Coronavirus آخرین: هند گزارش 7th متوالی عفونت رکورد

برای هفتمین مستقیم روز هند گزارش داد که بزرگترین جهش در ویروس جدید موارد است. در ضمن آلمان می خواهد برای بلند

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

برای هفتمین مستقیم روز هند گزارش داد که بزرگترین جهش در ویروس جدید موارد است. در ضمن آلمان می خواهد برای بلند کردن آن هشدار سفر به اروپا گردشگران در تابستان امسال است. دنبال DW برای آخرین.

  • هند گزارش کرده است یک رکورد سنبله در موارد جدید به مدت هفت روز در یک ردیف
  • ممنوعیت مسافران از برزیل وارد ما این است که به اجرا در آمده است اواخر روز سه شنبه
  • کشورهای اروپایی در حال کاهش مستند اقدامات آنها به عنوان دنده تا برای تعطیلات تابستان
  • چند ایالات آلمان برگزار خواهد شد شنبه جلسات به بحث در مورد تغییرات به محدودیت های خود را
  • بیش از 5.4 میلیون مورد ثبت شده در سطح جهان و حداقل 346,000 اند از COVID-19

09:48 در کلیسای مهد در بیت لحم به بازگشاییبیش از دو ماه پس از بسته شدن با توجه به شیوع کروناویروس. گروهی از کشیش از فرقه های مختلف مسیحی بودند در حال حاضر به عنوان کلیسا باز بود.

ساخته شده است در نقطه ای که در آن مسیحیان معتقدند که عیسی مسیح متولد شد کلیسا در اسرائیل و کرانه بسته شده بود پس از 5 مارس هنگامی که یک coronavirus شیوع بیماری تشخیص داده شد در بیت لحم. تنها 50 نفر اجازه خواهد داشت در کلیسا در یک زمان بازدید کننده باید پوشیدن ماسک و نگه داشتن یک فاصله امن از هر یک از دیگر و یک بیانیه مشترک از کلیساها که کنترل سایت گفت.

بوسیدن و یا دست زدن به سنگ کلیسا ممنوع است, آن را گفت.

شیوع بیماری در بیت لحم آغاز شد و با یک گروه از بازدید از یونانی گردشگران است. کلیسا مقامات کلیسای عیسی مسیح سترون پس از آن شناخته شده ساخته شده است که گردشگران در بازدید از این کلیسا به عنوان به خوبی.

به طور جداگانه کلیسای مقبره مقدس در اورشلیم ساخته شده است در نقطه ای که در آن مسیحیان معتقدند که عیسی مسیح مصلوب شد نیز بخشی از بازگشایی شد.

برخی از 400 مورد از coronavirus و دو مربوط به مرگ و میر گزارش شده توسط خود گردان فلسطینی در کرانه باختری است. اکثر موارد ترسیم شد به فلسطینی که مشغول به کار در داخل اسرائیل است.

اسرائیل سلامت وزارت بهداشت در همین حال گزارش شده بیش از 16,700 عفونت و 279 مرگ و میر مرتبط.

ادامه مطلب: بیت المقدس: یک طرز مرموزی های مختلف عید پاک در زمان coronavirus

09:05 آلمانی ضریب اطمینان مصرف کننده در بهبود کمی پس از سقوط شدید ناشی از کوروناویروس بحران است. اما شاخص همچنان رکورد منفی نشد.

شرکت تحقیقات بازار Gfk روز سه شنبه گفت: آلمانی آن ضریب اطمینان مصرف کننده هوا فشارسنج در ماه ژوئن ثبت شده در منهای 18.9 نقاط بهبود از زمانی که فشارسنج آمار منهای 23.1 امتیاز پس از تجربه 25 نقطه رها کنید.

ژوئن سطح است که هنوز هم دوم-کمترین مقدار تا کنون اندازه گیری شده توسط این نظرسنجی پس از آن ایجاد شد و در سال 1980 GfK گفت.

"گام به گام بازگشایی بسیاری از کسب و کار قطعا کمک به جلوگیری از هر گونه بیشتر فرسایش" GfK متخصص رولف Buerkl گفت.

"اما عدم قطعیت بالا باقی می ماند در میان مصرف کنندگان است. آنها بر این باورند که اقتصاد آلمان است که به دور از جنگل و انتظار به ضربه جدی رکود است."

یک زیر شاخص منعکس کننده انتظارات مردم برای چشم انداز اقتصادی در آلمان نیز بهبود یافته اما همچنان در منفی که میدین ساخت خرید crawled شده به پایین مثبت نشد.

این ارقام منعکس کننده GfK نظرسنجی از حدود 2000 نفر ممکن است بین 6 و 18.

08:09 برای هفتمین روز متوالی هند گزارش کرده است یک رکورد افزایش تعداد coronavirus موارد است. کشور را به وزارت بهداشت گزارش شده 145,380 کل تایید عفونت از سه شنبه تا 6,535 از روز قبل. مرگ و میر در حال حاضر در 4,167. میزان بهبودی نیز افزایش یافته است بالای 40%, مقامات گفت.

اکثر موارد متمرکز در کشورهای همسایه ماهاراشترا و گجرات در مرکز هند است. یک چشم انداز مثبت در عفونت نیز دیده شده است در برخی از کشور فقیرترین ایالت های شرقی که در آن کارگران مهاجر بازگشته اند به روستاهای بومی خود از هند بزرگترین شهرستانها پس از مستند محدودیت قرار داده و بسیاری از کار.

تعداد coronavirus موارد در هند inceased به عنوان مستند اقدامات باید کاسته شده است. تعداد کمی از پروازهای داخلی از سر در هند در روز دوشنبه پس از دو ماه وقفه.

07:40 Glenmark Pharmaceuticals Ltd گفته است: "یک شروع جدید کارآزمایی بالینی در هند به آزمایش یک ترکیب ضد ویروسی داروهای favipiravir و umifenovir به عنوان درمان بالقوه برای COVID-19.

این مطالعه با هدف به ثبت نام 158 بيماران بستری با وزش COVID-19 عفونت در هند ،

Favipiravir تصویب شد برای استفاده به عنوان یک ضد آنفولانزا مواد مخدر در ژاپن در سال 2014. Umifenovir مجوز به عنوان یک درمان برای برخی از انواع آنفلوآنزا عفونت در چین و روسیه است.

Glenmark در حال حاضر در حال تست فقط favipravir به عنوان یک درمان بالقوه. انتظار می رود نتایج حاصل از این آزمایش بود که انجام شده در هند در ماه جولای یا اوت. این دارو همچنین در حال آزمایش در کشورهای دیگر.

هند است که در میان ملت بیشتر متاثر از coronavirus. شمار تلفات ناشی از عفونت رسیده 4,167 در روز سه شنبه.

بمبئی-دفتر مرکزی شرکت داروسازی گفت: آن را تا به حال دریافت تاییدیه از رگولاتور به محاکمه این دارو ترکیبی.

"دو داروهای ضد ویروسی مختلف مکانیسم عمل و ترکیب آنها ممکن است نشان می دهد بهبود درمان اثر" به داروسازی گفت.

ادامه مطلب: چه کسی توقف آزمایش بالینی برای مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین

06:53 سنگاپور اقتصاد می تواند کوچک به میزان 7 درصد در این سالبدترین اقتصادی انقباض پس از استقلال این کشور در سال 1965. دولت روز سه شنبه گفت که سنگاپور کلید صادرات بخش گرفته شده بود یک ضربه عظیم از coronavirus. دولت شهر در نظر گرفته شده است bellwether اقتصادی جهانی بهداشت. تاریخی انقباض برجسته گرانش از مشکلات کشور روبرو هستند با توجه به این ویروس مرگبار است.

هشدار آمد تنها چند ساعت قبل از سنگاپور معاون نخست وزیر است و انتظار می رود به پرده بسته محرک اقتصادی جدید برای اقتصاد این شهر است که اختلال توسط کشورهای سراسر جهان صرف ماه در مستند.

تجارت وزارت روز شنبه پیش بینی شده بود جمع و جور کردن از 4 درصد انقباض پیش بینی شده در ماه مارس است. به روز رسانی پس از داده های رسمی نشان داد که اقتصاد در حال افت 0.7% در سال در سه ماه اول سال و 4.7 درصد از سه ماهه قبلی است.

به این دلیل که مالی توپی است که یکی از جهان ترین اقتصادهای این امر منجر به ضربه سخت ترین و اولین در جهانی شوک.

خاموش کردن از بازارهای عمده مانند آمریکا و اروپا و چین را ضربه تقاضا برای صادرات بین المللی محدودیت های مسافرتی را آزار سنگاپور کلیدی بخش گردشگری.

تجارت وزارت گفت: "مهم عدم قطعیت" باقی بماند با وجود برخی از اقتصادهای مجدد به عنوان مستندات به آرامی برداشته.

"اولین خطر وجود دارد که پس از آن امواج از عفونت در اقتصادهای بزرگ مانند آمریکا و منطقه یورو ممکن است بیشتر اخلال در فعالیت های اقتصادی ، "دوم رو به رشد ادراک از کاهش سیاست های پولی و مالی در فضا در بسیاری از اقتصادهای بزرگ می تواند آسیب اعتماد به نفس در توانایی مقامات برای پاسخ به شوک."

06:12 آمریکای جنوبی هواپیمایی Latam است که به دنبال فصل 11 ورشکستگی حفاظت از آن را به عنوان معاملات با خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر کوروناویروس که باعث شده است که شیب رکود در سفر هوایی.

در روز سه شنبه, سانتیاگو, شیلی مبتنی بر حامل آن را گفت و برخی از شرکتهای تابعه آغاز شده بود سازماندهی مجدد تلاش در ایالات متحده است.

Latam گفت: آن را به امید ورشکستگی روند اجازه خواهد داد که شرکت هواپیمایی برای کاهش بدهی های خود را و پیدا کردن منابع تامین مالی به طوری که آن را می توانید در ادامه عامل.

بار و مسافر پروازهای خود ادامه خواهد داد و کارکنان هنوز هم توان جبران آن را گفت.

تشکیل پرونده شامل شرکت مادر Latam هواپیمایی گروه S. A. و وابسته به آن در کلمبیا پرو و اکوادور و آن کسب و کار در ایالات متحده است. آن را مانع وابسته در آرژانتین و برزیل و پاراگوئه است.

05:20 آلمان می خواهد به بالابر جهانی آن هشدار سفر به گردشگران از 31 کشور اروپایی شروع از 15 ژوئن باید coronavirus شرایط آن را اجازه می دهد. در یک مقاله از آلمان وزارت امور خارجه به اشتراک گذاشته شده صبح روز سه شنبه توسط خبرگزاری dpa دولت گفت که می خواهد برای استراحت هشدار برای گردشگران از تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا, انگلستان, و چهار شنگن کشورهای خارج از اتحادیه اروپا یعنی, ایسلند, نروژ, سوئیس و لیختن اشتاین.

اولیه جزئیات به صورت بالقوه کاهش محدودیت گذاشته شد در پیش نویس یک مقاله از وزارت امور خارجه تحت عنوان "معیارهای برای تسهیل داخل اروپا گردشگری است." اندازه گیری می تواند تایید توسط وزیران در اوایل روز شنبه.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas در 17 مارس اعلام کرده بود یک سفر جهانی هشدار برای افرادی که به دنبال برای آمدن به آلمان اولین حرکت از این نوع در تاریخ این کشور است. از جمله هشدارهای قبلا اعمال شده است تقریبا به طور انحصاری به جنگ زده در مناطق مانند سوریه و افغانستان است.

لغو هشدار سفر در زمان برای تعطیلات تابستانی است که یک سیگنال است که مرزی تعطیلات می توان انتظار داشت در اروپا در ماه های تابستان.

"تجدید حیات گردشگری مهم است که برای هر دو مسافران و صنعت گردشگری آلمان و همچنین برای ثبات اقتصادی در مقصد مربوطه کشورهای" مقاله از وزارت امور خارجه گفت:.

فعلی جامع سفر هشدار خواهد بود جایگزین فرد سفر guidances برای هر کشور است.

برای جلوگیری از افزایش موارد coronavirus دولت آلمان در حمایت از مجموعه ای از اتحادیه اروپا-قوانین گسترده برای مثال یک کلاه بر روی تعداد قابل قبول عفونت های جدید. آلمان خواهد reinstitute برخی محدودیت اقدامات باید از این حد بود پیشی گرفته است.

04:40 استرالیا نخست وزیر اسکات موریسون پرده برداری بخشی از یک طرح اقتصادی برای احیای اقتصاد استرالیا. "در برخی از نقطه شما رو به گرفتن اقتصاد خود را از ICU" گفت: Morrison.

تحت 'jobmaker' طرح مهارت های حرفه ای خواهد بود بهبود یافته به تهیه کردن به نیازهای صنعتی. موریسون همچنین گفت که استرالیا در مرزهای نمی خواهد باز کردن "هر زمان به زودی" اما آن را هنوز هم در مذاکرات با نیوزیلند بیش از یک سفر ایمن منطقه بین دو کشور. موریسون همچنین گفت که نه او و نه کابینه اش را قطع پرداخت با وجود اینکه در میان بالاترین پرداخت رهبران سیاسی در جهان است.

03:26 تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش یافته است 432 به 179,002 در 24 ساعت گذشتهبا توجه به رابرت کخ موسسه (RKI). چهل و پنج نفر کشته شده اند آوردن تلفات به 8,302.

در اینجا چهره های آلمانی از چند روز گذشته:

چهار شنبه, مارس 25: 289 موارد جدید; جدید 10 مرگ و میر
یکشنبه, مارس 24: 431 موارد جدید; 31 جدید مرگ و میر
دوشنبه, مارس 23: 638 موارد جدید; 42 جدید مرگ و میر
جمعه, مارس 22: 460 موارد جدید; 57 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 21: 745 موارد جدید; 27 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مه 20: 797 موارد جدید; 83 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 19: 513 موارد جدید; 72 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مارس 18: 342 موارد جدید; 21 جدید مرگ و میر

03:15 مدرسه در استرالیا در شهر سیدنی است درهای خود را بسته و دوباره پس از یک دانش آموز آزمایش مثبت برای COVID-19 استرالیا australian Broadcasting Corporation (ABC) گزارش می دهد. بسته شدن در روز سه شنبه تنها یک روز پس از دانش آموزان رفت و برگشت به کلاس تمام وقت.

یک سخنگوی ABC گفت که Waverley, کالج در سیدنی شرق شده بود "تقریبا به طور کامل تخلیه" و این که هر کسی که تا به حال در تماس با دانش آموز شده بود تماس گرفت.

اکثر دانش آموزان در ایالات متحده, New South Wales, کوئینزلند و ویکتوریا بازگشت به مدرسه در روز دوشنبه هفته بعد از آموزش از راه دور.

استرالیا به تازگی بیش از 7,100 coronavirus موارد و 102 مرگ و میر — حد پایین برگه از کسانی که ثبت در بسیاری دیگر از کشورهای توسعه یافته قابل مقایسه با اندازه. دولت می گوید هدف آن بلند ترین اجتماعی فاصله اقدامات جولای.

02:55 فضای باز و استخرهای شنا و سالن های کنسرت, سینما قمار و ورزشگاه را مجاز به بازگشایی در غرب آلمان در ایالت راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع از چهارشنبه. تعداد کم coronavirus موارد وجود دارد به معنی, هوای آزاد, حوادث تا 100 نفر نیز قادر خواهد بود به جلو بروید دولت صدارت گفت: اما اجتماعی فاصله و اقدامات بهداشتی باید هنوز در محل باقی می ماند.

آلمان 16 متحده به تدریج کاهش coronavirus محدودیت اما برخی از آنها مشتاق به حرکت سریع تر از دیگران است. روز دوشنبه دولت های ایالتی از ایالت نوردراین-وستفالن, تورینگن, Saxony-Anhalt, Brandenburg, مکلنبورگ-فورپومرن و برلین با توجه به نگه داشتن خود را به بحث در مورد چگونه برای ادامه جلوتر از مذاکرات با صدراعظم آلمان در روز چهارشنبه. جدید کروناویروس عفونت شده اند و در حال سقوط به طور پیوسته در آلمان در میان قایق از اقدامات مجموعه به پایان می رسد در ژوئن 5 — مانند فاصله فیزیکی و تعهد به پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی و در مغازه ها.

برتر از تورینگن Bodo Ramelow باعث داد و بیداد زمانی که او پیشنهاد کرد بیش از آخر هفته که او می خواست به تجدید نظر در قوانین اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک و گفت: او می خواست به گذار از "حالت بحران" به "حالت استاندارد است." او پرسید که آیا روشهای موجود باقی مانده مربوط به "هنگامی که در نیمی از حوزه های دیگر وجود دارد یک عفونت است." زاکسن بیش از حد گفته است که می خواهد یک "تغییر پارادایم" در coronavirus قوانین اگر عفونت ماندن کم است. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد آلمان بحث بر آرامش محدودیت در اینجا:

تورینگن: آلمان coronavirus گینه خوک?

02:25 آلمان دویچه پست در حال برنامه ریزی برای ارائه COVID-19 آزمون به هزاران نفر از کارکنان خود را — حتی اگر آنها در حال نشان دادن هیچ نشانه ای ندارند. عضو هیئت مدیره توبیاس مایر گفت: Rheinische Post روزنامه که تست انجام خواهد شد به عنوان یک اقدام احتیاطی "به خصوص در بزرگتر امکانات" به بیش از 10 ، 000 نفر این شانس را برای به دست آوردن یک تشخیص است.

مایر گفت: این شرکت در حال حاضر تست شده و 5000 کارگر در آلمان پس از نگرانی ها در مورد پتانسیل برخورد با افراد آلوده. از این آزمایش بیش از 20 مورد یافت شد به این ویروس و بسیاری از آنها بدون علائم است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد "ما باید بیشتر افراد آلوده در اطراف ما محل کسب و کار بیش از پیش مشکوک" مایر گفت.

دویچه پست اروپا بزرگترین پست تحویل خدمات و بزرگترین شرکت پیک در جهان است.

02:00 ما بیوتکنولوژی شرکت Novavax می گوید آن آغاز شده است و فاز اول آزمایش های انسانی آن تجربی coronavirus واکسن در استرالیا نتایج اولیه انتظار می رود در ماه جولای.

در مرحله اول که روز سه شنبه آغاز شد و 131 داوطلبان از شهرهای ملبورن و بریزبن تزریق خواهد شد برای تست ایمنی بالقوه واکسن نام NVX-CoV2373. هزاران نفر از نامزدها در کشورهای مختلف و از گسترده تر و محدوده سنی خواهد شد و سپس استخدام برای دومین مرحله از آزمایشات است.

Novavax تحقیقات رئیس گرگوری گلن گفته مجازی کنفرانس مطبوعاتی که هدف این بود که ثابت واکسن در دسترس عموم تا پایان سال است. این شرکت می تواند تولید حداقل 100 میلیون دوز در سال جاری و 1.5 میلیارد دلار در سال 2021 است. این Novavax پروژه یکی از حدود ده آزمايش واکسن در حال حاضر در حال توسعه در سراسر جهان; توانایی های بالقوه خود کارآمدی است که هنوز به تعیین خواهد شد.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن انسانی آزمایشات نشان می دهد وعده اولیه

01:35 چین ثبت شده هفت جدید کروناویروس عفونت در آن سرزمین اصلی همه آنها وارداتی موارد مربوط به مسافران از خارج از کشوربا توجه به کشور مقامات بهداشتی. ملی کمیسیون بهداشت گفت: در بیانیه ای که آن را نیز ثبت 29 جدید بدون علامت موارد از 40 یک روز پیش از آن. رمان کروناویروس اولین شکست در مرکزی چین در ماه دسامبر. از آن پس در مجموع 82,992 مردم در سرزمین اصلی آلوده شده اند در حالی که 4,634 نفر کشته شده اند.

01:30 برزیلی, پخش لوله O Globo و روزنامه Folha de Sao Paulo می گویند آنها را به طور موقت جلوگیری از ارسال خود را به روزنامه نگاران به کاخ ریاست جمهوری در برازیلیا با توجه به نگرانی های ایمنی.

مقالات گفت: خبرنگاران منتظر در خارج از محل اقامت رسمی برای مصاحبه با رئیس جمهور Jair Bolsonaro مواجه آزار و اذیت کلامی و حملات روزانه از حامیان دولت انتظار در همان نقطه. مقالات گفت: جنگ تا به حال تشدید در روزهای اخیر و آنها را به طور موقت به حالت تعلیق در پوشش از کاخ تا زمانی که ایمنی کارکنان خود را می تواند تضمین شده است.

Bolsonaro خود بوده است به شدت به انتقاد از رسانه ها همچون روزنامه نگاران از پخش اطلاعات نادرست درباره کروناویروس یک بیماری او به عنوان "کمی آنفولانزا."

00:07 ایالات متحده تصمیم گرفته است به جلو را به ممنوعیت از مسافران برزیلاست که در رتبه دوم بیشترین تعداد coronavirus موارد در جهان پس از ایالات متحده است.

کاخ سفید در بیانیه ای گفت: این اقدام در ابتدا برنامه ریزی شده برای 28 مه را در حال حاضر به اجرا در آمده است دو روز قبل از آن — برای شروع در سکته مغزی از نیمه شب چهارشنبه. آن را انجام نمی دهد دلیلی برای تغییر اما گفت که این محدودیت کمک خواهد کرد که اطمینان از اتباع خارجی را بیشتر ویروس موارد به ما.

00:03 به سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است برزیل در برابر بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودیو گفت: برخی از coronavirus محدودیت باید در محل باقی بماند.

تقاضای این کشور برای اولین بار گزارش روزانه بالاتر مرگ و میر را نسبت به ایالات متحده است. برزیل ثبت 807 جدید مرگ و میر در دوشنبه وزارت بهداشت گفت: آوردن کلی تلفات به 23,473. مقایسه 620 نفر در ایالات متحده که در حال حاضر بیش از 98,000 مرگ و میر — بیشترین تلفات برای کشور منحصر به فرد در جهان است.

که مدیر اجرایی, Michael Ryan گفت: برزیل را "شدید" نرخ انتقال معنای دولت باید مراقب باشید در مورد کاهش محدودیت های قبل از آن ظرفیت برای انجام به اندازه کافی تست. در دوشنبه, Sao Paulo, فرماندار جاو Doria گفت که شروع شل شدن محدودیت در برزیل بزرگترین اقتصاد دولتی در تاریخ 1 ژوئن. در ضمن ریو دو ژانیرو شهردار Marcelo Crivella گفت کلیساها خواهد بود اضافه به لیست "خدمات ضروری" به معنی مردم در شهرستان خود را به زودی خواهد بود قادر به حضور در خدمات با وجود اکثر کسب و کار باقی مانده بسته است.

ادامه مطلب: Coronavirus: برزیل رهبری برای فاجعه

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: اسپانیا برطرف محدودیت در شهرهای بزرگ

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

nm/msh (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب