک نرخ تولید مثل و یا 'R' از 1.79 بدان معنی است که 100 نفر که قرارداد این ویروس آلوده مورد 179 افراد دیگر است. یک رای کمتر از 1 مورد نیاز است حاوی ویروس است.

05:00: برزیل ثبت کرده است نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19. آن را تا بیش از 1 میلیون و موارد تایید شده. تعدادی از موارد است که به احتمال زیاد بسیار بالاتر با توجه به تعداد کم از آزمایشات در حال انجام است.

04:50 اسپانیا به پایان رسید آن 14-هفته مستند. آن یکی برای بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار, با مرگ و میر بیش از 28,000 بیش از 245.000 عفونت. اسپانیایی ها رایگان خواهد بود به سفر در سراسر کشور.

گردشگران از کشورهای شنگن می توانید وارد این کشور دوباره با مسافران از همه جا دیگری را مجاز از ژوئیه 1

برخی از محدودیت ها باقی می ماند مانند پوشیدن ماسک در مغازه ها و فرودگاه ها و حمل و نقل عمومی و در دیگر محصور فضاهای عمومی. مدارس نمی خواهد بازگشایی تا سپتامبر است.

04:45 سخنرانی خود در ستیز تجمع در شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال خواسته مقامات بهداشت به کم کردن سرعت coronavirus تست به عنوان آن منجر به بالاتر مورد تعداد.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن بیشتر مردم شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" او گفت:. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' آنها آزمون و تست." او افزود که ما را آزمایش کرده است 25 میلیون نفر است.

این تجمع بود مغلوب ساختن پیشی جستن را برای اولین بار در 110 روز برگزار شد شماری از مقامات بهداشت محلی است که در آن می تواند منجر به شیوع این ویروس در تولسا. بسیاری از کسانی که در حضور و غیاب هم نمی پوشیدن ماسک.

تنها چند ساعت قبل از این تجمع تهمت انتخاباتی گزارش شده که شش کارکنان که راه اندازی این رویداد تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

رقیب خود جو بایدن بعد با صدور بیانیه ای. "در یک ظالمانه لحظه که به یاد می شود پس از امشب افتضاح از یک رالی رئیس جمهور تهمت فقط اعتراف کرد که او با قرار دادن سیاست پیش از ایمنی و رفاه اقتصادی مردم آمریکا – حتی به عنوان ما فقط ثبت بالاترین تعداد COVID-19 موارد در تقریبا دو ماه و 20 میلیون نفر از کارگران باقی می ماند از کار می کشند ،

آمریکا بیش از 2.2 میلیون نفر و مرگ و میر 119,719.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc/ng (AFP, dpa, Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب