Coronavirus آخرین: هند موارد پیش افتادن از یک و نیم میلیون

دهلی نو در مسابقه برای مهار این بیماری همه گیر به عنوان پایتخت هند باقی مانده است سخت ترین ضربه شیوع این بیمار

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

دهلی نو در مسابقه برای مهار این بیماری همه گیر به عنوان پایتخت هند باقی مانده است سخت ترین ضربه شیوع این بیماری در کشور است. بیش از 500,000 نفر ثبت شده در آخرین گریم معیار. دنبال DW برای آخرین.

  • ما سهام به شدت سقوط به عنوان کشور می بیند یک روز رکورد در موارد جدید
  • هند COVID-19 موارد فراتر از 500.000
  • سازمان ملل متحد با ابراز تاسف از عدم همبستگی جهانی در مبارزه با شیوع
  • آلمان نزدیک رفاه حیوانات لوی پس از شیوع بیماری های متعدد در کشتارگاه کشف
  • بیش از 9.8 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند در حالی که تقریبا نیم میلیون نفر از COVID-19

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

11:24 رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای هشدار داده است که مشکلات اقتصادی کشور را بدتر کند اگر رمان coronavirus گسترش بدون کنترلو گفت: شتاب اولیه شامل آن بود و پس از "مشکلاتی روبرو شد."

امت اسلام تلاش کرده است برای جلوگیری از COVID-19 شیوع پس از آن گزارش اولین موارد در شیعه شهر مقدس قم در ماه فوریه است. آن را تعطیل غیر ضروری کسب و کار بسته مدارس و لغو رویدادهای عمومی در مارس اما دولت به تدریج لغو محدودیت های اعمال شده از آوریل به تلاش برای بازگشایی این کشور مساله اقتصاد است.

"این درست است که می گویند این چیزی است که باید انجام شود برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی ناشی از کروناویروس گفت:" خامنه ای ، ریال ایران به سقوط به پایین ترین نرخ های جدید در برابر دلار در روزهای اخیر با توجه به موقت خاموش شدن مرز تعطیلی و توقف در صادرات غیر نفتی با توجه به تحلیلگران.

10:40 اندونزی گزارش داد که بزرگترین افزایش روزانه در COVID-19 عفونت با 1,385 جدید, موارد مصرف کل به 52,812 با توجه به وزارت بهداشت.

بیش از 2,700 های مردمی در این کشور از ویروس.

09:52 صدراعظم آلمان در روز شنبه هشدار داد مردم در برابر رفتار بی پرواو گفت که همه گیر نیست و بیش از coronavirus وضعیت در این کشور همچنان جدی است. "خطر ناشی از ویروس است که هنوز هم جدی است," مرکل گفت: در هفته پیام تصویری. "این آسان برای فراموش کردن چون آلمان شده است به خوبی انجام می دهند از طریق بحران اما این بدان معنا نیست که خطر برطرف شده است," مرکل گفت: با اشاره به ظهور منطقه ای شیوع بیماری در روزهای اخیر. "آن را به طور جدی به این دلیل که وضعیت جدی است" او تکرار کرد.

سیاستمداران به تنهایی قادر نخواهد بود برای پایان دادن به گسترش ویروس مرکل گفت که نیاز به آن هر کس به عمل مسئولانه است. "ما باید تمام مشخصات آن را به عنوان مشترک ما تعهد و درک کنند که با پیروی از قوانین در حداقل فاصله فیزیکی صورت پوشش و بهداشت دست هر کس از ما کمک به سرنوشت مشترک ما," او گفت:.

08:51 لس آنجلس دادگاه دستور داده است تا ما خانواده بازداشت مهاجرت مراکز باید در انتشار بیش از 100 کودک بیش از coronavirus نگرانی. با وجود چنین بازداشتگاه در تگزاس و پنسیلوانیا دو که تا به حال تایید شیوع بیماری. قاضی منطقه دالی Gee گفت: امکانات در خطر تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی با وجود مهاجرت و گمرک (ICE) آژانس کار برای کاهش تعداد مهاجران پشت میله های زندان.

"این (خانواده مراکز اقامتی) که "در آتش" است و هیچ زمان بیشتری را برای نیمی از اقدامات" هی نوشت, سفارش که 124 کودکان در بازداشت بود منتشر شده جولای 17.

آسیب دیده در مراکز جداگانه از وزارت بهداشت و خدمات انسانی و امکانات است که در حال برگزاری حدود 1000 نفر از کودکان بی سرپرست.

05:56 ایالت ویکتوریا استرالیا ثبت 41 جدید تایید موارد coronavirus در روز شنبه با دو نرخ روزانه دیده می شود یک هفته پیش در تلاش برای به دست آوردن کنترل بیش از همه گیر به بقیه کشور, در ادامه کاهش های اجتماعی فاصله محدودیت. ویکتوریا کشور دوم-پر جمعیت ترین ایالت در حال حاضر دیده می شود 11 روز مستقیم از دو رقمی موارد جدید بیشتر مربوط به شیوع بیماری شناخته شده در ملبورن حومه, سلامت, مقامات گفت.

ویکتوریا در حال حاضر 204 استرالیا در مجموع حدود 270 فعال موارد است. "ما بسیار نگران" دولت معاون بهداشت و درمان افسر Annaliese ون دیمن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

یکی از موارد جدید بود بازگشت مسافر. استرالیا نیاز به تمام مردم محلی که بازگشت به قرنطینه در هتل ها به مدت دو هفته. اما حدود 30 درصد از مردم در ویکتوریا کاهش یافته است یک COVID-19 آزمون قبل از خروج از قرنطینه سلامت, مقامات گفت.

New South Wales, استرالیا است پرجمعیت ترین ایالت ثبت شش مورد جدید در روز شنبه و مقامات گفت که بازگشت مسافران که کاهش یافته است به آزمایش می شود را مجبور به اقامت اجباری قرنطینه 10 روز دیگر. با وجود افزایش موارد در ویکتوریا استرالیا عفونت شماره از اطراف 7,600 و 104 مرگ و میر باقی مانده اند و کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر.

05:27 فدرال آلمان و دولت باید توافق در یک مقررات یکنواخت برای سفر در داخل آلمان. همانطور که در ایران مردم سفر از یک منطقه با بروز عفونت کروناویروس تنها ممکن است جایگزین در یک هتل اگر یک گواهی پزشکی تایید آنها آلوده نیست. به گواهی پزشکی باید بر اساس بیولوژیکی مولکولی آزمون انجام شده بعد از 48 ساعت قبل از ورود با توجه به توافق.

این بحث باعث شده گسترده شیوع کروناویروس در گوشت پردازش گیاه در Gütersloh منطقه.

بیش از 1500 نفر از کارگران در کارخانه — اداره توسط آلمان بزرگترین تولید گوشت Tönnies — آزمایش مثبت برای این ویروس باعث این مقامات در غرب ایالت نوردراین-وستفالن قرار داده Gütersloh و همسایه وارندورف منطقه تحت مستند.

04:22 هند در حال حاضر بیش از 500,000 تایید coronavirus مواردبا توجه به آمار دولت شنبه منتشر شد که نشان داد یک رکورد روزانه پرش از 18,500 عفونت های جدید.

India coronavirus (picture-alliance/NurPhoto/H. Bhatt)

مقامات گفت: 15,685 مردم اند و تا کنون پس از دیگری 385 مرگ و میر اضافه شد به تلفات در 24 ساعت. این بیماری همه گیر است و انتظار نمی رود به اوج در هند برای چندین هفته و کارشناسان می گویند تعداد موارد می تواند عبور از 1 میلیون قبل از پایان ماه ژوئیه.

هند دارای چهارمین-بزرگترین شیوع این ویروس است که باعث COVID-19 زیر تنها ایالات متحده آمریکا و برزیل و روسیه در تایید عفونت. کارشناسان مشاوره به دولت فدرال می گویند که مقامات در حال حاضر باید اولویت بندی کاهش مرگ و میر بیش حاوی گسترش ویروس.

03:38 طرفداران لیورپول گردهمایی در مرکز شهرستان برای دومین شب از جشن های پس از تیم خود را در لیگ برتر موفقیت شده اند خواست به بازگشت به خانه بیش از ترس از گسترش coronavirus.

لیورپول را 30 سال منتظر یک عنوان قهرمانی به پایان رسید در روز پنج شنبه و هزاران نفر از طرفداران تبدیل شده تا در این باشگاه ورزشگاه آنفیلد به حمام افتاب گرفتن در شکوه.

Merseyside پلیس صادر پراکندگی سفارش اواخر روز جمعه پس از بیشتر جمعیت جمع آوری شده برای دومین شب متوالی در نزدیکی Mersey فری ترمینال.
پلیس گفت در توییتر که منظور خواهد در نیروی باقی می ماند تا روز یکشنبه.

در همین حال شهردار Joe Anderson خواست هواداران به بازگشت به خانه. "من واقعا نگران صحنه در اسکله سر امشب او گفت:" در توییتر. "من درک LFC طرفداران می خواهید به جشن می گیرند اما لطفا برای ایمنی خود و دیگران به خانه و جشن در خانه."

"COVID-19 است که هنوز هم یک خطر عمده و شهرستان ما در حال حاضر از دست بیش از حد بسیاری از مردم به این بیماری است."

"مردم در حال پرسیدن که چرا ما در حال حرکت طرفداران و یا اقدام به جلوگیری از آنها را جمع آوری. شوراها به سادگی نمی باید از این قدرت برای انجام این کار. اگر شما می دانید کسی که وجود دارد لطفا پیام آنها و از آنها بخواهید به خانه می آیند."

انگلستان ثبت کرده است سوم-بیشترین تعداد مرگ و میر در جهان با 43,500 مردم تسلیم شدن به ویروس.

A Liverpool fan celebrates wearing a shirt that says COVID-19 (picture-alliance/dpa/M. Rickett)

طرفداران لیورپول به خیابان ها ریختند و به جشن خود را در لیگ با وجود اصرار مقامات آنها را به ماندن در خانه

03:03 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش یافته است 687با توجه به آخرین داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی. تعداد کل عفونت های رخ داده در آلمان در حال حاضر در 193,243.

گزارش مرگ و میر افزایش یافته است و شش معنا در مجموع 8,954 مردم از دست داده اند و زندگی خود را با توجه به COVID-19.

دیروز آلمان وارد 477 موارد جدید و 21 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: آلمان تبدیل شدن به اروپا بزرگ بعدی نقطه داغ?

01:55 چین گزارش کرده است بیشتر از 21 عفونت های جدید در به روز رسانی روزانه به عنوان آخرین شیوع در پکن نشان می دهد هیچ نشانه ای از کاهش.

تمام 17 از محلی منتقل موارد جدید ثبت شد در پایتخت با توجه به آخرین آمار و ارقام از ملی, مقامات بهداشت و درمان در حالی که چهار وارداتی موارد در Guangdong, Gansu و شانگهای.

قیام در موارد جدید در پکن به معنی مجموع 299 عفونت های ثبت شده پس از یک خوشه ترسیم شد به Xinfadi بازار عمده فروشی در ژوئن 11.

پکن پس از آن اجرا شده اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام تست توده بسته شدن مدارس و قرار دادن در محله مستند و ممنوعیت تمام سفر غیر ضروری.

روز جمعه چینی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت که این آخرین گونه از coronavirus همان است که به عنوان یک کشف شده در اولیه کانون همه گیر ووهان در اواخر سال گذشته.

01:31 آلمان است و نزدیک شدن به معرفی یک رفاه حیوانات لویبه گفته وزیر کشاورزی جولیا Klöckner پس از بحث بیش از تمیز کردن گوشت صنعت است که در زیر میکروسکوپ زیر تعدادی از شیوع بیماری در کشتارگاه در سراسر کشور است.

جدید ترین خوشه ای ثبت شد در یک کارخانه گوشت پردازش نزدیکی Gütersloh و منجر به بیش از 600 ، 000 شهروندان بازگشت به مستند, در حالی که همچنین باعث بحث در مورد استانداردهای کار در صنعت.

Klöcker گفت: گوشت نباید یک "روزمره مواد غذایی آشغال" و "تلاش شده به فریب مصرف کنندگان با آزادسازی قیمت" گوشت.

"همین دلیل است که ما معتقدیم یک رفاه حیوانات لوی لازم است," او گفت: بعد از جلسه نمایندگان گوشت خرده فروشی و مصرف کننده بخش است.

"ما آمده اند بیشتر از همیشه قبل از," او گفت: تلاش برای رسیدن به یک توافق است. این مالیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود شرایط زندگی حیوانات.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا صنعت گوشت است coronavirus نقطه داغ

00:00 تگزاس و فلوریدادو ایالت آمریکا که به تازگی منتشر شده یک افزایش در موارد سخت تر مستند محدودیت یک بار دیگر با بسته شدن میله و محکم از مقررات چگونه رستوران کار گیرند.

فرماندار تگزاس گرگ ابوت دستور میله در سراسر کشور به اواسط روز و رستوران ها باید محدود داخلی صندلی ظرفیت به 50 درصد است.

وی به عنوان یک شگفتی به تعدادی از صاحبان نوار که گفت ابوت به آنها داده بود تنها چهار ساعت قبل.

در فلوریدا مقامات وزارت امور خارجه گفت: بارها برای جلوگیری از خدمت به الکل با اثر فوری.

فلوریدا ثبت شده تقریبا 9,000 موارد جدید در روز جمعه یک رکورد روزانه رقم برای دولت است.

گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

سری جی/sb (AP, AFP ساعت و dpa)

آخرین مطالب