Coronavirus آخرین: سخت-آمار اروپا برطرف محدودیت

آلمان و فرانسه و اسپانیا کاسته stay-at-home سفارشات اجازه می دهد میلیون ها نفر به بازگشت به برخی از صورت ظاهر

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

آلمان و فرانسه و اسپانیا کاسته stay-at-home سفارشات اجازه می دهد میلیون ها نفر به بازگشت به برخی از صورت ظاهر از نرمال. رهبران خواستار احتیاط در میان نگرانی های تازه خوشه از موارد. دنبال DW برای آخرین.

  • عفونت رای (R-value) در آلمان صعود دوباره پس از محدودیت هایی در زندگی عمومی شد سست
  • فرانسه و اسپانیا در حال کاهش محدودیت های خارج از شهرهای بزرگ
  • شده اند وجود دارد بیش از 4.15 میلیون ثبت موارد و برخی از 285,000 مرگ و میر ناشی از این ویروس
  • رئیس جمهور تهمت تایید کرده است معاون رئیس جمهور پنس را آزمایش کرده است منفی پس از دبیر مطبوعاتی خود قرارداد COVID-19

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

23:59 ما در حال حاضر بسته شده این مقاله است. برای مشاهده آخرین اخبار لطفا دیدن سهشنبه زنده به روز رسانی مقاله: مغلوب ساختن پیشی جستن نگران نیست بیش ویروس در کاخ سفید

23:55 یک گروه از زندانیان در یک زندان کالیفرنیا به دنبال آلوده خود را با کروناویروس امید از اوایل انتشار یک مقام ارشد پلیس گفت.

یک ویدیو ارسال شده در اجتماعی, رسانه های لس آنجلس کلانتر نشان داد زندانیان شلوغ با هم, های, یک فنجان یکبار مصرف و خرناس یک ماسک صورت.

"به نحوی وجود دارد برخی از باور اشتباه در میان اهل بیت جمعیت که اگر آنها آزمایش مثبت بود که راه را به زور به دست ما و به نوعی آزادی بیشتر زندانیان از زندان, محیط زیست و, که قصد ندارم به اتفاق می افتد" شهرستان کلانتر الکس بیانوبا گفت.

پس از این ویدئو به ضرب گلوله کشته شد 21 زندانیان باید آزمایش مثبت در این بخش از زندان "به عنوان یک نتیجه از رفتار" کلانتر گفت. در مجموع 357 زندانیان آلوده شده اند در این شهرستان است.

زندان, طرفداران اصلاحات را انکار و ادعا می کنند که زندانیان در تلاش بودند به خود آلوده و متهم کلانتر از تلاش برای "اهریمن جلوه دادن زندانی مردم است."

لوس آنجلس اتحاد زندانی برخی از 11,700 مردم و نزدیک به 40 درصد از آنها را در قرنطینه. بیش از 5000 منتشر شد زودتر برای جلوگیری از وقوع فاجعه بار.

23:18 ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دولت برتر آرمین Laschet خواستار محدودیت های برای مبارزه با گسترش این رمان coronavirus در آلمان پرجمعیت ترین دولت است.

پس از پایان این مستند در فرانسه دولت را مجبور به اعمال سخت تر قرنطینه اقدامات برای آن دسته از بازگشت از کشورهای اروپایی Laschet گفت: Rheinische Post. Premiers از همسایه راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع و Saarland نیز در مورد او گفت:.

در جریان اقدامات همه ورود به آلمان از خارج از کشور باید قرنطینه به مدت دو هفته گذشته از کسانی که به ورود با مجوز ویژه از جمله مسافران.

فرانسه و اسپانیا در زمان گام بلند خود را به مدت طولانی مستندات در دوشنبه, بالا بردن احتمال این که اروپا می تواند موج جدیدی از عفونت.

Laschet اضافه شده است که او نگران بود در مورد تظاهرات اخیر در برابر ویروس های مربوط به محدودیت و سیاسی از این بیماری همه گیر.

"این بخشی از دموکراسی است که شهروندان حق دارند و فرصتی برای بیان نظر خود را. اما این نگران کننده است که افراط گرایان از هر دو سمت راست و چپ اضافه کردن سوخت به بحث و گفتگو کنید و سعی کنید به سوء استفاده از آن برای مقاصد خود," او گفت:.

آلمان بیش از 172,000 تایید موارد و مرگ و میر 7,653.

22:27 تعداد موارد در شیلی پیشی گرفته است 30,000 دولت گفت: ساخت این چهارمین آلوده ترین کشور در آمریکای لاتین پس از برزیل و پرو و مکزیک است.

شیلی سلامت خبرگزاری پائولا Daza گفت: وجود داشته است 30,063 ثبت موارد منجر به مرگ 323 شهروندان روزنامه La Tercera گزارش شده است.

نسبتا پایین مرگ و میر نسبت داده شده به یک پاسخ اولیه به وقوع و تهاجمی تست. اما افزایش موارد به تازگی در حال حاضر قرار دادن نظام سلامت در حال رشد تحت فشار است.

22:20 ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا اعلام کرد که این خودروساز کالیفرنیا کارخانه مونتاژ خواهد شد از سرگیری عملیات در سرپیچی از دستور رسمی و تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

"تسلا شروع مجدد تولید امروز در برابر آالمدا کانتی قوانین" مشک توییتی. "من خواهد بود در خط با هر کس دیگری. اگر کسی دستگیر شده است سوال من است که تنها از آن من باشد."

اعلام این خبر پس از چند روز از نظرات آنلاین ساخته شده توسط مشک در مورد پتانسیل بازگشایی کارخانه و همچنین به عنوان یک طرح دعوی در دادگاه که او در آغاز اجازه می دهد تا تصویب به از سرگیری تولید.

"کالیفرنیا تصویب شده اما یک غیرمنتخب شهرستان رسمی غیر قانونی overrode" او هنوز توییتی. "همچنین سایر شرکت های خودرو سازی در آمریکا تایید شده را از سر گرفت. تنها تسلا شده است به طور خاص. این فوق العاده خراب کرد!"

مشک قبلا ادعا کرد که ممنوعیت تولید نقض "قانون اساسی ما آزادی & فقط ساده حس مشترک!"

هفته گذشته در کالیفرنیا اعلام کرد که برخی از تولید کسب و کار می تواند از سرگیری عملیات. اما دولت های محلی باید از این قدرت برای ادامه اعمال محدودیت حتی اگر آنها برداشته در سطح دولت است.

21:59 رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است که مایک پنس را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 اما او ممکن است محدود کردن تماس خود را با معاون رئیس جمهور.

"من می گویند که من و او خواهد بود صحبت کردن در مورد این که" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: وقتی پرسید که آیا او با توجه به محدود کردن تماس ها با پنس. "در طول این دوره قرنطینه ما احتمالا صحبت کنید."

"ما می توانید با تلفن صحبت," او اضافه شده است. "او آزمایش منفی بنابراین ما باید به درک که او می آید در تماس با بسیاری از مردم است."

21:49 سنگال اعلام کرد که بازگشایی مساجد و کلیساهاو سهولت دیگر ویروس های مربوط به محدودیت وجود بزرگترین کشور یک روز پرش در موارد روز دوشنبه.

مکان های عبادت دستور داده شد تا در ماه مارس در حالی که یک سپیده دم-به-غروب مقررات منع رفت و آمد نیز تحمیل شده است. روز دوشنبه در غرب کشور آفریقایی ثبت 177 موارد جدید از قبلی آن بالا روزانه 104. سنگال 1,886 تایید موارد با گزارش مرگ و میر 19.

21:08 اسلوونی است به اجازه می دهد بین المللی هوایی مسافری و ترافیک از روز شنبه پس از هشت هفته تعلیق به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس دولت اعلام کرده است.

در حالی که مسافران قادر خواهد بود برای ورود از طریق سرمایه لیوبلیانا بین المللی مسافر هواپیما قادر خواهد بود به زمین در این کشور کوچکتر فرودگاه تا ژوئن 12.

Fraport اسلوونی شرکت که در عمل اسلوونی بزرگترین فرودگاه در لیوبلیانا با استقبال از تصمیم اما گفت: اکثر هوایی تا به حال پرواز لغو شده و از این شهر تا پایان ماه مه.

اسلوونی است 1,460 تایید موارد و مرگ و میر 102.

20:36 کاخ سفید دستور کارکنان برای شروع پوشیدن ماسک در محل پس از دو ارشد مشاوران آزمایش مثبت مرگبار پاتوژن. آن گفت: تنها استثنا خواهد بود هنگامی که یک عضو هیات بود که در پشت میز خود.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را معاون رئیس جمهور مایک پنس شده اند بی اعتنا از استفاده از بهداشت عمومی دستورالعمل های خود را از جمله با پوشیدن ماسک در حضور دیگران. اما اقدامات جدید آمده پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را نوکر و پنس وزیر مطبوعات بود و هر دو آزمایش مثبت هفته گذشته است.

کاخ سفید مشاوره می آید که تعداد مرگ و میر در ایالات متحده می گذرد 80,000 ساخت آن کانون ویرانگر بیماری همه گیر. از اواسط ماه مارس روزانه تلفات است به طور متوسط حدود 2000.

مقامات بهداشت عمومی را مورد انتقاد قرار ناهموار پاسخ در سراسر آمریکا با برخی از کشورها در نظر گرفتن گام های بلند مستند اقدامات قبل از دیگران. اما مغلوب ساختن پیشی جستن خوش بینانه به نظر می رسد در روز دوشنبه.

"Coronavirus شماره ها به دنبال بسیار بهتر از رفتن به پایین تقریبا در همه جا" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "بزرگ پیشرفت در حال ساخته شده!"

19:43 در آلمان, خارجه بایرن نشان داده است که محدودیت خواهد بود ای اداره به شدت بیشتر جلو می رویم به خصوص در مورد تظاهرات عمومی. آلمان شاهد موجی از تظاهرات در برابر محدودیت در زندگی عمومی با برخی از افراد spouting تئوری های توطئه برای انجام با COVID-19.

"پلیس بیشتر خواهد شد به شدت در حال حاضر در تجمعات عمومی در هفته آینده," بایرن وزیر کشور یواخیم هرمان گفت باواریا رسانه ها.

چندین هزار نفر از مردم به خیابان ها ریختند در آخر هفته در شهرهای مونیخ آگسبورگ و نورنبرگ در اعتراض به محدودیت.

تظاهرات مجاز با تعداد محدودی از شرکت کنندگان و اجتماعی فاصله اقدامات باید رعایت شود.

Swathes از اروپا شروع فرایند طولانی از بازگشایی از coronavirus مستندات در روز دوشنبه با مقامات در کشورهایی مانند فرانسه و اسپانیا جسارت با کاهش نرخ مرگ و میر.

19:19 توییتر اعلام کرده است آن را هشدار به کاربران زمانی که یک صدای جیر جیر شامل مورد مناقشه و یا اطلاعات گمراه کننده در مورد کوروناویروس.

پلت فرم رسانه های اجتماعی را مورد رویکرد به چگونگی آن تصمیم می گیرد که توییتهایی برچسب و تنها به حذف پست ها که مضر هستند.

یک برچسب هشدار دهنده ظاهر می شود مطلب "برخی یا همه محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییت درگیری با راهنمایی از کارشناسان بهداشت عمومی در مورد COVID-19."

19:03 آلمان رابرت کخ موسسه گفت: میزان عفونت در کشور باقی مانده بالاتر از آستانه رسیدن به یک رکورد کم در هفته گذشته است.

میزان عفونت گاهی اوقات به نام "شماره R" بود که در 1.07, به مناسبت سومین روز متوالی است که باقی مانده آن را بالاتر از آستانه 1.0. روز یکشنبه این رقم در 1.13.

عفونت رای بیش از 1.0 به معنی مردم بیشتر در حال انقباض مرگبار پاتوژن نسبت به کسانی که در حال حاضر آن را داشته باشد. برلین هشدار داده است که یک "ترمز اضطراری" است که در جای خود در این رویداد مقامات تا به حال به دوباره تحمیل مستند اقدامات با توجه به افزایش عفونت.

"این افزایش در تولید مثل تعداد باعث می شود آن را لازم را برای رعایت توسعه بسیار نزدیک بیش از روزهای آینده" گفت: این موسسه است که وظیفه گزارش آمار و ارقام رسمی در این بیماری همه گیر در آلمان است.

18:44 به ارتش فرانسه شروع به از بین بردن یک بیمارستان صحرایی راه اندازی در اوج این بیماری همه گیر. خبر می آید که فرانسه گزارش داد افزایش روزانه مرگ و میر نسبت به یکشنبه.

بیمارستان تعیین شده بود تا در شهر مولوز به گسترش مراقبت های ویژه ظرفیت در شرق فرانسه است. تسهیلات ارائه 30 تخت های مراقبت ويژه.

وزیر دفاع فلورانس Parly می گوید: این واقعیت است که این تاسیسات است که دیگر مورد نیاز را نشان می دهد فرانسه است که در "پایان یک مرحله" این بیماری همه گیر. ده از تخت خواهد بود پرواز به خارج از کشور و خاک از مایوت, جزیره ای در اقیانوس هند است.

فرانسه گزارش داد 263 جدید و میر ناشی از کروناویروس در روز دوشنبه به عنوان مستند کاسته است برای اولین بار پس از دو ماه. این افزایش از روز شنبه زمانی که تنها 70 نفر گزارش شده است. به طور کلی 26,643 های مردمی در فرانسه.

18:00 جام حذفی آلمان نهایی قرار است به اتفاق در این سال در تاریخ 4 ژوئیه در برلین آلمان, فدراسیون فوتبال (DFB) اعلام کرد در روز دوشنبه.

فینال رقابت های شناخته شده به عنوان به DFB Pokal در آلمانی اصل میله میله را در 23 مه در پایتخت آلمان. در همراهی با محدودیت به منظور کاهش گسترش COVID-19 بازی را بدون تماشاگر در می ایستد.

به DFB گفت: نیمه نهایی برگزار خواهد شد در ژوئن 9 و 10 ژوئن با بایرن مونیخ مجموعه بازی اینتراخت فرانکفورت در حالی که چهارمین ردیف شهر زاربروکن را در بایر لورکوزن.

فدراسیون گفت که این تغییرات هنوز هم نیاز به رنگ سبز روشن با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به دولت است. آلمان بوندسلیگا بازی در مجموعه ای به سر در روز شنبه به عنوان اولین لیگ برتر اروپایی برای بازگشت به زمین در میان مداوم و همه گیر.

17:57 زمانی که کارخانه ها به حرکت آمد و مردم مجبور به ماندن در خانه در هنداقتصادی تاثیر واضحی بود. اما آن را به نفع محیط زیست است. در هند, گنگ رودخانه در حال تبدیل شدن به طرز محسوسی پاک کن. و حیوانات در حال بازگشت به رودخانه.

17:52 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد این کشور در سراسر کشور از اقامت در خانه سفارش پایان خواهد رسید روز سه شنبهبا وجود تعداد موارد در ادامه به افزایش است.

"از فردا 12 مه در سراسر کشور دوره غیر روز کاری تکمیل شده است. اما مبارزه با این بیماری همه گیر است هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید" پوتین گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی در روز دوشنبه.

تصمیم به نگه داشتن و یا بلند کردن هر گونه محدودیت در محل در حال حاضر می افتد به رهبران روسیه مناطق. پوتین دستور داد در سراسر کشور پرداخت می شود تعطیلات برای همه غیر ضروری کارگران در ماه مارس است.

با تعداد تایید COVID-19 مورد افزایش به 221,000 روز دوشنبه روسیه بزرگترین چهارم در سراسر کشور شیوع در جهان — آینده فقط در پشت بریتانیا است.

پایتخت مسکو و اطراف آن منطقه که در آن بیشترین تعداد از موارد گزارش شده را حفظ خواهد کرد آن مستند اقدامات در محل برای بقیه ماه. شهردار مسکو سرگئی سوبیانین هشدار داد در هفته گذشته که تعداد واقعی موارد احتمال سه برابر بیشتر گزارش شده است.

17:38 انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون متهم شده است از عدم برقراری ارتباط "با وضوح و اطمینان" توسط کارگر رئیس و رهبر مخالفان Keir Starmer.

"ما نمی توانیم بازگشت به جامعه ای که در آن ما کف زدن ما مراقبین یک بار در هفته که در آن نیمی از ما مراقبت کارگران پرداخت می شود کمتر از واقعی دستمزد زندگی می کنند," Starmer در بیانیه ای گفت.

جانسون به نظر می رسد در پارلمان بریتانیا پس از رونمایی انگلستان طرح جدید برای چگونه زمان مستند را به تدریج برداشته شود. جدید کاهش محدودیت تنها به درخواست انگلستان: رهبران و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی باید فاصله خود را از جانسون پیام جدید از "حفظ هشدار" و از مردم خواست تا در خانه بماند.

دستورالعمل های جدید دولت نیز تشویق پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و جلوگیری از حمل و نقل عمومی برای اولین بار. پس از گفتن برخی از مردم شروع به رفتن به محل کار "این هفته" در یکشنبه شب جانسون نیز متهم شده است نه برقراری ارتباط موثر — در واقع مردم در انگلستان را تشویق به بازگشت به کار از شنبه به بعد.

Großbritannien TV Ansprache Boris Johnson Lockerungen Coronamaßnahmen (AFP)

جانسون تلویزیونی پیام مورد انتقاد قرار گرفت دولت و مخالفان برای بالا بردن سوالات بیشتر از پاسخ

17:10 به مرگ و میر در ایتالیا افزایش یافت 179 به 30,739 در روز دوشنبه در مقایسه با 165 روز قبل مقامات گفته اند.

تعداد کل موارد یافت 744 از 802 در روز یکشنبه. این بود که کمترین تعداد موارد گزارش شده از مارس 4.

تعداد زیادی از مردم در مراقبت های ویژه نیز کاهش یافته و به پایین ترین تعداد در بیش از دو ماه: 999 نفر است.

تعداد کلی موارد در ایتالیا در حال حاضر در 219,814. ایتالیا سومین تعداد مرگ در جهان پس از ایالات متحده و انگلستان است.

مدنی حفاظت آژانس همچنین گفت که 1.702 میلیون نفر در حال حاضر تست شده برای این ویروس از جمعیت 60 میلیون.

16:50 کشور از گرجستان کاسته محدودیت در اکثر فعالیت های اقتصادی تا حد زیادی به استثنای مراکز خرید بزرگ و لباس های خرده فروشان.

برای بسیاری از گرجی آن را تسکین بود و پس از دولت موقت توقیف غیر ضروری کسب و کار و تاسیس یک حکومت نظامی تحت دولت از اقدامات اضطراری.

"ما تمام شده است در انتظار به شدت برای بازگشت به نوعی از حالت عادی," کتابفروشی دستیار Lamara Sordia گفت: Agence France-Presse.

قفقاز ملت تنها گزارش 638 مورد تأیید و 11 مرگ و میر. اما آن را در زمان تعیین سریع گام های اولیه در این بیماری همه گیر برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

شوروی سابق ملت برنامه اجازه می دهد تا گردشگری داخلی توسط اواسط ماه ژوئن و باز کردن این کشور به گردشگران خارجی در ژوئیه 1.

16:40 رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت: "آهسته و مداوم بلند کردن اجسام از مستندات" کلیدی است.

دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت که "بلند کردن مستندات هر دو پیچیده و دشوار است" و خواستار "مراقبت شدید."

وی با ذکر نمونه هایی از آلمان و کره جنوبیکه کوچک دیده می شود شتاب در تعدادی از عفونت های جدید از محدودیت ها کاسته شد. Tedros گفت که این کشورها باید اقدامات در محل در صورت دوم سنبله. هرچند که همچنان امیدوار.

"در حال حاضر ما شاهد برخی از کوچک امید به عنوان بسیاری از کشورهای خروج این مستندات" دکتر مایک رایان گفت. "همیشه وجود دارد احتمال که این ویروس طول می کشد خاموش, دوباره," او اضافه شده است.

16:14 آلمان موافقت کرده است به صرف €750 میلیون ($812 میلیون دلار) در یک برنامه برای توسعه و توزیع واکسنو تحقیقات وزیر آنیا Karliczek اعلام کرده است.

حدود نیم میلیارد یورو خواهد شد نسبت به گسترش آزمایشی ظرفیت در آلمان و بقیه پول را به توسعه ظرفیت تولید است. اعلام می آید پس از جلسه هیئت دولت به رهبری آنگلا مرکل.

هدف اصلی از این بودجه جدید برنامه است که اجازه می دهد آزمایش های بالینی برای کار با تعداد زیادی از شرکت کنندگان از شروع. پرسنل پزشکی و یا دیگر کارگران ضروری می تواند شامل آزمایش داوطلبانه اساس Karliczek گفت.

15:33 به Ogala سو و شایانی رودخانه سو سازمان ملل در ایالت داکوتای جنوبی در حال رد تلاش های جمهوری خواه فرماندار کریستی Noem به نیروی قبایل را به پایین coronavirus سلامتی نقاط روی زمین است.

روز جمعه Noem بود threated اقدام قانونی اگر در پست های بازرسی فدرال و ایالتی بزرگراه بودند حذف نشده در عرض دو روز یک حرکت است که نقض هر دو حاکمیت قبیله ای و همچنین قراردادهای بین دولت و سو دولت. اینجا بیشتر بخوانید.

15:15 مراکز خرید در دانمارک از سر گرفته عملیات به عنوان نوردیک کشور برطرف مستند اقدامات با هدف مهار رمان coronavirus.

در کپنهاگ فروشگاه قرار داده تا نشانه گفتن می تواند مشتریان آنها استقبال نشده اگر آنها تا به حال سرفه و تب و یا هر گونه مشکلات در تنفس.

هفته آینده دانمارکی مقامات برنامه ریزی برای مجوز رستوران ها و کافه ها برای بازگشایی همراه با کلیساها و مساجد تحت مبهوت بازگشایی طرح. اولیه ثانویه مدارس نیز مجاز به باز کردن در آن زمان.

The first customers return in Field's, Shopping Center, in Copenhagen, Denmark (picture-alliance/dpa/L. Sabroe)

دانمارک و فروشگاه و مراکز خرید و دیگر خرده فروشان در حال حاضر مجاز به باز کردن

در ضمن نروژ بازگشایی مدارس با کلاس های اختصاص داده شده به اجتماعی فاصله و بهداشت شخصی. معلمان هشدار داد که دانش آموزان بازی شوخی در دانش آموزان شخص فرستاده می شود جایی که آنها را مجبور به از سرگیری آموزش از راه دور. نمونه هایی از شوخی شامل عمدا سرفه در دانشجویان.

15:00 تست های بالینی هستند تنها راه برای واکسن. هنوز از خودتان بپرسید: آیا شما یک شات خطرات ناشناخته برای کمک به بشریت ؟ گوش دادن toDW علوم پادکست برای مصاحبه با یکی از داوطلبان از پیشرو دادگاه در انگلستان است.

14:40 یک زن باردار و شوهرش در یک خانه پناهندگان در غرب آلمان نیست به اندازه کافی محافظت از COVID-19 دادگاه حکم داده است.

زن و شوهر دیگر نمی خواهد نیاز به زندگی در خانه مشترک برای پناهجویان پس از آنها مطرح نگرانی های بهداشتی در مورد تسهیلات در غرب شهر رهین.

در اورژانس درخواست تجدید نظر به دادگاه, زن و شوهر گفت: آن امکان پذیر نیست به موقف اجتماعی فاصله قوانین داخل تنگ تسهیلات. آنها همچنین گزارش دادند که برای به اشتراک گذاشتن امکانات بهداشتی با ساکنان دیگر که وجود ندارد به اندازه کافی تمیز کردن لوازم در محل اقامت.

14:10 حدود نیمی از جمعیت اسپانیا است که با بهره گیری از اولین روز کاسته محدودیت های بسیاری از رفتن به کافی نت ها برای اولین بار در دو ماه. جدید-آزادی یافت آمد به اسپانیا گزارش داد که کمترین روزانه مرگ و میر به مدت هفت هفته.

روزانه مرگ و میر کاهش یافته و به 123 روز دوشنبه از یک رکورد 950 در اوایل ماه آوریل.

کافه کاربران در شهرستانها مانند سویل بودند خدمت توسط کارکنان انتظار در ماسک و اجتماعی فاصله اقدامات بودند در محل. تا به 10 نفر هم اکنون می توانید جمع آوری و مردم می توانند حرکت آزادانه تر را در درون خود استان است.

اما برای ساکنان مادرید و بارسلونا, که شده است به خصوص به شدت ضربه مستند شده است برداشته و کافه ها و رستوران ها بسته باقی می ماند.

اسپانیا یکی از بدترین آمار را در میان کشورهای اروپایی است و 224,350 تایید موارد با 26,621 مردم مرده است.

Spanien - Ausbruch von Corona in Sevilla (Reuters/J. Nazca)

سویل یکی از مکان های است که اجازه داده شد برای سهولت محدودیت کافه باز برای اولین بار در هفته

13:50 در این سال به سال بزرگ برای مالزی گردشگری بخش. هتل ها و خطوط هوایی انتظار میلیون ها نفر از مهمانان است.

چه آمد به یک ویروس بود. و با آن بدترین بحران مالزی صنعت گردشگری تا کنون مواجه شده است. اینجا بیشتر بخوانید.

13:45 تایید coronavirus موارد در خلیج عربی متحده پیشی گرفته 100,000 به مقامات بهداشت عمومی مبارزه برای مهار مرگبار پاتوژن. ایالات متحده شامل عربستان سعودی امارات متحده عربی و قطر, در میان دیگران.

عربستان سعودی گزارش شده بیش از 39,000 موارد مثبت. پادشاهی موفق به نگه داشتن میزان مرگ و میر نسبتا پایین در حدود 250 همراه با قطر که گزارش شده بیش از 23,000 تنها با 14 مرگ و میر. امارات متحده عربی اما, ثبت بیش از 18,000 عفونت و نزدیک به 200 مرگ و میر.

با وجود تلاش های اولیه برای جلوگیری از شیوع این رمان coronavirus اتحاد بیشتر در میان کارگران مهاجر که اغلب موضوع به زندگی در محله های نزدیک در کثیف شرایط. برخی از کشورها مانند قطر گسترش داده اند سعی در مقابله با این مشکل را با گسترش دسترسی به بهداشت و درمان اما کارشناسان معتقدند بیشتر می تواند انجام شود در معرض خطر جوامع است.

ادامه مطلب: Coronavirus عمیق تر خطرات برای کارگران مهاجر در خلیج فارس

13:21 در اینجا این است که خلاصه ای از آخرین, آسیایی, coronavirus اخبار:

هند در گزارش خود بزرگترین روزانه افزایش عفونت با رمان coronavirus روز دوشنبه با 4,213 موارد جدید را تایید کرد. این کشور از 1.3 میلیارد دلار در حال حاضر بیش از 67,000 موارد با مرگ و میر 2,206. با وجود افزایش این کشور در حال برنامه ریزی در آرامش آن مستند اقدامات تحمیل 54 روز پیش. در میان چیزهای دیگر آن در حال آماده شدن برای از سرگیری آن قطار که در زمان عادی استفاده می شود توسط برخی از 23 میلیون نفر روزانه. این مستند که انتظار می رود برای پایان دادن به در مارس 17.

برجسته ترین پارک در چین, شانگهای, دیزنی لند, شده بازگشایی شد به عنوان کشور مبدا از زمان همه گیر به تدریج شل آن coronavirus محدودیت. تنها تعداد محدودی از بازدید کنندگان — با ماسک صورت — مجاز و برخی از جاذبه های است که اجازه نمی اجتماعی فاصله اقامت بسته شده است. روز دوشنبه این کشور گزارش شده 17 مورد جدید پنج در اصلی کانون ووهان. این افزایش که می آید پس از یک هفته از تک رقمی را افزایش می دهد نگران است مقامات بهداشتی.

Shanghai Disneyland resumed operations the same day for the first time since late January (Imago Images)

دیزنی لند شانگهای از سر عملیات در همان روز برای اولین بار از اواخر ماه ژانویه

کره جنوبی با تاخیر در بازگشایی مدارس پس از نمرات از عفونت های جدید یافت شد مرتبط با شب-باشگاه بازدید کنندگان است. مدرسه بازگشایی برنامه ریزی شده برای روز شنبه شروع با سالمندان دبیرستان.

سریلانکا خواسته است هر دو دولت و بخش خصوصی و کارگران به سر کار پس از نزدیک به هشت ماه از مستند, در این جزیره است. اما رستوران مشروب, فروشگاه, فروشگاه های لباس و ورزشگاه بسته باقی می ماند. حمل و نقل عمومی محفوظ است تنها برای افرادی به کار است. این کشور تا به حال 856 تایید موارد COVID-19 با 9 مرگ و میر.

بنگلادش گزارش شده بیشترین روزانه افزایش عفونت به تاریخ در 1,034 موارد بالا بردن مجموع آن به 15,691. مرگ و میر می ایستد در 239.

13:00 دوستداران آبجو در جمهوری چک خشنود بیش از بازگشت از باغ آبجو در روز دوشنبه به عنوان دولت نقل مکان به استراحت بیشتر COVID-19 محدودیت.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که در اواخر صبح مشتریان پر نیمی از جداول در تاریخی U Pinkasu میخانه در مرکز پراگ — با نیم دیگر بسته به علت اجتماعی فاصله گرفته است.

"با توجه به آبجو است که در نهایت در یک شیشه ای به جای یک لیوان از دور آن را کاملا بزرگ است" بازنشسته ایوان Verner و گفتگو کرد.

طرح دولت برای بازگشایی باغ آبجو و رستوران تراس یکی از مهمترین پیش بینی اقدامات در جمهوری چک که در حال حاضر دارای عنوان بزرگترین مصرف کنندگان آبجو سرانه.

برخی از سالن های مراکز خرید سینما مدارس و کسب و کارهای دیگر اجازه داده شد به بازگشایی در جمهوری چک و همچنین موزه ها و گالری های هنری. دولت همچنین مصوب مراسم عروسی و فرهنگی و یا مذهبی حوادث, کمتر از 100 نفر است.

از بعد از ظهر دوشنبه از جمهوری چک گزارش داد 8,123 تایید COVID-19 موارد و 280 مرگ و میر. این کشور یکی از اولین در اروپا به تصویب اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از گسترش ویروس.

Tschechische Republik Prag Pup Bier Selfie (Reuters/D.-W. Cerny)

12:13 به دولت آلمان قصد دارد برای افزایش سهام خود در راه آهن ملی اپراتور Deutsche Bahnاست که دچار ضرر و زیان بزرگ به عنوان یک نتیجه از coronavirus بحران است. با استناد به یک سیاست کاغذ نوشته شده توسط امور مالی و حمل و نقل وزارتخانه آژانس خبری DPA گفت: دولت انتظار Deutsche Bahn به از دست دادن تا €13.5 میلیارد دلار ($14.6 میلیارد دلار) نقدینگی از طریق این بحران که ناشی از یک افت شدید در تعداد زیادی از مردم با استفاده از قطار و مربوط به قطع خدمات راه آهن.

به برق وصل کردن شکاف دولت آماده است تا به جبران 80 درصد از تلفات با افزایش آن سرمایه سهام از زمان تخمین زده €6.9 میلیارد€8.4 میلیارد دلار با توجه به این مقاله است. این حرکت می توان موضوع را به تصویب از اتحادیه اروپا کمک های دولت تنظیم کننده.

در یکی دیگر از اندازه گیری به کمک زده شرکت و بدهی های جاری کلاه از برخی از €25 میلیارد دلار است مطرح شود — مبلغ دویچه بان تا به حال تقریبا به قبل از همه گیر رسید.

راه آهن گروه خود را متعهد به معرفی پرسنل و مواد کاهش اقدامات به لحن €51. میلیارد دلار با توجه به سند

11:57 وزیر اقتصاد آلمان پیتر Altmaier است گفت که او انتظار ندارد coronavirus به علت تاخیر در ساخت و ساز از یک کارخانه تسلا در آلمان, خارجه براندنبورگ.

"من فرض وجود دارد را نمی توان قابل توجهی از تاخیر او گفت:" روز دوشنبه در برلین گفت که دولت همچنان در تماس با ما ماشین های الکتریکی تولید کننده. تسلا تغییر نکرده است برنامه های خود را برای ساخت یک کارخانه در گرونهید در نزدیکی برلین, او گفت:. این کارخانه می تواند ایجاد چندین هزار شغل جدید در این منطقه است.

تسلا قصد دارد برای ساخت تا 500,000 اتومبیل های برقی از یک سال در آن کارخانه در آلمان برای اولین بار تمام اتومبیل های آینده در سال 2021. شرکت سرمایه گذاری چندین میلیارد یورو سرمایه گذاری.

11:30 حمل و نقل عمومی در پاریس تلاش می کند با ازدحام شدید به عنوان یک سخت 54-بعد مستند به پایان رسید در فرانسه. پخش BFMTV نشان داد صحنه های بسته بندی شده مترو اتومبیل و روزنامه لوموند عکس به اشتراک گذاشته شده از جمعیت زیادی سوار شدن به قطار در Gare du Nord ایستگاه هر چند ازدحام در ایستگاه دیگر باقی مانده است متوسط.

دولت دستور کارفرمایان است که کارکنان باید در ادامه کار از خانه به عنوان آنجا که ممکن است با وجود مستند بلند کردن اجسام. مسافر ملزم به پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی و پلیس ضد شورش اعزام شدند برای نظارت بر تماس های ورودی مسافران.

وزیر حمل و نقل Jean-Baptiste Djebbari گفت: مترو شلوغ صبح روز دوشنبه بود که به دلیل سنگین و جاری شدن سیل بیش از آخر هفته بود که به طور موقت کاهش می یابد مترو خدمات.

با 26,380 مرگ و میر, یکشنبه, فرانسه یکی از کشورهای اروپایی بیشتر متاثر از شیوع کروناویروس. در طول مستند نفر تنها مجاز به ترک خانه خود را برای دلیل ضروری بود و به حمل یک امضا اعلامیه بیان دلیل برای بودن در ملاء عام. محدودیت های بسیاری در اثر باقی می ماند.

11:18 پایتخت آلمان برلین, باز, جدید اورژانس بیمارستان صحرایی در مورد بیمارستان های دیگر در این شهرستان در حال غرق COVID-19 بیماری همه گیر.

در حال حاضر در بیمارستان است که می تواند تا 1000 تخت, هیچ بيماران است. اما برلین سلامت بالا, رسمی, Dilek Kalaysi اشاره به اسپانیا و ایتالیا و نیویورک به عنوان مثال از اینکه چگونه حتی مجهز به سیستم های پزشکی می تواند تبدیل به بیش از حد.

اگر چه آلمان موفق به کاهش میزان عفونت در طول هفته های گذشته با استفاده از lockdown اقدامات و در نتیجه حفظ ظرفیت کافی در آن بیمارستان به رای شده است لبه تا دوباره در روزهای اخیر بالاتر از R-ارزش 1. این به این معنی است که هر فرد آلوده می تواند به آلوده کردن بیش از یک نفر دیگر یک روند است که اگر آن را در ادامه می تواند منجر به موج دوم این بیماری همه گیر.

10:58 سنگال با شهر مقدس طوبیهای قبلی کانون برای شیوع کروناویروس در کشور شده است در برخورد با یک موج دوم از عفونت. سخت مستند اقدامات به معنای این شهرستان با تجربه دو هفته آرامش در مواردی بین مارس 26 مارس 11, زمانی که یک 27th مورد تایید شد. پس از 190 موارد ثبت شده است — یک sevenfold افزایش است.

موج اولیه شکست در مارس فقط قبل از این شهرستان بود که با توجه به میزبان اسلامی جشنواره مذهبی با حضور هزاران نفر. مقامات تحمیل غروب به طلوع حکومت نظامی و راه اندازی برنامه های آگاهی دهی.

سنگال ثبت کرده است در مجموع بیش از 1700 موارد و 19 مرگ و میر تعداد در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی. اما سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که آفریقا می تواند تبدیل شدن به بعدی سر چشمه برای رمان coronavirus.

10:23 یک عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا (ECB) گفت: موسسه مالی ادامه خواهد داد "مصمم" در آن خرید اوراق قرضه طرحبا وجود حکم یک دادگاه آلمان گفت: مکانیزم رفت و در برابر در قانون اساسی این کشور.

"ما ادامه خواهد داد برای اجرای PSPP (بخش دولتی در برنامه خرید) فقط مانند سایر سیاست های پولی اقدامات در راستای دستور اجرایی" عضو هیئت مدیره ایزابل Schnabel گفته روزنامه ایتالیایی لا Repubbica. "این پیام به نظر می رسد که درک بازار," او اضافه شده است.

هفته گذشته در آلمان دادگاه قانون اساسی گفت: بانک مرکزی اروپا محرک برنامه رفت و تا حدودی در برابر آلمان اساسی است.

حاکم با چالش های قبلی تصمیم دادگاه عدالت اروپا که تا به حال حکم داد که چند میلیارد دلار-یورو-برنامه اوراق قرضه خرید شد حقوقی تحت قوانین اتحادیه اروپا.
اقتدار قانون اتحادیه اروپا بیش از قانون ملی یک اصل کلیدی در اتحادیه اروپا. دادگاه آلمان تصمیم به لغو این تصمیم می تواند پیامدهای گسترده.

10:13 اقتصاد آلمان کاهش یافت و تنها 2.1 درصد نسبت به سه ماهه گذشته با وجود نابسامانی های coronavirus بحران, بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط خبرگزاری رویترز در میان اقتصاددانان از 34 بانک ها. افت بزرگترین از سال 2009 بحران مالی اما هنوز هم در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه یورو این بررسی نشان داد با فرانسه سقوط 5.8 درصد و ایتالیا 4.7%.

ایتالیا نیز تجربه نزدیک به 30 ٪ در سال در سال کاهش در تولید صنعتی در ماه مارس میان یک coronavirus مستند رم-ملی بر اساس آمار رسمی سازمان Istat گزارش روز دوشنبه. وجود دارد 28.4 درصد سقوط در مقایسه با ماه فوریه ، بازتابی از ویرانی های ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس در این کشور که روز یکشنبه گزارش داد بیش از 30 ، 000 مرگ و میر و حدود 220,000 عفونت.

دولت آلمان گفته است که انتظار بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ دوران با تولید ناخالص داخلی کاهش 6.3%. دویچه بانک است و حتی بدبین با آن ارزیابی پیش بینی 9 درصد افت.

ادامه مطلب: چرا در آلمان کاهش ساعت طرح نمی خواهد کار طولانی مدت

09:33 عنوان اسپانیا همچنان به سهولت محدودیت در زندگی عمومی خارج از مادرید و بارسلونا این کشور روزانه coronavirus مرگ و میر کاهش یافته است یک بار دیگر.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 123 نفر بیش از 24 ساعت گذشته به پایین ترین سطح در هفت هفته.

به طور کلی مرگ و میر از این بیماری همه گیر رز به 26,744 روز دوشنبه از 26,621 در روز قبل. تعداد موارد تایید شده گل رز برای 227,436 از 224,390 در روز یکشنبه.

09:00 مراکز خرید باربر مغازه های آرایشگاه و سالن زیبایی بازگشایی برای کسب و کار در سراسر ترکیه برای اولین بار در هفت هفته. دولت این گذاشته سخت اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

مراکز خرید باید به بررسی مشتریان درجه حرارت در ورود محدود کردن تعدادی از مشتریان به حداقل یک به ازای هر 10 متر مربع (108 متر مربع) و اطمینان حاصل شود که هر کس با پوشیدن ماسک. دادگاه های مواد غذایی, سینما و کودکان مناطق بازی بسته باقی خواهد ماند.

خدمات-ارائه دهندگان مانند کمد مو و آرایشگاه های مورد نیاز به کار بر روی یک انتصاب اساس تنها پوشیدن ماسک های صورت و شفاف صورت محافظ و استفاده از حوله های یکبار مصرف و مواد دیگر است.

روز یکشنبه ارشد شهروندان اجازه داده شد به ترک خانه های خود را برای چند ساعت برای اولین بار در نزدیک به دو ماه.

An elderly couple sit outside for the first time in 7 weeks in Turkey (picture-alliance/dpa/A. C. Sencar)

08:50 سیاستمداران در پاکستان می گویند که آنها تمایلی به حضور در ویژه جلسات مجلس در این بیماری همه گیر کوروناویروس پس از قانونگذاران آزمایش مثبت پیش رو است ،

"من تصمیم خود را برای حضور در جلسه امروز پس از coronavirus آزمون چند از نمایندگان مجلس و کارکنان دبیرخانه آمده اند مثبت" وزیر علوم و فناوری و فواد Chaduhry در توییتر نوشت.

آن را اجباری برای نمایندگان مجلس برای تست Covid-19 جلوتر از مجلس ملی و مجلس سنا در جلسات مجموعه را به طور جداگانه بودند که requisitioned توسط مخالفان.

"مجلس جلسات باید به تعویق افتاد برای جلوگیری از عواقب خطرناک" سلیم Mandviwala معاون مجلس سنا در بیانیه ای گفت.

مجمع ملی بلندگو نیز در میان کسانی که آزمایش مثبت است.

بیش از 30000 نفر آلوده شده اند در پاکستان تا کنون و 667 از جمله پیراپزشکی کارکنان فوت کرده اند. حدود 10000 نفر گزارش شده در هفته گذشته است.

08:39 روسیه گزارش کرده است یک رکورد افزایش در تعداد coronavirus عفونت با 11,656 موارد جدید در 24 ساعت گذشته یک پدیده مقامات نسبت به عظیم تست برنامه.

این کشور coronavirus پاسخ مرکز همچنین گزارش 94 جدید مرگ و میر در نظر گرفتن کلی مرگ و میر به 2,009 مردم است.

شهردار مسکو سرگئی سوبیانین هفته گذشته گفت که تا 2.5 درصد از سرمایه 12.7 میلیون نفر یا حدود 300,000 می تواند آلوده شده اند.

روسیه شده است در بخشی اقتصادی shutdown از اواخر ماه مارس با تنها ضروری صنایع مجاز به ادامه فعالیت است.

07:31 در غرب آلمان در شهر بوخوم, 22 کارگران در کشتارگاه باید آزمایش مثبت برای coronavirus رسانه ها می گویند. این می آید پس از موارد عفونت گسترده در میان کارگران در دو کشتارگاه در کوزفلد و ارارکنسچویکک. هر سه در شهرستانها هستند و در همان ایالت نوردراین-وستفالن.

بسیاری از 205 افراد آلوده در کوزفلد شد مهاجران از اروپای شرقی زندگی در خانه مشترک.

NRW وزیر بهداشت کارل یوزف Laumann گفت: برآورد 17,000-20,000 کارکنان در همه دولت 35 کشتارگاه خواهد بود آزمایش COVID-19 شامل همه 1,200 کارگران در کوزفلد گیاه.

07:14 در اسپانیانیمی از کشور را 47 میلیون نفر در حال حاضر مجاز به ترک خانه های خود را آزادانه در فاز اول آرامش بخش مستند اقدامات شده اند که در جای خود از اواسط ماه مارس.

در مناطق مشمول تسهیلات, مغازه های کوچک و وابسته در سالن خواهد شد مجاز به باز کردن برای اولین بار در نزدیک به دو ماه. جلسات گروه به 10 نفر نیز مجاز است.

دو تا از بزرگترین شهرهای مادرید و بارسلونا باقی مانده تحت سخت محدودیت. مقامات اسپانیایی گزارش داده اند 24,350 موارد عفونت — بالاترین تعداد در اروپا — و 26,621 مرگ و میر.

06:54 در یمن, مقامات اعلام کرده اند جنوبی شهرستان بندر عدن به عنوان یک "آلوده" شهر پس از یک افزایش در تعداد coronavirus موارد وجود دارد برای 35. چهار نفر اند از این بیماری در این شهرستان است که در خدمت به عنوان سرمایه های موقت در میان یک جنگ داخلی در حال اجرا.

در مجموع 51 مورد گزارش شده در مناطق تحت عربستان-حمایت دولت کنترل در حالی که رقیب جنبش حوثی که کنترل های اصلی پایتخت از صنعا گزارش کرده فقط دو مورد و یک مورد مرگ. به عدن مبتنی بر دولت را متهم به حوثی مقامات پوشش شیوع در صنعا اما آنها را انکار کند ،

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که این ویروس در حال انتقال بدون مانع در کشور فقیر که سیستم بهداشت و درمان شده است خرد در میان پنج سال جنگ. میلیون ها نفر از مردم وجود دارد نیز باقی می ماند در آستانه قحطی.

06:33 به انگلستان دولت تحت فشار است به بازگشایی مرزهای خود و محدود کردن دوره قرنطینه برای ورودی مسافران است. اپراتور فرودگاه هیترو به نام وزیران به پخش کردن برنامه های در چگونه مسافرت های بین المللی به انگلستان خواهد شد دوباره بعد از تعداد مسافر سقوط 97 درصد در ماه آوریل است.

هیترو که قبل از همه گیر زده بود شلوغ ترین فرودگاه اروپا گفت که دولت بریتانیا برنامه ریزی برای 14 روز در قرنطینه برای ورود به آن معنا است که تعداد بسیار کمی از مردم سفر خواهد بود.

بودجه خطوط هوایی easyJet همچنین از دولت خواست برای حفظ قرنطینه نیاز به یک حداقل و گفت: محدودیت ها نباید فراتر از مستند.

بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفت برای سفارش بین المللی ورود به انزوا زمانی که این ویروس برای اولین بار در زمان نگه دارید و در طول مستند.

ادامه مطلب: انگلستان بوریس جانسون نشان می دهد برنامه به راحتی ویروس محدودیت

06:19 آلمان است بیشتر کاهش محدودیت در زندگی عمومی با وجود عفونت رای (R-value) بالای 1 برای دومین روز. این رقم نشان می دهد که هر فرد آلوده می گذرد این ویروس به حداقل یک دیگر.

در غرب ایالت نوردراین-وستفالن در ورزشگاه و سالن های ورزشی مجاز به بازگشایی شده است. رستوران می تواند دوباره تحت شرایط خاصی.

در ایالت نیدرزاکسن در کشور رستوران ها و کافه ها می تواند دوباره در خدمت مواد غذایی در سایت. براندنبورگ و بادن-وورتمبرگ در میان دیگران, آرامش بخش محدودیت در مجامع عمومی. در بایرن, باغ وحش, موزه ها و کتابخانه ها می تواند در حال حاضر بازگشایی با سخت اجتماعی فاصله در محل.

06:00 در آوریل 39 درصد از ماشین های آلمانی شرکت58% رستورانو 43 درصد از آژانس های مسافرتی axed کارکنان با توجه به اطلاعات جدیدی از این کشور Ifo موسسه تحقیقات اقتصادی.

"از هم اکنون در بحران خواهد شد تاثیر بر بازار کار آلمان گفت:" کلاوس Wohlrabe سر از بررسی در Ifo. بالاتر از میانگین اخراج شد ساخته شده در همه بخش ها به غیر از داروسازی, موسسه گفت.

از نظر جغرافیای کشورهای آلمان از بایرن و بادن-وورتمبرگ ثبت ترین موانعی در حالی که Saarland و راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع شانس بهترین.

آلمان دریافت کرده است تحسین برای آن کاهش می یابد ساعت (Kurzarbeit) برنامه که در آن دولت یارانه دستمزد شرکت به نیاز به کاهش ساعت کار با توجه به رکود. بیش از 370,000 شرکت های اعمال شده برای این طرح است.

05:35 فرانسه است با احتیاط در حال ظهور از یکی از اروپا و دقیقترین مستندات به مغازه ها و سالن های باز برای اولین بار در تقریبا دو ماه. فرانسوی ساکنان خواهد شد در حال حاضر مجاز به سفر تا 100 کیلومتر (62 مایل) اما تنها به دلایل حرفه ای مجالس ترحیم و یا مراقبت از بیمار.

دولت آمریکا خواست با احتیاط با برخی از مناطق از جمله منطقه پاریس باقی مانده "مناطق قرمز" و موضوع به محدودیت های اضافی. مردم در سراسر کشور نیز هنوز توصیه برای کار از خانه اگر آنها قادر به انجام این کار.

مدارس را بازگشایی به تدریج شروع این هفته با, مدارس, بازگشایی هفته بعد از تنها در مناطق کمتر تحت تاثیر Covid-19.

فرانسه که رسمی مرگ و میر در جهان است پنجم-بالاترین حال اجرا یک هشت هفته مستند از مارس 17 با ساکنان تنها مجاز ضروری برای خرید کار و یک بیت از ورزش است.

05:25 نیوزیلند است شروع به کاهش بیشتر محدودیت پس از برنده شدن در نبرد خود را در برابر coronavirus. نخست وزیر Jacinda protocol wine studio اعلام کرد که از پنج شنبه, رستوران ها, کافه ها سینما ها و مراکز خرید می تواند بازگشایی شده است. مسافرت داخلی نیز خواهد شد مجاز است. اکثر مدارس راه اندازی مجدد خواهد شد در هفته آینده. مجامع عمومی محدود خواهد شد به حداکثر ده نفر است.

04:05 coronavirus گسترش در آلمان ممکن است شتاب دوباره با توجه به یک شاخص است. رابرت کخ موسسه (RKI) برای بیماری های عفونی می گوید: این به اصطلاح تولید مثل (R) تعداد باقی مانده است بالای 1 برای دومین روز در 1.13 برای یکشنبه از 1.10 یک روز پیش از آن.

R-شماره نرخ که در آن یک فرد آلوده گسترش این ویروس به دیگران است. RKI بارها تاکید کرد که برای شیوع بیماری به تدریج پایین رفتن نرخ باقی می ماند و باید زیر 1 اما آلمان پیشی گرفته است که نرخ از روز شنبه.

این موسسه گفته است که به دلیل نوسانات در آمار است که می تواند تشدید شده به طور کلی کاهش در تعداد آن هنوز می تواند ارزیابی می شود "آیا این روند از عفونت های جدید است که در حال سقوط در هفته های اخیر ادامه داده و یا اینکه آیا تعداد موارد افزایش یافته است دوباره."

RKI بود نیز گفت: در ماه آوریل که پویایی coronavirus همه گیر شود باید مورد بررسی با تعداد کپی به عنوان تنها تمرکز. آن است که یک "عامل مهم" اما "تنها یک اندازه گیری در میان بسیاری از" گفت: RKI جمهور Lothar Wieler.

تعداد coronavirus عفونت در آلمان مشخصی توسط 357 روز دوشنبه با در نظر گرفتن مجموع مورد شمارش به 169,575. مرگ و میر افزایش 22 به 7,417.

03:16 تعداد coronavirus عفونت در آلمان افزایش یافت 357 روز دوشنبه با در نظر گرفتن مجموع مورد شمارش به 169,575. آخرین آمار از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد افزایش در مرگ و میر 22 به 7,417.

 03:14 دیزنی لند شانگهای بازگشایی به بازدید کنندگان در روز دوشنبه با ماسک-پوشیدن کاربران ریختن برای اولین بار در بیش از سه ماه. با چین آغاز به سهولت آن coronavirus محدودیت پارک اجازه خواهد داد که تعداد محدودی از بازدید کنندگان.

برخی از جاذبه های این پارک خواهد شد باقی می ماند بسته تحت اجتماعی فاصله پروتکل های. روز دوشنبه بازدید کنندگان برای بررسی تب در ورودی.

02:10 معاون رئیس جمهور مایک پنس برنامه ای برای بازگشت به کاخ سفید روز دوشنبه پس از خود جدا برای آخر هفته. یک دولت رسمی گفت که او به طور داوطلبانه نگه داشتن فاصله خود را از دیگر افراد در خط با راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" سخنگوی Devin اومالی در بیانیه ای گفت.

پنس مشاور تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 هفته گذشته پس از آن سه کلید مقامات ما coronavirus پاسخ تیم خود در انزوا.

01:45 چین گزارش کرده است 17 موارد جدیدی از کروناویروس که بالاترین افزایش روزانه از مارس 28. پنج مورد جدید گزارش شده در ووهان که در آن شیوع اول آغاز شد. این موارد در شهر هستند که بالاترین سطح از آوریل 11. هفت از عفونت های جدید وارد شد موارد است. تعداد کل موارد در چین در حال حاضر در 82,918. با هیچ جدید, مرگ و میر, مرگ و میر همچنان در 4,633.

01:43 یک فرد آلوده 533 دیگر کارگران در یک ماهی-پردازش کارخانه در غنارئیس نانا Akufo-Addo گفت: در روز یکشنبه. این موارد جدید نمایندگی 11.3 درصد از غنا مجموع عفونت.

Akufo-Addo گفت: این موارد از کارخانه بودند در میان جمع شدن حدود 921 موارد که رفتن تا آنجا که مارس 26 و تنها بودن گزارش شده است. با توجه به آمار رسمی 22 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در کشور تا کنون. غنا انجام داده است 160,501 coronavirus آزمون پس از وقوع آغاز شد.

00:37 ژاپن در حال برنامه ریزی یک دوم بسته کمک به کوسن ضربه به اقتصاد خود را از این بیماری همه گیر کوروناویروس ملی روزانه از Nihon Keizai Shimbun گزارش روز دوشنبه. جهان سوم بزرگترین اقتصاد در آستانه رکود است.

جدید بسته خواهد شد و بنا به گزارش ها شامل کمک به شرکت هایی که در حال تلاش برای پرداخت اجاره و بیشتر یارانه به شرکت های مبتلا به ياوه فروش. نیز وجود دارد که اقدامات برای حمایت از دانش آموزان که از دست داده اند پاره وقت شغل روزنامه گزارش شده است.

تکمیلی بودجه تصویب خواهد شد از طریق زمان جلسه مجلس است که اجرا می شود از طریق ژوئن 17, مقاله, گزارش, بدون استناد به منابع. ژاپن نورد یک بسته محرک اقتصادی از $ 1.1 تریلیون (€1 تریلیون دلار) در ماه آوریل است.

00:03 یکی از بزرگترین قطار در شبکه راه آهن هند را راه اندازی مجدد عملیات "به تدریج" از شنبه به این کشور آغاز می شود به سهولت آن coronavirus مستند. با توجه به هند راه آهن, وزارت حدود 30 سفر با قطار را از پایتخت دهلی نو به چندین شهر از جمله بمبئی بنگلور و چنای. این سفر را تشکیل می دهند 15 جفت از سفر بازگشت.

وزارت گفت: این امر می تواند الزامی برای مسافران به پوشیدن ماسک یا صورت را پوشش می دهد. آنها را نیز تحت غربالگری در خروج و تنها بدون علامت مسافران اجازه خواهد داشت در قطار.

هند گزارش کرده است در مجموع 62,939 COVID-19 عفونت و 2,109 مرگ و میر. این کشور دیده می شود رکورد خوشه به تازگی و کارشناسان نشان می دهد که هند coronavirus منحنی ممکن است تنها در اوج بین ماه های ژوئن و ژوئیه.

00:02 این رئیس ما گارد ملی است که در انتظار یک سوم coronavirus نتیجه آزمون در روز دوشنبه پس از دریافت نتایج متناقضی بیش از آخر هفته مقامات آمریکایی به رویترز گفت. جنرال جوزف Lengyel تا به حال در ابتدا آزمایش مثبت اما دریافت یک نتیجه منفی در یک پس آزمون. او خدمت در خط مقدم داخلی نظامی پاسخ به این رمان coronavirus.

00:01 ایالات متحده آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس وارد self-جداسازی پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته است. پنس بارها آزمایش منفی برای ویروس خود کرد. آخرین تست انجام شد در روز یکشنبه. پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای ویروس. پس نتیجه سه مقامات کاخ سفید را coronavirus نیروی کار نیز قرار داده شده خود را تحت قرنطینه.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" سخنگوی Devin اومالی گفت. "علاوه بر این معاون رئیس جمهور پنس را آزمایش کرده است منفی هر روز و برنامه در کاخ سفید فردا."

پنس باعث شده است تا کاخ سفید coronavirus نیروی کار برای بیش از دو ماه است. دیگر مقامات بالا که وارد قرنطینه شامل Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی; دکتر رابرت Redfield, مدیر CDC; و این کمیسیون از سازمان غذا و دارو دکتر استفان هان.

دبیر مطبوعاتی میلر دوم کسی که با این نسخهها کار در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت برای این ویروس این هفته است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus خبر: جهان ترس موج دوم از عفونت.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv lc/jsi (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن