Coronavirus آخرین: بیماری همه گیر در معرض نابرابری جهانی می گوید: سازمان ملل متحد سر

COVID-19 در معرض "مغالطه و دروغ در همه جا" دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت:, و اضاف

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

COVID-19 در معرض "مغالطه و دروغ در همه جا" دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت:, و اضافه کرد که رهبران جهانی نیاز به ساخت یک برابر و پایدار در جهان است. دنبال DW برای آخرین.

  • همه گیر ایجاد یک "نسل فرصت" برای ساخت یک برابر و پایدار جهان هد از سازمان ملل متحد می گوید
  • یک مقام ارشد هندی سیاستمدار هشدار 1 میلیون عفونت نرخ در دوره به دو ظرف سه هفته
  • گوگل می گوید آن را به بان کی مون محتوا و تبلیغات است که به ترویج تئوری های توطئه در مورد این بیماری همه گیر
  • استرالیا PM اسکات موریسون درخواست نشستن در مجلس به تعویق افتاد
  • تگزاس گزارش یک رکورد تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

16:05 دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ است و در مقایسه با بیماری همه گیر کوروناویروس برای "x-ray" است که در معرض عمیق جهانی نابرابری و "شکستگی شکننده اسکلت از جوامع ما ساخته شده است."

ارائه یک سخنرانی برای نلسون ماندلا بنیاد اشاره به این حادثه تلخ lambasted کشورهای ثروتمند برای عدم "به ارائه پشتیبانی های مورد نیاز برای کمک به کشورهای در حال توسعه."

سازمان ملل متحد درخواست کرد برای $10.3 میلیارد دلار (€9 میلیارد دلار) برای کمک به فقیر متحده ضربه گیر کرده است اما تا کنون تنها دریافت 1.7 میلیارد.

"تمام مناطق که پیشرفت در از بین بردن فقر و کاهش نابرابری شده است تنظیم پشت در یک ماده از ماه" او هشدار داد و افزود که این بحران می تواند باعث "قحطی در ابعاد تاریخی" و فشار 100 میلیون بیشتر مردم به فقر است.

اشاره به این حادثه تلخ تاکید کرد که وجود دارد نیاز به یک جدید سیستم جهانی با تغییر "در بالا: در جهانی نهاد."

او به پایان رسید آدرس خود را با اصرار رهبران برای ساخت یک برابر و پایدار جهان: "ما تسلیم به هرج و مرج را بدست آورد و برابری است ؟ یا ما حق اشتباهات گذشته و حرکت رو به جلو با هم برای همه؟"

13:40 آلمان گفته است که آماده برای ارائه اضافی €3 میلیارد دلار کمک های بین المللی به کشورها در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus. وجوه در دسترس خواهد بود به عنوان وام های دراز مدت برای صندوق بین المللی پول کاهش فقر و رشد اعتماد.

وزیر دارایی اولاف شولز از اعلام در نشست G20 وزیران در عربستان سعودی است. وزارت مالیه گفت آلمان در کنار مجموع 14.4 درصد از آن سال 2020 تولید ناخالص داخلی برای مقابله با اثرات ناشی از این بیماری همه گیر.

13:10 در افغانستان راه اندازی کرده است یک توزیع مواد غذایی برنامه برای حمایت از افرادی که در حال تلاش برای پایان می رسد دیدار در طول coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به آژانس خبری DPA در افغانستان با معاون رئیس جمهور حامد گفت: $244 میلیون (€215 میلیون) طرح را تحویل کمک بسته های حاوی برنج و لوبیا و گندم و روغن و صابون به خانواده های آسیب دیده ،

سازمان ملل متحد هشدار داده است که 14 میلیون افغان نیاز به کمک برای زنده ماندن در سال 2020 تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری به عنوان در دسامبر 2019. صالح گفت: مواد غذایی جدید برنامه برای اجرا توسط سازمان های غیر دولتی بهره مند شوند حدود 4 میلیون خانواده.

11:35 بریتانیا می گوید آن را مکث خود را به روز رسانی روزانه از این کشور coronavirus مرگ و میر پس از دولت دستور بررسی به محاسبه داده های بیش از نگرانی اعداد ممکن است اغراق شده است.

دو دانشگاهیان باید گفت راهی که بهداشت عمومی انگلستان (PHE) به سازمان دولتی مسئول برای مدیریت بیماری عفونی شیوع محاسبه ارقام بدان معنی است که آنها ممکن است نگاه بدتر وجود دارد از در دیگر کشورها از انگلستان است.

محققان گفت: روزانه به روز رسانی ممکن است شامل افرادی که فوت کرده اند از دیگر علل است.

بریتانیا شده است این کشور اروپایی بدترین ضربه توسط ویروس با رسمی مرگ و میر بیش از 45 ، 000.

10:17 تعداد coronavirus موارد در اندونزی پیشی گرفته است که چین پس از جنوب کشور گزارش 1,752 عفونت در روز شنبه.

اندونزی تعداد موارد تایید شده بود در 84,882 وزارت بهداشت گفت: سبقت چین رسمی شمارش 83,644.

این ویروس مربوط به مرگ و میر افزایش به 4,016 پس از 59 تلفات گزارش شده یک شبه بهداشت گفت: سخنگوی وزارت Achmad Yurianto.

اندونزی همواره ثبت بیش از 1200 موارد روزانه از شروع ماه جولای. جهان چهارم پرجمعیت ترین کشور شروع تدریجی بازگشایی اقتصاد خود را در ماه ژوئن.

مقامات در پایتخت اندونزی جاکارتا را scrapped برنامه ای برای بازگشایی سینماها در این ماه پس از افزایش روزانه موارد است. برخی اجتماعی و محدودیت های مسافرتی در این شهرستان از 10 میلیون نفر را در محل باقی می ماند برای دو هفته آینده.

08:44 ستاره بالیوود آیشواریا رای باچان و او 8 سال بوده است نقل مکان کرد به یک بیمارستان بمبئی روز پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 گزارش های رسانه ها گفت: روز شنبه.

همسرش آبیشک باچان و پدر او در قانون سوپراستار بازیگر آمیتا باچان به حال شده است قبل از مراجعه به Nanavati بیمارستان در آخر هفته گذشته برای درمان برای ویروس.

این خانواده باچان ترین بالا مشخصات شخصیت به رنج می برند از این بیماری همه گیر در هند که روز جمعه ضبط شده و در مجموع 1 میلیون نفر.

46-سال آیشواریا باچان سابق جهان خانم و دخترش Aaradhya شده بود و ماندن در انزوا در بمبئی خانه پس از آزمایش مثبت نزدیک به یک هفته پیش است.

دو منتقل شدند به Nanavati بیمارستان در شب جمعه پس از آنها گله و شکایت از تنگی نفس و هندوستان بار در روز گزارش شده است. هر دو مادر و دختر بودند "خوب" PTI خبر داد به نقل از بیمارستان منابع.

آیشواریا در میان برترین ستاره در سینما ظاهر شد و در فیلم های هالیوود نیز کشیده و بین المللی مورد توجه است. او نیز چهره بسیاری از بالا و لوازم آرایشی و بهداشتی مارک های لوکس.

Aishwarya Rai Bachchan - Bollywood Schauspielerin (Getty Images/AFP/S. Jaiswal)

آیشواریا رای باچان و او تنها دختر در بیمارستان بعد از تشخیص آنها

07:34 سران اتحادیه اروپا خواهد شد در روز شنبه بود با ارائه ایده های جدید برای شکستن بن بست در نشست خود را در یک پست-coronavirus بهبود اقتصادی طرحاتحادیه اروپا دیپلمات ها و مقامات گفته اند.

رهبران 27 عضو بلوک در جلسه ای در بروکسل برای اولین چهره به چهره مذاکرات از شیوع کروناویروس.

بسیاری در خطر است به عنوان بلوک چهره بدترین حالت آن-تا به حال رکود و کشور نیاز به پول نقد سریع به حلقه از بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

بی سابقه €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) معامله در بودجه اتحادیه اروپا و coronavirus بازیابی صندوق باقی ماند و از رسیدن به روز جمعه پس از بیش از 12 ساعت از بحث های بدون نتیجه.

اندازه بازیابی صندوق است که دیده می شود به عنوان بزرگترین استخوان مشاجره به هلند همراه با اتریش دانمارک, سوئد — اصطلاح "صرفه چهار" — به عنوان به خوبی به عنوان فنلاند در حال قرار دادن وزن خود را پشت یک کوچکتر صندوق و کوچکتر بخشی از کمک های مالی.

هلند اصرار کشورهای عضو حفظ نهایی می گویند در اتحادیه اروپا با بودجه ملی برای بهبود برنامه.

07:27 رئیس جمهور ایران حسن روحانی می گوید که 25 میلیون نفر از ایرانیان آلوده شده است با کروناویروس و این یکی دیگر از 35 میلیون نفر در معرض خطر ابتلا به آن است.

این ارقام که روحانی گفته شد بر اساس جدید وزارت بهداشت گزارش به مراتب بالاتر از ایران caseload از 269,440.

در یک سخنرانی تلویزیونی رئیس جمهور نیست آدرس اختلاف. "برآورد ما این است که همانطور که در حال حاضر 25 میلیون ایرانی ها شده اند با این ویروس آلوده شده و حدود 14000 خود را از دست دادهاند عزیز زندگی" روحانی گفت. "این امکان وجود دارد که بین 30 و 35 میلیون نفر دیگر در معرض خطر باشد."

او ادعا کرد که "بیش از 200 ، 000 نفر در بیمارستان بستری شده است" در جمهوری اسلامی.

06:10 ملی چین کمیسیون بهداشت تایید کرده است 16 بیشتر موارد COVID-19 در کشور با سیاستهای غرب در منطقه سین کیانگدر بالای اولین در مورد شیوع جدید که کشف شد دیروز.

شیوع بیماری در شهر اورومچی اخیر به نظر می رسد پس از چین تا حد زیادی موفق در مهار انتشار این ویروس در درون مرزهای آن از ماه مارس. بزرگترین شیوع رخ داده است در ماه گذشته در پکن که در آن بیش از 330 نفر آلوده شدند.

مقامات در اورومچی را کاهش حمل و نقل عمومی و تاکسی سرویس و بسته کردن برخی از جوامع مسکونی, چینی, رسانه ها گزارش شده است. آنها همچنین معرفی محدودیت در مردم ترک شهر.

چین متهم شده است از انجام موارد نقض حقوق بشر در سین کیانگ خانه را تا حد زیادی مسلمان اویغوری قومی جامعه است. قوی وجود دارد امنیتی با حضور در منطقه ای که چین می گوید: لازم است برای جلوگیری از اعمال تروریستی.

05:52 موارد جدیدی از کروناویروس در ایالت ویکتوریا استرالیا کاهش یافته است توسط بیش از نیمی از بیش از روز گذشته در چه رئیس بهداشت افسر برت Sutton به نام "امداد".

عفونت های جدید کاهش یافت و از یک رکورد 428 روز جمعه گزارش داد به 217 روز شنبه. وزارت بهداشت نیز گزارش از مرگ و میر بیشتر از دو ویکتوریایی آوردن دولت و میر به 34 و ملی استرالیا, مرگ و میر به 118.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: او را تشویق شده توسط رها در عفونت اما هشدار داد در برابر پریدن به نتیجه گیری.

"ما می خواهم می خواهم برای دیدن یک الگوی وجود دارد که در آن ثبات و سپس کاهش," او گفت:.

وی از ساکنان پایتخت دولت از ملبورن به ادامه مطیع شش هفته مستند و گفت که "بی حوصله بودن خیلی بهتر از بودن در بخش مراقبت های ویژه."

05:26 تعداد coronavirus عفونت در هند دو برابر خواهد شد در ماه اوت 10 اگر بیشتر عمل گرفته نشده رهبر county اصلی مخالف حزب هشدار داده است.

هند گزارش کرده است 34,884 بیشتر coronavirus عفونت در 24 ساعت گذشته, گرفتن ملی در مجموع به 1,038,716 به عنوان مقامات دولتی تقلا برای reimpose مستند اقدامات در تلاش برای کند کردن گسترش شیوع

وزارت بهداشت نیز گزارش داد 671 بیشتر مرگ و میر. در مجموع 26,273 نفر در هند کشته شده اند از COVID-19.

همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر تعداد واقعی در هند تصور می شود بسیار بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل که شامل دسترسی محدود به تست.

حدود یک دوجین متحده قرار داده اند و مناطق پر خطر را تحت مستند هستند و تنها اجازه می دهد مواد غذایی ضروری لوازم و خدمات بهداشتی و درمانی را وارد کنید.

رهبر این کشور از مخالفان اصلی حزب کنگره راهول گاندی, نام نخست وزیر نارندرا مودی را به عمل بتن به سرعت گسترش یافته است. در زمان رای گاندی گفت: تعدادی از عفونت ها دو برابر خواهد شد و به 2 میلیون در ماه اوت 10.

04:30 هنگ کنگ تا مجموعه مقررات جدید برای ورود مسافران از کشورهای تلقی می شود در معرض خطر ابتلا به کوروناویروس. این ورود مورد نیاز خواهد بود برای ارائه رسمی گواهی اثبات آنها آزمایش منفی برای coronavirus.

این اقدامات جدید را به اثر در نیمه شب به وقت محلی روز شنبه هفته آینده.

هنگ کنگ اعلام کرد که مقررات به عنوان شهر هایش با موج جدیدی از عفونت است که دیده می شود ده ها تن از موارد جدید گزارش روزانه است.

شرایط جدید بر مسافرانی که سفر کرده اند و بنگلادش و هند و اندونزی و نپال و پاکستان و فیلیپین و آفریقای جنوبی در 14 روز قبل از ورود در هنگ کنگ است.

مسافران را مجبور به ارائه یک نامه و یا گواهی مبنی بر این ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و یا آزمایشگاهی که زد این آزمون نشان می دهد که نتیجه منفی و همچنین به عنوان یک نامه رسمی از دولت و تایید مشروعیت مرکز آزمایش. تایید یک رزرو هتل برای 14 روز نیز مورد نیاز است.

هواپیما اپراتورهای مورد نیاز خواهد بود برای ارائه یک سند به هنگ کنگ وزارت بهداشت قبل از ورود که تایید مسافران در حال بررسی در برای پرواز به هنگ کنگ تولید فرم های مربوطه.

هنگ کنگ گزارش شده 1,714 موارد coronavirus از جمله 11 مرگ و میر. مقامات ابراز نگرانی کرده اند بیش از این واقعیت است که 234 وارداتی موارد گزارش شده بین 20 ژوئن و جولای 27.

04:13 کل شمارش از تایید COVID-19 نفر در آلمان افزایش یافته است 529 به 201,372 با توجه به آخرین آمار و ارقام از رابرت کخ موسسه (RKI) برای بیماری های عفونی.

کشور گزارش یک مرگ در نظر گرفتن تلفات به 9,083.

دیروز آلمان در حال ثبت 583 موارد و چهار مرگ و میر.

03:12 نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون را لغو کرده است مجلس بعدی نشسته در سنبله در COVID-19 موارد است.

مجلس, برنامه ریزی برای بازگشت در 4 اوت در حال حاضر reconvene در 24 آگوست.

موریسون گفت: او لغو نشسته در کانبرا به توصیه افسر ارشد پزشکی هشدار داد که در مورد "خطر قابل توجهی" در اجازه دادن به سیاستمداران برای سفر به پایتخت, در میان موجی در جامعه انتقال در ملبورن و سیدنی است.

کانبرا گزارش شده بود هیچ مورد از coronavirus برای هفته تا ورود از ملبورن پایتخت ایالت ویکتوریا آورده در موارد جدید در اوایل این ماه.

ویکتوریا ثبت نام 428 موارد جدید عفونت در جمعه بالاترین تا کنون روزانه افزایش در این کشور از زمان شروع این بیماری همه گیر.

سه مرگ نیز گزارش شده است در دولت است.

دیگر نقاط کشور شاهد کاهش محدودیت اما ویکتوریا مرزها بسته شده اند و ساکنان ملبورن خواسته شده است به ماندن در خانه به جز برای کار ضروری.

افزایش موارد در سیدنی مرتبط به یک مرد.

02:26 به اقتصاد ایالات متحده تنظیم شده است به کوچک شدن 6.6% در سال 2020 در پی گیر با توجه به آخرین پیش بینی صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول).

غم انگیز پیش بینی است که در واقع یک ارتقا از یک صندوق بین المللی پول ساخته شده در ماه گذشته هنگامی که آن را پیشنهاد ما اقتصاد ممکن است تماس بگیرید تا آنجا که 8 درصد این سال است.

اما صندوق بین المللی پول هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده چهره خطراتی از اخیر تجدید حیات در COVID-19 موارد است.

اقتصاد ایالات متحده زمین به توقف در مارس و آوریل به عنوان شهروندان در خانه مانده و کسب و کار تعطیل برای جلوگیری از
گسترش ویروس.

شده است وجود دارد افزایش تدریجی در عفونت از اوایل ماه ژوئن قرار دادن بهبود اقتصادی در معرض خطر است. "افزایش اخیر در نرخ ابتلا به عفونت در برخی از ایالات آمریکا است که در حال حاضر منجر به یک رکود نسبی یا برگشت از بازگشایی تصمیم گیری های" صندوق بین المللی پول گفت: در آن سالانه ارزیابی از اقتصاد ایالات متحده.

02:24 گوگل گفت: این امر ممنوعیت تبلیغ و ناشرانکه با استفاده از پلت فرم از نمایش تبلیغات ترویج coronavirus تئوری های توطئه است.

ادعا می کند که این ویروس یک جعل و یا به عنوان یک bioweapon در میان محتوایی که گوگل نمی خواهد اجازه می دهد تا به کسب درآمد از آن سیستم عامل است.

غول فن آوری در حال حاضر ممنوعیت در محل برای محتوا است که باعث می شود ادعا می کند در مورد پیشگیری از بیماری ها "معجزه" درمان و یا ترویج ضد واکسیناسیون جنبش است.

"پس از آغاز شیوع کروناویروس ما سخت کار می کرد برای اطمینان از کاربران محافظت از تقلبی خطرناک و مضر تبلیغات و محتوای" یک سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت.

همانطور که در بیانیه گوگل حذف بیش از 200 میلیون تبلیغات برای تاکتیک های مانند قیمت-درآوردن و سرمایه گذاری در پزشکی کمبود عرضه.

"امروز ما در حال قرار دادن تدابیر اضافی در محل با گسترش ما مضر سلامت ادعای سیاست برای هر دو ناشران و تبلیغ کنندگان شامل محتوای خطرناک در مورد یک بحران بهداشتی که در تضاد با اجماع علمی" در بیانیه ای گفت:.

02:22 در ایالات متحده ثبت کرده است یکی دیگر از رکورد روزانه موردبار از coronavirus موارد است.

این سومین روز متوالی در آمریکا ثبت یک رکورد بالا اهمیت حیاتی 77,638 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

ایالات متحده ثبت 927 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته با توجه به آمار و ارقام از بالتیمور مستقر در دانشگاه 8.30 p. m. EST (0030 GMT شنبه).

یک عامل کلیدی در پشت کشور را کشته بود در تگزاس رکورد روزانه بالا از 174 مرگ و میر ناشی از رمان ویروس.

ایالات متحده است که تا کنون سخت ترین ضربه در جهان درد و رنج 139,128 مرگ و میر از مجموع 3.64 میلیون تایید عفونت.

02:00 به کالیفرنیا و تگزاس و شیکاگو گذاشته معیار برای بازگشایی مدارس در روز جمعه میلیونها نفر بیشتر از کودکان در آمریکا متوجه شدند که آنها به احتمال زیاد نه بازگشت به کلاس های درس تمام وقت در پاییز.

کالیفرنیا اعلام کرد معیارهای اکید برای بازگشایی مدرسه, ساخت آموزش بعید است برای بسیاری از مناطق. طبق قوانین دانش آموزان بالاتر از 2 درجه و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک در مدرسه است.

تگزاس اجازه داده است مدارس دولتی باقی می ماند بسته به سقوط. تحت قیمومیت مدارس می تواند نگه دارید آنلاین-تنها آموزش تا هشت هفته اول سال تحصیلی.

شیکاگو — ملت " سومین مدرسه منطقه — را ببینید اکثر کودکان از بازگشت به کلاس درس فقط دو روز در هفته در حالی که سه روز دیگر آنها را به شرکت در کلاس های آنلاین تحت آزمایشی طرح است.

بسیاری از ایالات در کشور به خصوص در Sunbelt در حال مبارزه در میان سنبله در coronavirus caseload.

کالیفرنیا گزارش بالاترین 48 ساعت شمارش از تایید موارد با نزدیک به 20 ، 000 عفونت و 258 مرگ و میر در دو روز.

فلوریدا ثبت شده 11,345 موارد جدید در روز جمعه و 128 مرگ و میر.

تگزاس ثبت شده 10,000 عفونت های جدید برای روز سوم در روز پنج شنبه و 129 جدید مرگ و میر.

در ضمن شهر نیویورک است که میله میله برای آغاز یک نسخه محدود از مرحله چهارم از ایالت بازگشایی از دوشنبه.

فیلم و تلویزیون خدمه اجازه خواهد داشت به فیلم ها و تیم های ورزشی حرفه ای قادر خواهد بود به بازی بدون مخاطب است.

باغ وحش ها را ببینید کاهش می یابد بلند در حالی که مراکز موزه ها و ناهار خوردن در رستوران ها بسته باقی خواهد ماند.

00:00 گرفتن در روز جمعه coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

jsi dv/اس ام اس(dpa, Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن