Coronavirus آخرین: پاکستان و هند گزارش رکورد روزانه سنبله در موارد جدید مرگ و میر

هند شاهد ثبت روزانه موارد جدید در حالی که پاکستان گزارش داد که کمترین تعداد در روزانه مرگ و میر. آلمان در حال

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

هند شاهد ثبت روزانه موارد جدید در حالی که پاکستان گزارش داد که کمترین تعداد در روزانه مرگ و میر. آلمان در حال برنامه ریزی جدید اتحادیه اروپا ابتکار عمل را به امن واکسن دسترسی داشته باشید. دنبال DW برای آخرین.

  • هند و پاکستان را دیدم خوشه در روزانه موارد پس از ramping تا تلاش های تست
  • برزیل و مکزیک گزارش داد تعداد رکورد روزانه مرگ و میر ناشی از کوروناویروس برای دومین روز متوالی
  • آلمان در حال برنامه ریزی یک طرح با سه کشور اتحادیه اروپا برای تضمین دسترسی به واکسن
  • بیش از 6.5 میلیون نفر در حال حاضر آلوده با COVID-19 جهان و برخی از 386,000 درگذشت

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

15:51 GAVI واکسن داد گفت: آن را مطرح کرده بود $567 میلیون دلار از کمک کنندگان بین المللی برای خرید آینده COVID-19 واکسن. یک بار واکسن توسعه داده شده است, گاوی با هدف به خرید به اندازه کافی واکسن به نقصان سلامت کارگران و گروه های در معرض خطر در کشورهای فقیر و همچنین افزوده شدن یک "بافر از دوز" به صورت اضطراری استفاده کنید.

آلمان متعهد €700 میلیون به GAVI با آنگلا مرکل گفت که واکسیناسیون جهانی مبارزه باید راه اندازی می شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"واکسیناسیون موجب صرفه جویی در زندگی" آنگلا مرکل گفت. "این نباید وابسته به یک کشور زندگی می کند."

به طور جداگانه شرکت دارویی AstraZeneca گفت: این امر می تواند قادر به ارائه بیش از دو میلیارد دوز از پتانسیل آن coronavirus واکسن. انگلستان-شرکت سوئدی گفت: این به این نتیجه رسیدند عظیم تولید موافقت نامه از جمله یک قرارداد به ارزش $750 میلیون (€663 میلیون) با ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری (CEPI) و نرم افزار-واکسن اتحاد GAVI به 300 میلیون دوز از محصول خود را. همچنین AstroZeneca پیوست نیروهای با سرم موسسه هند به عرضه یک میلیارد عکس های بالقوه واکسن تعیین شده AZD1222 پایین و کشورهای با درآمد متوسط.

15:15 به بانک مرکزی اروپا اعلام کرد در اوایل این امر افزایش آن همه گیر برنامه پشتیبانی توسط €600 میلیارد دلار ($670 میلیارد دلار) به کل از €1.35 تریلیون. این حرکت تلاشی است برای حفظ اعتبار مقرون به صرفه جریان به اقتصاد در میان رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این برنامه در حال حاضر خواهد شد گسترش به حداقل ژوئن 2021 بانک تایید کرده است. آن بود که انتظار به پایان رسید در پایان این سال است.

نرخ بهره باقی مانده در پایین تاریخی با نرخ بهره در 0 ٪ و نرخ سپرده گذاری در -0.5%.

بانک مرکزی اروپا و کریستین لاگارد رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت کشورهای منطقه یورو کار با هم. "بلند پروازانه و هماهنگ مالی موضع باقی می ماند بحرانی در منطقه یورو اقتصاد در پاسخ به همه گیری اضطراری," او گفت.

15:00 اپراتورهای هتل در ایتالیا ترس بد فصل تابستان با وجود کاهش محدودیت. کمی درآمد همراه با هزینه های بالا برای اطمینان از بهداشت طلسم مشکل است. تفریحی که معمولا محبوب ترین خواهد بود سخت ترین ضربه.

14:21 سازان در فرانسه تبدیل خواهد شد شراب که رفت unsold در آن زمان در این کشور در دو ماه مستند به دست sanitiser و اتانول به منظور به اتاق را برای بعد از برداشت محصول کشاورزی آژانس اعلام کرده است.

شراب فروش و صادرات به خصوص به آمریکا کاهش یافت به تازگی ترک سازان با میلیون ها لیتر بیش از حد تولید کند.

"از فردا, 33 مجوز قرار زیرند خواهد بود قادر به جمع آوری شراب و distil آن گفت:" دیدیه Josso سر از شراب شعبه در کشاورزی سازمان FranceAgriMer.

"مقطر شراب در هیچ موردی است که به توان مورد استفاده برای ایجاد روحیه" گفت: Josso طی یک ویدئو کنفرانس. "احتمالا وجود خواهد داشت یک نیاز برای سهام اتانول به عنوان به خوبی, اما حجم کمتر خواهد بود قابل توجهی از شراب است."

14:07 فنلاند اعلام کرده است قصد دارد تا حق وتو اتحادیه اروپا پیشنهاد برای بهبود بسته مگر اینکه تغییرات ساخته شده است.

آن است که هنوز روشن نیست چه تغییراتی در شمال کشور است که به دنبال اما 27 عضو اتحادیه اروپا با توجه به بحث کمیسیون اروپا بسته در ژوئن 19.

بهبود پیشنهاد با توجه به همه گیر است و امید به افزایش بی سابقه €750 میلیارد دلار ($845 میلیارد دلار) بدهی. این می آید در علاوه بر این به €1.1 تریلیون برای دراز مدت اتحادیه اروپا با در نظر گرفتن مجموع بودجه برای €1.85 تریلیون.

در همین حال مقامات بهداشتی در فنلاند اعلام کرد هیچ کروناویروس جدید عفونت در روز پنج شنبه برای اولین بار در بیش از سه ماه. اما یک نفر کشته از رمان ویروس, آوردن اسکاندیناوی کشور مرگ و میر به 322.

14:00 بسیاری از روس ها فکر می کنم الکل می تواند محافظت در برابر coronavirus. مصرف الکل افزایش یافت و پس از این مستند آغاز شد. ملی گروه 'هوشیار روسیه' با هدف به چیزی را اشکار تجارت غیر قانونی در الکل.

13:54 ترکیه وزیر حمل و نقل و زیرساخت اعلام کرده است این کشور آغاز شده است به استراحت مرزهای خود با پروازهای بین المللی با شروع هفته آینده.

Adil Karaismailoglu گفت که پرواز را به تدریج از سر در ژوئن 10 با راه و از بحرین بلغارستان قطر یونان و خود دولت اعلام کرد در شمال قبرس. ترکیه به تنهایی در آن موضع به رسمیت شناختن قبرس می خواهید دور شمال.

ترکیه را مجددا راه اندازی مسیرهای دیگر در اواخر این ماه از جمله تعدادی از کشورهای اروپایی است. وجود دارد هیچ قریب الوقوع طرح پروازها به مقصد و یا از برخی از سخت ضربه coronavirus کشورها مانند ایتالیا و اسپانیا و فرانسه و انگلستان است. وجود دارد هیچ برنامه ای برای پرواز و یا از هنگ کنگ, ژاپن, کره جنوبی, سنگاپور, سنگاپور و قزاقستان.

طرح های پیشنهادی در محل هستند به صفحه شهروندان به محض ورود و ارسال آنها را به بیمارستان اگر آنها نمایش علائم رمان coronavirus. در مواردی که این علائم قابل توجه شهروندان مورد نیاز خواهد بود به خود منزوی در خانه برای 14 روز.

13:25 تعداد زیادی از مردم برای پر کردن تعداد مدعیان بیکاری در ایالات متحده کاهش یافته است زیر 2 میلیون مارک برای اولین بار از ماه مارس زمانی که اثر از سراسر کشور مستند شروع به گرفتن نگه دارید.

تقریبا 1.88 میلیون نفر ساخته شده است یک ادعای هفته گذشته وزارت کار نشان داد, نشان دادن سرعت از دست دادن شغل در ادامه به سهولت.

با وجود روند نزولی بازار سهام است که در حال حرکت به سمت بالا است که به طور فزاینده ای به دنبال قطع از اقتصاد به عنوان یک کل.

مقامات آمریکا هشدار داده اند که شغل بازیابی خواهد شد و به احتمال زیاد رخ می دهد در نرخ آهسته تر در مقایسه با دیگر داده های اقتصادی و در بدترین نرخ بیکاری ممکن است هنوز در افق.

12:45 به جمهوری چک را رها محدودیت در سفر به اتریش و آلمان و مجارستان در روز جمعه, چک, آژانس خبری CTK گزارش کرده است.

نخست وزیر Andrej بابیان اعلام کرد پس از بازگشایی مرز اسلواکی در روز چهارشنبه. این آخرین حرکت متناسب با این طرح برای بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای باز کردن مرزهای خود را در ماه ژوئن 15.

12:09 مقامات بهداشت در فنلاند اعلام کرده اند هیچ کروناویروس جدید عفونت در 24 ساعت گذشته برای اولین بار در بیش از سه ماه.

"این اولین بار است که 'صفر روز پس از فوریه 26," یک سخنگوی دولت گفت: AFP news agency.

اما وجود دارد یک مرگ و میر ناشی از کروناویروس در پنجشنبه آوردن مجموع تعداد مرگ به 322 در شمال کشور است. بیش از 7000 نفر آلوده شده اند از این بیماری همه گیر آغاز شد. فنلاند شده است به آرامی بلند کردن اجسام اضطراری مقررات در ماه مه.

12:06 بانک مرکزی اروپا (ECB) را تایید کرده است محرک مالی بیشتر به اتحادیه اروپا برای سرپا نگه داشتن اقتصاد در بزرگترین رکود پس از جنگ جهانی دوم است.

ماه پس از اقدامات اضطراری معرفی شدند بانک مرکزی اروپا گفت: این امر افزایش اندازه اضطراری خرید اوراق قرضه توسط €600 میلیارد دلار ($674 میلیارد دلار) به €1.35 تریلیون دلار در کل. پرداخت خواهد شد در حال حاضر اجرا تا ژوئن 2021.

11:20 از بریتانیا کسب و کار, منشی, تست شده برای coronavirus و رفت و به انزوا پس از نشان دادن علائم در یک سخنرانی در پارلمان در روز چهارشنبه. موضوع بحث این بود که آیا مجازی جلسات مجلس باید به پایان رسید که در طی آن Alok شارما که تا به حال شده احساس ناخوشی را تکان داد و عرق فراوان.

نخست وزیر بوریس جانسون رو نقد قوی برای فشار به مجلس بازگشت به کاخ وست مینستر با بسیاری از مخالفت نمایندگان مجلس با اشاره به این که وادار کردن اعضای پارلمان به سفر در سراسر کشور می تواند کمک به گسترش این ویروس است. اجتماعی فاصله دشوار است در ساختمان قدیمی و اجتماعی-فاصله رای گیری روز سه شنبه در زمان بیش از 45 دقیقه به کامل با قانونگذاران ایستاده در یک خط بیش از یک کیلومتر ، قانونگذاران در گروههای در معرض خطر ممکن است قادر به حضور در.

کار را به سایه وزیر امور خارجه لیزا Nandy توصیف تصمیم دولت برای پایان دادن به مجازی نشسته از مجلس به عنوان "بی پروا."

11:19 ایران را تایید کرد 3,574 موارد جدیدی از کروناویروس در روز پنج شنبه این کشور به بالاترین روزانه تعداد پس از وقوع آغاز شد. برای چهارمین روز متوالی موارد جدید در این کشور خاورمیانه در صدر 3,000.

وزارت بهداشت سخنگوی کیانوش Jahanpour گفت: چشم انداز مثبت می تواند به دلیل افزایش تست به جای موج دوم از عفونت.

هنوز هم در روزهای اخیر این وزارت رشد آن در بهداشت عمومی کمپین یادآوری مردم به حفظ فاصله خود از یکدیگر و به سلامت اقدامات احتیاطی.

Jahanpour همچنین تایید کرد که 59 نفر مرده بود از COVID-19 در 24 ساعت گذشته. ایران با ویروس مرگ و میر در حال حاضر در 8,071. در مجموع 164,270 مردم باید آزمایش مثبت برای عفونت است.

11:06 روسیه دیدم تقریبا 9,000 عفونت های جدید ثبت شده در 24 ساعت گذشته با 168 جدید مرگ و میر. روسیه سوم-بیشترین تعداد موارد تایید شده در رابطه با 441,108 موارد تایید شده. برخی از 5,384 نفر کشته شده اند.

یک planeload از 150 هواکش نیز وارد روسیه از ایالات متحده, نشان, نشانه بیشتر از پزشکی همکاری بین دو کشور.

سوالات مطرح شده در مورد روسیه نسبتا پایین مرگ با نگرانی از کارشناسان بهداشت بر سر راه روسیه تعداد مرگ و میر. روسیه ادعا می کند این اختلاف ناشی از بالا بودن تعداد آزمون آنها انجام بیش از 11.7 میلیون به طور کلی با بسیاری از افراد بدون علامت تشخیص داده شد.

11:05 فرانسه لغو سالانه آن روز باستیل رژه نظامی به دلیل نگرانی بیش از coronavirus. به جای ریاست جمهوری گفت: کشور به مناسبت سالگرد یورش به باستیل در 14 ژوئیه 1789 — یک نقطه عطف در انقلاب فرانسه — تجلیل از پرسنل پزشکی که در حال مبارزه با این بیماری همه گیر. سنتی مارس از سربازان و نظامی ماشین آلات پایین Champs-Elysees جایگزین خواهد شد با یک مقدار کوچکتر مراسم در میدان کنکورد که در آن رژه به طور معمول به پایان می رسد آن را گفت.

08:36 آلمان جعل یک اتحاد جدید با سه کشورهای اتحادیه اروپا برای دسترسی امن به کروناویروس واکسنهنگامی که آنها در حال توسعه با توجه به روزنامه آلمانی Handelsblatt.

وزیر بهداشت ینس Spahn نوشته شده به کمیسیون اروپا همراه با همتایان خود از فرانسه و ایتالیا و هلند اعلام کرد که آنها پیوسته اند تا به "دستیابی به سریعترین و بهترین نتیجه ممکن در مذاکرات با بازیکنان اصلی در صنعت داروسازی است."

آلمان مشتاق است برای اطمینان از اتحادیه اروپا خواهد شد که واکسن دسترسی به بیش از ترس است که چین یا ایالات متحده ممکن است تلاش برای انحصار بازار است.

بیشتر بخوانید: آلمان قصد دارد coronavirus واکسن توسعه اتحادیه اروپا داد: گزارش

08:35 پاکستان گزارش کرده است که یک رکورد تک-بعد سنبله در coronavirus مرگ با 82 تلفات و 4,688 موارد در 24 ساعت. مقامات می گویند که افزایش عفونت می آید از ramped تا تست در کشور است.

پاکستان انجام شده بیش از 20 ، 000 آزمون یک رکورد روزانه. به طور کلی کشور انجام شده است در اطراف 615,000 آزمون.

نخست وزیر عمران خان کاسته مستند محدودیت نادیده گرفتن کارشناسان توصیه به نگه داشتن آنها را در محل. مقامات می گویند که مردم باید به درستی مشاهده اجتماعی فاصله گرفته است.

08:25 اسرائیل در پارلمان به حالت تعلیق در جلسه روز پس از یک نماینده مجلس آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

اسرائیل شروع به سهولت محدودیت در زندگی عمومی در هفته های اخیر پس از تعداد موارد شروع به کاهش می دهد. مقامات مشتاق هستند برای جلوگیری از دوم سنبله در مورد اعداد.

اسرائیل به مجلس فرستاده است و دور از همه غیر ضروری کارکنان و جلسات کمیته بودند به تعویق افتاد "در انتظار بررسی."

"من درخواست تجدید نظر به همه کسانی که در مجاورت فوری برای آزمایش" آلوده نماینده سامی ابو Shahadeh گفت در توییتر.

07:16 شمالی مقدونی مقامات صادر تازه حکومت نظامی به عنوان تعدادی از عفونت دوباره افزایش یافت یک هفته پس از تماس بیشتر محدودیت برداشته شد.

80-ساعت منع رفت و آمد با محدودیت حرکت آغاز می شود در 9 بعد از ظهر روز پنج شنبه شب در اکثر شهرهای بزرگ و شهرستانها و طول می کشد تا 5 صبح دوشنبه. در جوامع کوچکتر حکومت نظامی را تنها در محل در شب.

تصمیم گیری ساخته شده بود در صبح روز پنج شنبه پس از 101 موارد جدید تشخیص داده شد در بالکان کشور است. این افزایش از 76 روز قبل از. شمال مقدونیه با جمعیت حدود 2 میلیون نفر گزارش کرده است در مجموع 2,492 موارد و 145 نفر کشته شده اند.

07:15 هند شمارش COVID-19 تلفات گذشت 6,000 پس از ثبت نام 260 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. این کشور نیز شاهد بزرگترین افزایش موارد جدید گزارش داد با نزدیک به 10 ، 000 موارد تایید شده در 24 ساعت گذشته. تعداد کل عفونت می ایستد در 216,919.

وزارت بهداشت و درمان گفت: آن ramping تا تست در سراسر کشور و بیش از 4 میلیون نفر آزمایش شده است و تا کنون در این کشور از 1.35 میلیارد نفر است. شهرستانها بیشتر متاثر از مناطق روستایی با مالی hub بمبئی گزارش بخش بزرگی از موارد.

07:14 عمده استرالیا فرودگاه پیشنهاد کرده است برای بازگشایی پروازها به مقصد نیوزیلند از ژوئیه 1. کانبرا فرودگاه افتتاح شد ثبت نام برای مسافران علاقه مند به پرواز به نیوزیلند سرمایه از ولینگتون.

در زیر پیشنهاد پروازهای نمی خواهد نیاز به قرنطینه مسافران در حال حاضر به عنوان لازم است.

"وجود دارد بسیار قوی تقاضا برای این پرواز و ما فکر می کنم, زمان مناسب برای, دولت برای تنظیم تاریخ و برای طرفین برای همکاری با یکدیگر برای تنظیم یک تاریخ" فرودگاه مدیر عامل Stephen بایرون گفته آسوشیتد پرس.

نیوزیلند یکی از استرالیا عمده شرکای تجاری و بسیاری از مردم مشتاق برای دیدن مسیر بین این کشور باز به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. استرالیا انتظار می رود که اقتصاد وارد رکود اقتصادی در تابستان امسال برای اولین بار در نزدیک به 30 سال است.

03:58 آلمان گزارش کرده 394 موارد جدیدی از کروناویروسبا توجه به آخرین آمار منتشر شده از سوی موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی.

سی جدید مرگ و میر ثبت شد مصرف کل به 8,591.

شمارش تعداد کل عفونت در کشور است که در حال حاضر 182,764.

در مورد 167,800 مردم در حال حاضر بازیافت — تقریبا 600 بیشتر از روز قبل.

03:48 محققان در دانشگاه بن در بر داشت که قرارداد این ویروس از سطوح در یک وضعیت داخلی بسیار بعید است.

"داخلی محیط عمدتا به نظر نمی رسد در برخواهد داشت خطر بالا برای انتقال SARS-CoV-2" مطالعه گفت: با اشاره به رمان coronavirus با نام رسمی خود را.

محققان در زمان نمونه از مکان های متعدد در خوابگاه که در آن حداقل یک فرد در تماس مستقیم با یک مورد مثبت. نمونه ها شامل سطوح توالت دستگیره های درب و حتی کنترل از راه دور.

فاضلاب نمونه از دوش سرویس بهداشتی و توالت بازگشت بیشترین تعداد تست مثبت با 15.15%.

محققان گفتند که مطالعه پشتیبانی "این فرضیه که غیر مستقیم زیست محیطی انتقال ممکن است تنها یک نقش کوچک که نیاز به توضیحات در مطالعات بیشتر است."

03:30 یک پست کامل-معاینه پس از مرگ جورج فلوید نشان داده است که او آزمایش مثبت برای coronavirus در آوریل آسوشیتد پرس گزارش.

فلوید غیر مسلح سیاه, مردی که پس از مهار توسط پلیس مینیاپولیس حال بنا به گزارش ها به نظر می رسد بدون علامت.

Hennepin شهرستان دفتر معاینات پزشکی منتشر شد 20 صفحه گزارش کالبد شکافی چهار.

طبق گزارش فلوید تا به حال یک حمله قلبی در حالی که محدود است. مرگ او در 25 مه بود و طبقه بندی شده به عنوان یک قتل.

03:20 مقامات چینی گزارش داده اند که یکی تأييد جدید کروناویروس مورد و چهار موارد بدون علامت است که آن را به حساب نمی در رسمی خود را شمارش. پکن همچنین گزارش جدید مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از کشنده پاتوژن.

مقامات گفتند این موارد وارد شد و از ورود مسافران از خارج از کشور.

چین منبع نقطه از جهان-پوشا شیوع. کارشناسان هنوز به ردیابی این ویروس به یک منبع دقیق.

کشورهای غربی از جمله آلمان و آمریکا را مورد انتقاد پکن برای عدم شفافیت در مورد رمان coronavirus به خصوص در شروع این بیماری همه گیر.

02:35 بسیار پیش بینی مطالعه بر روی استفاده از هیدروکسی کلروکین برای مبارزه با رمان coronavirus از نظر آماری نشان نداد-تاثیر قابل توجهی در مقایسه با دارونما.

در یک مطالعه کنترل شده تصادفی انجام شده توسط محققان در دانشگاه مینه سوتا تنها 11.83 درصد از مردم داده هیدروکسی کلروکین آلوده شدند و پس از قرار گرفتن در معرض از فرد آلوده به عنوان مخالف به 14.25 درصد از کسانی که با توجه به دارونما.

"این تصادفی محاکمه نمی نشان دادن سود قابل توجهی از هیدروکسی کلروکین به عنوان postexposure پیشگیری برای COVID-19" گفت: نویسندگان این مطالعه در مقاله منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد در ماه گذشته بود که او هیدروکسی کلروکین برای جلوگیری از عفونت مرگبار پاتوژن و توصیه به دیگران برای انجام همان.

در روز سه شنبه British medical journal به ;لانست اعلام کرد که آن را به حال نگرانی در مورد یک بسیار vaunted مقاله ای که پیدا کردم هیدروکسی کلروکین افزایش خطر مرگ در COVID-19 بيمار.

01:30 برزیل ثبت تعداد رکورد روزانه مرگ و میر ناشی از کوروناویروس برای دومین روز متوالی.

به عنوان همه گیر در ادامه به یک گریم تلفات در آمریکای لاتین ترین-آمار کشور وزارت بهداشت داده ها به ارمغان آورد و کشور را به کل مرگ و میر به 32,548 با 584,016 تایید عفونت.

این caseload دوم بالاترین در سراسر جهان پس از ایالات متحده است. کارشناسان می گویند که عدم تست در کشور برخی از 210 میلیون نفر به معنی این اعداد و ارقام واقعی احتمالا بسیار بالاتر است.

رئیس جمهور Jair Bolsonaro به شدت انتقاد coronavirus مستند اقدامات اعمال شده توسط منطقه ای فرمانداران حتی به عنوان تعدادی از عفونت ها و مرگ و میر همچنان به افزایش می یابد.

این کشور یکی از آخرین خط مقدم از همه گیر با مرگ و میر و عفونت در حال افزایش است. مقامات اعمال محدودیت های تازه در شمال شرقی برزیل پس از "بسیار بالا" تعداد موارد گزارش شده است.

نگرانی از گسترش SARS-CoV-2 در آمریکای لاتین افزایش یافته است و حتی به عنوان بحران بهداشت و درمان کاسته است در دیگر مناطق جهان است.

01:16 مقامات مکزیکی گفت: تعداد coronvirus مربوط به مرگ و میر دو برابر در یک دوره 24 ساعته در این کشور بالاترین مرگ و میر در یک روز تا کنون.

معاون وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell اما نسبت به افزایش به "دلایل مختلف" از جمله مرگ و میر است که در حال شمارش روز پس از.

"ما تا به حال بسیار افزایش قابل توجهی در مرگ و میر" لوپز-Gatell گفت.

مکزیک تحت فشار است تا از همسایه شمالی آن که ما را به عقبگرد مستند اقدامات و پرش شروع اقتصاد است. در واقع مقامات مکزیکی پیش بینی کرده بود کاهش محدودیت اما آخرین افزایش در مرگ و میر و تایید موارد کاهش نیافته است که چشم انداز.

منتقدان را متهم کردند که دولت آمریکا از بی مهارت خود را در پاسخ به همه گیر.

مکزیکی مقامات اذعان کرد که تعداد موارد مثبت می تواند به طور قابل توجهی بالاتر از رسمی شمارش.

00:01 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: احزاب حاکم باید در یک توافق €130 میلیارد دلار ($146 میلیارد دلار) بسته محرک برای کمک به اقتصاد بازیابی از رمان coronavirus بیماری همه گیر.

این اقدامات عبارتند از به طور موقت برش مالیات بر ارزش افزوده, فرم 19 درصد به 16 درصد ارائه خانواده های اضافی €300 در هر کودک و دو برابر دولت حمایت تخفیف در برقی ماشین خرید.

بیشتر بخوانید: آلمان پرده بسته محرک اقتصادی به kickstart اقتصاد

این بسته همچنین ایجاد €50 میلیارد صندوق برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و نوآوری و رقمی در اقتصاد آلمان.

اقدامات توافق شد مرکل اتحادیه دموکرات مسیحی آن باواریا, خواهر, پارتی, مسیحی اتحادیه اجتماعی و تاریخ و حاکم شریک سوسیال دموکرات ها زیر ماراتن مذاکرات که 21 ساعت به طول انجامید.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه تحولات در اینجا: Coronavirus به روز رسانی: آلمان به قراضه در اتحادیه اروپا هشدار سفر اواسط ماه ژوئن

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب