Coronavirus آخرین: مکزیک تلفات منجر به برتری اسپانیا

Coronavirus مرگ و میر در مکزیک پیشی گیرد و تعداد مرگ و میر در اسپانیا سابق COVID-19 نقطه داغ. به رهبری آمریکا

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

Coronavirus مرگ و میر در مکزیک پیشی گیرد و تعداد مرگ و میر در اسپانیا سابق COVID-19 نقطه داغ. به رهبری آمریکا و برزیل و آمریکا باقی می ماند کانون بیماری همه گیر. دنبال DW برای آخرین.

  • مکزیک پیشی گیرد و اسپانیا در مجموع coronavirus مرگ و میر
  • با افزایش عفونت و مرگ و میر در آمریکا و برزیل و آمریکا باقی می ماند و کانون همه گیر
  • در سراسر جهان در حال حاضر وجود دارد بیش از 10.5 میلیون مورد تأیید و بیش از 500 ، 000 مرگ و میر

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

06:42 دولت بریتانیا در حال برنامه ریزی برای قراضه خود را قرنطینه قوانین برای کسانی که پس از رسیدن از 75 کشوربا توجه به دیلی تلگراف.

انگلستان اعلام کرد اجباری 14 روز در قرنطینه برای مسافران بین المللی در مه 23, عصبی در تلاش کسب و کار در حمل و نقل هوایی و گردشگری.

در این تلگراف گفت: دولت به زودی تغییر حکومت به مردم اجازه می دهد برای رفتن به تعطیلات و همچنین بلند کردن ممنوعیت سفر غیرضروری به تقریبا تمام کشورهای اتحادیه اروپا و ترکیه و تایلند و استرالیا و نیوزیلند.

دولت تایید نشده این روزنامه گزارش. با این حال سیمون کلارک تاریخ و مسکن جوامع و دولت های محلی گفت: وجود دارد که به زودی اعلام در سفر.

"ما خواهد بود صحبت کردن بیشتر در مورد این, این هفته," او گفت: آسمان. "واضح است که ما می خواهید برای دریافت به بخش گردشگری در پای خود را به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم و من مطمئن هستم که ما قادر خواهد بود برای دادن خبر خوب در آینده ای نزدیک است."

بیشتر بخوانید: Coronavirus قرنطینه برنامه بالا بردن سوالات جدی برای گردشگری در ایرلند و بریتانیا

06:23 آلمان, وزیر بهداشت خواستار تولید کننده remdesivir به اطمینان حاصل شود آن را هنوز هم می تواند ارائه مواد مخدر به اروپا با وجود دولت آمریکا خرید بیش از 90 درصد از تولید تا سپتامبر است.

Remdesivir نشان داده شده است برای سرعت بخشیدن به بازیابی از coronavirus بیماران و تنها داروی مجاز توسط هر دو ایالات متحده و اتحادیه اروپا به عنوان یک درمان برای کسانی که با شدید COVID-19.

زبان به پخش عمومی ZDF وزیر بهداشت ینس Spahn گفت که او انتظار می رود شرکت دارویی علوم جلعاد به "عرضه آلمان و اروپا وقتی که می آید به مواد مخدر." وی افزود که آلمان تا به حال سهام به اندازه کافی برای چند ماه آینده.

بیشتر بخوانید: آیا برلین باید همه گیر تحت کنترل ؟

ایالات متحده رخ داد یک معامله با شرکت در این هفته به امن 500,000 درمان بالغ بر همه اما 10 درصد از تولید برای ماه اوت و سپتامبر.

سازمان پزشکی اروپا توصیه کرده است که remdesivir تایید شده در اروپا با تصمیم کمیسیون اروپا انتظار می رود این هفته است.

06:01 اسرائیل توانسته بیشترین افزایش روزانه در موارد پس از همه گیر شروع با 868 عفونت های جدید بیش از 24 ساعت گذشته. رکورد قبلی از 819 ثبت شده در آوریل 3.

اعلام محدودیت های جدید یک شب در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس — مناطق در شهرستان لاد در نزدیکی تل آویو خواهد بود قفل شده را برای هفته آینده در حالی که پنج روز مستند است که به دلیل به اجرا در آمده است در سرزمین های فلسطینی در روز جمعه. برخی از 26,257 مردم تا کنون مبتلا به کروناویروس در اسرائیل در حالی که 322 نفر کشته شده اند. در سرزمین های فلسطینی وجود داشته است 2,758 مورد تأیید و هشت مرگ و میر.

05:26 در اینجا آخرین از آسیا:

در هندتعداد coronavirus موارد را تصویب کرده است 600,000 علامتبا 19,148 جدید عفونت گزارش شده طی 24 ساعت گذشته. تقریبا 18000 نفر فوت کرده اند. بخش عمده ای از موارد ثبت شده در ایالت ماهاراشترا تامیل نادو و دهلی نو است.

در ضمن بیش از 110 نفر تست مثبت برای coronavirus پس از شرکت در یک عروسی در شمال شرقی ایالت بیهار. داماد بنا به گزارش گره خورده گره در حالی که بیمار با این بیماری و سپس دو روز بعد درگذشت. صدها نفر از مهمانان که با حضور nuptials و سپس تشییع جنازه او شده اند قرنطینه. مقامات در حال بررسی نقض احتمالی اجتماعی, فاصله, قوانین, آن تصریح 50 نفر محدود در مراسم عروسی.

توکیو پایتخت ژاپن تایید کرده است بیش از 100 مورد جدید آن بالاترین مجموع روزانه در دو ماه, با توجه به پخش عمومی NHK. این شهر مقامات شده بود با هدف حفظ روزانه شمارش زیر 20 بعد از یک وضعیت اضطراری برداشته شد در اواخر ماه مه اما این تعداد همچنان به صعود. روز چهارشنبه در توکیو ثبت 67 موارد جدید. مقامات گفتند که پرش می تواند به دلیل افزایش تست. به طور کلی ژاپن در مورد 19,000 موارد و 976 مرگ و میر.

ادامه مطلب: چشم انداز مثبت در ژاپن عفونت باعث موج دوم ترس

کره جنوبی, وزیر بهداشت پارک داد neung-هو ابراز alarm بیش از افزایش اخیر از coronavirus عفونت های خارج از پایتخت سئول. شهر گوانگجو که قبلا یکی از کوچکترین caseloads در میان شهرهای بزرگ بود مجبور به تعطیل مدارس و تشدید محدودیت های این هفته پس از ده ها تن از جدید عفونت گزارش شده وجود دارد. پارک خواست ساکنان این شهرستان برای جلوگیری از تجمعات حفظ فاصله از دیگران و پوشیدن ماسک. کره جنوبی گزارش 54 مورد جدید در روز پنج شنبه.

03:45 آلمان گزارش 466 مورد جدید از coronavirus مصرف ملی مجموع شمارش تا 194,725 با توجه به رابرت کخ موسسه (RKI). ایالت نوردراین-وستفالن در کشور گزارش شده که بیشترین تعداد از موارد.

RKI گزارش 12 جدید و میر ناشی از ویروس است. آلمان در مجموع مرگ و میر از این ویروس است که در حال حاضر 8,985. RKI گفت: وجود شیوع پراکنده در خانه های پرستاری و بیمارستان و پناهندگان امکانات.

03:20 سرزمین اصلی چین ثبت شده سه coronavirus عفونت در 24 ساعت گذشته در مقایسه با سه مورد یک روز زودتر بهداشت ملی کمیسیون در بیانیه ای گفت.

دو تا از عفونت های جدید وارد شد موارد شد در حالی که یک گزارش در پکن. جدید مرگ و میر گزارش شده است.

چین همچنین ثبت نام جدید بدون علامت بیماران را از سه روز قبل از.

سرزمین اصلی چین گزارش کرده است در مجموع 83,537 تایید coronavirus موارد و 4,634 مرگ و میر این کمیسیون گفت.

02:30 بعد از سه ماه تعطیلی به دلیل coronavirus مصر بازگشایی معروف اهرام جیزه به بازدید کنندگان است.

"وجود دارد بسیاری از اقدامات ایمنی قبل از اهرام مصر می تواند وارد" راهنمای سفر Fatma Vuduc گفت: آژانس خبری AFP. همه چیز باید ضد عفونی — "از جمله بازدید کنندگان و کیسه های خود را," او اضافه شده است.

ده ها تن از گردشگران خارجی بودند در حال حاضر رومینگ هرم پیچیده در مدت کوتاهی پس از آن بازگشایی شد. موزه مصر در قاهره نیز بازگشایی شد.

مصر امیدوار است که باز کردن سایت های گردشگری کمک خواهد کرد که برای تقویت بیمار از بخش گردشگری. روز سه شنبه دولت کاسته سفر از محدودیت ها و باز کردن ترافیک هوایی برای پروازهای بین المللی.

مصر به حال خود اولین مورد تایید شده از coronavirus در فوریه 14.

به عنوان یک نتیجه, موزه ها و سایت های باستان شناسی و مغازه ها و کافه ها و رستوران ها در این کشور تعطیل شدند.

مصر ثبت نام بیش از 68,000 coronavirus عفونت و تقریبا 3000 مرگ و میر.

یک پنجم از مصر را در تولید ناخالص داخلی از صنعت گردشگری است. مصر در صنعت گردشگری به مقابله با بسیاری از تحولات در سال های اخیر از جمله بی ثباتی سیاسی پس از سقوط دولت حاکم حسنی مبارک در سال 2011. حتی پس از این کشور یک رکورد جدید در سال گذشته با 13.6 میلیون توریست.

Pyramids of Giza (Reuters/M. Abd El Ghany)

بازدید کنندگان شده بود محروم از اهرام برای سه ماه

02:10 پلیس استرالیا راه اندازی ایستگاه های بازرسی در ملبورن شامل جدید کروناویروس نقاط داغ در این کشور را که دومین شهر.

تصاویر منتشر شده توسط بنگاه سخن پراکنی استرالیا نشان داد که پلیس از توقف خودرو پس از 36 حومه در ملبورن رفت و به مستند زیر سنبله در عفونت های جدید.

"بیش از 300.000 استرالیایی ... در حال رفتن به یک وضعیت دشوار که ما تمام شده است از طریق" فدرال وزیر بهداشت گرگ شکار خبرنگاران با اشاره به ساکنان آسیب دیده حومه. "ما می دانیم که ما می توانیم از طریق آن دریافت کنید, اما با این حال این اعمال در زندگی خود را."

استرالیا شانس بهتر از بسیاری از کشورهای در گیر با حدود 8000 موارد 104 مرگ و میر و کمتر از 400 فعال موارد است.

01:20 ایالات متحده گزارش داد بیش از 52,000 جدید کروناویروس عفونت در 24 ساعت گذشته با توجه به شمارش توسط جان هاپکینز. شماره یک جدید یک روز رکورد.

شمارش نشان داد 52,898 عفونت های جدید در ایالات متحده آوردن تعداد کل موارد وجود دارد به 2,682,270 پس از وقوع آغاز شد.

یکی دیگر از 706 COVID-19 مرگ و میر افزایش مرگ و میر به 128,028.

در روزهای اخیر تعدادی از جدید روزانه عفونت در ما بوده است و در حدود 40,000.

A restaurant in California has tables with signs reading This table is not in use (picture-alliance/ZUMAPRESS/Zuma Wire/J. Connelly)

برخی از ایالات آمریکا در حال بازگشت به محکم کردن قوانین برای جلوگیری از گسترش coronavirus

00:09 آمریکا هنوز هم کانون این بیماری همه گیر کوروناویروسبا ایالات متحده و برزیل پیشرو جهان در کلی عفونت و مرگ و میر ناشی از COVID-19. روز شنبه, برزیل آمار غم انگیز نقطه عطف 60,000 coronavirus مرگ و میر. در ایالات متحده فرمانداران متحده در سخت ترین ضربه این ویروس را ساخته اند حرکت برای توقف یا معکوس گام به سهولت محدودیت در اصل قرار داده و در محل به سرعت گسترش ویروس.

"گسترش این ویروس همچنان در یک رای است که به خصوص در مورد گفت:" فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom. فرماندار دستور دولت خود را برای تمام میله های زندان بان داخل سالن ناهار خوری در رستوران ها و محدود کردن دیگر داخلی عملیات بیش از 70 درصد از جمعیت این ایالت.

در درون ما کانون ملی پیشرفت از غرب به کالیفرنیا و آریزونا و نیومکزیکو در غرب و همچنین تگزاس فلوریدا و گرجستان است.

00:03 مکزیک گزارش 5,681 جدید کروناویروس عفونت در 24 ساعت گذشته همراه با 741 بیشتر مرگ و میر آوردن کشور از مجموع موارد به 231,770 و کل مرگ و میر به 28,510.

آخرین مرگ و میر قرار داده و مکزیک پیش از اسپانیا سابق coronavirus نقطه داغ در شرایط کلی مرگ و میر ناشی از ویروس است. روز شنبه, اسپانیا گزارش داد در مجموع 28,363 مرگ و میر مربوط به COVID-19.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

nm,kp/ng (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن