Coronavirus آخرین: مقامات تخمین می زنند بیش از 6 درصد از جمعیت ایالات متحده را آلوده

بیش از 20 میلیون نفر ممکن است مبتلا به کروناویروس در آمریکا با توجه به برآورد از مراکز کنترل بیماری. رسمی شمار

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

بیش از 20 میلیون نفر ممکن است مبتلا به کروناویروس در آمریکا با توجه به برآورد از مراکز کنترل بیماری. رسمی شمارش هنوز کمتر از 2.4 میلیون نفر است. دنبال DW برای آخرین.

  • آلمان ارائه خواهد شد €500 میلیون و در مجموع در این سال به چه کسی می گوید, وزیر بهداشت
  • رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر هشدار در این کشور است "بر روی یخ نازک"
  • تست در پاکستان کاهش یافته در اطراف سوم با وجود هشدارهای
  • بیش از 9.3 میلیون موارد تایید شده در سطح جهان با بیش از 481,000 مرگ و میر ثبت شده
  • CDC معتقد است بیش از 20 میلیون آمریکایی آلوده

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

16:59 چین در زمان بسیار قوی اقدامات برای مهار این ویروس زمانی که آن را شناسایی و در ووهان گفت: رئیس , سازمان بهداشت جهانی, Tedros Adhanom Ghebreyesus. او اضافه کرد که پکن نیست سزاوار انتقاد از اینکه دیر برای هشدار دادن به جهان است.
در میان فشار مالی از واشنگتن Ghebreyesus ستایش فرانسه و آلمان پس از آنها متعهد صدها میلیون نفر در حمایت مالی.

"ما مفتخریم به شرکای مانند آلمان ایستاده در کنار هم با ما در مبارزه با COVID19," Ghebreyesus گفت در توییتر.

بیشتر بخوانید: آلمان وعده کمک به کسی که

17:05 کارشناسان با مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری می گویند بیش از 20 میلیون شهروندان ایالات متحده ممکن است قرارداد این ویروس. در حال حاضر ما نزدیک به 2.4 میلیون تایید عفونت.

اما کارشناسان دولت پایگاه خود را برآورد در آزمون است که اندازه گیری حضور آنتی بادی نشان می دهد حضور coronavirus. این آزمون را کشف کرده اند که تقریبا یک نفر از 10 نفر نشان می دهد که آنتی بادی مورد نیاز.

"اگر شما ضرب موارد که جیره است که شما دریافت کنید که 20 میلیون رقم" یک مقام رسمی به نقل از به نقل از خبرگزاری رویترز.

بسیاری از بیماران به خصوص در میان افراد جوان نشان می دهد هیچ نشانه ای وجود حامل ویروس. مقامات خواسته اند که افراد جوان به آزمایش فعالانه اگر آنها در تماس با جمعیت های آسیب پذیر.

17:02 وزیر بهداشت کارل یوزف Laumann آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور است که تنها یک فرد آلوده پیدا شد در میان برخی از 2000 نفر تست شده منطقه Gütersloh.

جامعه شده است در مرکز coronavirus سربازان ارتش در آلمان هنگامی که برخی از 1500 نفر از کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 در پردازش گوشت گیاه باعث NRW authoritiesto قرار داده Gütersloh و همسایه وارندورف منطقه تحت مستند.

با هم این دو منطقه به اطراف 628,000 مردم است.

Laumann متعجب شد نتایج اولیه توده تست. نتایج نهایی گفته می شود ارسال شده در روز یکشنبه و سپس آن را ممکن است برای به دست آوردن یک تصویر بزرگتر از شیوع بیماری است که تعیین چه مدت این مستند باید تاریخ و زمان آخرین.

ساکنان در Gütersloh و وارندورف رنگی برای تست سایت های که NRW دولت ساخته شده است که به رایگان در ایستگاه های تست و یا از طریق افراد خانواده ،

در ایالت نیدرزاکسن, که در مرز با NRW نزدیک به جوامع تحت تاثیر برخی از 45 نفر از کارکنان گوشت بوته آزمایش مثبت برای COVID-19. شرکت Wiesenhof گفت: نتایج بخشی از غربالگری برخی از 1115 کارکنان که باعث شد بعد از 23 کارگران مشخص شد که thedisease

ادامه مطلب: سابق Tönnies کارگر: "من شنیده همکاران گریه در شب"

14:32 نروژ تنظیم شده است به لغو محدودیت های مسافرتی در کشورهای اروپایی آن را در نظر نسبتا امن در رابطه با این بیماری همه گیر ارنا سلبرگ نخست وزیر گفت. این اقدامات خواهد بود شل در ژوئیه 15.

اما Solberg گفت: او نه تشویق شهروندان نروژی به خارج از کشور سفر. او هشدار داد که یک لیست کشورهای امن خواهد بود تاسیس شده و به روز شده تا کنون 14 روز به این معنی است که محدودیت می تواند دوباره.

همچنین پس از مسدود کردن بازدید کنندگان از سرزمین اصلی و سوئد و نروژ در حال حاضر گسترش محدود اندازه گیری شامل سوئدی جزیره گوتلاند.

نروژ معرفی کرده بود برخی از دقیقترین محدودیت های مسافرتی در اروپا در مراحل اولیه این بیماری همه گیر. از آن زمان دیده می شود کمتر از 8,800 موارد و 249 مرگ و میر با جمعیت آن در برخی از 5.4 میلیون نفر است.

13:43 مدیر اتریش بازیکن تنیس Dominic Thiem اتحاد پیوست کر مخالفت با هدف نواک جوکوویچ پس از آدریا تور منجر به یک میزبان از بازیکنان تبدیل شدن به آلوده coronavirus.

جوکوویچ صربستانی مرتب یک سری از مسابقات در سراسر بالکان از جمله میهن خود در مقابل هزاران نفر از تماشاگران در اوایل این ماه با شواهد کمی اجتماعی-فاصله در چشم. Thiem همچنین در این رویداد هر چند او پس از آزمایش منفی است.

"من باید به جوکوویچ اصلی گناه" Thiem را مدیر Herwig Straka گفت: روزنامه اتریشی استاندارد. "خوب دیگران پیوست اما او واقعا در پشت آن. در اصل از انگیزه های خوب وجود دارد خیریه افکار در این مرکز است. اما از آن رفت و در یک بازی کاملا جهت اشتباه و سوء استفاده به عنوان یک تبلیغ رویداد. که در جوکوویچ."

Thiem خود ابراز تاسف خود را بیش از نقش او در تور. "من شوکه شده بود که من کردم این اخبار از Adria, تور," او نوشت: در رسانه های اجتماعی. "ما اعتماد دولت صربستان را coronavirus اما ما بیش از حد خوش بینانه است."

جهان شماره سه افزود: "رفتار ما اشتباه بود ما عمل بیش از حد euphorically. من بسیار متاسفم."

"من شده است با آزمایش پنج بار در 10 روز گذشته و در هر زمان و نتیجه این بود که همیشه منفی" Thiem نشان داد.

جهان شماره یک جوکوویچ سازمان mini-تور از طریق مختلف بالکان شهرستانها اما او و دیگران از جمله بلغاری بازیکن تنیس گریگور دیمیترو, کرواتی ورزشکار برنا Coric و دیگری صرب تنیس, بازیکن, Viktor Troicki همه آلوده شد. جوکوویچ پدر است پس از سرزنش دیمیترو برای گسترش ويروس جديد.

ادامه مطلب: ستاره تنیس, نواک جوکوویچ, تست مثبت برای coronavirus

13:41 یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیش از 40 درصد از ساکنان اتریش اسکی شهر ایسچگل باید آنتی بادی نشان می دهد که آنها به احتمال زیاد به کوروناویروس. آلپی شهر در ایالت تیرول که میزبان یکی از بزرگترین در اروپا و محبوب ترین اسکی در ساحل اولیه بود hotspot ویروس با هزاران نفر از سراسر اروپا ترسیم شده برای بازدید کنندگان در طول فصل اسکی در فوریه و مارس.

آزمون توسط دانشگاه علوم پزشکی Innsbrück در حال حاضر نشان می دهد که 42.4 درصد از جمعیت این شهر داشته اند COVID-19 در برخی از نقطه. این است که بالاترین درصد از افراد مرتبط با آنتی بادی دیده می شود در یک مطالعه در جهان تا کنون دانشمندان می گویند.

در مقایسه آنتی بادی آزمون میان جمعیت هاینزبرگ منطقه در غرب آلمان که دیدم یکی از اولین و بزرگترین شیوع بیماری در کشور نشان می دهد که حدود 15 درصد از جمعیت بود ویروس.

اکثریت قریب به اتفاق کسانی که آلوده بودند در ایسچگل بود یا بسیار خفیف یا بدون علامت است و اغلب آنها آگاه نیست که آنها تا به حال ویروس.

12:37 اروپایی, داروهای آژانس مشروط تصویب مواد مخدر remdesivir برای استفاده در COVID-19 بيمار. این امر آن را به اولین داروی تایید شده برای مجوز در اتحادیه اروپا است.

Remdesivir به بازار عرضه شده به عنوان Veklury می تواند مورد استفاده برای درمان بیماران مبتلا به پنومونی ناشی از کروناویروس که نیاز به اکسیژن اضافی. مطالعات تاکنون نشان داد که بیماران با علائم خفیف در remdesivir بهبود به طور متوسط در عرض 11 روز نسبت به 15 روز با دارونما.

کمیسیون اروپا خواهد شد به سرعت در مسیر فرایند تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این دارو می تواند به بازار عرضه شده یا نه.

در اوایل روز پنج شنبه یک مبارزه با مواد مخدر آمریکا قیمت گذاری گروه پژوهشی پیشنهاد کرد که همان توزیع مواد مخدر توسط Gilead Sciences Inc می تواند در قیمت به $5,080 (€4,535) در هر دوره است.

بیشتر بخوانید: توسط دگزامتازون بازی تعویض در COVID-19 درمان ؟

12:00 ایران تلفات عبور کرده 10,000. گریم نقطه عطف رسیده بود پس از این کشور اعلام کرد 134 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته.

جمهوری اسلامی ایران به تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس پس از آن گزارش اولین موارد در شیعه شهر مقدس قم در اواخر فوریه.

آمار و ارقام رسمی نشان داده اند که افزایش مسیر از عفونت های جدید از اوایل ممکن است اما در مقام انکار این روند رو به بالا به مقدار موج دوم.

بستری شدن در بیمارستان شد و کمترین در استان بوشهر, هرمزگان, کرمانشاه, خوزستان و کردستان در حالی که آنها افزايش در تهران و فارس گفت: وزارت بهداشت سخنگوی سیما سادات لاری.

11:45 هزار نفر از مردم در انگلستان منتقل شده بودند و بر روی آن تست و ردیابی سیستم پس از دریافت نتیجه مثبت نمی تواند بهاین کشور را وزارت بهداشت اعلام کرد.

از 6,923 افرادی که تا به حال خود را در مورد انتقال به تماس با سیستم ردیابی در هفته سوم عملیات 1,791 از آنها نمی تواند رسید. وجود دارد بدون تماس با اطلاعات ارائه شده برای بیشتر از 263 نفر است.

کسانی که تست مثبت هستند تماس گرفته و خواسته خود جدا.

11:15 آلمان ارائه خواهد شد سازمان بهداشت جهانی با €500 میلیون (560 میلیون دلار) در مجموع در سال جاری گفت: آلمان وزیر بهداشت ینس Spahn طول سفر به ژنو, سویس.

"این است که بالاترین سهم است که آلمان با توجه به این که در هر سال گفت: Spahn.

این سهم باید به عنوان یک نماد قوی همبستگی بین المللی با اضافه Spahn.

آلمان قصد دارد به اضافی €200 میلیون به این که برای کمک به آن در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. این است که در بالای €110 میلیون در حال حاضر متعهد آلمان است. این مبلغ اضافی هنوز نیاز برای به دست آوردن مجلس تصویب و در عین حال Spahn با اعتماد به نفس است این خواهد منتقل می کند.

بیشتر €41 میلیون را به سمت اهداف اصلی است. آلمان نیز با ارائه ماسک و تجهیزات پزشکی مانند دستگاه تهویه مصنوعی برای کسانی که با استفاده از.

فرانسه ارائه €90 میلیون به یک است که مرکز تحقیقات در شهر لیون به عنوان به خوبی به عنوان یک اضافی €50 میلیون.

"من واقعا بر این باورند که جهان باید بیشتر از همیشه چند جانبه سازمان" فرانسه وزیر بهداشت Olivier Veran گفت: در کنفرانس خبری. "من معتقدم که جهان نمی تواند خلاص شدن از شرکای. ما نیاز به یک جهانی پاسخ [به COVID-19] و تنها کسانی که می توانند ارائه کنند."

10:30 آلمان است که هنوز هم در شرایط "بسیار نازک یخ" وقتی که می آید به coronavirus همه گیر هشدار داد رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر در طول یک رویداد در بللوو قلعه در برلین.

این نشان داده شده است که در توسعه های اخیر از ویروس جدید, نقاط گفت: اشتاین مایر.

مقامات در حال کار برای مهار شیوع ناشی از یک پردازش گوشت گیاه در شهر Gütersloh که در آن حدود 1,300 نفر آلوده شده اند.

"Coronavirus همه گیر نیست و در عین حال بیش از" اضافه شده اشتاین مایر هشدار می داد در برابر رفتار بی پروا.

German president frank Walter Steinmeier sits outside at a table with his wife

آلمان رئیس جمهور هشدار داد coronavirus همه گیر شد "هنوز بیش از" در یک میز قهوه نشست در برلین

10:05 اندونزی coronavirus موارد پیشی گرفته اند 50,000 پس از آن گزارش 1,178 موارد جدید.

این کشور آزمایش کمپین کمک به سنبله در ارقام گفت: Achmad Yurianto سخنگوی کمیسیون ملی COVID-19 نیروی کار. تست ظرفیت در کشور به طور متوسط نزدیک به دولت را هدف روزانه از 20,000 طی هفته گذشته گفت: Yurianto.

کارشناسان شک و تردید باقی می ماند که دولت توانایی برای انجام آزمایشات به اندازه کافی برای تعیین دامنه واقعی از ویروس. کشور جنوب شرق آسیا به بیش از 270 میلیون نفر زندگی می کنند بر روی هزاران نفر از جزایر.

09:45 این کشور قرنطینه ده ها تن از کارکنان خود را که فرستاده شد به ما رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بحث تولسا تجمع به عنوان یک اقدام احتیاطی در گزارش ما رسانه ها.

جرم قرنطینه منجر به تصمیم گیری است که سرویس مخفی عوامل درگیر در انتخابات ریاست جمهوری سفرهای باید آزمایش می شود در هفته آینده گفت: ما گوینده سی ان ان با استناد به یک ایمیل فرستاده شده به آژانس پرسنل.

The secret service ارائه نکرده تعداد در سفارش به سپر آن "عمل امنیتی" گزارش ملی آمریکا روزنامه واشنگتن پست.

در اطراف 19,200 مردم با حضور در این تجمع را از مشارکت نزدیک به میلیون دلار پیش بینی شده توسط سازمان.

09:18 بودجه خطوط هوایی easyJet سر گرفته خواهد شد پرواز در مسیرهای بین المللی بین پاریس و میلان و بارسلونا از بریتانیا در ژوئیه 1.

شرکت هواپیمایی آغاز به کار کرد و تعداد کمی از عمده پروازهای داخلی در هفته گذشته. آن را با هدف از سرگیری پرواز در 75 درصد از آن مسیرهای اوت در فرکانس های پایین تر از حد معمول و با اقدامات ایمنی اضافی در محل.

09:00 فرانسه ارائه شده است آزمون به حدود 1.3 میلیون نفر از مردم برای ریشه کن کردن ویروس خوشه در منطقه پاریس وزیر بهداشت Olivier Veran گفت: روزنامه فرانسوی لوموند.

"هدف این است که برای شناسایی هر گونه خواب خوشه که می گویند نامرئی غلظت افراد بدون علامت" گفت: Veran.

مقامات بهداشت ارسال خواهد شد کوپن است که مردم می توانند ارز خود را برای یک آزمون.

فرانسه دوباره پا لوازم پزشکی در راستای یک دوم عفونت موج. مقامات در حال ساخت برنامه ای قادر به درمان 30000 نفر در بخش مراقبت های ویژه در صورت لزوم اضافه شده Veran.

تا کنون شیوع کشته شدن بیش از 30000 نفر در کشور است. در اوج خود وجود دارد بیش از 7000 نفر در یک بار در بخش مراقبت های ویژه در فرانسه — این است که در حال حاضر به حدود 700.

08:50 تست در پاکستان کاهش یافته است و حدود یک سوم, حتی به عنوان سازمان جهانی بهداشت (WHO) خواست آن دولت به آن تست برنامه.

این 21,835 آزمایشات انجام شده در 24 ساعت گذشته تا صبح روز پنجشنبه بود نزدیک به 10 ، 000 از بالا بیش از 31,000 آزمون — فقط کمتر از یک هفته پیش.

به عنوان یک نتیجه از کاهش, تست این کشور است که گزارش کاهش روزانه عفونت اعداد.

در نامه ای به دولت در اوایل این ماه گفت که پاکستان باید افزایش آن تست به 50,000 روزانه در حالی که اصرار دولت برای تشدید آن مستند.

08:25 مشهور جهان نقطه عطفی برج ایفل به بازگشایی برای اولین بار پس از فرانسه تحمیل آن coronavirus مستند در ماه مارس است.

گردشگران به امید دیدار را شیب دار بالا رفتن از برج با پله ها به عنوان دستگاه آسانسور بسته باقی خواهد ماند برای اطمینان اجتماعی فاصله رهنمود ملاقات کرد. تنها دو سطح اول بازگشایی با سطح بالا با توجه به بازگشایی بعد از این تابستان.

Man pushes bicycle next to Eiffel tower

برج ایفل دارای بازگشایی شد برای اولین بار از ماه مارس

08:15 هزار نفر از مهاجران هستند تحت پیگرد آلمان مهاجرت مقامات برای فشار دادن مکث در ادعای پناهندگی به زمان محدود در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تحت اصطلاح دوبلین قانون پناهندگی ادعا می کند باید توسط کشوری که مهاجران برای اولین بار وارد اتحادیه اروپا. اما پناهجویان دیگر نمی تواند برای بازگشت به کشور از ورود برای اولین بار پس از شش ماه در کشور دیگری در اتحادیه اروپا.

آلمان به حالت تعلیق در این نقل و انتقالات در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و تنها از سر گرفته و آنها را در اواسط ماه ژوئن. این کشور نیز به حالت تعلیق در شش ماه مهلت است.

اما کمیسیون اروپا را روشن ساخته مارس که شش ماه پناهندگی دوره هنوز هم اعمال می شود در طول بیماری همه گیر.

در اوایل ماه ژوئن, 9,300 پرونده های حقوقی علیه BAMF تصمیم به توقف پناهندگی محدودیت زمان هنوز در انتظار.

Luise Amtsberg سبز, حزب, سخنگوی, پناهندگان سیاست به شدت به انتقاد از اقدامات وزارت کشور.

آن را "اداری جنون" است که مردم باید اقدام قانونی در مورد خود و نقل و انتقالات.

07:32 کمیسیون اروپا رقابت مقامات تایید کرده اند که دولت آلمان لوفت هانزا-نجات بسته است. تصویب می آید با این شرط که آلمان بزرگترین شرکت هواپیمایی تضمین وجود ندارد و رقابت ناعادلانه گفت: مقامات بروکسل.

در اروپا دومین خطوط هوایی را تجربه کرده شدید مالی خرید اینترنتی از ممنوعیت سفر قرار دادن در محل در سراسر جهان به سرعت گسترش شیوع کروناویروس. حدود 95 درصد از ناوگان لوفت هانزا در حال حاضر دارند.

در ماه مه شرکت هواپیمایی گروه با موافقت دولت آلمان کمک مالی به ارزش €9 میلیارد دلار ($9.9 میلیارد دلار) در ازای دادن دولت 20 درصد از سهام خود در این شرکت است.

ادامه مطلب: لوفت هانزا و دولت آلمان موافقت نجات

07:15 بین 120,000 و 130,000 مشاغل از دست رفته در مجارستان به دلیل ویروس-تحمیل مستند با توجه به آمار دولت.

آسیب به بازار کار بود که به عنوان بد نیست به عنوان ترسید گفت: وزیر دفتر نخست وزیر Gergely Gulyas.

06.50 اقدامات معرفی شده برای جلوگیری از بیماری همه گیر کوروناویروس تهدیدی برای بشر حقوق سیاسی و برنده جایزه صلح نوبل و دیگر چهره های برجسته و گروه ها هشدار در نامه سرگشاده ای.

"دموکراسی در معرض خطر" نویسندگان این نامه نوشت و اضافه کرد که "حتی برخی از منتخب دولت" شد و با استفاده از اورژانس قدرت است که محدود کردن حقوق بشر و افزایش توده نظارت است.

در مجموع 13 برندگان جایزه نوبل از جمله 1983 جایزه صلح, برنده جایزه لخ والسا در لهستان و بلاروس نویسنده و روزنامه نگار سوتلانا Alexievich که اهدا شد 2015 نوبل ادبیات جایزه در میان نامه 500 امضا کرده اند ،

هنگ کنگ برجسته طرفدار دموکراسی فعال جاشوا وانگ همچنین اضافه شدن نام خود را.

بر اساس استکهلم-موسسه بین المللی برای دموکراسی و انتخابات کمک (ایده) در آغاز این نامه با هدف بالا بردن سطح آگاهی و بسیج شهروندان است.

06:15 روسیه رهبران کسب و کار باید درخواست اتحادیه اروپا استراحت خود coronavirus محدودیت های مسافرتی برای کسب و کار مردم است.

"اکنون زمان آن است که آلمان و اتحادیه اروپا از سرگیری صدور ویزا برای کسب و کار مردم گفت:" رئیس روسیه و آلمان اتاق بازرگانی (AHK) و ماتیاس Schepp. به نام او در روسیه به انجام همین کار را برای اروپایی ها.

سفر ممکن است با قرنطينه و تست برنامه ها در محل پیشنهادی Schepp.

اجازه سفر کسب و کار را اثر اقدام مانند یک دوم بسته محرک برای کمک به اقتصاد توفان coronavirus مستندات اضافه AHK رئیس.

نظرات خود را به عنوان دومین ویژه پرواز برای کسب و کار مردم لمس کردن در مسکو.

مقامات اتحادیه اروپا آغاز شد مذاکرات در روز چهارشنبه در مورد بلند کردن اجسام coronavirus ممنوعیت سفر برای غیر اتحادیه اروپا سازمان ملل.

یک معیار برای سفر می تواند کشور را از وضعیت اپیدمیولوژیک. تحت این مسافران از کشورهای مانند روسیه و برزیل و ایالات متحده آمریکا هستند و به احتمال زیاد به ممنوع مقصد سفر.

این بحث ها راه را برای ادامه روز جمعه.

05:40 مقامات در دهلی نو می گویند که آنها در حال برنامه ریزی برای انجام جرم درب-به-درب تست.

این شهر با بیش از 20 میلیون نفر جمعیت است که باعث نگرانی خاص در میان مقامات با بیش از 70000 خارج از کشور 473,105 کل موارد.

مقامات می گویند که آنها امید به آزمایش کامل برنامه ماه ژوئیه 6.

دهلی نو را دولت پیش بینی شده است که موارد در پایتخت منطقه به تنهایی می تواند گسترش به بیش از نیم میلیون اواخر ژوئیه. آن است که با توجه به مصرف بیش از هتل های لوکس و استادیوم را تبدیل به میدان بیمارستان.

هند گزارش کرده است یکی دیگر از روزانه ویروس مورد ثبت, ثبت نام 16,922 موارد جدید در 24 ساعت گذشته.

وزارت بهداشت و درمان گفت: این ramped تا تست به بیش از 200 ، 000 در هر روز در سراسر کشور است.

ادامه مطلب: هند: در حال نابینا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

05:15 ایالت ویکتوریا استرالیا به اعزام آمبولانس و تلفن مراکز آزمون در یک coronavirus تست "blitz" در سراسر کشور را 10 بیشترین تاثیر حومه.

"ما باید آمبولانس و وانت که به معنای واقعی کلمه خواهد بود در پایان از مردم خیابان" گفت: ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews.

دولت امیدوار به انجام حدود 100000 آزمون بیش از 10 روز آینده.

آزمون رایگان خواهد بود و اندروز خواست ساکنان آنها را به عنوان یک وظیفه مدنی.

در حالی که اعداد در استرالیا بوده است نسبتا کوچک در مقیاس جهانی ویکتوریا است که بیشترین تعداد از موارد در کشور — حسابداری برای 200 در خارج از کشور در مجموع 270.

ویکتوریا به گزارش 33 مورد جدید در 24 ساعت گذشته بيشترين روزانه تعداد در بیش از دو ماه.

04:45 چین تایید کرده است 19 موارد جدیدی از کروناویروس در میان توده تست در پکن.

اکثر این موارد در پکن با یک مورد نسبت به همسایه هوبئی استان و پنج مورد در آورده توسط مسافران چینی از خارج از کشور گفت: ملی کمیسیون بهداشت.

شیوع در پایتخت این ماه را دیدم 249 افراد آلوده به بسیاری از آنها را با لینک به این شهر بزرگترین بازار عمده فروشی. در پاسخ به شیوع مقامات قفل کردن برخی از نقاط شهر و در زمان 3 میلیون نمونه تست از شهروندان است.

ادامه مطلب: چگونه تایوان نگهداری آن coronavirus عفونت نرخ خیلی پایین است ؟

04:15 آلمان گزارش 630 جدید COVID-19 نفر طی 24 ساعت رابرت کخ موسسه (RKI) برای بیماری های عفونی می گوید. مرگ و میر افزایش 13 آوردن این کشور در مجموع به 8,927.

در اینجا نگاهی به در چگونه این ویروس در آلمان توسعه یافته در این هفته:

  • شنبه: 687 جدید موارد نامشخص جدید تلفات داده
  • یکشنبه: 537 جدید موارد 3 جدید مرگ و میر
  • دوشنبه: 503 جدید موارد جدید 10 مرگ و میر
  • شنبه: 587 مورد جدید, 19 جدید مرگ و میر

03:32 آلمان سوسیال دموکرات (SPD) تاریخ شرکای آنگلا مرکل ائتلاف حاکم به نظر می رسد به نرم کردن موضع خود در COVID-19 ایمنی گواهی.

مردم خواهد بود به عنوان یک گواهی در صورتی که آزمایش Bärbel بس معاون رئیس SPD فراکسیون پارلمانی گفت: Neue Osnabrücker Zeitung روزنامه. بسیار مهم است هر چند که این گواهینامه ها را منجر به یک "دو لایه جامعه از افراد با ایمنی و کسانی که بدون" او گفت:.

بس تاکید کرد که COVID-19 ایمنی هنوز ثابت نشده است که این مشخص نیست که آیا کسانی که بهبود یافته اند از این ویروس می تواند آن را گرفتن دوباره. ایمنی گواهی نمی بنابراین هنوز صادر می شود. اما او به سمت چپ باز این امکان را برای آنها در آینده است.

تا به حال SPD است stanchly مخالف گواهی ایمنی یا ایمنی گذرنامه. مخالفت با درخواست وزیر بهداشت ینس Spahn به کنار خود ایمنی گواهی طرح و معوق به شورای اخلاق آلمان.

این شورا تنظیم شده است به بحث در مورد این موضوع برای اولین بار در پنج شنبه, اگر چه تصمیم نهایی نیست و انتظار برای برخی از زمان.

02:42 مکزیک وارد شده دوم آن-کمترین روزانه ویروس مرگ و میر با 947 جدید مرگ و میر ثبت شده است.

بالاترین مرگ و میر رخ داده است در ژوئن 3 با 1,092 مرگ و میر.

این کشور جدید caseload افزایش یافته است حدود 5000 در روز برای دو هفته گذشته. روز شنبه بدون استثنا با بیش از 5,400 موارد جدید ثبت شده است.

تعداد واقعی COVID-19 موارد اعتقاد بر این بود بسیار بالاتر با توجه به مکزیک نرخ پایین تست.

محققان پیش بینی می کنند که coronavirus مرگ و میر در آمریکای لاتین افزایش می یابد به بیش از 388,000 اکتبر با مکزیک و آمار برزیل انتظار می رود به حساب دو سوم از مرگ و میر.

02:15 به آلمان, هایش با شیوع بیماری در کشتارگاه ، و دیگر کشورهای اروپایی در حال هل دادن برای بیشتر مواد غذایی محلی راه حل های تماس در حال رشد برای دوباره فکر می کنم در راه ما رویکرد کشاورزی.

DW محیط زیست تیم شکسته شدن چگونه همه گیر می تواند طلیعه چیزی بودن در تغییرات رادیکال در بازار جهانی مواد غذایی و زنجیره ای از محدودیت در کارخانه کشاورزی به افزایش در باغ شهری است.

01:30 دولت پرو را تهدید به طور موقت در سراسر کشور خصوصی در بهداشت و درمان درمانگاه در میان یک اختلاف بیش از هزینه برای درمان COVID-19 بيمار.

رئیس جمهور مارتین Vizcarra گفت: "نمی توانید صبر کنید به طور نامحدود" به کلینیک های خصوصی 48 ساعت برای رسیدن به یک معامله و یا گرفته شده تا پایان بیماری همه گیر. Haggling بیش از نرخ عادلانه برای coronavirus مراقبت های پس از چندین گزارش در بر داشت کلینیک های خصوصی بودند overcharging بیمارانی که نیاز به هواکش و مراقبت های ویژه.

بیش از 264,000 COVID-19 موارد تایید شده اند در پرو پس از وقوع ظهور در حالی که بیش از 8,500 نفر کشته شده اند.

00:50 استرالیا نظامی را ارسال 1000 سرباز به ملبورن در یک اقدام بی سابقه برای مهار این کشور فقط عمده شیوع کروناویروس.

وزیر دفاع لیندا رینولدز گفت که نیروهای فرستاده خواهد بود "در روزهای آینده" به ایالت ویکتوریا که در ملبورن واقع شده است. برخی از 850 سربازان کمک خواهد کرد که نظارت بر مسافران بین المللی برگزار می شود در قرنطینه در هتل ها. یکی دیگر از 200 را فراهم پزشکی و پشتیبانی لجستیکی به COVID-19 امکانات تست

دولت ثبت نزدیک به 150 جدید کروناویروس موارد در هفته گذشته با خوشه های در حال ظهور در ملبورن. مورد شماره های پایین در مقایسه با کشورهای دیگر اما مقامات استرالیا مشتاق هستند برای جلوگیری از موج دوم.

به عنوان همه گیر در ادامه به چکش جهانی در صنعت هواپیمایی استرالیا شرکت هواپیمایی کوانتاس ایرویز اعلام کرد آن را برش حداقل از 6000 شغل در خارج از آن 29,000 کارکنان. یکی دیگر از 15,000 کارکنان ادامه خواهد داد تا به طور موقت نگه دارید تا زمانی که بیشتر پروازها از سر گرفته است.

0:05 ایالات متحده ثبت بیش از 34,700 جدید COVID-19 مورد ساخت آن کشور را به بدترین تک-بعد پرش در موارد پس از مارس.

ما در حال حاضر بدترین آمار کشور شاهد موارد جدید اوج در اواخر ماه آوریل با برخی از 36,400 در یک روز.

موارد خونتان در ایالات فلوریدا و آریزونا و کالیفرنیا و تگزاس. این وضعیت به خصوص مملو در فلوریدا که به شکست رکورد خود را برای جدید روزانه موارد در روز چهارشنبه با ورود بیش از 5,500 عفونت های جدید.

مدیران بیمارستان و مراقبت های بهداشتی کارشناسان هشدار داده است که بیمارستان ها در برخی از مناطق به زودی می تواند ضعف های افزایش موارد است. در تگزاس شهر هوستون, مراقبت ويژه تخت تقریبا کامل است.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs ببینید/rc (AP, AFP ساعت و dpa)

آخرین مطالب