Coronavirus آخرین: لهستان به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری

لهستان به تعویق انداختن آن انتخابات ریاست جمهوری بیش از coronavirus نگرانی. در ضمن آلمان مستند شده است بیشتر ک

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

لهستان به تعویق انداختن آن انتخابات ریاست جمهوری بیش از coronavirus نگرانی. در ضمن آلمان مستند شده است بیشتر کاسته و با تمام فروشگاه ها سبز روشن برای باز کردن. دنبال DW برای آخرین.

  • آلمان تصویب راه اندازی مجدد آن لیگ فوتبال البته بدون تماشاگر
  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تغییر سیاست او کرد و نه منحل کردن یک coronavirus نیروی کار
  • بیش از 257,000 که مردم در سراسر جهان از COVID-19 در حالی که بیش از 3.6 میلیون نفر شناخته شده آلوده شده اند

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

23:22 با وجود ادامه coronavirus همه گیر بلغارستان برگزار شد جشن برای نیروهای مسلح خود را در بعد نظامی تظاهرات و از راه دور رژه نظامی.

برای اولین بار سالانه رژه نظامی برگزار شد و نه در پایتخت صوفیه و منتقل شد به جای آن به یک دانشگاه نظامی در پایتخت سابق ولیکو ترنوو.

جت های جنگنده انجام شده درجه تظاهرات در یک پایگاه در جنوب بلغارستان در حالی که نیروی دریایی تظاهرات صورت گرفت در دریای سیاه در نزدیکی وارنا.

تصاویری از تظاهرات دریایی نشان داد جمعیت از مردم پوشش بندر به تماشای تمرینات.

وزیر دفاع Krasimir Karakachanov گفت که با وجود COVID-19 بحران این کشور ادامه خواهد داد به فشار رو به جلو با برنامه های خود را برای نوسازی نیروهای مسلح خود را از جمله خرید 160 وسایل نقلیه زره پوش.

People walk past a Navy ship docked in Varna (picture-alliance/NurPhoto/H. Rusev)

در شهرستان بندر وارنا بلغارستان نظامی برگزار می شود یک تمرین نظامی در یک کشتی نیروی دریایی

23:07 برزیل شاهد بزرگترین افزایش در COVID-19 میر پنج شنبه با 10,503 موارد جدید و 615 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. این را بعد از رئیس جمهور Jair Bolsonaro را در روز سه شنبه ادعا که بدترین بحران شد.

برزیل وزیر بهداشت Nelson, Teich, اذعان برای اولین بار است که مستندات مورد نیاز برای کنترل گسترش COVID-19. نظرات خود را ایستاده در مقابل با Bolsonaro شده است که متهم به کم اهمیت جلوه دادن تهدید.

در ضمن Bolsonaro را سخنگوی Otavio do Rego بررس آزمایش مثبت برای coronavirus است و در حال حاضر در قرنطینه در خانه. اخبار نگرانی در مورد رئیس جمهور قرار گرفتن در معرض ویروس.

برزیل کانون COVID-19 شیوع بیماری در آمریکای لاتین است. بانک مرکزی کاهش آن معیار رای دادن به یک رکورد کم 3 درصد افزایش به اقتصاد برزیل. این هفتمین کاهش نرخ از جولای سال 2019 به عنوان بانک مرکزی تلاش می کند برای احیای اقتصاد است که در حال حاضر رنج می برند قبل از همه گیر.

21:17 لهستان به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه این کشور احزاب حاکم اعلام کرد.

یک تاریخ جدید برای انتخابات اعلام خواهد شد "در اسرع وقت" حزب حاکم, رهبر جرسلو Kaczynski و شریک ائتلافی رهبر جرسلو Gowin در بیانیه ای گفت.

"داشتن در ذهن قطب ایمنی به علت بیماری انتخابات برگزار خواهد شد توسط پستی رای" گفتند.

این تصمیم پس از حکم قانون و عدالت (PiS) حزب رو فشار بیش از برنامه های خود را به فشار رو به جلو با رای با وجود نگرانی های بهداشتی با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

این PiS حزب شده بود هل دادن برای نگه داشتن مارس 10 انتخابات به عنوان یک پستی رای دادن. کوتاه اطلاع پستی رای طرح بودند به شدت مورد انتقاد قرار نگرانی که عجله با هم پرتاب انتخابات ممکن است نگه دارید تا به استانداردهای دموکراتیک است.

21:04 یک دوربین تیم مورد حمله قرار گرفت در اعتراض خارج از رایشستاگ ساختمان پارلمان در برلین روز چهارشنبه پلیس در بیانیه ای گفت.

یک دوربین تیم آلمانی برای پخش عمومی ARD بود فیلمبرداری این تظاهرات زمانی که یک معترض به طور ناگهانی به سمت چپ جمعیت و تلاش برای پا زدن یکی از اعضای تیم است. مظنون به پایان رسید تا لگد زدن به یک میکروفون boompole که زده اپراتور دوربین در سر.

46-سال اقدام به فرار از صحنه شد اما بازداشت شده توسط پلیس.

بین 350 تا 400 تظاهر کنندگان در اعتراض به پلیس گفت:. معترضان در حال حاضر تنها مجاز به 50 نفر در برلین با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

مقامات در نهایت پراکنده کردند. چندین تظاهرات در برابر پلیس و آزار افسران برلین سخنگوی پلیس گفت: آژانس خبری DPA.

در مارس 1, یکی دیگر از دوربین های تیم بود و همچنین حمله در طول جداگانه تظاهرات در برلین به عنوان آنها فیلمبرداری یک طنز برنامه برای پخش عمومی ZDF. دوربین تیم مورد حمله قرار گرفت توسط مردم با پوشیدن هود و شش نفر را به بیمارستان منتقل ZDF گفت.

در اینجا خلاصه ای از آخرین رویدادها در اروپا در روز چهارشنبه:

آلمان: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعلام کرد این کشور منتقل کرده بود خیلی فاز اول COVID-19 بیماری همه گیر. پس از دیدار با رهبران آلمان 16 ایالت این کشور سیاستمداران توافق کردند که تمام مغازه ها را مجاز به باز کردن — صرف نظر از اندازه. مردم همچنین قادر خواهد بود برای دیدار در twos با دیگران از هم جدا خانوار. تا کنون در این کشور دیده می شود 6,993 مرگ و میر و بیش از 167,000 تایید موارد ویروس. این کشور در لیگ فوتبال همچنین اعلام کرد که فصل را راه اندازی مجدد در مه 15.

هلند: نخست وزیر Mark Rutte پرده برداری از چهار طرح ماه است که دیدن آن مبهوت خروج از آن coronavirus مستند. محدودیت های اولیه برداشته خواهد شد, از هفته آینده است. در مرحله اول, آرایشگری, سالن زیبایی و مدارس ابتدایی را مجاز به بازگشایی و غیر تماسی, هوای آزاد, ورزش خواهد شد مجاز است. سینما در رستوران ها و کافه ها نیز به بازگشایی اما وجود خواهد داشت محدودیت در چگونه بسیاری از مردم مراجعه کنید. اجتماعی فاصله اقدامات هنوز هم اعمال می شود در همه زمینه ها. اما هر کسی به امید دیدار ورزشگاه, سونا جنسیت, باشگاه, کافی شاپ یا قمار را باید تا سپتامبر صبر کنید.

اسپانیا: قانونگذاران در پارلمان به گسترش این کشور coronavirus وضعیت اضطراری که برای اولین بار اعلام کرد در مارس 14. این چهارمین بار است که نمایندگان مجلس باید تایید اندازه گیری. وضعیت اضطراری مجوز دولتی اسپانیا برای محدود کردن حقوق شهروندان است. بسیاری از این کشور محدودیت هایی در زندگی عمومی خواهد شد و در حال حاضر در محل باقی می ماند تا زمانی که ممکن است 23. با وجود این چند اقدامات باید به تدریج برداشته شده است: بعضی از ورزش ها اجازه داده شده و کسب و کارهای کوچک را بازگشایی شد. شروع دوشنبه آینده برخی از کافه ها و رستوران ها نیز ممکن است بازگشایی شده است.

لیتوانی: این کشور حوزه بالتیک نیز به رفتن پیش وارد فاز دیگری از آن چند صحنه coronavirus خروج از برنامه. به عنوان از آوریل 18 تا 30 نفر را می توان در خارج از منزل با هم, اما آنها باید چوب به اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. مهد کودک و پیش دبستانی و همچنین باشگاه های ورزشی و سالن های زیبایی نیز مجاز به بازگشایی شده است. دولت نیز گذاشته یک نقشه راه برای از سرگیری سفر: آغاز هفته آینده آن را افتتاح چندین کشتی-مسیرهای به آلمان و عمل یک "سفر حباب" با بالتیک همسایگان لتونی و استونی.

یونان: دولت یونان امیدوار است این کشور می تواند بازگشایی برای گردشگران در ماه ژوئیه گفت: وزیر امور خارجه Giorgos Gerapetritis در مجلس. جزئیات چگونه به پا زدن شروع صنعت گردشگری از جمله حمایت مالی تصمیم گرفته خواهد شد مه 15, او اضافه شده است. صنعت گردشگری بزرگترین کمک کننده به یونان, اقتصاد, حسابداری تا 30 ٪ از تولید ناخالص داخلی خود را با کارگران در این صنعت-ضربه گیر محدودیت های مسافرتی. تا کنون این کشور به 147 تایید مرگ و 2,663 موارد COVID-19.

بوسنی و هرزگوین: مسلمانان آفریقای مرکزی در بالکان ملت بازگشت به مساجد به عنوان دولت به تدریج آرام مستند اقدامات است. این مجموعه به عنوان یک تسکین برای نمازگزاران در طول ماه رمضان. مساجد در حال حاضر باز برای پنج نماز روزانه جلسات. نمازگزاران باید همچنان به پایبندی به اجتماعی فاصله و اقدامات بهداشتی. اکثر کسب و کارهای کوچک از جمله آرایشگری و سالن زیبایی در این کشور بازگشایی در این هفته اما موسسات آموزشی بسته باقی می ماند.

19:40 آلمانی در لیگ فوتبال (DFL) اعلام کرد که بوندسلیگا خواهد خود را از سر فصل در 15 مه پس از بیش از دو ماه بدون بازی با توجه به coronavirus بیماری همه گیر.

مسابقات در دو بخش برگزار خواهد شد در ورزشگاه بدون فن.

DFL رئیس مسیحی Seifert تا به حال استقبال از یک تصمیم دولت در روز قبل از آن اجازه می دهد تا مسابقات فوتبال را به از سرگیری اما او نیز در بیانیه ای گفت این بود "یک مسئولیت بزرگ برای باشگاه و کارکنان خود را به پیاده سازی پزشکی و سازمانی مورد نیاز در یک شیوه ای منظم."

نیز وجود دارد, اقتصادی, دلایل تصمیم به اجازه می دهد تا فوتبال را از سر گرفت. با 13 از 36 تیم در آلمان به دو بخش بنا به گزارش در آستانه ورشکستگی لیگ نیاز به ادعا می کنند در اطراف €300 میلیون دلار ($325 میلیون) از تلویزیون قرارداد اگر فصل به اتمام است.

این DFL طولانی خواست شروع مجدد بازی است که در آن می گوید حیاتی برای یک بخش است که در استخدام 56,000 مردم در آلمان است.

FC Bayern München players at practice (picture-alliance/SvenSimon/F. Hoermann)

برخی از بازیکنان و مربیان باید گفت: آنها به دنبال به جلو به گرفتن بر روی زمین

18:25 به فرانسه آماده به صورت تدریجی لغو مستند محدودیت های آن را نیز اعلام کرد کاهش شدید در تعداد زیادی از بیماران بیمارستان.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 25,809 نفر از این ویروس در بیمارستان ها و خانه های سالمندان. طی 24 ساعت 278 نفر از COVID-19 یک شیب خفیف از 330 مرگ و میر را تایید کرد روز سه شنبه.

فرانسه بلند خواهد شد حداقل برخی از مستند محدودیت در مارس 11, با نخست وزیر ادوارد Philippe با توجه به اعلام روز پنج شنبه که چگونه این اولیه کاهش خواهد شکل گرفتن است.

انتظار می رود که مغازه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن اما کافه ها و رستوران ها مجبور به بسته باقی می ماند. برخی از مدارس نیز با توجه به باز کردن در یک استراتژی است که باعث شده تا برخی از جنجال.

و همچنین به عنوان یک کاهش در نرخ مرگ و میر در چهارشنبه فرانسه نیز گزارش داد 283 کمتر از بیماران مبتلا به کروناویروس در بخش مراقبت های ویژه ساخت در مجموع 3,147. در سراسر کشور وجود دارد 23,983 بیماران در بیمارستان 792 کمتر از روز قبل.

17:55 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در سراسر ایتالیا افزایش یافت 369 روز چهارشنبه در مقایسه با 236 روز قبل از, مقامات گفت. این کشور در مجموع مرگ و میر پس از وقوع آغاز شد و در حال حاضر در 29,684 سوم-بالاترین در جهان پس از ایالات متحده و بریتانیا.

مقامات در ایتالیا بزرگترین خانه سالمندان پیو Albergo Trivulzio در میلان را در دفاع از اقدامات خود را در میان تحقیقات جنایی و خانواده خشم بیش از 300 coronavirus مرگ و میر که در محل وجود دارد از ژانویه تا آوریل است.

این Trivulzio یکی از بسیاری از خانه های پرستاری در حال حاضر تحت بررسی برای صدها مرده در ایتالیا شیوع. ایتالیایی, رسانه های تبدیل شده به سالمندان خانه به یک نماد از تلفات وحشتناک این ویروس تا به حال بر روی ساکنان این امکانات.

ماه گذشته یک گزارش از La Repubblica روزنامه شهادت توسط خلاف کاران و اتحادیه ها به نمایندگی از کارکنان مراقبت های بهداشتی است که شامل ادعای کارکنان مجاز به پوشیدن ماسک برای ترس از spooking ساکنان.

بستگان برخی از Trivulzio ساکنان در حال جمع آوری شواهد برای دادستان و خواستار دولت تعیین کمیسر برای اجرای تسهیلات در حالی که تحقیقات جنایی درآمد حاصل.

این Trivulzio علمی مشاور دکتر Fabrizio Pregliasco تایید کرد که 300 ساکنان مرده بود در چهار ماه اول سال, اما او گفت: 61 درصد افزایش در مرگ و میر در مقایسه با میانگین پنج ساله بود "متاسفانه دردناکی" در خط با روند در میلان خود را.

وکیل Vinicio Nardo گفت: دولت موفق به قرار دادن این امکانات در یک لیست اولویت برای تجهیزات حفاظتی و سوال که آیا دادستان خواهد بود قادر به پیدا کردن یک قطعی ارتباط بین مرگ و میر و خانه را مدیریت.

16:04 که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: رمان coronavirus همه گیر شده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر خطر جمعیت.

"بحران می تواند باعث تشدید نابرابری های موجود است که نشان داده در نرخ بالاتر از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در میان جمعیت های خاص در بسیاری از کشورها گفت:" Ghebreyesus در یک کنفرانس مطبوعاتی.

Ghebreyesus که رهبری سازمان ملل در یکی از بزرگترین بهداشت جهانی بحران در حافظه زندگی گفت: مراقبت های بهداشتی در خطر جمعیت باید در اولویت قرار گیرد از جمله برای جوامع فقیر و اقلیت های قومی.

"ما باید این آدرس در حال حاضر و در دراز مدت با اولویت تشخیص و مراقبت از کسانی که بیشتر در معرض خطر," او گفت:. "این است که تنها چیزی که حق انجام آن چیزی هوشمند برای انجام. ما نمی توانیم پایان همه گیر تا زمانی که ما آدرس نابرابری که در حال سوخت رسانی آن است."

15:55 مقامات کنیا انجام داده اند تخریب و اخراج اجباری غیر رسمی حل و فصل در نایروبیبالا بردن ترس است که می تواند هزاران نفر آلوده با COVID-19 به عنوان یک نتیجه.

"ما در یک بحران جدی به دلیل COVID-19 همه گیر پس از بيرون راندن مردم از خانه های خود را و خود را تنها محل امن در این لحظه است که گفت:" اموزش Mumbi هماهنگ کننده مردمی زنان ابتکار شبکه (GRAWINET).

مقامات بولدوزر برخی از 600 خانه و به زور بیرون کردند حداقل 5000 نفر — از جمله بسیاری از مادران مجرد و فرزندان فعالان گفت.

دولت-اجرای نایروبی شهرستان آب و فاضلاب شرکت ادعا می کند که مالکیت بر زمین و گفت آن را می گوید شده است به طور غیر قانونی اشغال شده پس از سال 2008 است.

"دولت در حال صحبت کردن در مورد 'مسطح منحنی' و 'کاهش گسترش' از ویروس اما در همان زمان آن است که به خطر انداختن زندگی از 5000 نفر است. خدای ناکرده اگر وجود دارد شیوع COVID-19 در این محل هیچ کس امن خواهد بود" Mumbi اضافه شده است.

حقوق گروه های امن یک دادگاه حکم به توقف تخریب اما مقامات اقدام با تخلیه اجباری بدون در نظر گرفتن, او گفت:.

در ضمن کنیا وزیر بهداشت Mutahi Kagwe اعلام کرد که یکی از حومه نایروبی و همچنین به عنوان بخشی از شهرستان بندر مومباسا مهر و موم شده با توجه به بالا رفتن سرسام آور موارد coronavirus در آن مناطق.

Kagwe گفت که برای 15 روز آینده "وجود دارد باید توقف جنبش" در داخل و خارج از این ویروس نقاط مهم اما این است که ساکنان داخل خواهد بود و اجازه آزادی حرکت.

15:20 در سوئد آژانس بهداشت عمومی گزارش در مجموع 23,918 موارد COVID-19 و مرگ و میر 2,941 — افزایش 87 و میر ناشی از شنبه.

به عنوان تلفات نزدیک به 3000 اپیدمیولوژی دولت آندرس Tegnell به نام شماره "horrifyingly بزرگ است."

سوئد است و نه تحمیل شده از نوع گسترده محدودیت در زندگی مدنی دیده می شود در جای دیگر در اروپا است. در عوض این کشور تصمیم گرفتند برای یک رویکرد مبتنی بر "اصل مسئولیت است." مدارس تحت-16s, کافی نت ها, میله, رستوران ها و کسب و کار شده اند مجاز به باز باقی می ماند در حالی که دولت به خواست مردم به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل.

این کشور دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در میان آن اسکاندیناوی همسایگان در 291 هر 1 میلیون نفر جمعیت در مقایسه با نروژ مرگ را به میزان 40 به ازای هر 1 میلیون دانمارک نرخ 87 به ازای هر 1 میلیون و فنلاند رای از 45 به ازای هر 1 میلیون نفر است.

مقامات سوئدی خود را حفظ نور-لمسی coronavirus طرح پایدار در دراز مدت.

14:15 کمیسر اروپا برای اقتصاد Paolo Gentiloni به خبرنگاران گفت که اتحادیه اروپا به رهبری برای "رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی این سال" به عنوان یک نتیجه از رمان coronavirus بیماری همه گیر.

"این در حال حاضر کاملا روشن است که اتحادیه اروپا وارد شده عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ خود" Gentiloni گفت. "فعالیت های اقتصادی در اتحادیه اروپا کاهش یافته است و حدود یک سوم عملا یک شبه."

اقتصاد اتحادیه اروپا متشکل از 27 کشور عضو است که انتظار می رود قرارداد با 7.5%, در حالی که اقتصاد منطقه یورو انتظار می رود که به کوچک شدن با 7.75%. در حالی که هر دو اتحادیه اروپا و منطقه یورو در حال انتظار نمی رود برای جبران کسری در سال 2021 آنها را از دستاوردهای قابل توجه بیش از 6٪.

آلمان در مسیر است برای ضبط آن بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم است.

14:10 آنگلا مرکل گفت: آلمان رفته بود از طریق "اولین فاز" از همه گیر و اعلام کرد که کاهش بیشتر از مستند اقدامات است. مرکل در دیدار با رهبران کشورهای فدرال برای تعیین گام های بعدی.

"ما پس از پررنگ راه" گفت: مرکل. "ما می توانیم به یک کمی جسورانه اما ما باید محتاط باقی می ماند."

این کشور در حال حاضر در یک نقطه "که در آن ما می توانیم می گویند که ما به هدف کند کردن گسترش ویروس" مرکل اضافه شده است.

اجتماعی فاصله شده است کمی کاسته با صدراعظم و گفت که اعضای دو خانواده هم اکنون می توانید دیدار خواهد کرد. اما او هشدار داد که آلمانی ها به بیشتر از آن برای ادامه خود را برای پوشش بینی و دهان و حفظ فیزیکی به طور کلی فاصله خارج از طریق ژوئن 5.

مرکل و دولت premiers توافق کردند که تمام مغازه ها صرف نظر از اندازه خواهد شد مجاز به بازگشایی شده است. کسب و کار باید به رعایت دقیق بهداشت و اجتماعی فاصله گرفته است. متحده خواهد شد که قدرت تشخیص در هنگامی که و این که آیا به بازگشایی رستوران.

بوندسلیگا مسابقات فوتبال داده شده است چراغ سبز برای بازی بدون طرفداران, آغاز اواسط ماه مه هر چند هیچ تاریخ رسمی تعیین شده است. به همین ترتیب, غیر حرفه ای لیگ و کودکان, هوای آزاد, فعالیت های ورزشی نیز اجازه داده شود.

دانشگاه ها بسته باقی خواهد ماند اما دیگر دانش آموزان شده اند مجاز به بازگشت به مدرسه در مراحل تا تابستان ،

آنچه باقی می ماند دسترس نباشد ممنوع هستند مارکت ها مانند جشنواره ها و کنسرت تا پایان ماه اوت.

13:30 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که کاخ سفید coronavirus نیروی کار نگه داشته شود عملیاتی تمرکز بر واکسن و درمان. مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام می آید یک روز پس از او گفت: وظیفه نیروی منحل خواهد بود.

"از آنجا که این موفقیت نیروی کار خود ادامه خواهد داد و در به طور نامحدود با تمرکز بر ایمنی و باز کشور ما دوباره. ما ممکن است اضافه کردن یا تفریق مردم به آن به عنوان مناسب. نیروی کار نیز بسیار متمرکز واکسن & Therapeutics," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک سری از توییت.

12:49 خارجه اتحادیه اروپا رئیس جوزپ Borrell به نام برای مطلب "استقلال استراتژیک" در واکنش به این بیماری همه گیر به عنوان تعدادی از کشورها اجرا از تجهیزات پزشکی.

در مصاحبه با چندین روزنامه در سراسر اروپا Borrell گفت: "این طبیعی نیست که در اروپا تولید نمی کند و تنها یک گرم از پاراستامول و 80 درصد از جهانی تولید آنتی بیوتیک ها متمرکز شده است در چین.

"زنجیره تامین باید کوتاه و چرا باید مراکز تولید در این نزدیکی هست ؟" سوال Borrell اشاره به چشم انداز توسعه ظرفیت تولید در آفریقا است.

Coronavirus شیوع نیز نشان داد که نیاز به ذخایر استراتژیک تجهیزات پزشکی, طراحی مقایسه با راه سهام نفت توزیع شده اتحادیه اروپا مسئول سیاست خارجی برجسته شده است.

12:26 نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio معتقد است که افزایش نرخ ابتلا به عفونت در خارج از منطقه متروپولیتن نیویورک باید به عنوان یک هشدار به کشورهای دیگر به بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودی.

د Blasio سی ان ان گفت که کاهش تعداد موارد در منطقه متروپولیتن نیویورک در حالی که افزایش در سایر نقاط ایالات متحده پیشنهاد کرد که کشورهای دیگر ممکن است به سرعت در حال حرکت به باز کردن کسب و کار و استراحت مستند اقدامات است.

"این تمایل به راه اندازی مجدد و باز بدون اینکه لزوما اشاره به حقایق واقعی از آنچه که خطرناک است" de Blasio گفت.

11:39 روسیه وزیر فرهنگ اولگا Lyubimova آخرین سیاستمدار شده اند شما با این رمان coronavirus با توجه به خبرگزاری روسی Tass. Lyubimova نمایش داده شده علائم خفیف است و در ادامه به کار از راه دور او دبیر مطبوعاتی گفت:. هفته گذشته نخست وزیر روسیه میخائیل Mishustin مرد در اتهام روسیه را در پاسخ به همه گیر نشان داد او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

11:00 یک یادآوری سریع: آنگلا مرکل صدر اعظم برگزار شد یک کنفرانس تلفن با آلمان رهبران منطقه ای و انتظار برای اعلام پیشنهادات در مورد چگونه به تدریج شل مستند در کنار ساعت یا بیشتر. پیش نویس این طرح از مرکل دولت در حال حاضر به بیرون درز به رسانه ها قبل از بحث — شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد آنها را در اینجا:

آلمان مجموعه به تصویب مستند تصمیم گیری را به کشورهای

09:43 فرانسیس گفت: کارفرمایان باید احترام حقوق کارگران با وجود مبارزات اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

"این درست است که بحران مؤثر است اما کرامت مردم باید همیشه احترام" فرانسیس گفت: در پایان از مخاطبان عام برگزار شد از پاپ کتابخانه به جای میدان سنت پیتر با توجه به ایتالیا و واتیکان مداوم مستند.

پاپ گفت: او می خواست به دفاع از "همه استثمار کارگران و من همه را دعوت به نوبه خود بحران را به فرصتی که در آن شأن و منزلت فرد و کرامت کار قرار داده می شود در مرکز همه چیز است."

فرانسیس گفت: او به خصوص فکر استثمار کارگران کشاورزی در ایتالیا بسیاری از آنها مهاجران.

08:39 اپراتور از فرودگاه فرانکفورت گزارش شده است از دست دادن سه ماهه اول سال است و انتظار بیشتر کسری بودجه در طول سال 2020 به عنوان رمان coronavirus زمینه اکثر جهانی حمل و نقل هوایی. Fraport هیئت اجرایی رئیس Stefan شولتی گفت که این بیماری همه گیر باعث شده بود تا "جهانی حمل و نقل هوایی را بدترین تا کنون بحران است."

فرودگاه اپراتور ساخته شده از دست دادن خالص از €29 میلیون دلار در سال سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با سود €30.5 میلیون دلار برای مدت مشابه در سال 2019. آن Fraport اولین نتیجه منفی پس از آن رفت و در سال 2001.

07:55 روسیه گزارش کرده است بیش از 10 ، 000 عفونت های جدید برای چهارمین روز در یک ردیف.

تعدادی از شناخته شده موارد جدید افزایش 10,559 در 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع به 165,929 کشور coronavirus پاسخ گفت: مرکز.

همچنین گفته شده است 86 مرگ و میر بیش از مدت زمان مشابه.

07:30 شیوع بیماری در آلمان تا به حال شدید انشعابات برای صنعت ساختبا اطلاعات رسمی نشان می دهد بدترین شیرجه رفتن در سفارشات جدید ثبت شده برای ماه مارس.

قرارداد جدید کاهش 15.6% ماه-در-ماه به عنوان مستند اقدامات شروع به گرفتن نگه دارید, آمار اقتدار Destatis گفت: در فصلی-تنظیم و ارقام آن را "بزرگترین سقوط از آغاز به داده های سری در سال 1991."

این رها کردن به راحتی پیشی گرفته 7.5 درصد کاهش رخ داده است که در ژانویه سال 2009 بدترین سال در بدترین سال از بحران مالی است.

06:20 تایوان وزیر بهداشت خواسته است سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای بهبود بیشتر مستقیم ارتباطیبا این جزیره است که هنوز هم عضو سازمان ملل متحد در سلامت بدن است.

تایوان است که از مطالعه حذف شدند که در چین دستور به عنوان یک نتیجه از دیرینه حاکمیت اختلاف بین پکن و تایپه. به این معنی تایوان است که قادر به شرکت در جلسات رسمی مانند سازمان بهداشت جهانی با توجه به محل در اواخر این ماه.

تایوانی مقامات می گویند حذف آن کمک نمی کند نبرد جهانی علیه این رمان coronavirus قرار می دهد و آن سلامت شهروندان در خطر است. هر دو کشور چین و این که مورد مناقشه این ادعا.

وزیر بهداشت چن Shih-چانگ گفت: "آنچه ما می خواهیم این است که اطلاعات دست اول. هر گونه دست دوم اطلاعات را کند میکند و هر گونه اقدامات ما را و تحریف قضاوت ما در مورد این بیماری همه گیر. اما اگر ما می تواند ما را در دریافت اطلاعات دست اول در درون سازمان ما می توانید کل تصویر است و می تواند واکنش نشان می دهند و فعالانه با ایجاد سیستم های مختلف و یا سیاست."

تایوان می گوید که داده های نادرست اعداد برای تایوان و متمایل به پکن فشار برای جلوگیری از این جزیره درخواست کمک کند.

04:30 پیشرو در دولت ایالات متحده, دانشمند, دکتر ریک روشن متهم کرده است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از عدم آماده سازی به اندازه کافی برای این بیماری همه گیر.

مدیر سابق پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار متهم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تلاش برای عجله با استفاده از هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا, داروی برای درمان COVID-19 بيمار.

"من شاهد رهبری دولت عجله کورکورانه به یک وضعیت بالقوه خطرناک با آوردن در غیر مورد تایید FDA کلروکين از پاکستان و هند از امکانات است که هرگز توسط FDA تایید شده," او گفت.

او گفت: دولت نابینا حمایت از ضد مالاریا دارو به عنوان "هشدار دهنده" به او و دانشمندان دیگر. او همچنین ادعا کرد که او reassigned به نقش کمتری برای مقاومت در برابر فشار سیاسی اجازه می دهد تا استفاده گسترده از مواد مخدر در coronavirus بیماران. روشن شد reassigned به یک نقش جدید در موسسه ملی بهداشت در آوریل 22.

03:40 در آلمانشماره جدید COVID-19 نفر افزایش یافت 947 آوردن این کشور در مجموع به 164,807 با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی در روز چهارشنبه. تعداد موارد جدید رز به طور قابل توجهی در مقایسه با 685 موارد جدید وارد شده توسط RKI روز قبل.

مرگ و میر نیز افزایش 165 آوردن تعداد کل آلمان coronavirus مرگ و میر به 6,996.

03:25 در خارج از ما در اینجا نگاهی به آنچه که در سراسر بقیه از شمال و جنوب امریکا.

برزیل: برزیل ثبت بالاترین تعداد مرگ و میر در روز سه شنبه. با توجه به وزارت بهداشت وجود داشته است 6935 موارد ویروس از دوشنبه با 600 جدید مرگ و میر.

برزیل یکی از بدترین آمار در کشورهای آمریکای لاتین است. رئیس جمهور Jair Bolsonaro متهم شده است کم اهمیت جلوه دادن تهدید ویروس. شهرهای بزرگ اجرا شده مستند اقدامات به عنوان اواخر به عنوان شنبه ،

کانادا: کانادا افزایش مرگ و میر بالاتر از 4000 عنوان از دیروز اما گسترش این بیماری در ایالات متحده همسایه شمالی بوده است به مراتب بیشتر کنترل می شود.

نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد که روز پنجشنبه در کانادا سرمایه گذاری خواهد C$252 میلیون (€165 میلیون دلار) برای کمک به کشاورزان و مواد غذایی برای کمک به آنها آب و همه گیر.

ده استان در داخل کشور را آغاز کرده اند باز پس از هفته مستند.

شیلی: در حالی که شیلی شده است ضربه سخت گیر مرگ و میر در کشور باقی مانده است کم است. اعتراضات علیه نابرابری اقتصادی تا به حال گریبانگیر این کشور برای شش ماه قبل از مستند اقدامات معترضین مجبور به ماندن در خانه.

دولت شیلی اعلام کرده بود از آن خواهد شد صدور گواهینامه برای کسانی که بهبود یافته اند از این ویروس در یک حرکت جنجالی. چه کسی گفته است که هیچ شواهد نشان می دهد کسانی که قرارداد این ویروس نمی تواند آلوده دوباره.

کلمبیا: رئیس جمهور کلمبیا ایوان دوقو اعلام کرد که از آن خواهد شد را گسترش مستند تا مارس 25. قرنطینه تحمیل شد در مارس 23 و تمدید دو بار.

دولت نیز در تلاش است تا به تدریج بازگشایی اقتصاد خود را ابتدا با پارچه و بخش های تولید. شهرداری است که از COVID-19 خواهد بود و مجاز به بازگشایی بیشتر صنایع با کسب مجوز از وزارت کشور.

گواتمالا: به عنوان تعدادی از موارد رز در این آمریکای مرکزی کشور همه گیر شده است در معرض مشکلات متعددی در گواتمالا. نابرابری درآمد باعث شده است تا به چند نفر قادر به دسترسی به نیازهای اساسی.

در حالی که دولت آمریکا شده است اخراج مهاجران از کشور, دولت گواتمالا گفت که حداقل 100 از اخراجی آزمایش مثبت برای کوروناویروس. گواتمالا تحت فشار است تا در حفظ و دریافت اخراجی در حالی که تلاش برای کنترل گسترش ویروس در این کشور است.

مکزیک: مکزیک دیده است یک افزایش شدید در COVID-19 مورد در چند روز گذشته. با این حال رای دادن تست پایین باقی مانده است. دولت گفت که تعداد واقعی موارد می تواند بالاتر از 104,000.

برای جلوگیری از فشار بر سیستم بهداشت عمومی, مکزیک دریافت کرده بود ماسک و عینک محافظ از چین است. این کشور همچنین دریافت هواکش از ما برای درمان آن coronavirus بیماران به عنوان بخشی از یک توافق بین ما رئیس جمهور تهمت و رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador.

02:10 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید کاخ سفید را باد کردن آن coronavirus نیروی کار خود را به عنوان دولت شیفت تمرکز خود را بر بازگشایی اقتصاد است.

"ما نمی تواند نگه داشتن کشور ما بسته برای پنج سال آینده" مغلوب ساختن پیشی جستن روز سه شنبه گفت. "برخی از مردم تحت تاثیر قرار? بله. برخی از مردم شود بد است ؟ بله. اما ما باید آن را باز کرد."

به ویژه در درون سازمان نیروی کار به رهبری معاون رئیس جمهور مایک پنس ایجاد شده برای کمک به مدیریت همه گیر آن را به عنوان به سرعت در حال گسترش در سراسر ایالات متحده است.

Dr. Anthony Fauci, کشور پیشرو بیماری های عفونی متخصص و برجسته ترین عضو COVID-19 نیروی کار خود ادامه خواهد داد به یک مشاور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. Fauci تبدیل به یک نام خانگی و دیده می شود به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای کسب اطلاعات در این بیماری همه گیر.

آمریکا بیشترین COVID-19 مرگ و میر در جهان با بیش از 71,000 تایید مرگ و میر. مدل های علمی نشان می دهد که تعداد مرگ و میر می تواند دو در ماه اوت.

حرکت برای از بین بردن نیروی کار بود سریعا انتقاد به خصوص توسط کسانی که در جامعه پزشکی است. دکتر, Syra Madad, اشاره, ویروس, پاسخ تیم است که منحل شد با وجود ادامه سنبله در موارد.

01:49 استرالیا برنامه ای برای بازگشایی کسب و کار در ماه جولای و پس از آن پیشرفت در مهار گسترش Covid-19.

نخست وزیر اسکات موریسون و وزرای دولت با توجه به بحث در مورد پروتکل های اواخر این هفته برای اطمینان از "COVID-محیط امن" برای اقتصاد برای بازگشایی شده است.

خزانه دار استرالیا جاش Frydenberg تلویزیون ABC گفت, "سریعتر شما می توانید مردم را به شغل و خاموش کردن کسانی که در صف بیکاری بهتر است اقتصاد خواهد بود و بهتر است آن دسته از افراد خواهد بود."

در ضمن استرالیا است و با توجه به برنامه ریزی برای باز کردن یک "ترانس تاسمان سفر حباب" با نیوزیلند اگر چه انتظار می رود که این ممکن است در آینده نزدیک است.

01:15 مرگ و میر با توجه به کروناویروس در آمریکا افزایش یافت 2,333 در 24 ساعت گذشته بیش از دو بار به عنوان بسیاری از روز قبل. این کشور شمارش از موارد در حال حاضر رسیده 1,203,502 موارد با 71,031 مرگ و میر.

تعداد موارد در ایالات متحده در حال افزایش بوده است و حتی به عنوان برخی از کشورها آغاز کرده اند تا حدی بازگشایی کسب و کار و دفاتر. در طول یک سفر به یک ماسک گیاه در آریزونا رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که بازگشایی بیش از حد به زودی ممکن است به شدت تحت تاثیر قرار برخی از مردم است. او همچنین اعلام کرد که بازگشایی این کشور حق تصمیم گیری است.

00:20 با توجه به اسناد دیده می شود توسط مطبوعات آلمان آژانس DPA, دولت آلمان مایل است به کنترل بیشتری به فرد دولت برای آرامش مستند اقدامات اعمال شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

وجود دارد خواهد بود یک حد بالایی در تعدادی از عفونت های جدید که فراتر از محدودیت ها را باید دوباره اعمال کرده است. باید شماره جدید هفته عفونت رسیدن به بیش از 50 در هر 100 ، 000 ساکنان در هر منطقه یا شهر سخت اجتماعی فاصله اقدامات نیاز به سرعت اجرا شود.

آنگلا مرکل است که با توجه به صحبت با سران آلمان 16 متحده در روز چهارشنبه به بحث بیشتر آرامش کشور را مستند اقدامات است.

تا به حال دولت فدرال و آلمان 16 متحده شده اند هماهنگی واحد پاسخ به این ویروس اما به عنوان تعدادی از جدید COVID-19 نفر در آلمان قطره, دولت, رهبران بی قرار به آمده تا با طرح های خود را.

در زیر پیش نویس توافق دولت آلمان نیز greenlight بازگشایی تمام کشور فروشگاه ها و اجازه می دهد همه از آلمان دانشجویان به بازگشت به مدرسه قبل از تعطیلات تابستانی — البته در یک چرخش برنامه و تحت سخت اجتماعی فاصله گرفته است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: آلمانی وزیران با هدف بازگشایی رستوران در عرض 2 هفته

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

تومان tk jsi,/dr (AFP AP dpa رویترز)

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب