Coronavirus آخرین: مستندات سهولت بیشتر در سراسر اروپا

اسپانیا و ایتالیا و انگلستان ثبت شده خود را در کمترین مرگ و میر در هفته. محدودیت در ادامه به آسانسور در اروپا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

اسپانیا و ایتالیا و انگلستان ثبت شده خود را در کمترین مرگ و میر در هفته. محدودیت در ادامه به آسانسور در اروپا با کسب و کار و مدارس مجموعه به بازگشایی شده است. دنبال DW برای آخرین.

  • تعداد جهانی COVID-19 مورد افزایش یافته است و به بیش از 4.7 میلیون در حالی که بیش از 314,000 مردم در سراسر جهان فوت کرده اند از ویروس
  • بیشتر مستند اقدامات در حال برداشته در اروپا در روز دوشنبه با بازگشایی رستوران در ایتالیا و بچه ها رفتن به مدرسه در بلژیک
  • در اسپانیا روزانه مرگ و میر کاهش یافته و به زیر 100 برای اولین بار در دو ماه
  • در آلمان ده ها تن از مردم آزمایش مثبت برای این ویروس در یک خانه پناهندگان

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

06:30 یکی دیگر از بزرگ coronavirus شیوع گزارش شده در کشتارگاه مدت کوتاهی قبل از آلمانی کابینه تعیین شد به بحث در مورد خطر ابتلا به کروناویروس در صنعت گوشت.

حداقل 92 کارگران در یک کشتارگاه در دیسن بای جنگ توتبورکر در ایالت نیدرزاکسن در کشور باید آزمایش مثبت شهر اوسنابروک اعلام کرد اواخر روز یکشنبه. کسانی که آلوده و اعضای خانواده خود را که قرار است در قرنطینه و تولید متوقف شده است.

آلمان "تاج کابینه" راه اندازی شد به بحث در مورد تغییرات در محل کار و مقررات ایمنی ویژه چشم در کشتارگاه پس از بیش از 200 نفر آلوده شدند در ایالت نوردراین-وستفالن در هفته گذشته. نگرانی های مطرح شده در مورد کار و شرایط زندگی کارگران کشتارگاه که در آن بسیاری از کارکنان اروپای شرقی کارگران موقت.

غذا و نوشیدنی و غذا اتحادیه را به حکومت این فرصت را به اعمال "اصلاحات اساسی" در صنعت و جدید "شفاف" قوانین و مقررات برای کشتارگاه.

ادامه مطلب: Coronavirus: 'برده داری مدرن" در قلب آلمان کشتارگاه شیوع

06:00 دو از اروپا لیگ فوتبال شد تا برای شروع دوباره آموزش امروز صبح اما تنها یک پیش خواهد رفت.

ایتالیا Serie A به تعویق افتاد شروع آموزش به عنوان باشگاه در ادامه به اختلاف نظر در مورد دولت تحمیل پزشکی قوانین. چندین ایتالیایی بالای باشگاه در حال حاضر برنامه در محل برای آموزش فردی و یا برای آموزش در اجتماعی فاصله گرفته, گروه, اما امیدوار بودند به گسترش گروه اندازه.

نقطه اصلی اختلاف نظر دولت اصرار که کل تیم باید قرنطینه برای 14 روز باید یکی از اعضای تیم تست مثبت است. سری A امیدوار بودم به recommence بازی در ژوئن 13 اما با آموزش به تعویق افتاد و این ممکن است بعید است.

در اسپانیا لالیگا را فشار جلوتر با آموزش در گروه های تا 10. دولت روز شنبه اعلام کرد که اسپانیا تیم های ورزشی می تواند بازگشت به فعالیت بدون در نظر گرفتن دولت از مستند در منطقه خود.

"این بسیار مهم است که همه تیم ها در حال آموزش در همان سطح و ما سپاسگزار است که در حال حاضر مورد" La Liga جمهور خاویر Tebas گفته تلویزیونی اسپانیایی.

اسپانیا رفته و بدون سازماندهی فوتبال از مارس 12; ایتالیا پس از 9 مارس. آلمان بوندسلیگا شد اولین بار عمده اروپا لیگ به رزومه عمل بیش از آخر هفته.

05:19 نیوزیلند راه اندازی خواهد شد یک تماس-ردیابی برنامه در روز چهارشنبه, نخست وزیر Jacinda protocol wine studio تایید کرده است. از "digital خاطرات" کمک خواهد کرد که مردم به رکورد شخصی خود را در جنبش اگر چه داده ها به اشتراک گذاشته نمی شود با هر کسی به جز برای کاربر.

"این فقط در مورد در آینده شما به خودتان پیدا کنید با COVID-19 شما رو مرجع آسان به شما بگویم که در آن شما بوده ام بیش از یک دوره از زمان" protocol wine studio گفت.

کشور جزیره شروع به کاهش مقررات در اواخر ماه آوریل و مدارس و رستوران ها و کافه ها شروع به بازگشایی شده است. نیوزیلند ثبت شده هیچ مورد جدید در روز دوشنبه و با حدود 1500 موارد به طور کلی ثبت کرده است تنها 19 این ماه پس از دو ماه مستند دوره است. دولت می گوید 21 نفر فوت کرده اند از این ویروس در این کشور از پنج میلیون نفر است.

04:00 چندین کشور در سراسر اروپا در حال عقب COVID-19 محدودیت روز دوشنبه در اینجا شکست از آنچه بازگشایی:

ایتالیا: رستوران ها سالن های موزه ها و اکثر مغازه ها را یک بار دیگر باز کردن درهای خود را پس از دو ماه از مستند. سنت پیتر کلیسای جامع نیز بازگشایی برای بازدید کنندگان و مردم دوباره اجازه سفر آزادانه از طریق منطقه خود.

اسپانیا در مادرید و بارسلونا, مغازه, کمتر از 400 متر مربع می تواند بازگشایی اگر چه مردم را به قرار ملاقات قبل از بازدید. سفر به موزه ها نیز مجاز است. در مناطق دیگر اسپانیا بزرگتر مغازه ها اجازه خواهد داشت به بازگشایی در حالی که ساکنان در چهار اسپانیایی سلیمان اجازه خواهد داشت به ورزش هر زمان که آنها می خواهند.

پرتغال: این کشور در حال حرکت به فاز دوم طرح خود را برای استراحت محدودیت. مشتریان می توانند یک بار دیگر ناهار خوردن در رستوران ها و کافه ها و قنادی ها ، Daycares نیز بازگشایی, در حالی که دانش آموزان در 11 و 12 درجه را به مدرسه بازگشت.

بلژیک: اولیه و ثانویه بازگشایی مدارس برای دانش آموزان در سال آخر خود را البته تحت سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. موزه ها و باغ وحش ها نیز می تواند بازگشایی اگر چه آنها باید فروش زمان خاص بلیط آنلاین. باشگاه های ورزشی می توانند رزومه آموزش تا زمانی که وجود دارد بیش از 20 نفر در حال حاضر.

لهستان: رستوران, هتل, کافه ها از دادگاه های مواد غذایی و سالن های زیبایی در حال بازگشایی تحت سخت و سلامت اجتماعی فاصله پروتکل های. تعداد افراد مجاز به استفاده از امکانات ورزشی و حمل و نقل عمومی نیز افزایش یافته است.

یونان: بازدید کنندگان می توانند یک بار دیگر بازدید از آکروپلیس در آتن. دانش آموزان در دوره متوسطه نیز می تواند بازگشت به کلاس.

03:20 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش 342 روز دوشنبه به 174,697 در کل. موسسه کخ رابرت گزارش 21 مرگ و میر آوردن کل مرگ و میر به 7,935.

این نرخ باروری است که در آن ویروس گسترش می یابد — در 0.87 بیش از گذشته هفته باقی مانده است در زیر مهم ارزش 1 موسسه گفت.

در غرب آلمان 70 نفر تست مثبت برای رمان coronavirus در یک خانه برای پناهندگان و دولت منطقه ای در شهر کلن گفت: در روز یکشنبه.

02:22 در سازمان بهداشت جهانی (WHO) خود مجازی مجمع امروز که نگرانی و تنش بین آمریکا و چین می تواند از خط خارج قوی عمل مورد نیاز به آدرس coronavirus بحران است.

سازمان بهداشت جهانی است که کمرنگ از معمول سه هفته فقط دو روز دوشنبه و سه شنبه انتظار می رود که تمرکز تقریبا تنها در COVID-19 که در عرض چند ماه به کشته شدن بیش از 310,000 در سطح جهان و آلوده نزدیک به 4.7 میلیون نفر است.

سران دولت, دولت, ستاد, وزرای بهداشت و دیگر مقامات انتظار می رود که درگیر

که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در روز جمعه این رویداد خواهد بود "یکی از مهم ترین پس ما تاسیس در سال 1948."

01:52 چین گزارش کرده است هفت جدید تایید coronavirus موارد برای مارس 17 تا از پنج روز زودتر به این کشور را اقتدار بهداشت می گوید.

از موارد جدید, دو, شدند, از شمال شرقی استان جیلین که هم مرز روسیه است و در حال حاضر در بخشی از مستند به دلیل عود کردن عفونت.

تعداد کل عفونت های جدید در تلويزيون پس از اولین مورد از موج اخیر گزارش شده در مارس 7 در حال حاضر 33.

چین مالی توپی از شانگهای گزارش داد یکی از جدید محلی منتقل می شود مورد برای مارس 17 است که این شهر برای اولین بار از اواخر ماه مارس است.

چهار دیگر موارد جدید در سرزمین اصلی درگیر ورود مسافران از خارج از کشور به شمال چین به منطقه مغولستان داخلی.

تعداد موارد تایید شده در سرزمین اصلی چین بود در 82,954 به عنوان از آوریل 17 در حالی که مرگ و میر بدون تغییر باقی مانده است در 4,633. کشور گزارش 18 جدید بدون علامت موارد در تاریخ 17 مه در مقایسه با 12 روز قبل از.

چوب خط حساب کردن از تایید عفونت را شامل نمی شود افرادی که تست مثبت اما که نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند.

A woman walks past closed stores in Fengman District of Jilin City (picture-alliance/Xinhua/Y. Linyun)

یک زن پیاده روی گذشته بسته فروشگاه در Fengman منطقه از شهر جیلین

01:00 ژاپن تضعیف شده به رکود اقتصادی برای نخستین بار پس از سال 2015 با توجه به داده های رسمی.

جهان سوم بزرگترین اقتصاد قرارداد با 0.9 درصد در سه ماه اول سال 2020 پس از 1.9% کاهش در سه ماهه چهارم سال 2019.

با این کشور به تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) انداختن برای دو دوره متوالی کاهش در دیدار ویژگی های تعریف رکود و ژاپن در مسیر برای بدترین حالت آن بعد از جنگ رکود اقتصادی.

وضعیت اقتصادی در ژاپن اعتقاد بر این است حتی بدتر از این سه ماه پس از نخست وزیر ژاپن اعلام کرد در سراسر کشور وضعیت اضطراری در ماه آوریل پس از یک افزایش در COVID-19 موارد است.

00:32 در کانادا یک هواپیمای جت در نظر گرفتن بخشی در یک "بیماری همه گیر نشان می دهد" برای تقویت روحیه در طول شیوع کروناویروس سقوط کرد و در مدت کوتاهی پس از برخاستن. یکی از اعضای خدمه کشته شد و دیگری به شدت مجروح شد.

"این است که با قلب سنگین است که ما اعلام کند که یکی از اعضای CF Snowbirds تیم مرده است و یک اتحاد پایدار صدمات جدی" نیروی هوایی سلطنتی کانادا گفت: در یک صدای جیر جیر. دیگر عضو خدمه را با عباراتی تهدید کننده زندگی صدمات آنها اضافه شده است.

تصادف صورت گرفت در کملوپس, British Columbia با جت گزارش هدف قرار دادن یک خانه مسکونی و جرقه آتش است. یک فیلم به ضرب گلوله توسط یک شاهد عینی نشان می دهد دو Snowbirds جت مصرف کردن با یکی تقریبا بلافاصله پرورش تا قبل از هاويه به زمین.

آمریکا و کانادا انجام شده است flyovers در خصوص سخت ضربه مناطق در تلاش برای بلند کردن ارواح در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

First responders transport an injured person on a stretcher at the scene of the crash (picture-alliance/AP Photo/Canadian Press)

اولین پاسخ دهندگان حمل و نقل یک فرد مصدوم روی برانکارد در صحنه تصادف

00:01 رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro مسخره اجتماعی فاصله دستورالعمل در روز یکشنبه به کشور خود چهره یکی از بدترین شیوع کروناویروس.

با پوشیدن یک ماسک Bolsonaro مطرح برای تصاویر با حامیان و انجام یک سری از فشار یو پی اس با چتربازان — که برخی از آنها کشیده حق خود دست و سوگند وفاداری به رئیس جمهور و خانواده اش.

"این یک خالص جلوه ای از دموکراسی است. من واقعا افتخار توسط این," او گفت: از جمعیت از هواداران که به مبارزه طلبیده stay-at-home سفارشات به شرکت در این تجمع است.

ادامه مطلب: برزیل سبقت اسپانیا و ایتالیا در COVID-19 موارد

این آخر هفته در برزیل تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته اسپانیا و ایتالیا — ساخت کشور جهان چهارم-بزرگترین شیوع. با برزیل تست به مراتب کمتر از کشورهای دیگر کارشناسان هشدار می دهند که تعداد واقعی موارد است که به احتمال زیاد بسیار بیشتر از رسمی شمارش بیش از 240,00.

Bolsonaro بارها عنوان به شدت از ویروس و تحت فشار قرار دادند به بازگشایی کسب و کار.

President Bolsonaro continues to downplay the virus and slammed lockdown measures (picture-alliance/dpa/A. Borges)

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: اسپانیا مرگ و میر کمتر از 100

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

tg,rs/rc (AP, AFP, dpa, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب