Coronavirus آخرین: بیش از 4 میلیون و جهانی موارد

موارد در چین و کره جنوبی در حال افزایش تهدید سخت موفق به کسب سود در مبارزه خود را در برابر ویروس. آلمان در ضمن

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

موارد در چین و کره جنوبی در حال افزایش تهدید سخت موفق به کسب سود در مبارزه خود را در برابر ویروس. آلمان در ضمن شاهد افزایش نرخ انتقال. دنبال DW برای آخرین.

  • تعداد کل COVID-19 نفر در سراسر جهان عبور نکرده اند 4 میلیون
  • ایالات متحده بدترین ضربه با بیش از 1.3 میلیون نفر و بیش از 78,000 مرگ و میر
  • عفونت رای (R-value) در آلمان افزایش یافت و دوباره در روز شنبه پس از محدودیت های سست شد
  • برزیل پیشی گرفته است 10,000 مرگ و میر

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

05:47 ژاپن می گوید این ممکن است بلند کردن آن وضعیت اضطراری در مناطق حداقل تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس زودتر از اصل برنامه ریزی شده است.

وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا گفت: بسیاری از 34 استان که کمتر از موارد می تواند محدودیت ها کاسته قبل در سراسر کشور آخرین مهلت 31 مه.

نیشیمورا که در اتهام از دولت را به طور کلی coronavirus پاسخ گفت: کاهش روند در هفته تعدادی از عفونت های جدید و تعداد موارد جدید بر اساس سرانه را در میان معیارهای ارزیابی برای بلند کردن اجسام.

از ژاپن 47 استان, دولت تعیین شده 13 استان از جمله توکیو و اوزاکا که در آن ویروس به سرعت در حال گسترش به عنوان "استان تحت خاص انجام می گيرد."

04:52 مدیر عامل شرکت تسلا, Elon Musk, تهدید کرده است به جلو و تولید و شرکت مرکزی از کالیفرنیا پس از خودروساز بود مانع از بازگشایی کارخانه خود را در آمریکا دولت است.

در یک طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال تسلا متهم آالمدا کانتی وزارت بهداشت از تجاوز فدرال و ایالتی coronavirus محدودیت. طرح دعوی در دادگاه ادعا تسلا کارگران کارخانه مجاز به کار در کالیفرنیا اقامت-در-خانه
منظور از آنجا که تسهیلات در نظر گرفته شده است "زیرساخت های حیاتی."

"رک و پوست کنده این نهایی کلش" مشک توییتی. "تسلا در حال حاضر حرکت آن HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله."

سفارش در شش شهرستان منطقه خلیج سان فرانسیسکو مجبور تسلا به بستن کارخانه شروع مارس 23 برای کمک به جلوگیری از ویروس' گسترش و آن تمدید شد تا پایان ماه مه.

Tesla's headquarters in Fremont, California (Getty Images/J. Sullivan)

04:28 استرالیا می گوید این پشتیبانی از اتحادیه اروپا حرکت برای یک تحقیقات مستقل به ریشه های COVID-19 در چین است. وزیر بهداشت گرگ شکار گفت: آسمان, اخبار, است که این کشور پشت یک سؤال از چین مرطوب و بازارهای بالقوه برای مستقل بازرسی قدرت.

دولت شده است هل دادن برای درک بهتر از نحوه coronavirus آغاز شده در ووهان قادر به مقابله با چنین بیماری های همه گیر در آینده است. اما این موضع است ratcheted تا تنش ها با پکن است.

Ursula von der Leyen سر از بازوی اجرایی اتحادیه اروپا هفته گذشته گفت: او می خواهم برای دیدن چین همکاری با کمیسیون اروپا و دیگران به منظور تشخیص اینکه چگونه این ویروس پدید آمده است.

Surfers on Bondi beach (Reuters/L. Elliott)

استرالیا بازگشایی Bondi ساحل به خوانندگان و شناگران پس از آن بسته شد در ماه گذشته برای جلوگیری از گسترش ویروس

03:15 کره جنوبی روز یکشنبه گزارش 34 مورد جدید از coronavirus به بالاترین روزانه شمارش در یک ماه. آخرین سنبله در ارقام می آید از شیوع کوچک در اطراف محور شبانه در Itaewon سرگرمی منطقه در سئول.

در روز جمعه, پزشکی, کارگران درهم برای ردیابی تماس های پس از 29 سال که بازدید سه کاباره ها در این منطقه در هفته گذشته بعد از آزمایش مثبت برای ویروس. در میان موارد جدید, 26 محلی انتقال و 8 وارد شد عفونت.

برای 10 روز گذشته کره جنوبی شده بود گزارش صفر به تعداد بسیار کمی از موارد داخلی. این کشور ثبت کرده است و در مجموع 10,874 تایید موارد با 256 مرگ و میر.

02:45 چین گزارش 14 جدید تایید موارد COVID-19 روز شنبه. آخرین رقم بالاترین میزان از آوریل 28 , اما از آن افزایش یافته است تنها یک مورد از روز قبل.

دو تا از موارد جدید وارد شد عفونت. در میان محلی منتقل, موارد, 11 گزارش شده در شولن در شمال شرق استان جیلین. Coronavirus سطح خطر از Shulan شهرستان مطرح شده از متوسط به بالا است. مقامات بهداشتی نیز یافت 20 جدید بدون علامت موارد به بالاترین سطح خود از آوریل 1.

چین در حال حاضر 82,901 تایید موارد coronavirus و 4,633 مرگ و میر.

02:40 سه مقامات نظارت بر ایالات متحده coronavirus پاسخ در خود قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض ویروس. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی, رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و استفان هان, سازمان غذا و دارو کمیسر همه آمد در تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

با توجه به سیاست هان آمده بود در تماس با کتی میلر دبیر مطبوعاتی رئیس جمهوری مایک پنس که تا به حال آزمایش مثبت در روز جمعه.

01:45 آخرین آمار و ارقام از برزیل نشان می دهد که بیش از 10000 نفر کشته شده اند از ویروس. وجود دارد در حال حاضر در مجموع 155,939 موارد تایید شده در کشور است. اما با استناد به پایین تست دانشمندان ترس است که نرخ واقعی می تواند 15% به 20% t بالاتر است.

01:30 تعداد کل coronavirus موارد گزارش شده در سراسر جهان پیشی گرفته است چهار میلیون mark با بیش از 277,000 مرگ و میر. ایالات متحده بدترین آمار کشور با 1.3 میلیون مورد تأیید و 78,618 مرگ و میر. اروپا است که سخت ترین ضربه قاره است. این حساب در مجموع 1.7 میلیون نفر و 155,000 مرگ و میر.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار: آلمان عفونت افزایش نرخ دوباره

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv/aw (AFP AP "رویترز" dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب