Coronavirus آخرین: ژاپن آسانسور وضعیت اضطراری در سراسر اکثر کشورهای

جلوتر از برنامه ژاپن را بلند یک وضعیت اضطراری در بسیاری از مناطق است. در سراسر جهان, مستند اقدامات به تدریج در

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

جلوتر از برنامه ژاپن را بلند یک وضعیت اضطراری در بسیاری از مناطق است. در سراسر جهان, مستند اقدامات به تدریج در حال حذف شده است. دنبال DW برای آخرین.

  • چه کسی می گوید کاستن از محدودیت ها باید "مرحله به مرحله و تدریجی" و همه کشورها باید در حالت آماده باش بالا
  • بیش از 4.3 میلیون نفر ثبت نام شده اند در سراسر جهان در نتیجه بیش از 297,000 مرگ و میر
  • آلمان آغاز خواهد شد آرامش بخش کنترل مرزی اقدامات در روز شنبه در حالی که دسترسی نامحدود به چند کشور همسایه است که انتظار می رود در ماه ژوئن 15
  • سازمان ملل متحد می گوید همه گیر شده و باعث استرس روانی در سراسر جهان

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

09:47 مارکو Cavaleri که سران این اتحادیه اروپا داروها آژانس واکسن بخشگفت: توسعه coronavirus واکسن ظرف یک سال به مقدار "بهترین سناریو."

"ما می توانید ببینید امکان اگر همه چیز می رود به عنوان برنامه ریزی شده است که برخی از آنها (واکسن) می تواند آماده برای تصویب در یک سال از هم اکنون تا آغاز 2021" گفت: Cavaleri.

با این حال او هشدار داد که تاخیر می تواند sidetrack تلاش و توسعه یک واکسن می تواند به سادگی خام شود.

"ما می دانیم که همه واکسن ها آمده است که به توسعه ممکن است آن را به مجوز و ناپدید می شوند" او گفت:.

کشورهای اتحادیه اروپا باید تعهد میلیاردها یورو نسبت به توسعه یک واکسن است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان بهترین امکان برای پایان دادن به این بیماری همه گیر ویرانگر.

09:40 نفر از اقلیت های قومی در بریتانیا صورت قابل توجهی بالاتر از خطر COVID-19. برای مثال افرادی هستند چهار برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از coronavirus از مردم سفید. در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی بیش از حد وجود دارد به طور قابل توجهی بالاتر مرگ و میر برای افرادی که از رنگ.

دویچه وله شارلوت Potts گزارش نامتناسب COVID-19 نرخ مرگ و میر برای افرادی که از رنگ در انگلستان است.

09:10 ژاپن را لغو وضعیت اضطراری در 39 کشور 47 استان. اقدامات اضطراری در محل باقی می ماند در بقیه از جمله توکیو و اوزاکا کیوتو و هوکایدو که در آن خطر این است که هنوز هم تلقی بالا است.

طرح تایید شده توسط کارشناسان در این کشور coronavirus نیروی کار. نخست وزیر شینزو آبه است که پرداختن به ملت این بدان معنی خواهد بود.

آبه اولین اعلام وضعیت اضطراری در توکیو و شش دیگر مناطق در 7 آوریل و بعد از آن و گسترش آن به کل کشور است. در ابتدا برنامه ریزی شده به اجرا تا زمانی که ممکن است 31.

ادامه مطلب: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

وجود دارد بیش از 16,000 موارد تایید شده در سراسر کشور با حدود 680 مرگ و میر.

آبه هشدار داد که اگر وضعیت رو به وخامت اقدامات ممکن است reimposed. او گفت: او را به هدف بلند باقی مانده تحریم ها قبل از پایان ماه اگر ممکن است. او همچنین از مردم خواست تا برای جلوگیری از سفر بین استان است.

08:30 در سراسر آلمان مستند محدودیت های هستند که به تدریج برداشته. برخی از مدارس با دقت باز و بسیاری از مغازه ها و کسب و کار هستند و در حال اجرا دوباره تحت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. به عنوان یک کشور است که به خوبی انجام می شود در این بحران می تواند آلمان بود خطر پیشرفت های ساخته شده تا کنون با بازگشایی قبل از موعد مقرر ؟

08:15 چشم انداز قیمت های جهانی نفت دارای حاشیه ای بهبود یافته با توجه به آژانس بین المللی انرژی. کاهش مستند اقدامات همراه با کاهش تولید نفت کمک کرده اند بازار را تا حدودی ثابت پس از به یاد ماندنی کاهش قیمت نفت شناخته شده به عنوان "سیاه و سفید آوریل است."

"پس از چشم انداز تا حدودی بهبود یافته و قیمت, در حالی که هنوز بسیار پایین تر از جایی که آنها قبل از شروع COVID-19 بحران باید دوباره از مارس پایین" آن گفت: در آخرین گزارش ماهانه.

آن انتظار دارد تقاضا برای نفت به سقوط 8.6 میلیون بشکه در روز است.

ادامه مطلب: چرا قیمت جهانی نفت در حال رفتن درهم و برهم

07:36 همه گیر خواهد شد هزینه جهانی صنعت بیمه حدود 203 میلیارد (€188 میلیارد دلار) لویدز لندن پیش بینی کرده است. لوید به تنهایی در انتظار به پرداخت حدود 4.3 میلیارد دلار در coronavirus ادعا می کند. این بحران در همان سطح به عنوان 11 سپتامبر 2001 حملات تروریستی آن در بیانیه ای گفت.

"برآورد 2020 اختصاصی زیان پوشش داده شده توسط این صنعت به عنوان یک نتیجه از COVID-19 حدود 107 میلیارد دلار در تاریخ همتراز با برخی از بزرگترین عمده ادعاهای سال برای صنعت ، "علاوه بر این بر خلاف دیگر رویدادهای این صنعت را نیز تجربه می افتد در پرتفوی سرمایه گذاری از حدود 96 میلیارد آوردن مجموع پیش بینی از دست دادن به صنعت بیمه برای $203 میلیارد دلار است."

گروه بیمه زوریخ گفت: موج دوم می تواند به طور جدی به خطر انداختن اقتصاد جهانی است.

"اگر ما یک موج دوم و مستندات که تقریبا بدترین نتیجه از منظر اقتصادی" گفت: پسر میلر رئیس استراتژیست بازار در زوریخ شرکت بیمه.

موج دوم خواهد "به تعویق انداختن سرمایه گذاری کسب و کار به طور نامحدود" و ببینید مصرف کنندگان retrench به عنوان امید برای بهبود سریع اقتصادی در حال نقش برآب. او گفت که دو هفته آینده هستند محوری در نشان دادن چگونگی کسب و کار و مصرف کنندگان در پاسخ به شل شدن مستندات.

سوئیس بیمه های غول پیکر است که پیش بینی پرداخت از $750 میلیون سال جاری با توجه به همه گیر در حال حاضر با داشتن پرداخت 280 میلیون دلار.

07:00 فقط 4.4 درصد از جمعیت فرانسه آلوده شده توسط coronavirus بر اساس یک مطالعه جدید. یک انستیتو پاستور گزارش متوجه شد که 2.8 میلیون نفر آلوده شده اند. این رقم بسیار بالاتر از رسمی تعداد اما بیش از حد پایین برای "herd immunity" برای تبدیل شدن به یک واقعیت است.

بدترین آمار مناطق در شرق و در منطقه پاریس — عفونت نرخ پایه 9 ٪ و 10 ٪ به طور متوسط.

"حدود 65 درصد از جمعیت باید ایمنی بدن اگر ما می خواهیم برای کنترل این بیماری همه گیر توسط تنها وسیله ایمنی" مطالعه می گوید.

"به عنوان یک نتیجه, نتایج ما نشان می دهد که بدون یک واکسن گله ایمنی به تنهایی نمی خواهد به اندازه کافی برای جلوگیری از موج دوم در پایان مستند. کارآمد اقدامات کنترلی در نتیجه باید پس از تایید مارس 11,", محققان می گویند.

فرانسه بوده است با احتیاط بازگشایی این کشور است. این کشور 40,000 دندانپزشکان در حال حاضر قادر به باز کردن شیوه های. این گروه شناخته شده به عنوان یکی از مهمترین و-در-خطر پزشکی حرفه ای.

همچنین امروز دولت فرانسه سرزنش, غول دارویی سانوفی پس از آن گفت: این امر اولویت بندی بازار ایالات متحده یک بار COVID-19 واکسن در دسترس می شود.

"برای ما این امر می تواند غیر قابل قبول برای وجود دارد به ممتاز دسترسی به چنین کشور دلایل مالی" معاون وزیر دارایی اگنس لول-Runacher گفت: Sud رادیو.

05:55 سر از دبی در فرودگاه مشخص شده ممکن است در آینده به صورت بین المللی مسافرت هوایی. رئیس اجرایی پل گریفیث گفته خبرگزاری رویترز که متوسط غربالگری و ماسک صورت را تبدیل به مشترک مناظر در فرودگاه در سراسر جهان است و فاصله فیزیکی می تواند پرواز گران تر است.

"ما می رویم به نگاهی به آنچه اقدامات لازم را برای حفاظت از این سفر و کارکنان ما," او گفت:. "ما نمی خواهد بود قادر به کار در هر چیزی به ما طرح اصلی, ظرفیت, اگر ما تا به حال برای حفظ, اجتماعی, فاصله," او گفت:.

اگر شرکت های هواپیمایی مجبور به اعمال فیزیکی فاصله و سپس آنها را مجبور به افزایش airfares به حساب برای صندلی های خالی. چنین فاصله نیاز به اجرا شود تا زمانی که یک واکسن, او گفت:.

05:27 رابرت کخ موسسه منتشر کرده است عفونت آخرین شماره برای آلمان. تعداد موارد تایید شده توسط 933 به کل از 172,239. و 89 نفر کشته آوردن مجموع تلفات به 7,723.

این است که چگونه آن را در مقایسه با روز گذشته:

جمعه, مارس 13: 798 موارد جدید; 101 جدید مرگ و میر

پنج شنبه, مارس 12: 933 موارد جدید; 116 جدید مرگ و میر

چهار شنبه, مارس 11: 357 موارد جدید; 22 جدید مرگ و میر

یکشنبه, مه 10: 667 موارد جدید; 13 جدید مرگ و میر

روز شنبه, مه 9: 1,251 موارد جدید; 147 جدید مرگ و میر

05:00 آلمان ادامه خواهد داد به تحمل معترضان که موفق به احترام اجتماعی فاصله مقررات , آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn گفته است.

آلمان شاهد افزایش تعداد anti-مستند اعتراضات بیشتر با کسب و کار مشروع و آزادی و نگرانی های اخلاقی. برخی بسیار آوازی و قابل اعتراض است منجر شده است توسط نظریه پردازان توطئه.

"تظاهرات بخشی از دموکراتیک نرمال. و از نظر بحث ما با داشتن آنها یک ماده البته" Spahn گفت RedaktionsNetzwerk Deutschland. "زیر شامل تمام جمعیت های بزرگ: اگر شما نمی رعایت قوانین از راه دور شما را به خطر اندازد و خود و دیگران چرا که دقیقا جایی است که ویروس در حال گسترش است."

"ما باید در نتیجه شکستن یک تجمع مسالمت آمیز? من بزرگ شک و تردید که آیا خواهد بود که متناسب باشد. پس از همه یک حق اساسی است که اعمال وجود دارد. در دراز مدت ما نمی تواند کنترل این ویروس توسط نیروی. آن را تنها موفق خواهد شد اگر شهروندان می خواهید برای شرکت در صورتی که می خواهید برای محافظت از هر یک از دیگر اگر آنها می خواهند به نگاه پس از هر یک از دیگر. اکثریت قریب به اتفاق هنوز هم می خواهید که. که من اعتقاد راسخ دارد."

با این حال او به نام برای تمایز میان مشروع معترضان و کسانی که در گسترش تئوری های توطئه است.

04:45 , آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn است در دفاع از این کشور را به حرکت به دور از به اصطلاح گواهی ایمنی. در نظریه مفهوم اجازه می دهد کسانی که آزمایش مثبت برای coronavirus آنتی بادی به معاف از محدودیت در فعالیت های خود و سفر. با این حال آلمان به طور موقت کنار گذاشته این ایده به عنوان یک شورای اخلاق deliberates در مسائل اطراف آنها را.

"من فکر می کنم آن است که حق را برای حذف پیشنهاد فعلی از قوانین اضطراری. شده است وجود دارد قابل فهم انتقاد که به من نشان می دهد که به عنوان یک جامعه ما نیاز به زمان بیشتری برای بحث در این موضوع است. همین دلیل است که من نیز خواسته شورای اخلاق برای یک نظر" او گفت RedaktionsNetzwerk Deutschland.

"سوال این است که محدودیت های مجاز برای چه کسی و زمانی که تبدیل خواهد شد به طور فزاینده انگیز برای ما است.

"کشورهای دیگر در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای ورود وابسته به چنین اثبات ایمنی در آینده است. این در حال حاضر وجود دارد برای دیگر بیماری های مسری مانند تب زرد. بنابراین ما باید همچنان به کار بر روی این موضوع است. بعد از همه این راه حل نمی شود که شهروندان ما دیگر نمی تواند سفر به کشورهایی که در حال برنامه ریزی ترتیبات است."

بیشتر بخوانید: آلمان واکنش توده تست برای coronavirus ایمنی: گزارش

04:02 ژاپنی ها طرح دولت برای پایان دادن به وضعیت اضطراری در 39 استان شده و پذیرفته شده توسط یک پانل از کارشناسان این کشور وزیر اقتصاد گفت. وضعیت اضطراری باقی خواهد ماند در هشت مناطق دیگر از جمله توکیو و اوزاکا. یک بررسی دیگر برنامه ریزی شده است برای مارس 21. تصمیم به بلند کردن اندازه گیری می آید پس از عفونت شاهد کاهش شدید.

03:52 آلمانی افسانه ای فوتبال فرانتس نادر باقری را می بیند آینده پشت-بسته-درب های مسابقات به عنوان یک ایده آل شانس را برای بازیکنان به رشد به خصوص کسانی که موجب ویرانی با اعصاب در هنگام بازی در مقابل از مخاطبان بزرگ.

"من را دیده اند بسیاری از بازیکنان که میدرخشید در آموزش زمین و که اعصاب fluttered در روزهای شنبه در ورزشگاه" 74 ساله گفت: روزنامه آلمانی Bild.

بوندسلیگا است که با توجه به بازگشت این هفته پس از دو ماه وقفه به دلیل شیوع. هیچ طرفداران اجازه خواهد داشت در یا در نزدیکی استادیوم با توجه به محدودیت های زیادی کرد.

03:47 ملل متحد هشدار داده است از عمده جهانی بهداشت روان در بحران با توجه به شیوع و خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به تاثیر روانی این بیماری همه گیر.

این بیماری همه گیر قرار داده است استرس روانی بر مردم از ترس آنها و یا عزیزان خود را به کامپیوتر و یا مرگ ناشی از این ویروس در سازمان ملل متحد گفت. همچنین در سمت چپ یک تاثیر روانی در افرادی که از دست عزیزان خود را با توجه به گزارش.

بحران نیز نهفته کسانی که از دست داده اند و یا در معرض خطر از دست دادن امرار معاش خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که رنج می برد با توجه به شدید مستند اقدامات است. پزشکی کارگران عامل تحت استرس کودکان نگهداری شده در خارج از مدرسه زنان در معرض خطر سوء استفاده های داخلی و سالمند با شرایط موجود از قبل در میان انبوهی از گروه های که به صورت خاص روانی چالش در آورده با این بحران است.

"حتی زمانی که همه گیر است و تحت کنترل در آورد و غم و اندوه و اضطراب و افسردگی خود ادامه خواهد داد و بر مردم و جوامع" سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک پیام ویدئویی.

03:26 آلمان به ثبت رسیده اضافی 933 موارد بیش از 24 ساعت گذشته با توجه به رابرت کخ موسسه در نظر گرفتن مجموع آن تعداد از عفونت به 172,239. آن تلفات رفت تا 89 بیش از مدت مشابه در آوردن تعداد کل مرگ و میر ناشی از COVID-19 به 7,723.

تعدادی از عفونت است که از دیروز به شکل روزانه از 798 در حالی که تعداد مرگ و میر کاهش یافت و کمی بیش از 24 ساعت گذشته از روز گذشته 101 و میر گزارش شده.

ادامه مطلب: آنچه در آلمان است که رابرت کخ موسسه?

03:19 استرالیایی باید بریس خود را برای بیشتر "سخت خبر" نخست وزیر اسکات موریسون گفت: پس از نرخ بیکاری به ضرب گلوله به پنج سال اخیر تا حد زیادی با توجه به همه گیر.

اداره آمار استرالیا نشان داد یک رکورد 594,300 کار ضرر و زیان از دست داده بودند در ماه آوریل و نرخ بیکاری در ایستاده بود 6.2% که بالاترین سطح از سپتامبر 2015.

"این یک روز سخت برای استرالیا بسیار دشوار روز" موریسون گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "خیلی تکان دهنده اگر چه دور از انتظار نیست."

خزانه دار جاش Frydenberg گفت که در حالی که زیان کار شدند "دلخراش" او هشدار داد که وضعیت را بدتر از قبل از آن بهتر است حتی به عنوان کشور به تدریج شروع به سهولت برخی اقدامات محدود کننده.

03:15, آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn خواسته است تمام ایالات آلمان برای حمایت از یک جایزه طرح پرداخت برای خانه سالمندان کارکنان.

در مصاحبه با Redaktionsnetzwerk Deutschland (RND), Spahn گفت: کارکنان مراقبت سزاوار "مالی به رسمیت شناختن" برای کار سخت خود را در "شرایط سخت" در بیماران بستری و سرپایی مراقبت در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

جایزه طرح خواهد بود تصمیم گرفت آلمانی مجلس فدرال در روز پنج شنبه. این امر ارائه مراقبت از کارگران یک جایزه تا 1000 €در پرداخت های پرستاری مراقبت های بیمه. شرکت های بیمه خواهد بود سپس بازپرداخت توسط دولت است.

02:46 نیوزیلند است پرده برداری کرد NZ$50 میلیارد (€27.64 میلیارد 30 میلیارد دلار) طرح در بودجه سالانه خود را برای مبارزه با خسارت های اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر. دولت هشدار داد که با وجود افزایش هزینه های, هنوز هم وجود دارد هزاران نفر از شغل و کسب و کار تعطیل.

این صندوق استفاده خواهد شد بیش از یک دوره چهار ساله و در مورد NZ$30 میلیارد دلار بوده است در حال حاضر اختصاص داده شده در این سال است.

"این مهم ترین تعهد مالی توسط دولت در نیوزیلند تاریخ" وزیر دارایی اعطای رابرتسون گفت.

نیوزیلند اقتصاد است که وابسته به تجارت و گردشگری تنظیم شده است به قرارداد 4.6 درصد در سال 2020 است.

با وجود این چشم انداز تیره و تار نخست وزیر Jacinda protocol wine studio که برای انتخاب مجدد در ماه سپتامبر به دست آورد تا بین المللی ستایش برای دست زدن به بحران است. تا کنون نیوزیلند ثبت شده 21 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

02:15 مکزیک تایید کرده است 1,862 موارد جدید و 294 اضافی مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته این کشور را به وزارت بهداشت گزارش با در نظر گرفتن تعداد کل عفونت به 40,186 و تعداد مرگ و میر به 4,220.

تعداد مرگ و میر است که با اندکی کاهش در روز قبلی شمارش زمانی که مکزیک گزارش بالاترین روزانه مرگ و میر 353.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador اعلام کرده است برنامه ای برای کاهش محدودیت ها و احیای برخی بخش ها از جمله صنعت خودرو, شروع, مارس 18.

01:53 ملی چین کمیسیون بهداشت گزارش سه COVID-19 موارد برای May 13 از موارد هفت روز قبل از. مقامات گفت: این موارد به صورت محلی منتقل شده در لیائونینگ در شمال شرقی و استان جیلین. چین به صورت رسمی تعداد در حال حاضر در 82,929.

در ووهان شهر در چین که در آن بیماری همه گیر کوروناویروس سرچشمه, رسانه های چینی گزارش داد که مقامات در حال برنامه ریزی برای تست همه از این شهر 11 میلیون نفر در 10 روز آینده پس از کشف در آخر هفته گذشته از یک عفونت کلاستر از شش نفر در یک مجتمع مسکونی.

با این حال هیچ مقام رسمی اعلام شده است و هنوز مشخص نیست که چگونه ووهان مقامات برنامه ریزی برای آزمون بیش از 1 میلیون نفر در هر روز است.

01:19 رئیس Paul-Ehrlich-موسسهآلمان رسمی پزشکی قانونی گفت که او مطمئن است که حداقل سه بالقوه corornavirus واکسن تست خواهد شد در آلمان قبل از پایان سال است.

"اگر تمام این آزمایش های بالینی به نوبه خود مثبت پس از آن ما صحبت در مورد چگونه برای شروع از تایید توسط پایان سال جاری یا اوایل سال آینده" کلاوس Cichutek به این روزنامه گفت: Machinima Morgen, اضافه کردن او با اعتماد به نفس واکسن در نهایت خواهد بود توسعه یافته است.

در ضمن Cichutek گفت: لازم است برای توسعه روش های درمانی برای درمان COVID-19 مانند آنتی بادی درمان با استفاده از پلاسمای خون از بهبود بیماران.

01:03 کوچک قطرات بزاق تولید شده توسط صدای بلند بیان می ماندند و در هوا در یک فضای محصور شده برای بیش از 10 دقیقهمطالعه نشان داد با برجسته کردن نقش آن در گسترش این رمان coronavirus.

دانشمندان در موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیوی در آمریکا با انجام یک مطالعه که در آن یک فرد با صدای بلند تکرار عبارت "سالم ماندن" در داخل یک جعبه برای 25 ثانیه است.

لیزر نور پیش بینی شده را در جعبه نورانی هزاران نفر از کوچک قطرات بزاق که به طور بالقوه می تواند حمل ذرات ویروس. این قطرات در هوا باقی ماند برای 12 دقیقه مطالعه نشان داد.

محققان تخمین می زنند که هر دقیقه از صدای گفتار یک فرد آلوده می تواند تولید 1,000 ویروس حاوی قطرات که هوا باقی می ماند در حدود هشت دقیقه یا بیشتر در یک فضای محدود است.

بسیاری از کشورها توصیه به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

00:53 ایالات متحده ثبت شده بیشتر 1,813 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع به 84,059 با توجه به آخرین شمارش از دانشگاه جانز هاپکینز.

ما در حال حاضر تایید کرد در مجموع 1,389,935 موارد بالتیمور-بر اساس گزارش موسسه.

00:05 رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: به نظر او هشدار در مورد شتابزده بازگشایی از این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص و کلید coronavirus وظیفه نیروی, عضو, Anthony Fauci به "قابل قبول نیست" به خصوص وقتی که می آید به مدارس.

"ما در حال باز کردن در کشور ما مردم می خواهید آن را باز مدارس در حال رفتن به" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

قبلا Fauci گفت: آمریکا که شهرها و ایالات متحده می تواند بیشتر COVID-19 مرگ و میر و آسیب های اقتصادی اگر stay-at-home سفارشات در حال برداشته و بدون داشتن پاسخ مناسب قابلیت در محل. "نگرانی من این است که ما شروع به دیدن کمی خوشه که ممکن است به نوبه خود به شیوع بیماری" گفت: Fauci.

وجود دارد در حال رشد شکاف بین تهمت و ما بیماری که کارشناسان هشدار می دهند که, کاهش, اجتماعی فاصله و بازگشایی کسب و کار بدون ظرفيت آهنگ جدید COVID-19 مورد منجر به فاجعه بیشتر در ماه های آینده.

تهمت قرار داده شده است یک اولویت در شروع مجدد اقتصاد آمریکا که در حال حاضر زین با رکورد بیکاری به عنوان کسب و کار در حال تعطیل در طول مستندات. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او خوش بینانه رشد خواهد انتخاب کنید تا دوباره. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک فوق العاده در سال آینده."

در همین حال ریاست جمهوری امیدوار جو بایدن به تمسخر مغلوب ساختن پیشی جستن و در حمایت از Fauci. او در توئیتر خود نوشت: "من اعتماد که یکی از ملت ما را بالا کارشناسان بهداشت عمومی نه کسی که بمب تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن و نگاه مستقیم در یک خورشید گرفتگی."

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: که اگر ایران از کاهش بیش از حد به زودی مستندات

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

wmr adi/jsi (AP, AFP ساعت و dpa)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب