Coronavirus آخرین: نیمی از جمعیت در ایتالیا کانون آزمایش آنتی بادی

بیش از نیمی از ساکنان برگامو آمده اند در تماس با این ویروس یک مطالعه جدید نشان داده است. در ضمن برزیل در حال ح

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

بیش از نیمی از ساکنان برگامو آمده اند در تماس با این ویروس یک مطالعه جدید نشان داده است. در ضمن برزیل در حال حاضر بیش از 700 ، 000 موارد دوم-بیشترین تعداد پس از ما. دنبال DW برای آخرین.

  • تا 6,000 آلمانی ها را مجاز به سفر به اسپانیا جزایر بالئارس در یک دادگاه باز
  • بیش از نیمی از ساکنان سخت-آمار ایتالیا شهر برگامو ممکن است آنتی بادی
  • در سراسر جهان وجود دارد که بیش از 7 میلیون مورد تأیید و بیش از 405,000 مرگ و میر
  • تعداد موارد در برزیل رسید گذشته 700,000 دوم-بالاترین شمارش پشت, ایالات متحده آمریکا
  • رهبران جهان را جست و خیز 2020 مجمع عمومی سازمان ملل متحد تجمع در نیویورک برای اولین بار در سال 75

04:30 سینما در کالیفرنیا خواهد بود قادر به بازگشایی پس از بسته شدن برای نزدیک به سه ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که ما دولت را در بخش بهداشت و درمان می گوید.

سینما می تواند رزومه, کسب و کار دوباره در روز جمعه ارائه آنها به دنبال دقیق دستورالعمل های بهداشتی, مقامات اعلام کرد.

03:15 آلمان گزارش کرده 252 موارد جدیدو 16 بیشتر مرگ و میر با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط موسسه کخ رابرت برای بیماری های عفونی.

به طور کلی 184,193 مردم تشخیص داده شده اند با COVID-19 حالی که 8,674 نفر کشته شده اند.

02:33 روسیه به پایان رسید مستند محدودیت در مسکو پس از دو ماه اقامت در خانه سفارشات و نیز کاسته سفر خارجی محدودیت.

روس ها هم اکنون می توانید ترک این کشور برای مراقبت از بیمار و بستگان و کار و آموزش و پرورش و یا درمان های پزشکی. خارجی ها نیز می توانید وارد این کشور برای مراقبت از بستگان و یا برای درمان پزشکی. جدید قوانین مسافرت آمد به اثر پس از فرمان نخست وزیر میخائیل Mishustin.

در مسکو ساکنان روسیه سخت ترین-آمار شهرستان را بدون نیاز به یک پاس به ویژه سفر در اطراف و رستوران ها قادر خواهد بود برای باز کردن, هوای آزاد, verandas از ژوئن 16 و بازگشت به طور منظم عملیات یک هفته پس از آن.

02:27 رئیس جمهور از مجمع عمومی سازمان ملل متحد Tijjani محمد-Bande می گوید رهبران جهان نمی خواهد حضور خود را در نشست سالانه در نیویورک در ماه سپتامبر با توجه به همه گیر. از آن خواهد شد اولین بار عظیم دیپلماتیک جمع آوری نمی شود, برگزار می شود فرد پس از سازمان ملل متحد تاسیس در سال 1945.

"رهبران جهان نمی تواند به نیویورک می آیند چرا که آنها نمی تواند به سادگی به عنوان افراد است. یک رئیس جمهور نیست به تنهایی سفر رهبران سفر نیست به تنهایی" گفت: محمد-Bande. او اضافه کرد که آن را غیر عملی خواهد بود که یک هیئت بزرگ در نیویورک است.

دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ قبلا پیشنهاد پوسته پوسته شدن پشت این رویداد, که مشخص شده اند سازمان ملل متحد 75-سال جشن سالگرد. محمد-Bande گفت که او خواهد بود اعلام کرد در دو هفته آینده چگونه 193 سران کشورها و دولت خواهد بود و به سخنرانی های خود در مسائل جهانی در مجمع رویداد.

02:24 مکزیک گزارش شده دیگری 2,999 تایید موارد ویروس, آوردن تعداد به 120,102. برخی از 254 نفر کشته شده اند از COVID-19 آوردن مجموع تلفات به 14,053.

رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador است گفت که او هیچ برنامه ای برای تست شده برای این ویروس وجود یک عضو ارشد دولت او سقوط بیمار.

"من قصد دارم برای انجام این تست چون من اصلا علائم" لوپز Obrador گفت. "خوشبختانه من به خوبی و مراقبت از خودم نگه داشتن یک فاصله امن."

00:18 بریتانیا راه اندازی کرده است یک مطالعه به منظور بررسی شيوع و گسترش coronavirus در این کشور مدارس. مطالعه را ببینید که چگونه بسیاری از کودکان به این ویروس و چگونه آنها گسترش ویروس.

"این مطالعه به ما کمک خواهد کرد درک بهتر معمول بدون علامت و در موارد خفیف COVID-19 هستند به طوری که ما می توانیم حمایت از والدین دانش آموزان و معلمان و حمایت از کارکنان و اطلاع رسانی مداوم ما پاسخ به این ویروس جدید" وزیر بهداشت مت هنکاک در بیانیه ای گفت.

در انگلستان انتخاب گروه های سنی شده اند مجاز به بازگشت به مدرسه اما برخی از مدارس باید تصمیم خود را دوباره باز کنید. دانش آموزان بزرگتر خواهد شد تا حدی بازگشت از 15 ژوئن.

00:05 به روز رسانی از شمال و جنوب امریکا

شهر نیویورک — که تا کنون تحمل بدترین بیماری همه گیر در آمریکا آغاز شده است به بخشی از بازگشایی. در مورد 400,000 ساکنان مجاز به بازگشت به کار با مغازه ها ارائه خدمات محدود در حالی که ساخت و تولید رزومه.

شهردار بیل د Blasio مورد ستایش قرار داد اولین کاستن از محدودیت اما هشدار داد مردم به ادامه فاصله اجتماعی و برای حفظ شستن دست های خود را.

"این یک پیروزی لحظه ای برای نیویورکی که مبارزه علیه این بیماری گفت:" سی ان ان. "بازگشت به کار, اما به یاد داشته باشید به چوب به آن هوشمند قوانین است که ما را از این راه دور."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از سر امضای خود تظاهرات انبوه در طی دو هفته آینده با توجه به مبارزات انتخاباتی خود را. تیم گزارش شده است که در اقدامات برای جلوگیری از تجمع جرم تبدیل شدن به کروناویروس نقاط. نظرسنجی ها نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی پشت دموکراتیک رقیب جو بایدن با انتخابات پنج ماه دور.

ما سهام رسید, با تکنولوژی تحت سلطه نزدک هدف قرار دادن یک رکورد بالا است. گسترده تر S&P 500 در حال حاضر برای سال و در عرض 4.5 ٪ از آن زمان همه بالا. اعتماد سرمایه گذاران شده است buoyed اقتصادی reopenings.

در آرژانتین بیش از 20 ، 000 لباس و کفش مغازه ها اجازه داده شد برای بازگشاییپس از محدودیت هایی که همه اما خدمات ضروری را ببندید. فاز جدیدی از مستند به معنی فعالیت ها را می توان ترمیم در 18 کشور 24 استان اما اجتماعی فاصله اقدامات را در محل باقی می ماند تا ژوئن 28.

مدارس بسته باقی خواهد ماند و تجمع توده — از جمله کنسرت و رویدادهای ورزشی — هنوز هم ممنوع است.

ورزش مجاز است بین 8 بعد از ظهر و ساعت 8 صبح

هندوراس را آغاز کرده است برای بازگشایی پس از تقریبا سه ماه از مستند, با وجود هشدارهای از پزشکان. رئیس جمهور, خوان اورلاندو هرناندز گفت: در تلویزیون آدرس: "اقتصاد نمی تواند باقی بماند بسته دیگر هیچ." 5:00 بعد از ظهر تا 7:00 صبح مقررات منع رفت و آمد خواهد شد. در سراسر کشور حدود 500.000 شغل گزارش شده است از دست داده است.

برزیل گزارش کرده 679 جدید COVID-19 مرگ و میر و 15,654 اضافی مورد تأیید. اما آن باقی مانده است متهم از پوشش واقعی آن اعداد است.

ملی وزارت بهداشت حذف داده ها از وب سایت خود را بیش از آخر هفته متوقف شد و انتشار بالغ تجمعی برای coronavirus مرگ و میر و عفونت.

با توجه به شورای ملی سلامت دبیران (Conass) — یک نهاد مجزا است که متشکل از سران برزیل دولت ادارات بهداشت — برزیل مرگ و میر در حال حاضر در 37,134. این نهاد آن را پشت سر ایالات متحده و بریتانیا. این شهر همچنین دارای 707,412 تایید موارد دوم-بیشترین تعداد پس از ما.

00:01 بیش از نیمی از جمعیت شمال شهر برگامو باید COVID-19 آنتی بادیبر اساس یک مطالعه جدید. مقامات بهداشتی آزمایش یک نمونه از 9,965 ساکنان برای یک آزمایش خون بین مارس 23 ژوئن 3. برخی از 57 درصد از آنها آنتی بادی است که نشان می دهد آنها را به ارتباط با این بیماری است.

مقامات گفت: این آزمون بر اساس یک نمونه تصادفی به اندازه کافی گسترده برای جلب این نتیجه گیری البته بعدها گفت که بسیاری از کسانی که مورد آزمایش قرار گرفتند ساکنان این بدترین آمار مناطق و بسیاری از در حال حاضر قرار داده شده تحت قرنطینه.

آزمون 10,404 سلامت کارگران — به طور کلی در نظر گرفته می شود در معرض خطر بالاتر — 30 درصد از آنها تا به حال آزمایش مثبت است.

برگامو بدترین-آمار شهرستان در ایتالیا با مرگ و میر افزایش 568 درصد بیش از میانگین مارس. استان گزارش 13,609 موارد است.

00:00 گرفتن در روز دوشنبه به روز رسانی در اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

aw/nm (AFP AP "رویترز" DPA)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب