Coronavirus آخرین: یک و نیم میلیون مرگ و میر در سطح جهان

بیش از 500 ، 000 نفر فوت کرده اند از COVID-19 و تعدادی از عفونت ها در سراسر جهان پیشی گرفته است 10 میلیون. اخی

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

بیش از 500 ، 000 نفر فوت کرده اند از COVID-19 و تعدادی از عفونت ها در سراسر جهان پیشی گرفته است 10 میلیون. اخیر افزایش موارد مطرح شده ترس از موج دوم ویروس. دنبال DW برای آخرین.

  • یک و نیم میلیون نفر فوت کرده اند از COVID-19

  • جهانی عفونت فراتر از 10 میلیون

  • ما که حساب برای یک چهارم از تمام موارد و مرگ و میر reimposes محدودیت

  • ایرباس می گوید که برنامه ای برای کاهش تولید 40 درصد به عنوان اپیدمی فلج صنعت حمل و نقل هوایی

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:40 برزیل تایید 259,105 موارد جدید COVID-19 بیش از هفت روز گذشته که بالاترین افزایش هفتگی از همه گیری آغاز شد. این کشور آمریکای لاتین است دوم-بیشترین تعداد از عفونت پس از ایالات متحده است.

برزیل همچنین ثبت آن دوم-بدترین هفته در شرایط جدید مرگ و میر با 7,005 مرگ و میر.

آخرین آمار و ارقام منتشر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان به عنوان برزیل برگزار شد تظاهرات در سراسر شهرستانها در اعتراض به رئیس جمهور Jair Bolsonaro دست زدن به بحران است.

در پایتخت آن برازیلیا, معترضان قرار داده تا از 1000 عبور بر روی چمن در مقابل کنگره به پرداخت ادای احترام به کروناویروس قربانیان با یک بنر که خواندن "Bolsonaro توقف انکار!"

01:04 ایرباس قصد دارد 40 درصد کاهشs در هواپیما مونتاژ قطعاتies و تحویلies بیش از دو سالآن رئیس Guillaime Faury گفته است که آلمان Die Welt روزنامه. بسیاری از به تازگی به پایان رسیده هواپیما بودند که پارک شده گفت: به دلیل coronavirus-آمار شرکت های هواپیمایی نمی شد آنها را گرفتن.

خطوط مونتاژ برای همه مدل ها ادامه خواهد داد اما در "آهسته تر سرعت" گفت: Faury با ایرباس' top-فروشنده آن A320 تولید شده در یک نرخ پایین تر از 40 هواپیما در هر ماه.

برای رسیدن به صرفه جویی در هزینه "ما در حال تبدیل بیش از هر سنگ" Faury گفت او نمی تواند قانون کار اخراج, اگر یک دوم coronavirus موج فلج سفر هوایی بیشتر است.

"ما نمی توانیم خودمان جدا از این روند در صنعت هواپیمایی," او گفت:. "آن است که در مورد تامین امنیت آینده ما."

مذاکرات بین ایرباس and کارگر نمایندگان به دلیل در پایان ماه ژوئیه گمانه زنی ها تا 15,000 ضرر و زیان در میان 90,000 شغل در هواپیماهای اروپایی سازنده هواپیمایی شعبه دارد.

00:18 اتریش برداشته آن هشدار عمومی در برابر ورود مسافران از ایالت نوردراین-وستفالنآلمان است پرجمعیت دولت با 18 میلیون نفر. منفی coronavirus نتایج آزمون باید ارائه شده توسط ساکنان Gütersloh یک شهرستان در NRW که در آن بیش از 1500 کارگران آلوده شدند در یک خوک بزرگ کشتار گیاه.

این زیر چه منابع در NRW پایتخت دوسلدورف گفت: یک سری از تماس های تلفنی بیش از آخر هفته بین NRW دولت برتر آرمین Laschet و صدراعظم اتریش Sebastian Kurz.

آلمان امور خارجه به نقل اتریش در وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت که "مسافران از Gütersloh باید در حال حاضر منفی تاج آزمون ورود از دوشنبه 29.06.2020, ساعت 00.01"

اتریش وزارت بهداشت همچنین گفت: آلمان سفارت در وین که به عنوان به زودی به عنوان هفت روز از میزان عفونت های جدید در هر 100000 نفر جمعیت غرق زیر 50 پس از ورود محدودیت برای Gütersloh شهرستان نیز برداشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: شیوع کروناویروس: آلمان تبدیل شدن به اروپا بزرگ بعدی نقطه داغ?

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

آدی ipj/dr (dpa, AP, Reuters, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن