Coronavirus آخرین: هند گزارش ثبت روزانه موارد

هند گزارش کرده است و در عین حال یکی دیگر از رکورد روزانه افزایش در تایید موارد باعث بالا این کشور توریستی, جاذ

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

هند گزارش کرده است و در عین حال یکی دیگر از رکورد روزانه افزایش در تایید موارد باعث بالا این کشور توریستی, جاذبه, تاج محل, به بسته باقی می ماند. دنبال DW برای آخرین.

  • هند نوشته های رکورد روزانه سنبله به عنوان موارد در نزدیکی 700,000
  • تایید جهانی موارد نزدیک به 11.4 میلیون دلار بیش از 500 ، 000 مرگ و میر ثبت شده
  • آلمانی, وزیر بهداشت می خواهد ماسک باقی می ماند اجباری

01:49 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به میزبان یکی دیگر از تجمع برای ناظران سیاسی حتی به چندین ایالت مقابله با افزایش coronavirus موارد است. باز هوا رالی برگزار خواهد شد و در فرودگاه پورتسموث در نیوهمپشایر در جولای 11, مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: در روز یکشنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن عمده مبارزات انتخاباتی رویداد در میان ویروس ترس برگزار شد در ورزشگاه بسته در Tulsa, Oklahoma در ماه ژوئن. مبارزات انتخاباتی مورد انتقاد قرار گرفته بود تعدادی از عفونت در جنوب کشور در حال افزایش است.

در حالی که نزدیک به یک میلیون نفر برای ثبت نام زودتر تجمع حضور ملال انگیز بود.

رویداد های آینده برگزار خواهد شد در خارج از منزل برای مبارزه با این انتقاد که مغلوب ساختن پیشی جستن را برای برگزاری یک رویداد بزرگ در یک اتاق بسته آن را به عنوان ممکن است با افزایش احتمال عفونت است. در حالی که ماسک ارائه خواهد شد به کمپین گفت که همه مهمانان باید به توافق برسند که آنها "به طور داوطلبانه قبول تمام خطرات" و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نمی خواهد در قبال عفونت.

به ما گزارش شده نزدیک به 2.9 میلیون تایید عفونت و حدود 130,000 ویروس-مرگ و میر ناشی از آن را بدترین آمار کشور در جهان است.

00:20 برزیل گزارش کرده است 26,051 جدید عفونتگرفتن این کشور در مجموع تعداد موارد تایید شده به بیش از 1.6 میلیون, با توجه به داده ها از وزارت بهداشت. دوم بدترین آمار کشور نیز گزارش 602 جدید مرگ و میر در نظر گرفتن مرگ و میر به 64,867.

00:12 هند گزارش کرده است یکی دیگر از رکورد روزانه افزایش در تعداد coronavirus موارد با نزدیک به 25000 عفونت گزارش روز یکشنبه. با 613 جدید و میر فزاینده مرگ و میر افزایش یافته است به 19,268.

دولت تصمیم گرفته است برای بازگشایی هند, جاذبه های توریستی محبوب, the Taj Mahal با استناد خطر عفونت کروناویروس در شهر آگرا.

روز یکشنبه مقامات محلی جدید صادر مشاوره, سفارش, تمدید مستند محدودیت در بناهای تاریخی در اطراف شهر شمالی. بناهای تاریخی در آگرا از جمله تاج محل بسته شده اند به پس از ماه مارس است.

"در منافع عمومی آن تصمیم گرفته شده است که باز بناهای تاریخی در آگرا نمی شود بهتر است که از هم اکنون" مقامات منطقه گفت: در اطلاع.

با بیش از 673,000 مورد تأیید هند نزدیک به سبقت روسیه برای تبدیل شدن به سومین سخت ترین-آمار کشور در جهان پشت ما و برزیل.

00:06 فدرال آلمان وزیر بهداشت ینس Spahn هشدار داده است که ویروس "هنوز هم وجود دارد" و خلاص شدن از ماسک جلوتر از زمان است نه یک گزینه.

"من درک می کنم بی حوصلگی و تمایل برای نرمال. اما این ویروس هنوز هم در اینجا" Spahn در توییتر نوشت. "که در آن فاصله لازم است که همیشه مطمئن در بسته اتاق روزمره ماسک باقی مانده لازم است."

Spahn به نظر می رسید پرداختن به نگرانی های مطرح شده توسط برخی از ایالت ها که ماسک نباید اجباری در مغازه ها به آلمان عفونت رای باقی مانده تحت کنترل است. این کشور گزارش کرده است فقط تحت 200,000 عفونت و بیش از 9000 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: اسپانیا تحمیل دوم مستند محلی

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

ببینید/aw (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب